Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e bo vsaj pol tolk dobr zgledala kot na teh renderingih... hmmm... Boss ?e zbira denar.

33112_1.png

Napisano

Zelo napredno in v?e?no oblikovanje! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 1. 6. 2018 ob 22:22 je Boss napisal:

?e bo vsaj pol tolk dobr zgledala kot na teh renderingih... hmmm... Boss ?e zbira denar.

Tako divja ne bo sigurno.?e enega niso pustili tako v?e?nega kot je bil prototip.

?im kaj spremeni? se poru?ijo razmerja in

avto enostavno ni ve? "wauu".?koda.

 

 

Napisano

Ej...to pa booo..MAZDURINA..bo treba po?akat da pride k nam v SLO..da testiramo novi motor skayactive X.?e bo res tako kot pi?ejo bol bo treba ....?parat za novo.Mazdurino lp

Napisano

Baje naj bi bila videna dejanska oblika nove m3 v mesecu avgustu / septembru 2018.

Napisano

Pa

Saj ni tako drasticno avantgardna da ne bi bila resnicna, kot da bi sedanjo mal na tla pristisnil :)

 

Bi bila pa s tem zadkom vprasljiva vidljivost nazaj...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz tega ne stekam, novi clio (majo v druzini), zadnje okno je miniatura (ze un zadnji brisalc je kot un iz buragotov 1:18) pol pa mi recejo sej ma kamero...

 

ja kaj pa med voznjo??

al gledate zadi sam kadar rikvercirate?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano
  dne 2. 6. 2018 ob 23:15 je LabiGT napisal:

jaz tega ne stekam, novi clio (majo v druzini), zadnje okno je miniatura (ze un zadnji brisalc je kot un iz buragotov 1:18) pol pa mi recejo sej ma kamero...

 

ja kaj pa med voznjo??

al gledate zadi sam kadar rikvercirate?

Ima? stranska ogledala. Pa tud skozi zadnje se zadosti vidi ali je kak?en avto ali ne. Kak?ni kombiji tudi nimajo zadnjega okna pa se prav tako peljejo...

:zoom-zoom:

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Super..stestiramo ta novi motror..lp

Napisano

Kaksna so pricakovanja? Da bo 190ks bencinar imel porabo 5,5-6? To ni cinizem, res me zanima?

 

Namrec to bi pomenilo korak naprej in resen boj proti dizlom

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mazda pravi 30% izbolj?anje glede na 165KM z mo?jo okoli 180KM. Tako da ?e jim uspe priti na 5-6L z avtomatskim menjalnikom so naredili ogromno. ?e posebej zato ker zgleda kot za ZDA v prvi vrsti in EU v drugi vrsti ne bosta ve? dolgo trpeli dizlov.

Napisano
  dne 11. 9. 2018 ob 20:47 je izacus napisal:

Mazda pravi 30% izbolj?anje glede na 165KM z mo?jo okoli 180KM. Tako da ?e jim uspe priti na 5-6L z avtomatskim menjalnikom so naredili ogromno. ?e posebej zato ker zgleda kot za ZDA v prvi vrsti in EU v drugi vrsti ne bosta ve? dolgo trpeli dizlov.

Po?akajmo na novi sistem testiranja(na cesti) in bomo videli, kaj v resnici pomeni ta poraba.

Pa ?e po?akat, da se poka?ejo za?etne hibe oz. napake teh novih motorjev

 

 

Napisano

Ja res je, pa tudi ?e je test na cesti, je realnost popolnoma druga?na, in papirju se ne verjame. Spet zakoni fizike, ne more? kar tako dobiti 30% ve? za 30% manj....

Ne bi pa bilo slabo da nekdo kon?no prinese nekaj spremembe na trg. 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz tudi mislim, da so okoli tega SkyActive-X naredili kar prevec pompoma ... in imajo nekateri mogoce prevelika pricakovanja... Jaz tudi mislim, da je treba pocakati na realne izkusnje uporabnikov ... Ti bodo sicer verjetno zelo razlicni... tako kot sedaj pri debatah dizel/bencin ... ali pooblasceni servis vs. nepooblasceni servis ... :) ... Pravo sliko bomo dobili sele nekje cez eno leto, ko bo dovolj lastnikov ze nekaj casa vozilo trojke s tem novim motorjem ... :) ... Takrat bomo sele videli, ali je to prava smer... ali bo to le se en "Wankel" ... ki je sicer v dolocenih pogledih superioren... ampak ima pa precej slabih strani in taki ni primeren za "rajo" :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 12. 9. 2018 ob 6:14 je Jest napisal:

Takrat bomo sele videli, ali je to prava smer... ali bo to le se en "Wankel" ... ki je sicer v dolocenih pogledih superioren... ampak ima pa precej slabih strani in taki ni primeren za "rajo" :) ... 

Ah, pusti rajo. Ta najprej kupi Mazdo, potem pa pizdi ?ez krown.  :D

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Spomnimo....za 2.2 skyactive motorje je bilo re?eno velikega proti starim....gre za isti motor, enako porabo....

 

Poleg tega bo Skyactive X kontroliran s posebnimi sve?kami. Glavo dam stran da bo ena vsaj 50? in bo menjava zelo pogosta. Tak primer imam na mojem motorju, zaradi emisij in bla bla bla, imajo sve?ko narejeno samo za ta motor. Ena je 45? na servisu, ima jih 4, menja se na 24.000 ali dve leti....

 

Seveda je izven servisa cenej?a ampak na servisu je toliko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 12. 9. 2018 ob 13:58 je jures napisal:

Spomnimo....za 2.2 skyactive motorje je bilo re?eno velikega proti starim....gre za isti motor, enako porabo....

 

Poleg tega bo Skyactive X kontroliran s posebnimi sve?kami. Glavo dam stran da bo ena vsaj 50? in bo menjava zelo pogosta. Tak primer imam na mojem motorju, zaradi emisij in bla bla bla, imajo sve?ko narejeno samo za ta motor. Ena je 45? na servisu, ima jih 4, menja se na 24.000 ali dve leti....

 

Seveda je izven servisa cenej?a ampak na servisu je toliko

Po mojih izkusnjah je poraba SkyActive nizja... Sem imel podobno porabo... pri prvi sestici (2.0 dizel, 120 KS, rocni menjalnik, brez DPF) je bila poraba podobna, kot pri naslednji sestici (2.0 dizel, 140 KS, rocni menjalnik, DPF)... in tudi podobna zadnji sestici s SkyActive motorjem (2.2 dizel, 175 KS, avtomatik, DPF)... torej je poraba nizja... le zato, ker je pac vec konjev, DPF in avtomatski menjalnik, je bila poraba podobna...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Midva z Bossom sva sla do Rovinja in nazaj, pa sva imela na isti poti in pogojih do cl isto 2.2 Mirai vs 2.2 skyactive

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 12. 9. 2018 ob 14:11 je jures napisal:

Midva z Bossom sva sla do Rovinja in nazaj, pa sva imela na isti poti in pogojih do cl isto 2.2 Mirai vs 2.2 skyactive

Saj to vem... je bila pa razlika, da je bila tanova SkyActive 150 KS in 19? gume, tvoja Mirai pa 129 KS s powerboxom in 17? gume... torej je poraba SkyActive nekaj nizja...

 

Tukaj se link do tega izziva, ce se koga zanima >> http://www.mazda-si.net/topic/11085-poraba-izziv-2013/?p=302695

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kak?no sme?nico sem takrat izjavil, da mi je skoraj lep?a mazda II kot ta nova mazda skayactiv III. ?e sedaj po toliko letih, ko je skayactiv zunaj mi je eden najlep?ih novej?ih avtov nasploh.?e posebno v karavanski izvedbi. :)

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Matr tok enih info.  za preprostega vrtnarja ki  vozi Mazdo.   Ok po vrsti.  Same parametre bom  malo spremljal, da vidim kam pridem  s tem.  Vem, da bo to na koncu preveril negdo, ki se s tem ukvarja. Pa vseeno, morda obstaja kak tehten razlog za to.  Avto drugače  dela ok. Med regeneracijo avto izgubi nekaj moči-ne potegne. Ko se konča  avto spet vleče (je to normalno ?)  Če  se vozim po AC  dlje časa nad 140km/h se regeneracija pogosto  vklopi tudi po samo 120km prevoženih  od zadnje r.  Ni pravila ali konstante -  kakor  kdaj.  Včasih pa zdrži celo do 240km. Zato bi rad malo več vedel(raziskal) zakaj temu tako.   -Odmične so bile zamenjane(obrablene) - vakum pumpa zamenjana -sito olja (naj bi) bilo pregledano-očiščeno saj se je menjala ketna oljne pumpe - kolektor , EGR  očiščene pa nove podložke    Pri teh km-jih bi lahko razmišljal o predoziranju šob, kar  nekako bilo logično da prej zabije filter ( vrjetno bi se poznalo tudi na porabi, ki pa  mislim da ni visoka dobrih 7 litrov  z mojo težjo nogo.)  Razumem, da je najbol ziher  sneti  in očistiti. Pa le ni tok priročno oz. praktično vse skupaj .    
    • Ko smo še imeli stare televizije...     Mladina se tega ne spomni...
    • Se strinjam, lahko sploh ni catch v dpf-ju, ampak na injektorjih, egr-u,..
    • Govorili smo s Skandinavci, to pazite pri nakupu EV vozila WWW.ZURNAL24.SI Dobro desetletje je že minilo, odkar so električni avtomobili številnejše prisotni na avtomobilskem trgu. V te času so si tudi tisti, ki jih vzdržujejo, že nabrali precej izkušenj.  
    • Vidiš, spet navajaš same laži.   Pa vzemiva prav ta tvoj primer - ker povprečen Slovenec se res vsak teden (ROTFL) pelje v Munchen - čeprav ni reprezentativen.   Google Maps pravi, da je center Kopra, center Munchna razlike 507 km. Čas, potreben za to pot pa je ocenjen na 5h 33min.   Tudi če se peljem 110 km/h namesto 130 km/h (kjer sploh lahko), bo razlike v času malo, saj skozi Avstrijo (niti pri nas) ne moreš voziti 130 km/h na celotni trasi. Hudiča, še v Nemčiji od meje do Munchna komaj kje lahko uradno voziš 130 km/h. Med 110 in 130 km/h - kjer sploh lahko - ne pridelaš niti 20 minut prednosti. Zdaj odvisno s kakšnim EV se pelješ, ampak recimo, da s takim, ki ne zmore 500 km v kosu, da bova dodala še polnjenje ob avtocesti. Ob AC so hitre polnilnice, kjer 100-150 km dosega dobiš v 5-15 minutah (če imaš kak bolj moderen EV pa še prej). Ker sem se že peljal v Munchen (pa tudi še kam dlje), lahko vzameva moj postanek - s starim EV je bil potreben en postanek za polnjenje, dolg je bil 12 minut.   Torej si pod črto pol ure v prednosti. Ampak - da se pri 5h in pol dolgi poti ne bi niti enkrat ustavil, je pa tudi noro. Tako z vidika zdravja kot počutja/udobja. Če si kadilec, pa itak ne zdržiš. 😃   Cenovne primerjave ti pa ne bom delal, to menda že veš, da je z EV ceneje, čeprav mižiš za obe očesi.   Všeč mi je tudi tvoj začetek "Recimo, da greš z nekim resnim avtom od KP do Münchna". Kaj pa je resen avto? Kaj pa resen EV, tak, ki premaga 500 km v šusu? A potem boš pa primer podaljšal do Berlina? Kjer se na poti tudi ne bi nikoli ustavil ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.