Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

Lastim si Mazdo 6 GH, 2.0 MZR-CD 140KM, SportCombi GT. Decembra sem montiral zimske gume Pirelli Sottozero 2 Serie II 225/45/18 95H XL RFT DOT16. Gume so bile rabljene, profil enakomerno obrabljen. In po cca 6000-7000KM mi je na sprednjih gumah po sredini pojedlo skoraj do indikatorjev, samo na voznikovi strani, na sovoznikovi manj. Sedaj me matra firbec, vulkanizer mi je nafilal not 2.8 bar in pravi da je to pravi tlak za te gume. Meni se zdi da je to preve? 2.8 bar. Z prostim o?esom je videt da je po sredini pobralo,razlike je cca 1mm od robov. Vukkanizer trdi da ni kriv tlak, ampak ker so RFT pnevmatike in da sem ve?inoma vozil po avtocesti. Trdil mi je da se zimske vedno filajo 0.2bar ve? kot ostale in d nebi bilo razlike ?e bi bile polnjene 2.5Bar kot sm jst predlagal.

Kaj pravite vi na to?

Hvala

Napisano

Kaj ti pravi pa navodilo za uporabo?

Gume sem na 2.8 pumpal ko smo bili polno nalozeni za na dopust. Druga?e imam letne 2.4 - 2.5. Zimske pa 2.4. Na leto delam cca 40k in oba kompleta mi zdrzita 5 let.

Tako da ta te je ?ejnega cez vodo peljal z 2.8 bara.

Napisano

Verjetno da res, mal je huda z 2.8 Bar. Ni mi jasno ni?.Odzadaj niso n? pobrane gume. Odspredaj pa so malo snete po sredini.

Napisano

Ni panike z 2.8 bara. Ne bi smelo zarad tega pobirat gume, pa ce ze bi jih pobralo vse 4 skor enako.

Npr. Opel ima predpisan tlak 225/45/17 za ECO voznjo 3bare!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Da bi ti zaradi tlaka pobiralo po sredini bi moral dati kar precej preko 3 bare. Kaj pa ?e je bil vulkanizerjev manometer pokvarjen in se mu je recimo igla zataknila pri 2,8 bara?

 

A si ?el kaj na pumpo kontrolirat? Ker ?e to je ?udno, da je ena bolj po?rta kot druga, ker to bi nekako potrdilo mojo teorijo, da je bil vulkanizerjev merilec tlaka v kurcu in je model pumpal in pumpal, ko pa je spustil je manometer vedno pokazal 2,8 pa ne glede ali je bilo notri res 2,8 bara ali pa precej ve?.

33112_1.png

Napisano

Pozdravljeni,

Lastim si Mazdo 6 GH, 2.0 MZR-CD 140KM, SportCombi GT. Decembra sem montiral zimske gume Pirelli Sottozero 2 Serie II 225/45/18 95H XL RFT DOT16. Gume so bile rabljene, profil enakomerno obrabljen. In po cca 6000-7000KM mi je na sprednjih gumah po sredini pojedlo skoraj do indikatorjev, samo na voznikovi strani, na sovoznikovi manj. Sedaj me matra firbec, vulkanizer mi je nafilal not 2.8 bar in pravi da je to pravi tlak za te gume. Meni se zdi da je to preve? 2.8 bar. Z prostim o?esom je videt da je po sredini pobralo,razlike je cca 1mm od robov. Vukkanizer trdi da ni kriv tlak, ampak ker so RFT pnevmatike in da sem ve?inoma vozil po avtocesti. Trdil mi je da se zimske vedno filajo 0.2bar ve? kot ostale in d nebi bilo razlike ?e bi bile polnjene 2.5Bar kot sm jst predlagal.

Kaj pravite vi na to?

Hvala

 

Sva ?e dva! Prav enak primer imam na Mokki x. Enake gume, pritisk in obraba :blink:   :vskalo:  

Da niso slu?ajno gume kej defektne?!

Napisano

Jaz sem imel na sottozero 3 dobesedno vtor?ke na sredini pojete na vseh 4 gumah enako,.. zdej pa nevem ali je prej?ni lastnik kupil ?e take rablenje ali je to nastalo na samem avtu,.. na letnih tega problema ni zaslediti

 

image.jpeg

 

Napisano

@Boss, sicer sem tudi sam nekaj ?asa delal kot vulkanizer, ?esa takega nisem ?e videl. 2.8 mi je malo tu ma?, 2.7 ?e gre, ker so zimske naj bi se filalo malo ve?. Ker ta avto nimam veliko cajta sm se ravnal po njihovih priporo?ilih. Vmes sm tudi kontroliral tlak tako da ni ta fora z iglo. Pomojem igra vlogo ker so RFT in vsega po malem se je nabralo + malo vi?ji tlak+douge razdalje.

 

@AmpeR, meni je vulkanizer rekel da naj bi bile to MOE Mercedes Original Equipment, tako tudi pi?e na gumi, in da pri mercedesih bolj pobira robove. Zna bit ker sedim na tej strani torej voznikova stran in jih pobira bolj. Mora? pa vedet da so to RFT gume in niso namenjene za ta avto tako kot moj.

 

@TIeN. Js sm na prej?njih Michelin PS 3 imel 2.7 bar in je ?lo skozi brez kak?ne obrabe,guma je bila enakomerno obrabljena, nikjer po sredini obrabljena. Zdej a ga serje ta Pirelli pa nevem

Napisano

Hja ne vem - jaz sem na teh bolj nizkoprese?nih vedno nekje od 2,7 in tudi za dolo?ene tipe gum do 3,0 in mi zdr?ijo ve? kot 70.000km. Obraba pa je na vseh popolnoma enakomerna od robo, preko sredine do drugega roba.

33112_1.png

Napisano

Run Flat ima trde boke, lahko da tlak pritisne potem v sredino gume in je tam ve?je trenje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ce pise MOE vse je jasno, srot gumo imas.

Nima veze tlak (ceprav je na rft gumi 2.8 bara kot bi se na kamnih vozu)

 

Za info ostalim: gume ki so kao narejene za mercedese, audije, porscheje itd so ponavadi precej precej slabse kot serijske istega modela istega proizvajalca.

Tudi na testih so prisli do takih ugotovitev

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Isto je na motorju, tovarniske bridgestone so tr?e in drsijo....zamenja? pa misli? da si ?e enkrat izpit naredil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Zdravo.

 

Bom kar tule vpra?al. V?eraj in danes se mi je pri?gal alarm za pritisk v pnevmatikah. Preverim danes in v?eraj, tlak normalen. Po resetiranju v?eraj se je danes spet oglasil alarm. Tlak spet enak v vseh gumah. Ima kdo kak?no idejo kaj bi to lahko bilo? Gre za mazdo 3,  2015, aktualen model.

Napisano

a ti ima? senzorske ventil?ke ali ti gleda tlak glede na razliko v vrtenju na ABS senzorju?

33112_1.png

Napisano

a ti ima? senzorske ventil?ke ali ti gleda tlak glede na razliko v vrtenju na ABS senzorju?

vrtenje na ABS senzorju. Ventil?ke je imela prej?nja mazda 3

Napisano

Sej zato pa vpra?am, ker so se ventil?ki namre? vrnili in to z ABS-om je proti predpisom v EU.

 

Ok ?e ima? ABS merjenje, najprej eno glupo vpra?anje. A so gume enake na vseh kolesih? Ok, bom malce druga?e vpra?al, ker tole zgleda kot, da te trolam. A si slu?ajno menjal kak?no gumo in je recimo ena pobrana do pol profila druga pa nova s polnim profilom?

 

Druga zadeva bi bil pa lahko le ?e problem na ABS senzorju samem ali pa na senzorju kota volana.

33112_1.png

Napisano

:rolleyes: Gume so vse enake, ?e taprve (Michelin). Ni videt da bi bile kje bolj pobrane. Tudi kak?nih po?kodb ni bilo. Bom videl danes ?e bo se ?e kaj oglasil....druga?e bo treba servis klicat.

 

?e eno vpra?anje: mazda ima garancijo 3+2. avto je sedaj star 3 leta in 2 meseca. Ali gre ta senzor ?e pod garancijo oz. kakr?nokoli popravilo v zvezi s tem?

Napisano

Ej...po mojem gre to pod garancijo 3+2...ne bi smeli komlicirat.?e so delani redni servisi na poobl.servisu Mazda..lp

Napisano

garancija pa na servis in naj pogledajo... nimam druge ideje, kot tiste, katero sem ?e napisal.

33112_1.png

Napisano

Hvala Boss in ostalim tudi. V?eraj se mi je ?e enkrat pri?galo po pol ure vo?nje ( kot vedno), danes pa ?e ne. LP

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Mene pa zanima na koliko barov polnite svoje pnevmatike in sicer predvsem 225/45/18 (letne) in 215/50/17 (zimske). In pa ali mogoce kdo ve koliko barov mora pasti v eni izmed pnevmatik, da se aktivira kontrolna lucka TPMS.

Napisano

Kolikor se spomnim TPMS vklopi lu?ko ?e pade tlak pod 1,5bara.

Drga? pa letne 225/45/18 pumpam na 2,6

Zimske 215/50/17 pa 2,3

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Kolikor se spomnim TPMS vklopi lu?ko ?e pade tlak pod 1,5bara.

Drga? pa letne 225/45/18 pumpam na 2,6

Zimske 215/50/17 pa 2,3

Hvala :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.