darkangel Napisano 19. marec, 2018 Prijavi Napisano 19. marec, 2018 pozdravljeni, sem nov na forumu in me zanima va?e mnenje. Imam mazdo cx5 2.2 dizel in sicer skoraj eno leto prevo?enih ima 156.000 km. pred tem sem imel accorda 2.2.danes zjutraj ko sem se peljal v slu?bo so se mi postopoma za?ele pri?igati vse lu?ke (najprej city brake, potem bremze, in potem se je ugasnil radio ter za?util sem trenje v servo volanu). zapeljal sem na stran in ugasnil avto. ko sem ga poskusil nazaj pri?gati avto ni pri?gal (?eprav vse lu?ke in radio so se pri?gali kot da avto te?e). zanima me ali je mo?no da je to alternator ali kdo ima idejo kaj ?e bi lahko bilo? trenutno je avto na servisu in se kar bojim diagnostike in vi?ine ra?una hvala za va?a mnenja Citiraj
SpEkTr Napisano 19. marec, 2018 Prijavi Napisano 19. marec, 2018 Trenje v servovolanju? Najbr? ti ni delal oja?evalec servo volana? Samo ne vidim povezave z akumulatorjem, ampak v teoriji je vse mo?no. V najbolj?em primeru, ti je shodil akumulator. Vse ostalo bo pomoje dra?je (?e nima? garancije). Kam si pa peljal na servis? Citiraj
darkangel Napisano 19. marec, 2018 Avtor Prijavi Napisano 19. marec, 2018 Trenje v servovolanju? Najbr? ti ni delal oja?evalec servo volana? Samo ne vidim povezave z akumulatorjem, ampak v teoriji je vse mo?no. V najbolj?em primeru, ti je shodil akumulator. Vse ostalo bo pomoje dra?je (?e nima? garancije). Kam si pa peljal na servis ne toliko trenje kolikor je v bistvu postal samo nekoliko trd. vendar me ?udi da potem avto ni ve? pri?gal ampak vsi sistemi so pa delovali kakor da je avto pri?gan.avto sem dal kar na cosmos saj sem mislil najprej da je alternator in sem ga hotel peljati kar h kogov?ku ampak ni bil ziher, za to sem se odlo?il kar za cosmos (vem da mogo?e ni najbolj?a odlo?itev) Citiraj
SpEkTr Napisano 19. marec, 2018 Prijavi Napisano 19. marec, 2018 BTC ali celov?ka? Ok, upam da je te?ava samo v akumulatorju. Citiraj
darkangel Napisano 19. marec, 2018 Avtor Prijavi Napisano 19. marec, 2018 BTC ali celov?ka? Ok, upam da je te?ava samo v akumulatorju. V BTC. tako so mi predlagali kot najbolj?o re?itev. ja jaz tudi upam na samo Akumulator Citiraj
Jest Napisano 19. marec, 2018 Prijavi Napisano 19. marec, 2018 ... za to sem se odlo?il kar za cosmos (vem da mogo?e ni najbolj?a odlo?itev) ... Zakaj pa to ne bi bila najboljsa odlocitev... Moje izkusnje z njimi so pozitivne ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
jures Napisano 19. marec, 2018 Prijavi Napisano 19. marec, 2018 Lahko je zaradi elektrike ker je elektricen servio. Prej je alternator, ker med voznjo ta zagotavlja strom. Razen ce je baterija tolk v k...da sesuva vse skupaj. Drugace preveri kleme, ce so ciste in dosti pritrjene, imel v cx7 lucko akuja samo zaradi tega. Tukaj je tako mocan tok da rabi dober stik (povrsino) Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
darkangel Napisano 19. marec, 2018 Avtor Prijavi Napisano 19. marec, 2018 res je tudi to da se mi je v tem mesecu kar pri?igala lu?ka akumulatorja in da start stop ni deloval. tako da vseeno kar upam na akumulator. Citiraj
SpEkTr Napisano 19. marec, 2018 Prijavi Napisano 19. marec, 2018 Aha, ?eprav lu?ka za akumulator pomoje bolj cilja na alternator. No, kmalu bo? izvedel kako in kaj najbr?. Citiraj
jonathan2 Napisano 19. marec, 2018 Prijavi Napisano 19. marec, 2018 Skoraj zagotovo akumulator ali alternator, glede na lu?ko verjetno alternator. Dr?imo pesti, sporo?i kako bo? zrihtal! Citiraj
darkangel Napisano 19. marec, 2018 Avtor Prijavi Napisano 19. marec, 2018 sedaj sem se pogovarjal s servisom, tako da naj bi bila te?ava v jermenu alternatorja... kar najbr? pomeni da je za zamenjati alternator... ampak ?akam serviserja da me ?e pokli?e, ali kdo ve koliko cca bi me to moralo ko?tati? Citiraj
Boss Napisano 19. marec, 2018 Prijavi Napisano 19. marec, 2018 Potem bolj verjetno sklopka alternatorja... a je kaj zacvililo pred tem oziroma a se je pojavila lu?ka? Citiraj
Scr3am Napisano 19. marec, 2018 Prijavi Napisano 19. marec, 2018 Tole je zagotovo alternator. Ce bi bil akumulator se avto nebi ugasnil med voznjo, saj ga alternator fila. Poleg tega ti je pa se lucka gorela. Alternator se da tudi obnoviti preden ti zaracunajo 1 milijon za nov alternator. Je pa zanimivo, da je alternator shodu pri par let staremu avtomobilu in 160k prevozenih. Citiraj
AmpeR Napisano 19. marec, 2018 Prijavi Napisano 19. marec, 2018 Vse je mo?no, da crkne. Sem si v Forscanu nastavil, da mi prikazuje napetost in tok na alternatorju. Sicer ne vem, ?e je merodajno oz. realno ma zanimivo, kako visoke tokove prikazuje... Citiraj
SpEkTr Napisano 19. marec, 2018 Prijavi Napisano 19. marec, 2018 Kul, to moram pa pogledat, koliko Amperov pa gre skozi? Citiraj
Nejc1986 Napisano 19. marec, 2018 Prijavi Napisano 19. marec, 2018 Tudi jaz dam glas za alternator. Sam sem ga dal obnoviti,tako na xsari , kot na mx5ki. Cena okoli 200eur Citiraj
darkangel Napisano 19. marec, 2018 Avtor Prijavi Napisano 19. marec, 2018 pozdravljeni, ja je alternator, tudi na servisu jim ni jasno kako je uspel crknit, tako da sedaj bo za obnovit alternator in zamenjat jermenico alternatorja, potem bomo pa ?e videli ?e bo potrebna zamenjava akumulatorja.... kar lep stro?ek madona :/ Citiraj
Nejc1986 Napisano 19. marec, 2018 Prijavi Napisano 19. marec, 2018 pozdravljeni, ja je alternator, tudi na servisu jim ni jasno kako je uspel crknit, tako da sedaj bo za obnovit alternator in zamenjat jermenico alternatorja, potem bomo pa ?e videli ?e bo potrebna zamenjava akumulatorja.... kar lep stro?ek madona :/In kolk so racunal,ce ni skrivnost? Citiraj
darkangel Napisano 19. marec, 2018 Avtor Prijavi Napisano 19. marec, 2018 Ne vem ?e, ampak zaenkrat bo popravilo alt. 100-150 EUR + DDV, jermen 70EUR in ?e delo posebej... za akumulator bi bilo pa ?e 250+DDV.... ?e pa se alternatorja ne bi dalo popraviti je cena novega 645eur + ddv Citiraj
SpEkTr Napisano 19. marec, 2018 Prijavi Napisano 19. marec, 2018 Oboje prikazuje.Kateri PID pa je? Gledam pa zgleda nimam tega. Samo napetost. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Citiraj
AmpeR Napisano 19. marec, 2018 Prijavi Napisano 19. marec, 2018 Uo to pa je stro?ek. Jeba. Pid je PCM: ALT_CUR_DSDTok pa je od 15-40A. Pa tudi ve? sko?i. V prostem teku okoli 20A, vo?nji po mestu cca. 30A, pri 90km/h pa pade okoli 15-20A.Je pa odvisno od porabnikov, ksenovke dvignejo takoj cca. 15A,... Citiraj
SpEkTr Napisano 19. marec, 2018 Prijavi Napisano 19. marec, 2018 Uo to pa je stro?ek. Jeba. Pid je PCM: ALT_CUR_DSDTok pa je od 15-40A. Pa tudi ve? sko?i. V prostem teku okoli 20A, vo?nji po mestu cca. 30A, pri 90km/h pa pade okoli 15-20A.Je pa odvisno od porabnikov, ksenovke dvignejo takoj cca. 15A,...Nimam. Zanimivo. Bom s tokovnimi kle??ami pomeril Sent from my SM-G950F using Tapatalk Citiraj
AmpeR Napisano 19. marec, 2018 Prijavi Napisano 19. marec, 2018 Nimam. Zanimivo. Bom s tokovnimi kle??ami pomeril Sent from my SM-G950F using TapatalkTo bo pa najbolj sigurno ? Sicer pa pri slu?benem Berlingotu mi je alternator zagorel pri cca. 180000 km. To se je zgodilo med vo?njo in sem se prav malo usral. Dim vse do kabine.... Sem ?e mislil, da bo vse zagorelo. Nasre?o je samo navitje skurlo... Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.