323 BA Napisano 19. april, 2018 Avtor Prijavi Napisano 19. april, 2018 Po precej pregledanega materiala na yt sem vedno bolj prepri?an, da imata G145 in G165 verzija enako konjev. razlika je samo v menjalniku. Pri G165 je potrebno namre? pred 100 km/h menjati v 2., omejevalnik je pri nekje 95km/h po ?tevcu. Pri G145 je to pri cca. 110 km/h. Najla?je bi to ugotovil, ?e bi dal obe serijski verziji na dyno k nekomu nevtralnemu. ?e moja teorija ne dr?i, pa bo ?ipana 145 na 170 PS z veliko verjetnostjo res nekaj hitrej?a do 100 km/h od serijske G165, saj bo ob enakih PS potrebno eno prestavljanje manj (recimo da se s tem izgubi 0,3 do 0,5 sekunde). Sedaj je razlika 0,4 v prid G165, Kar se ti?e pro?nosti, pa je seveda serijska 165 v prednosti, zaradi kraj?ega menjalnika seveda. Citiraj
jures Napisano 19. april, 2018 Prijavi Napisano 19. april, 2018 A ni to povezano z navorom in mocjo? Ne morata imeti enako konjev....razen ce menis da mata enako zmogljivost. Saj ni vazna hitrost kdaj menjas ampak obrati, to poglej, logicno je da svohnej masini prej zmanjka le teh Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
323 BA Napisano 19. april, 2018 Avtor Prijavi Napisano 19. april, 2018 Ne, po moji teoriji imata enako konjev. Zmogljivost seveda ni enaka, saj je 165 verzija hitrej?a do 100, kljub enemu prestavljanju ve?. ?e bi dal na 145 verzijo kraj?i menjalnik od 165, bi avto po logiki moral hitreje pospe?iti do 100 km/h, kot pa s serijskim menjalnikom. Nekje sem zasledil, da je imela ena serijska mazda3 G120 na dyno cca. 154 PS, kar je ?e nevarno blizu G165 verziji, ki je tudi na voljo pri mazdi 3. ?e en dokaz, da je povsem mo?no, da ni razlik pri mo?eh motorev, temve? samo pri menjalnikih... Kakorkoli, po merjenju mo?i na valjih bo ve? jasnega, do takrat pa me veseli, ?e ste moje poste nekateri jemali kot humoristi?ne. Citiraj
jures Napisano 19. april, 2018 Prijavi Napisano 19. april, 2018 Ja mene si mal zgubu . Tudi ne verjamem da je sla mazda delati dva menjalnika, prej je verjetna softwareska zadusitevOmejitev pedala za gas - to pa ja. Samo prirastek je zelo minimalen There are no hardware requirements, as the engines are the same between the two models. Mazda simply added a software throttle limitation to the 120 hp version at the top-end which can be removed by a tune There are a number of chip tunes available (one in Denmark and BBR GTI in the UK), and a full custom tune (Orange Virus) that can eliminate the limitation. However, after the limitation is removed, the chip tunes only give you 5-10 hp/tq gains over the 165 hp version (developing 170-175 hp for the 120 hp version), whereas a custom tune can give you >25 hp/tq. 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Symon Napisano 19. april, 2018 Prijavi Napisano 19. april, 2018 Zdaj pa ?e preve? komplicira?... :mi pijemoo: Menjalnike dajo razli?ne zaradi ob?utka, zaradi namembnosti (ti?ji in var?nej?i avto zaradi manj obratov na AC, bolj?i ob?utek pri pospe?evanju oziroma po prestavitvi v vi?jo prestavo). Link do dynota kjer je imela G120 145hp? Naj te spomnim, da so dynoti velikokrat le pripomo?ek, ki poka?e ?rto grafa (prej in potem), cifre so pa lahko nerealne, ali druga?ne pri eni ali drugi firmi. Da bi imela pa oba avta ?e isto konjev je pa ?e ?isto prehuda teorija, oprosti. No pa ?e enkrat, v bistvu preve? komplicira?. Pojdi ?e na ta dyno. Ker verjetno nisem edini, ki z zanimanjem spremlja temo in ?aka rezultate (tudi remapa), ne teorijo. Citiraj
jures Napisano 19. april, 2018 Prijavi Napisano 19. april, 2018 Pa se nekaj dyno na kolesih ali tovarniska karakteristika motorja sta lahko ze razlika 10-15HP Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
323 BA Napisano 19. april, 2018 Avtor Prijavi Napisano 19. april, 2018 Redline je pri obeh pri 6.500 obr, v drugi prestavi cca. 15 km/h razlike (95 vs. 110). Glede na to, da imata isto dimenzijo gum, to lahko pomeni samo dalj?i menjalnik pri G145. Hehe, takoj ko bo ?as dopu??al, avto peljem na tuning ter seveda meritev pred / po na enakih parametrih. Nekaj zanimivih informacij tule: https://www.mazda-forum.info/threads/mazda-3-g120-skyactive-tunen.62238/page-3 konkretno je govora o 137 PS pri serijskih M3 G120, nekje sem zasledil tudi cca. 145. Ampak kot sem ?e zapisal, s ?tevilkami dyno meritev se da maniplirati. En video G120 z bojda 165 PS, menjalnik je po od?itkih km/h enak kot pri m6 G145, torej dolg kot ponedeljek: Citiraj
LabiGT Napisano 19. april, 2018 Prijavi Napisano 19. april, 2018 Pa se obvezno kaksen krog na monzi al pa spa francorchampsu da vidimo razlike before pa after, ker je tako ali tako mazda 6 namenjena lovljenju desetink in me prevozu druzine od a do b...mal heca, sam res prevec kompliciras, dej chip ni nek hud strosek pa je :-) Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
323 BA Napisano 19. april, 2018 Avtor Prijavi Napisano 19. april, 2018 Danes sicer montirane 19 col letne. V primerjavi z 16 zimskimi sem po ob?utku izgubil kak?nih 10 PS. Chip tuning je sedaj ?e bolj must have. 2 Citiraj
koroska18 Napisano 19. april, 2018 Prijavi Napisano 19. april, 2018 Drga? je pa tole zelo zanimiva ponudba, so eni izmed najbolj?ih za dobrih 300 Evri?ev https://www.ovtuned.com/collections/mazda/products/mazda-tuning-kit-without-openport-dongle?variant=27392590790 Citiraj
Freak Napisano 22. april, 2018 Prijavi Napisano 22. april, 2018 Vidim,da tudi pri nas ?e ponujajo "tunanje" G145 motorja. http://www.css-tuning.com/osebna-vozila/mazda#6 Se je kdo ?e opogumil,da vidimo ?e je kaj na tem? Citiraj
Boss Napisano 22. april, 2018 Prijavi Napisano 22. april, 2018 Ni slabo +25KM, ampak da dizla iz 150 na 210KM je pa ?e kar wow faktor Citiraj
Alex Napisano 22. april, 2018 Prijavi Napisano 22. april, 2018 Ni slabo +25KM, ampak da dizla iz 150 na 210KM je pa ?e kar wow faktorTo ni ni?. Za dirkanje navijejo ta dizel motor na 4o0 konjev in zdr?i. Se pravi,da ima veliko rezerve.Ampak kako je pa z menjalnikom in sklopko je pa drugo vpra?anje.http://www.trucktrend.com/cool-trucks/1403-inside-the-400hp-mazda6-race-cars-diesel-speed/ 1 Citiraj
koroska18 Napisano 22. april, 2018 Prijavi Napisano 22. april, 2018 Pa tole kr ne more? verjet http://www.css-tuning.com/osebna-vozila/mazda#2 , baje gre 1.5 vse do 128hp+20Nm . Citiraj
koroska18 Napisano 22. april, 2018 Prijavi Napisano 22. april, 2018 Kolk je pa kej cena za tole zabavo :ne vem: . Citiraj
Boss Napisano 22. april, 2018 Prijavi Napisano 22. april, 2018 To ni ni?. Za dirkanje navijejo ta dizel motor na 4o0 konjev in zdr?i. Se pravi,da ima veliko rezerve.Ampak kako je pa z menjalnikom in sklopko je pa drugo vpra?anje.http://www.trucktrend.com/cool-trucks/1403-inside-the-400hp-mazda6-race-cars-diesel-speed/ ?e ?e, seveda gre bistveno dlje ampak nikakor samo z ?arjenjem po ra?unalniku in spreminjanjem map.To je osnovni tuning brez hardwerskih menjav in da dobi? 60KM plusa je men dokaj fascinanantno. Citiraj
323 BA Napisano 23. april, 2018 Avtor Prijavi Napisano 23. april, 2018 Za 2,2 dizle je ?ipanje na 210 PS ?e dolgo znana in preizku?ena zadeva: http://www.css-tuning.com/galerija-vozil/mazda/mazda-6-22d-skyactiv-150-hp Bencinarji pa so toliko bolj redki, da je te?ko najti uporabnika z izku?njami iz prve roke. Tudi na njihovi strani v galeriji ga ni, moj avto pa se je na seznamu mo?nih tuning kandidatov pojavil na dan, ko sem jim poslal povpra?evanje. Cena naj bi bila okoli 300 EUR z vklju?enimi dyno meritvami. Citiraj
Symon Napisano 23. april, 2018 Prijavi Napisano 23. april, 2018 OK, uni dirkalni dizli imajo kar 63% original ma?ine ampak to vklju?uje vse ?raufe, blok, glavo... Vseeno je impresiven podatek, da blok zdr?i.Kar se pa CSS ti?e ima pa prijatelj kar pozitivne izku?nje (Opel Corsa GSI in Impreza boxer dizel). Tko, da 300? ni drago. ?eprav pomoje on dobi iz tujine generi?no remap mapo in jo samo nalo?i gor. ?e bo? ?el k njemu samo napi?i, a je zavrtel nekajkrat in popravljal mapo ali je zavrtel enkrat, nalo?il novo mapo in drugo. Namre? s custom mapo se v?asih da ?e kakega konja ve? potegniti. Citiraj
323 BA Napisano 23. april, 2018 Avtor Prijavi Napisano 23. april, 2018 Hja, serijski motor takega izgleda imel bi tudi jaz! Citiraj
demshy Napisano 25. september, 2018 Prijavi Napisano 25. september, 2018 Da malo odprem spet tole. Glede na komentarje po drugih temah, mislim da nas kar nekaj mika 170HP na bencinskih trojkah.. Vem, da je razlika v prestavnem razmerju napram g165, ampak vseeno - se je kdo ?e opogumil in kak?ne so izku?nje? Je vredno reskiranja z garancijo? Citiraj
323 BA Napisano 26. september, 2018 Avtor Prijavi Napisano 26. september, 2018 Npr. tale romun pravi, da ima sedaj 0-100 7,8 (prej 8,8): Prestave so res dolge, bolj kot ponedeljek. Citiraj
Aless Napisano 26. september, 2018 Prijavi Napisano 26. september, 2018 Glede prestavnega razmerja pa menja? menjalnik od G165, glede nato da je motor isti bi moglo pasat. Pri Hondi sem jst menjaval menjalnik z kraj?im prestavnim razmerjem, ker so deli med motorji iste serije pasali med sabo. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Z M A J Napisano 26. september, 2018 Prijavi Napisano 26. september, 2018 Pospe?ek izpod 8 sekund se mi zdi ?e zelo soliden! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
323 BA Napisano 26. september, 2018 Avtor Prijavi Napisano 26. september, 2018 Final drive je druga?en, menjalnik pa enak. Z menjavo diferenciala je preve? dela in stro?ka ?ipane G120 in G145 naj bi bile za odtenek hitrej?e 0-100 od G165, saj je potrebno menjati le iz prve v drugo. Pri G165 gre druga le do 95 km/h (napram cca. 115), torej se ?e s tem izgubi cca. nekaj desetink. Citiraj
Alex Napisano 26. september, 2018 Prijavi Napisano 26. september, 2018 Kaj pa poraba na ?ipani? Za koliko se je pove?ala? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.