Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni,

 

sem nov na forumu in me zanima va?e mnenje. Imam mazdo cx5 2.2 dizel in sicer skoraj eno leto prevo?enih ima 156.000 km. pred tem sem imel accorda 2.2.

danes zjutraj ko sem se peljal v slu?bo so se mi postopoma za?ele pri?igati vse lu?ke (najprej city brake, potem bremze, in potem se je ugasnil radio ter za?util sem trenje v servo volanu). zapeljal sem na stran in ugasnil avto. 

ko sem ga poskusil nazaj pri?gati avto ni pri?gal (?eprav vse lu?ke in radio so se pri?gali kot da avto te?e).

 

zanima me ali je mo?no da je to alternator ali kdo ima idejo kaj ?e bi lahko bilo? trenutno je avto na servisu in se kar bojim diagnostike in vi?ine ra?una :)

 

hvala za va?a mnenja

Napisano

Trenje v servovolanju? Najbr? ti ni delal oja?evalec servo volana? Samo ne vidim povezave z akumulatorjem, ampak v teoriji je vse mo?no. V najbolj?em primeru, ti je shodil akumulator. Vse ostalo bo pomoje dra?je (?e nima? garancije).

 

Kam si pa peljal na servis?

Napisano

Trenje v servovolanju? Najbr? ti ni delal oja?evalec servo volana? Samo ne vidim povezave z akumulatorjem, ampak v teoriji je vse mo?no. V najbolj?em primeru, ti je shodil akumulator. Vse ostalo bo pomoje dra?je (?e nima? garancije).

 

Kam si pa peljal na servis

 

 

ne toliko trenje kolikor je v bistvu postal samo nekoliko trd. vendar me ?udi da potem avto ni ve? pri?gal ampak vsi sistemi so pa delovali kakor da je avto pri?gan.

avto sem dal kar na cosmos saj sem mislil najprej da je alternator in sem ga hotel peljati kar h kogov?ku ampak ni bil ziher, za to sem se odlo?il kar za cosmos (vem da mogo?e ni najbolj?a odlo?itev)

Napisano

BTC ali celov?ka? 

 

Ok, upam da je te?ava samo v akumulatorju.

 

 

V BTC. tako so mi predlagali kot najbolj?o re?itev. ja jaz tudi upam na samo Akumulator :)

Napisano

... za to sem se odlo?il kar za cosmos (vem da mogo?e ni najbolj?a odlo?itev) ...

 

Zakaj pa to ne bi bila najboljsa odlocitev... Moje izkusnje z njimi so pozitivne ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Lahko je zaradi elektrike ker je elektricen servio. Prej je alternator, ker med voznjo ta zagotavlja strom. Razen ce je baterija tolk v k...da sesuva vse skupaj.

 

Drugace preveri kleme, ce so ciste in dosti pritrjene, imel v cx7 lucko akuja samo zaradi tega. Tukaj je tako mocan tok da rabi dober stik (povrsino)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

res je tudi to da se mi je v tem mesecu kar pri?igala lu?ka akumulatorja in da start stop ni deloval. tako da vseeno kar upam na akumulator.

Napisano

Aha, ?eprav lu?ka za akumulator pomoje bolj cilja na alternator. No, kmalu bo? izvedel kako in kaj najbr?.

Napisano

Skoraj zagotovo akumulator ali alternator, glede na lu?ko verjetno alternator. Dr?imo pesti, sporo?i kako bo? zrihtal!

Napisano

sedaj sem se pogovarjal s servisom, tako da naj bi bila te?ava v jermenu alternatorja... kar najbr? pomeni da je za zamenjati alternator... ampak ?akam serviserja da me ?e pokli?e, ali kdo ve koliko cca bi me to moralo ko?tati?

Napisano

Potem bolj verjetno sklopka alternatorja... a je kaj zacvililo pred tem oziroma a se je pojavila lu?ka?

33112_1.png

Napisano

Tole je zagotovo alternator. Ce bi bil akumulator se avto nebi ugasnil med voznjo, saj ga alternator fila. Poleg tega ti je pa se lucka gorela. Alternator se da tudi obnoviti preden ti zaracunajo 1 milijon za nov alternator. Je pa zanimivo, da je alternator shodu pri par let staremu avtomobilu in 160k prevozenih.

Napisano

Vse je mo?no, da crkne. Sem si v Forscanu nastavil, da mi prikazuje napetost in tok na alternatorju. Sicer ne vem, ?e je merodajno oz. realno ma zanimivo, kako visoke tokove prikazuje...  

Napisano

Tudi jaz dam glas za alternator.

 

Sam sem ga dal obnoviti,tako na xsari , kot na mx5ki. Cena okoli 200eur

Napisano

pozdravljeni, ja je alternator, tudi na servisu jim ni jasno kako je uspel crknit, tako da sedaj bo za obnovit alternator in zamenjat jermenico alternatorja, potem bomo pa ?e videli ?e bo potrebna zamenjava akumulatorja.... kar lep stro?ek madona :/

Napisano

pozdravljeni, ja je alternator, tudi na servisu jim ni jasno kako je uspel crknit, tako da sedaj bo za obnovit alternator in zamenjat jermenico alternatorja, potem bomo pa ?e videli ?e bo potrebna zamenjava akumulatorja.... kar lep stro?ek madona :/

In kolk so racunal,ce ni skrivnost?

Napisano

Ne vem ?e, ampak zaenkrat bo popravilo alt. 100-150 EUR + DDV, jermen 70EUR in ?e delo posebej... za akumulator bi bilo pa ?e  250+DDV.... ?e pa se alternatorja ne bi dalo popraviti je cena novega 645eur + ddv

Napisano

Oboje prikazuje.

Kateri PID pa je? Gledam pa zgleda nimam tega. Samo napetost.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Uo to pa je stro?ek. Jeba.

 

Pid je PCM: ALT_CUR_DSD

Tok pa je od 15-40A. Pa tudi ve? sko?i. V prostem teku okoli 20A, vo?nji po mestu cca. 30A, pri 90km/h pa pade okoli 15-20A.

Je pa odvisno od porabnikov, ksenovke dvignejo takoj cca. 15A,...

Napisano

Uo to pa je stro?ek. Jeba.

 

Pid je PCM: ALT_CUR_DSD

Tok pa je od 15-40A. Pa tudi ve? sko?i. V prostem teku okoli 20A, vo?nji po mestu cca. 30A, pri 90km/h pa pade okoli 15-20A.

Je pa odvisno od porabnikov, ksenovke dvignejo takoj cca. 15A,...

Nimam. Zanimivo. Bom s tokovnimi kle??ami pomeril

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Nimam. Zanimivo. Bom s tokovnimi kle??ami pomeril

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

To bo pa najbolj sigurno  :bravo:

 

Sicer pa pri slu?benem Berlingotu mi je alternator zagorel pri cca. 180000 km. 

To se je zgodilo med vo?njo in sem se prav malo usral. Dim vse do kabine.... Sem ?e mislil, da bo vse zagorelo. Nasre?o je samo navitje skurlo...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kaj je 1. nepremičnina, kaj je 2. nepremičnina, kaj 3., ...? Recimo, da imaš 10 različnih parcel. Kako določiti kriterij, katera je 1, 2, 3, ...?    Če ima nekdo 300 m2 hišo na parceli 3.000 m2, nekdo drug pa 300 m2 hišo na 10-ih parcelah po 300 m2. Drugi bo po tvojem modelu plačal več davka, kot prvi, samo zaradi drugačne parcelacije. Pravično?.   Kaj pa primera, ko je nekdo 1/2 solastnik 2 stanovanj, drugi pa polni lastnik enega takega stanovanja. Prvi bo plačal po tvojem predlogu več davka, zakaj?   Tisti, ki ima več vredne nepremičnine bi že pri enotni davčni stopnji plačal več davka - ni potrebna progresivna lestvica.  
    • Kot recimo tale sestica iz Madzarske   Just a moment... WWW.HASZNALTAUTO.HU  
    • Ne, pa lih proti LJ sem se peljal.... Verjetno je krivec za vse to umazanija. Očistil sem zadnji del odbijača tam, kjer sta zadnja bočna radarja in zdaj je trenutno ok. Upam, da tako ostane.
    • Da se še jaz pohvalim z jaslicami.   Pred 7.desetletji smo se igral s takimi. Ne boste verjeli, 4 stopenjski mehanski menjalnik. Toliko kot golf leta 91. Daljinc (volan) se konekta preko žice. Jeklene, seveda. Nobene elektrike, čista mehanika   Ga skrbno hranim. Za prihodnjo mobilnost. Ker vonderlajdra & co. nam bodo zrihtali, da se bomo vozili v avtih na navijanje.         
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.