Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Ob polni obremenitvi. Torej naložen ko mula:D

Tako sem jst enkrat peljal.

20170123_163511.jpg

WC papir? 😋

Napisano
pred 1 minuto je Shrek napisal:

WC papir? 😋

V trdi obliki:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Jaz res ne vem od kod tak strah pri tlakih večjih od 3 bare? :nevem:

 

Pa sej gume ne bo razneslo, oziroma jo bo prej poškodovalo, če je manj napumpana, od oznak. Zato ker se pri večjih težah splošči in bolj mečka, kar jo dodatno uničuje in seveda lahko tudi povzroči defekt.

Ko gumo gumisti dajo na feltno jo napumpajo 3,5-4 bare, da "poči" in lepo sede na feltno. In potem "spraznejo" na 2,3...2,4...

 

 

Napisano

Mene praša (tam k lokalcu vozim) kolk mi nafila. Rečem 2,6 pa je mir.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Vsaka avtomobilska tovarna predpiše tlak v gumah zato,da se jih držimo in je najboljši kompromis med lego in udobnosti v vožnji👍 Če pa teh navodil ne upoštevamo je pa vsekakor bolje če so napumpane malo več kot pa manj od predpisanega in potrebno je tudi ta tlak redno nadzirati vaj enkrat mesečno:prstgor:

Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

Vsaka avtomobilska tovarna predpiše tlak v gumah zato,da se jih držimo in je najboljši kompromis med lego in udobnosti v vožnji👍 Če pa teh navodil ne upoštevamo je pa vsekakor bolje če so napumpane malo več kot pa manj od predpisanega in potrebno je tudi ta tlak redno nadzirati vaj enkrat mesečno:prstgor:

Na žalost niso vse gume vseh proizvajalcev enake. Ene imajo pri isti dimenziji bolj mehke boke, gume XL pa recimo bolj trde, runflat najbolj trde. Tako, da se moraš pač prilagoditi znamki gum. Je pa tudi res, da, se lahko v vseh treh primerih držiš tega, kar na vrata napiše proizvajalec avtomobila.

To je bolj osebna izbira. 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Na žalost niso vse gume vseh proizvajalcev enake. Ene imajo pri isti dimenziji bolj mehke boke, gume XL pa recimo bolj trde, runflat najbolj trde. Tako, da se moraš pač prilagoditi znamki gum. Je pa tudi res, da, se lahko v vseh treh primerih držiš tega, kar na vrata napiše proizvajalec avtomobila.

To je bolj osebna izbira. 

Tisto od tovarne je najboljši približek idealni, seveda pa potem prilagodiš tlak na vrsto gume. 

Tovarna naredi ogromno km in testov v vožnji, da potem predpišejo idealen tlak.... :prstgor:

Napisano

Jaz sem na svojih celoletnih na trojki enostavno sprobal tlak. Ob nakupu so bile na 2,3 in so v mokrem solidno držale. Potem sem postopoma višal, na 2,5 bara in se je že poznalo. Sem dal za foro potem še 2,9 bar in se po prvi vožnji po mokrem premislil - ker je bil občutek ob zdrsu preprosto strašljiv, je še nos kar po svoje. Zdaj so nazaj na 2,5 bara in je to to. Vsaj zame ... Zimske bom pa dal gor čez dva tedna, pa poročam.

Napisano
pred 7 minutami je dvorjan napisal:

Jaz sem na svojih celoletnih na trojki enostavno sprobal tlak. Ob nakupu so bile na 2,3 in so v mokrem solidno držale. Potem sem postopoma višal, na 2,5 bara in se je že poznalo. Sem dal za foro potem še 2,9 bar in se po prvi vožnji po mokrem premislil - ker je bil občutek ob zdrsu preprosto strašljiv, je še nos kar po svoje. Zdaj so nazaj na 2,5 bara in je to to. Vsaj zame ... Zimske bom pa dal gor čez dva tedna, pa poročam.

To je to... 👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.