Boss Napisano 26. september, 2018 Prijavi Napisano 26. september, 2018 Final drive je druga?en, menjalnik pa enak. Z menjavo diferenciala je preve? dela in stro?ka ?ipane G120 in G145 naj bi bile za odtenek hitrej?e 0-100 od G165, saj je potrebno menjati le iz prve v drugo. Pri G165 gre druga le do 95 km/h (napram cca. 115), torej se ?e s tem izgubi cca. nekaj desetink.Pol sekunde ziher, ?e ne ?e ve?. Citiraj
Freak Napisano 26. september, 2018 Prijavi Napisano 26. september, 2018 Mene pa zanima, koliko pridobi? pri navoru? Ker pomojem bi blo ravno to fajn, da bi avto ?e pri malce ni?jih obratih lepo vleku in ne od 3500 dalje. Edino, ?e potem to re?i? z drugim menjalnikom (kar pa najbr? stane celo premo?enje). Citiraj
jures Napisano 26. september, 2018 Prijavi Napisano 26. september, 2018 Pol sekunde ziher, ?e ne ?e ve?.Ki jih izgubis na prvem zastoju na Celovski 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
323 BA Napisano 26. september, 2018 Avtor Prijavi Napisano 26. september, 2018 Kaj pa poraba na ?ipani? Za koliko se je pove?ala?[/quote Se ni, razen ?e ti??i? do konca (kar pa 99 % ?asa ne). Pa tudi zmanj?ala se ni Citiraj
demshy Napisano 27. september, 2018 Prijavi Napisano 27. september, 2018 Uu hvala za iz?rpne informacije.. Druga?e se zavedam, da pri manj?ih obratih ?ude?a brez turbine ne bo in sem ?e itak vajen prestavit v ni?jo kadar pospe?ujem. Bolj me moti to, da se v vi?jih jasno ?uti, da je mo? blokirana. Prestavno razmerje pa sklepam da me bolj ne bo motilo, kot naj bi me motilo ?e zdaj? Citiraj
323 BA Napisano 27. september, 2018 Avtor Prijavi Napisano 27. september, 2018 Ne bo te, si se ga ?e navadil. Bo itak za odtenek bolje. Citiraj
demshy Napisano 27. september, 2018 Prijavi Napisano 27. september, 2018 Super, potem ni ve? dileme Hvala! Citiraj
fico182 Napisano 27. september, 2018 Prijavi Napisano 27. september, 2018 Tudi jaz imam namen ?ipati svojo trojko v prihodnosti. Nekdo mi je priporo?al Tunerca, ima kdo izku?nje z njim? Bojda bi lahko iztisnil nekje 180 konjev... Citiraj
323 BA Napisano 28. september, 2018 Avtor Prijavi Napisano 28. september, 2018 180 jih dobi? z drugim airboxom, ki na tehni?nem ne bo ?el skozi. Realno je 170 oz. max 175, jaz bi 165 pustil tako, kot je, saj 5 do 10 PS ne bo? ob?util. Citiraj
323 BA Napisano 28. september, 2018 Avtor Prijavi Napisano 28. september, 2018 Super, potem ni ve? dileme Hvala! Ko bo? dal ?ipat, objavi dyno. Bo? peljal k CSS?Takole nekako naj bi izgledala before/after krivulja. Citiraj
fico182 Napisano 1. oktober, 2018 Prijavi Napisano 1. oktober, 2018 CSS ali Tunerc? H komu bi peljali svojega konji?ka? Citiraj
koroska18 Napisano 1. oktober, 2018 Prijavi Napisano 1. oktober, 2018 ?e bi bil jaz na tvojem mestu , ki ima? G165 sploh nebi optimiziral ECUja , ker se ti ne izpla?a . ?e bi imel G120 ali G100 se izpla?a . Raj?i se malo poigraj z air boxom in pridobi? do 10 konji?ev.Prirastek bi bil zelo minimalen 10 mogo?e 15 konji?ev in 5NM tega sploh nebi ob?util , stro?ek bi pa bil 300evri?ev .?e se pa bo? odlo?il za optimizacijo ECUja ti pa priporo?am Tunerc , ker on ro?no popravlja mapo CSS pa nalo?i ?e narejeno mapo . Citiraj
Aless Napisano 2. oktober, 2018 Prijavi Napisano 2. oktober, 2018 Samo z airboxom dvomim da pridobis 10PS.Ce pogledas ponudbo firme BBR, pridobis z K&N Cold air intake 3-4konje, 185PS pa dobis z 421 izpusnim kolektorjem, CAI in optimizacija elektronike.www.bbrgti.com/uncategorized/bbr-launches-185-bhp-two-stage-tuning-package-for-mazda-3-2-0-litre-skyactiv-models/ 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Scr3am Napisano 2. oktober, 2018 Prijavi Napisano 2. oktober, 2018 Stoposto bom su podirat cel airbox pa notr tlacil k&n konusni filter da bom dobil tistih par konjev k se na koncu vrjetn nebojo bas neki cutili... Ce se ze gres te zadeve bo potrebno se kaj vec narediti, kot pa samo zmontirati filter. Na koncu hitro ugotovis da je strosek previsok v primerjavi z rezultatom Citiraj
323 BA Napisano 2. oktober, 2018 Avtor Prijavi Napisano 2. oktober, 2018 Zanimivo sicer, da G skyactiv motorji ?e serijsko imajo 4-2-1 kolektor, da bi z BBR 4-2-1 kolektorja dobil ?e 10 PS ve?, je ?e spet precej optimisti?no: Vir: http://www.mazda.com/en/innovation/technology/skyactiv/skyactiv-g/ Citiraj
fico182 Napisano 2. oktober, 2018 Prijavi Napisano 2. oktober, 2018 Kje pa tale BBR gti izvaja te predelave in reflashe? V Angliji? Citiraj
koroska18 Napisano 2. oktober, 2018 Prijavi Napisano 2. oktober, 2018 Kje pa tale BBR gti izvaja te predelave in reflashe? V Angliji?Po e-mailu . Citiraj
Aless Napisano 2. oktober, 2018 Prijavi Napisano 2. oktober, 2018 BBR je resna firma specializirana na Mazde, za razliko od kakih lokalnih slo tunerjev ki nalagajo genericne tuning mape in mislijo da so ze tunerji. Ze narejeno tuning mapo nalozit na Ecu ni neka znanost in jo lahko nalozi vsak ki ima vsaj osnove racunalnistva.Je pa v Angliji firma ja.Glede 421 kolektorja pa niso vsi 421 kolektorji enaki pri NA motorjih je cela znanost z izpusnimi kolektorji, kolk so premeri cevi, dolzina posameznih cevi, ukrivljenost vse to vpliva na koncno moc/navor in pri katerih obratih.Z dobrim kolektorjem in optimizacijo elektronike na ta kolektor se da definitivno dobit ven 10PS. 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
fico182 Napisano 2. oktober, 2018 Prijavi Napisano 2. oktober, 2018 Super, hvala za vse ob?irne informacije. Zaenkrat ne bom diral ni?, ko pa bo avto star 1x 3+ let, pa bom zagotovo razmi?ljal o kak?ni nadgradnji, pri ?emer se mi najbolj?e zdi ta 185 HP kombinacija z drugim airboxom, vendar ima zadeva kar zasoljeno ceno. Pa ?e en lep roadtrip do Anglije bo lepo sedel s tem. Zaenkrat pa bom pustil tako, kot je, je ?e 165 konjev nekaj. Citiraj
323 BA Napisano 2. oktober, 2018 Avtor Prijavi Napisano 2. oktober, 2018 Zdaj sem ?el gledat: BBR za 185 varianto ponuja 4-1 manifold, 4-2-1 je original. http://www.bbrgti.com/product/bbr-mazda-3-super-185/ Sicer pa: 1,795.00 GBP + VAT (20 %). Zaokro?imo torej na 2.500 EUR + vo?nja v Anglijo Citiraj
Aless Napisano 2. oktober, 2018 Prijavi Napisano 2. oktober, 2018 Ja cene imajo zasoljene, pa? njihov razvoj in testiranje nekaj stane.Pripravljajo tudi DIY varianto, pomoje je najbolje oz. najcenej?a varijanta pri njih vzet 41 izpu?ni kolektor in it k Tunercu da ti na valjih prilagodi elektroniko in ma? tam okrog 180-185PS. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
323 BA Napisano 3. oktober, 2018 Avtor Prijavi Napisano 3. oktober, 2018 Dr?i. ?e pa denar ni problem: http://www.bbrgti.com/product/bbr-mx-5-nd-stage-1-turbo/ 248 BHP za 6.000 EUR, sicer o?itno samo za MX-5... Citiraj
mazdaman Napisano 4. oktober, 2018 Prijavi Napisano 4. oktober, 2018 Mazda 6 Skyactive D 175 je bila na ?i??enju in obdelavi (iz realnih 171 km na 203 km). A smo zaradi slabega pretoka skozi hladilnike morali pustit nazaj orignalno mapo, ker se ?e tudi tukaj avto pregreva. Sedaj sledi ?i??enje hladilnikov potem morda ?e enkrat obisk NM. 2 Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
SpEkTr Napisano 4. oktober, 2018 Prijavi Napisano 4. oktober, 2018 Slab pretok je mogo?e serijski? Vidim pri vleki prikolice v hrib, kako se hitro zagreje vse skupaj Citiraj
Aless Napisano 4. oktober, 2018 Prijavi Napisano 4. oktober, 2018 Kaj krivulja mo?i je zaradi pregrevanja tako valovita? Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.