Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljena ekipa, 

 

Sem ponosni lastnik svoje prve Mazde 6 (letnik 2014), prevo?enih 120.000KM. Ker ?e vedno prodajam stari avto, mi je Mazda sedaj stala nekje 14 dni v gara?i (seveda sem jo ob?asno pri?igal). 

 

V?eraj sem opravil prvo vo?njo (cca 50km) po 14 dneh in se mi je kmalu po ?tartu pojavilo opozorilo: "I ELOOP Inspection Required" poleg tega pa mi utripa znak "I-STOP". Ko sem vozilo vstavil in ga ponovno zagnal, se je napis izbrisal ni mi pa "polnil" sistema I ELOOP, saj je bil indikator samo polnosti prikazan samo prvi kvadratek (enaka te?ava tukaj 

 

).

 

Ko se je stemnilo in so se pri?gale lu?i, sem videl da tudi svetloba lu?i (in vsega ostalega) niha.

 

Danes sem se ?el ponovno zapeljati, in mi je sistem zopet polnil, sem pa ugotovil:

1. Da ?e sem se ustavil in se je motor ugasnil, sem kmalu po speljevanju zagledal ponovno opozorilo "I ELOOP Inspection Required"

2. V kolikor sem ?el na avtocesto in pohodil gas, se je zopet kmalu za tem pojavilo prej omenjeno opozorilo.

 

 

V kolikor sem vozil "normalno" do teh te?av ni prihajalo (razen ob nekajkratnem zagonu I-STOP sistema). Verjamem da vam je zadeva poznana, vendar na forumu nisem zasledil nobene objave na to temo.

 

Hkrati me zanima ?e ena pomemnba zadeva. Kako je z garancijo pri mojem vozilu. Vozilo je bilo marca 2017 pripeljano iz HR v SLO. Na Mazdinem servisu so mi prijazno povedali, da imajo v sistemu zadnji servis narejen v lanskem letu na 80.000KM, od biv?ega lastnika pa imam potrdilo da se je servis opravljal tako na 100.000KM kot tudi sedaj na 120.000KM (ni pa bil servis opravljen pri poobla??enem serviserju). Zanima me ali je potemtakem moje vozilo ?e vedno v tovarni?ki garanciji (5 let oziroma 150.000km)?

 

Hvala vam za pomo? in odgovore, 

 

lp

 

TJ

 

 

Napisano

Aku verjetno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni se je zgodilo podobno po preteklih hladnih dneh. Eno jutro se mi je samo za trenutek pri?galo opozorilo za I-ELOOP inspection required. Potem sem avto normalno vozi in naknadno opazil da I-stop v?asih dela v?asih pa ne (ampak sem menil, da ?e ra?unalnik ve kdaj naj avto ugasne , kdaj pa ne).

 

Potem pa naknadno opazim, da se baterija I-ELOOP ne polni - to?no tako kot opisuje? - samo do ene ?rtice. Naslednji dan je vse normalno delovalo in tudi I-stop je deloval. ?ez dva dni ponovno ni delovalo.

 

Avto sem zapeljal na servis, kjer je tester pokazal, da bo morda res potrebno akumulator po?asi zamenjat. Moja Mazda 6 2,2 D je letnik maj 2013 in na servisu so rekli, da je po tolik?nem ?asu potrebno aku zamenjati.

 

Zanima me, ?e za vzrok opisanih napak resni?no lahko kriv akumulator, ali bi bilo morda lahko tudi kaj drugega?

 

Hvala za odgovor!

 

MJ

Napisano

Kako pa je kaj z garancijo v mojem primeru? Jo ?e imam do 5 leta oziroma 150.000km?

 

Ce je bil servis opravljen po proizvajalcevih stadardih z ustreznimi materiali, potem bi morala garancija se vedno veljati ... Edino ce ni bil servis opravljen "pod kozolcem" ... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz imam notri 80ah... A ta akumulator lahko dam filat?

Ne, sem ravno nekaj dni nazaj dal link z navodili

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa folk kaj vam je. Pa ni to noter navadna baterija Vesna za traktorje poganjat.Bo potrebno pa? mo?nji?ek bolj globoko odpreti. :)

 

 

Napisano

Ko se kupuje avto z bombon?ki, je treba tudi to v zakup vzet

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se strinjam z obema... Ni re? da ne ?elim dodatnih stro?kov ali ne ?elim mo?nji?ek odpirat, pa? spra?ujem! Kot re?eno v prvem postu, to moja prva Mazda! ;)

 

Hvala za odgovor :)

Napisano

glede akumulatorja - jutri grem k Pelkotu in bom vpra?al za ceno in sporo?im, na Cosmosu je serviser rekel cca. 200 ? (po mojem je potrebno ?e kaj dodati zraven - mislim pri ceni, saj so ti akumulatorji kar dragi, pa tudi dimenzija je po mojem tak?na, da ne pa?e glih vsak notri).  Je pa nekje v postu postopek kako se akumulator zamenja - ni ravno enostavno...

 

Ampak kot re?eno zaenkrat mi dela (danes je v redu polnil sistem in I-stop je delal).  In ?e bo ?lo tako naprej, bom verjetno zamenjal akumulator jeseni...

Napisano

evo ?e koga zanima - danes sem bil pri mojstru Pelkotu in pravi, da je zelo verjetno za omenjene te?ave kriv akumulator, ki pri njemu stane 180 ? (mislim da je rekel, da je od Varte). Acu je seveda poseben in ne kar nekaj obi?ajnega, zato tudi taka cena... 

 

je pa dejansko potrebno zadevo preverit z instrumentom, za kar pa danes nisem imel ?asa...

Napisano

Preveri se na uradnem servisu... Sem enkrat spraseval in je bilo receno, da imajo ti akumulatorji 5 let garancije... Nic ne stane, ce poklices in vprasas...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz bom mojega najbr? tuki k Pelkotu peljal,.. sam morm iz Vipave gor :D Se morm zmenit za en termin, da mi tam nrdi ?imprej.

 

image.jpeg

 

Napisano

Dober dan vsem skupaj.

 

Prosim za info, ali je baterija vgrajena v Mazdo 6 2014 model prava ali ni prava (i-eloop sistem) ?!?!?!

 

slika vgrajene baterije: https://imgur.com/J121Axk

 

Kajti sistem se mi ne pri?igia. 

 

Porabo imam 8L/100 km normalne, umirjene vo?nje kar se mi zdi veliko. Je mo?no da zato ker sistem ne deluje ?!

 

 

Hvala za odgovore!

Napisano

Iz slike razvidno da je AGM tako da bi morala biti pravilna. I-eloop mogo?e ne deluje ?e je baterija pri koncu. Mogo?e bi jo bilo vredu priklopiti na tester

 

image.jpeg

 

Napisano

Iz slike razvidno da je AGM tako da bi morala biti pravilna. I-eloop mogo?e ne deluje ?e je baterija pri koncu. Mogo?e bi jo bilo vredu priklopiti na tester

 

Vidim, da ima? isto ma?ino kot jaz (revolution CD 176 2014) pa bi prosil, ?e mi zaupa? kak?no ima? povpre?no porabo na 100km ?

Napisano

nism ra?unal ampak ?e gledam kar mi pi?e ra?unalnik v avtomobilu 6,8l mam pa relacijo AC Vipava - Nova Gorica pa pol po mestu mal. Pa ne ?param glih. (je pa avtomatik tko da mal ve? porabe je)

 

image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem že mislil,da je dihur na sllki😂🤣😉
    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.