Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Me zanima a se je komu ?e kaj takega zgodilo in dejansko kako je sploh to mo?no.

 

V soboto smo imeli v en res hud naliv z rahlo to?o (ni? posebnega max 1,5cm). Vendar je tako zalivalo, da je bilo dvori??e hitro 15cm pod vodo in se je voda celo zlivala preko ?leba, ker je cev na koncu bila premajhna, da bi po?iralo. V glavnem preko ?leba se je tudi zlivalo na spodaj parkiran avto.

 

No po vsem tem naslednji dan se vsedem v avto in ko ?elim v?gati je bil aku ?isto na koncu, ?tevci so sko?ili, zaganja? pa je le jedva za cca pol sekunde rahlo obrnil motor. Ok v?gemo s kabli in naredim dva kroga po obvoznici, da se napolni in od takrat lepo v?iga normalno brez kakr?nega koli sledu, da je bilo nekaj narobe.

 

Ko sem razmi?ljal, kaj naj bi se zgodilo sem nekako pri?el, do tega, da je to?a zama?ila re?e spredaj pod havbo pri brisalcih in da tista koli?ina vode enostavno ni mogla nikjer odtekat, kot direktno v motorni prostor ali pri straneh ali pa mimo gume, ki naj bi tesnila dostop. Takoj zraven je tudi akumulator in varovalke tako, da sumim, da je bilo to vse skupaj veselo zalivano z ogromnimi koli?inami vode in ker je voda dokaj dober prevodnik je veselo spraznilo aku.

 

Ne vem, druge razlage nimam. :ne vem:

33112_1.png

Napisano
  dne 14. 5. 2018 ob 22:24 je Boss napisal:

Me zanima a se je komu ?e kaj takega zgodilo in dejansko kako je sploh to mo?no.

 

V soboto smo imeli v en res hud naliv z rahlo to?o (ni? posebnega max 1,5cm). Vendar je tako zalivalo, da je bilo dvori??e hitro 15cm pod vodo in se je voda celo zlivala preko ?leba, ker je cev na koncu bila premajhna, da bi po?iralo. V glavnem preko ?leba se je tudi zlivalo na spodaj parkiran avto.

 

No po vsem tem naslednji dan se vsedem v avto in ko ?elim v?gati je bil aku ?isto na koncu, ?tevci so sko?ili, zaganja? pa je le jedva za cca pol sekunde rahlo obrnil motor. Ok v?gemo s kabli in naredim dva kroga po obvoznici, da se napolni in od takrat lepo v?iga normalno brez kakr?nega koli sledu, da je bilo nekaj narobe.

 

Ko sem razmi?ljal, kaj naj bi se zgodilo sem nekako pri?el, do tega, da je to?a zama?ila re?e spredaj pod havbo pri brisalcih in da tista koli?ina vode enostavno ni mogla nikjer odtekat, kot direktno v motorni prostor ali pri straneh ali pa mimo gume, ki naj bi tesnila dostop. Takoj zraven je tudi akumulator in varovalke tako, da sumim, da je bilo to vse skupaj veselo zalivano z ogromnimi koli?inami vode in ker je voda dokaj dober prevodnik je veselo spraznilo aku.

 

Ne vem, druge razlage nimam. :ne vem:

Pa saj je dovolj bilo vlage v zraku, da bi ti ga na?elo (statika). ?e bi plaval, bi morala kje voda stati ?e potem. Lahko pa da je kak porabnik prisel v stik.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 14. 5. 2018 ob 22:24 je Boss napisal:

Me zanima a se je komu ?e kaj takega zgodilo in dejansko kako je sploh to mo?no.

 

V soboto smo imeli v en res hud naliv z rahlo to?o (ni? posebnega max 1,5cm). Vendar je tako zalivalo, da je bilo dvori??e hitro 15cm pod vodo in se je voda celo zlivala preko ?leba, ker je cev na koncu bila premajhna, da bi po?iralo. V glavnem preko ?leba se je tudi zlivalo na spodaj parkiran avto.

 

No po vsem tem naslednji dan se vsedem v avto in ko ?elim v?gati je bil aku ?isto na koncu, ?tevci so sko?ili, zaganja? pa je le jedva za cca pol sekunde rahlo obrnil motor. Ok v?gemo s kabli in naredim dva kroga po obvoznici, da se napolni in od takrat lepo v?iga normalno brez kakr?nega koli sledu, da je bilo nekaj narobe.

 

Ko sem razmi?ljal, kaj naj bi se zgodilo sem nekako pri?el, do tega, da je to?a zama?ila re?e spredaj pod havbo pri brisalcih in da tista koli?ina vode enostavno ni mogla nikjer odtekat, kot direktno v motorni prostor ali pri straneh ali pa mimo gume, ki naj bi tesnila dostop. Takoj zraven je tudi akumulator in varovalke tako, da sumim, da je bilo to vse skupaj veselo zalivano z ogromnimi koli?inami vode in ker je voda dokaj dober prevodnik je veselo spraznilo aku.

 

Ne vem, druge razlage nimam. :ne vem:

Koliko je pa star akomulator? Kaj pa, ?e je ?isto preprosto in naenkrat "izdihnil" oz. se izpraznil. Ti si ga sedaj malo napolnil a ob prvem mrazu bodo zopet skakali kazalci. Samo predpostavka.

Najbolje bi bilo, da ga izmeri? in ve? pri ?em si.

 

 

Napisano

Accu je OK in je star manj kot tri leta. Predno se je "spraznil " sem naredil cca 60km AC-ja tako, da ne verjamem, da nato v 24 urah izdihne in to konkretno. Zdaj kresne v parih desetinkah kot, da se ni ni? zgodilo.

33112_1.png

Napisano

Teorija 1: ker se je pripravljalo oz ?e za?elo neurje, je nekdo zelo na hitro zapustil avto in pozabil pri?gane lu?i.

 

Teorija 2: ko za?ne voda zalivat vse ?ivo, se iz lukenj prika?ejo mi?ke -?e videl kako so na suho nosile mladi?ke. Ker je bil avto oz motorni prostor nad vodo, je bilo tisti trenutek najbolj priro?no pribe?ali??e, potem je bilo pa mal dolcajt in so grickale izolacijo na ?icah...

 

Teorija 3: Kaj pa ?e je v nevihti strela zadela akumulator, ionizirala zrak med plusom in minusom in tako ustvarila prevodni kanal (ioniziran zrak ima nizko upornost) po katerem se je potem akumulator spraznil. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

1. avto sem parkiral ob cca 11-ih, nevihta je bila pa ?ele po 15 uri. Lu?i so na auto in ugasnejo, ko izvle?e? klju?, vrata in prtlja?nik pa tudi niso bili odprti.

2. mi?k ni, ker mam blesave ma?ke, ki ho?jo vse potamanit tako, da najebejo krti voluharji in pti?i.

3. sicer je grmelo, samo ni usekalo nikjer blizu.

 

Kljub temu, da se je avto posu?il do naslednjega dne, ko sem opazil prazni akumulator je bilo kar nekaj zadev v motornem prostoru mokrih. Ja tudi ?katla z varovalkami medtem, ko je bil akumulator suh (lahko, da se je vmes posu?il).

 

V glavnem kable vozim s sabo, bom pa preveril, ?e nima kak?nega parazitskega porabnika ali pa da mogo?e ni izklopilo lu?ke v prtlja?niku.

33112_1.png

Napisano
  dne 15. 5. 2018 ob 19:38 je Boss napisal:

V glavnem kable vozim s sabo, bom pa preveril, ?e nima kak?nega parazitskega porabnika ali pa da mogo?e ni izklopilo lu?ke v prtlja?niku.

Parazitskega (u)porabnika mora? iskat. A izklopi lu?ko v prtlja?niku je pa la?je ugotovit kot a je v hladilniku lu? izklopljena.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 15. 5. 2018 ob 18:52 je Boss napisal:

Predno se je "spraznil " sem naredil cca 60km AC-ja tako, da ne verjamem, da nato v 24 urah izdihne in to konkretno.

Accu je tko,da bo? ti lahko normalno v?gal,se zapeljal v trgovino in ko bo? hotu s5 v?gat bo tema. Lahko crkne v 5 sek. (pridejo celice v stik)

Napisano
  dne 15. 5. 2018 ob 19:38 je Boss napisal:

1. avto sem parkiral ob cca 11-ih, nevihta je bila pa ?ele po 15 uri. Lu?i so na auto in ugasnejo, ko izvle?e? klju?, vrata in prtlja?nik pa tudi niso bili odprti.

2. mi?k ni, ker mam blesave ma?ke, ki ho?jo vse potamanit tako, da najebejo krti voluharji in pti?i.

3. sicer je grmelo, samo ni usekalo nikjer blizu.

 

Kljub temu, da se je avto posu?il do naslednjega dne, ko sem opazil prazni akumulator je bilo kar nekaj zadev v motornem prostoru mokrih. Ja tudi ?katla z varovalkami medtem, ko je bil akumulator suh (lahko, da se je vmes posu?il).

 

V glavnem kable vozim s sabo, bom pa preveril, ?e nima kak?nega parazitskega porabnika ali pa da mogo?e ni izklopilo lu?ke v prtlja?niku.

Mogo?e ga je zeblo pa se je grel

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 16. 5. 2018 ob 3:12 je Martin Cufer napisal:

Accu je tko,da bo? ti lahko normalno v?gal,se zapeljal v trgovino in ko bo? hotu s5 v?gat bo tema. Lahko crkne v 5 sek. (pridejo celice v stik)

To?no to se je zgodilo meni na prvi 6-ki. Accu star 2,5 let. Perem avto, da ga bom zapeljal nazaj v gara?o, samo ?tevce obrne in konec. Do takrat je delal BP.

Napisano
  dne 16. 5. 2018 ob 8:37 je mi_c_ho napisal:

To?no to se je zgodilo meni na prvi 6-ki. Accu star 2,5 let. Perem avto, da ga bom zapeljal nazaj v gara?o, samo ?tevce obrne in konec. Do takrat je delal BP.

 

Ja ja tako nekako je vse skupi izgledalo pri meni. Ampak, zdaj je ?e tretji dan in avto v?iga BP pa sem vmes imel tudi ?e kratke vo?nje, ko je v manj kot dveh kilometrih bilo treba 3x ugasnit in pri?gat motor pa izgleda vse OK.

 

A si mogo?e zelo veliko vode zlival po prvem steklu, ko si pral?

 

Sej ne da sem ?krtuha ampak vseeno ne bi zdaj accuja kupoval kar tako na zalogo, ker ne izgleda, da bi bile celice v stiku niti, da je kar koli narobe z njim. :ne vem:

33112_1.png

Napisano
  dne 16. 5. 2018 ob 3:12 je Martin Cufer napisal:

Accu je tko,da bo? ti lahko normalno v?gal,se zapeljal v trgovino in ko bo? hotu s5 v?gat bo tema. Lahko crkne v 5 sek. (pridejo celice v stik)

To poznam, se mi je to naredilo na KIA-i pred dobrim desetletjem in pol. Kot bi napisla mojo izku?njo v Bohinju, ustavim pred trgovino in ko se vrnem je samo klink naredilo pa je bilo konec - seveda v soboto, da je bilo ja ?im bolj napeto nekje "bogu iza nogu" najti accu.

33112_1.png

Napisano

?e do?ivel, da je aku kao crknil, pa potem za?el spet povsem normalno delat. Je bil pa to v avtu moje najdra?je, tako da raje nisem tvegal da bi moral poslu?at o?itke da nisem odreagiral, bi bilo preve? adrenalinsko. Takoj sem kupil novega.

 

Boss, vozi kot da bo aku 100 let trajal in bodi pripravljen da jutri zjutraj ne v?ge. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
  dne 16. 5. 2018 ob 20:44 je Mrau?k M?k napisal:

?e do?ivel, da je aku kao crknil, pa potem za?el spet povsem normalno delat. Je bil pa to v avtu moje najdra?je, tako da raje nisem tvegal da bi moral poslu?at o?itke da nisem odreagiral, bi bilo preve? adrenalinsko. Takoj sem kupil novega.

 

Boss, vozi kot da bo aku 100 let trajal in bodi pripravljen da jutri zjutraj ne v?ge.

 

... in pripravi po?asi ?olde za novega.

 

 

Napisano

Ja jebemu, not je nem?ki akumulator, ki ni star niti tri leta, Original je zdr?al skoraj 7 let pa ?e bi ampak sem ga zamenjal bolj zaradi starosti.

33112_1.png

Napisano
  dne 17. 5. 2018 ob 8:53 je Boss napisal:

Ja jebemu, not je nem?ki akumulator, ki ni star niti tri leta, Original je zdr?al skoraj 7 let pa ?e bi ampak sem ga zamenjal bolj zaradi starosti.

Jebi ga, japonski akomulator je zakon.

 

 

Napisano
  dne 16. 5. 2018 ob 20:04 je Boss napisal:

Ja ja tako nekako je vse skupi izgledalo pri meni. Ampak, zdaj je ?e tretji dan in avto v?iga BP pa sem vmes imel tudi ?e kratke vo?nje, ko je v manj kot dveh kilometrih bilo treba 3x ugasnit in pri?gat motor pa izgleda vse OK.

 

A si mogo?e zelo veliko vode zlival po prvem steklu, ko si pral?

 

Sej ne da sem ?krtuha ampak vseeno ne bi zdaj accuja kupoval kar tako na zalogo, ker ne izgleda, da bi bile celice v stiku niti, da je kar koli narobe z njim. :ne vem:

 

Ufff...kaj pa vem kako sem pral, tako kot vedno. Meni je popolnoma umrl, sem moral kupiti novega. Bil je pa Fiamm, ?e se ne motim.

Napisano

Ko sem kupil prejsnji avto mi je aku shodil v roku enega tedna, sem kupil toplo, ki je delala 8 let normalno tudi pri - 18. ko sem ga pa prodal je pa tipu shodil naslednji dan.

Napisano

Ko sem kupil prejsnji avto mi je aku shodil v roku enega tedna, sem kupil toplo, ki je delala 8 let normalno tudi pri - 18. ko sem ga pa prodal je pa tipu shodil naslednji dan.

Mami je pa 2,5 leta star aku crknil pred merkatorjem ko je ?la po fasngo sredi poletja.

Napisano

Meni sta ?e dva crknila na tak na?in, zdaj dela zdaj ne ve?. Ni bilo nobenega verglanja samo kazalce zabije in fertik.

 

 

Napisano

Tudi pri meni se je to zgodilo pri prvi generaciji. Sredi poletja se pripeljem na siht in kasneje ob 22h avto ni dal nobenega zvoka od sebe. Sem ze mislil, da je sel starter. Avto sem vzgal na kable in je potem naprej veselo vzigal, kot da se ni nic zgodilo. No potem sem ga po hitrem postopku zamenjal, saj je bil ze 9 let star. Znamka je bila pa Banner.

Napisano

Lahko so pa tudi samo slabi stiki na klemah, ?e posebej v vlagi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Matr tok enih info.  za preprostega vrtnarja ki  vozi Mazdo.   Ok po vrsti.  Same parametre bom  malo spremljal, da vidim kam pridem  s tem.  Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to.  Avto drugače  dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča  avto spet vleče (je to normalno ?)  Če  se vozim po AC  dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto  vklopi tudi po samo 120km prevoženih  od zadnje r.  Ni pravila ali konstante -  kakor  kdaj.  Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako.   -Odmične so bile zamenjane(obrablene) - vakum pumpa zamenjana -sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe - kolektor , EGR  očiščene pa nove podložke    Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar  nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa  mislim da ni visoka dobrih 7 litrov  z mojo težjo nogo.)  Razumem, da je najbol ziher  sneti  in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj .    
    • Ko smo še imeli stare televizije...     Mladina se tega ne spomni...
    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.