Alex Napisano 18. februar, 2019 Prijavi Napisano 18. februar, 2019 OK, nobene besede ve? ?ez mazdo. Obljubim. Bolje, da je avto po?asnej?i, saj je tako bolj varen.Bravo... to so besede varnega voznika. Citiraj
Symon Napisano 18. februar, 2019 Prijavi Napisano 18. februar, 2019 Tehni?ni podatki za G in D (za X jih ?e ni) na zadnji strani ITA cenika: https://www.mazda.it/assets/italy/cars/Nuova%20Mazda3/Listino%20Pubblico%20Nuova%20Mazda3%20Gennaio%202019.pdf Kolikor sem navdu?en nad obliko, sem razo?aran, da je avto na papirju toliko po?asnej?i. Recimo golf 1.0 tsi 115 PS ima 9,7 do 100 pri 1230 kg. 9,7 ali pa 10,7s, zame je oboje po?asi in nima smisla sploh gledati ta podatek. Kot drugo pa raje kupim 2.0 s 120 konji kot 1,0 s toliko konji iz o?itnega razloga. 1 Citiraj
323 BA Napisano 18. februar, 2019 Prijavi Napisano 18. februar, 2019 Itak je po?asi, ampak ima predhodnica 8,9. To pa ni ve? po?asi, sploh za avto s 120 konji ne. 1 Citiraj
jures Napisano 18. februar, 2019 Prijavi Napisano 18. februar, 2019 Sam da v takle futuristicen avto das eno orng masino, po moznosti s turbino.....ST killer Mps pa to....samo mazda je ciato opustila sportni program 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Gelipter Napisano 18. februar, 2019 Prijavi Napisano 18. februar, 2019 Ej...Alex..super da si ?el pogledat v Mazda salon kp..novo mazdo3..tudi jaz ?akam tesno vo?njo....pa da vidimo..tooooo..lp Citiraj
Alex Napisano 18. februar, 2019 Prijavi Napisano 18. februar, 2019 Mene zanima bolj zaradi firbca.To je zame premajhen avto... z premajhnim prtlja?nikom. Citiraj
Boss Napisano 18. februar, 2019 Prijavi Napisano 18. februar, 2019 Itak je po?asi, ampak ima predhodnica 8,9. To pa ni ve? po?asi, sploh za avto s 120 konji ne.Ne verjamem, da ima 120 KM pospe?ek pod 9 sekund , realno je okoli 10s/100km. Tukaj je pospe?evanje v ?ivo, ampak je narobe, saj model ?topa do 100km/h po ?tevcu, vsi pa vemo, da cca 4% ?tevci ka?ejo preve?, tako da realno je 100km/h pri cca 104km/h po ?tevcu in to je okoli 10sekund do 100km/h. 1 Citiraj
Bini Napisano 18. februar, 2019 Prijavi Napisano 18. februar, 2019 Ne verjamem, da ima 120 KM pospe?ek pod 9 sekund , realno je okoli 10s/100km. Tukaj je pospe?evanje v ?ivo, ampak je narobe, saj model ?topa do 100km/h po ?tevcu, vsi pa vemo, da cca 4% ?tevci ka?ejo preve?, tako da realno je 100km/h pri cca 104km/h po ?tevcu in to je okoli 10sekund do 100km/h. Res je ampak tako merijo pri vseh tovarnah. Lp Citiraj
Boss Napisano 18. februar, 2019 Prijavi Napisano 18. februar, 2019 aja, se prav to ni podatek od 0-100km/h ampak od 0-96km/h. :ne vem: Citiraj
Bini Napisano 18. februar, 2019 Prijavi Napisano 18. februar, 2019 Ho?em povedat da je pri novi 10s enako kot pri prej?nji 9s do 100. Citiraj
LabiGT Napisano 19. februar, 2019 Prijavi Napisano 19. februar, 2019 http://www.zeperfs.com/en/fiche5867-mazda-3-2-0-skyactiv-g.htm Kot ponavadi, ta stran ima vse meritve. Pa se razlika med 120 in 165http://www.zeperfs.com/en/duel5867-4845.htm Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
323 BA Napisano 19. februar, 2019 Prijavi Napisano 19. februar, 2019 Ko bodo dejanski testi nove, bomo 100 % vedeli. Ampak na papirju sekundo in pol ve? verjetno v realnosti ne bo ni? druga?e. Citiraj
Symon Napisano 19. februar, 2019 Prijavi Napisano 19. februar, 2019 http://www.zeperfs.com/en/fiche5867-mazda-3-2-0-skyactiv-g.htm Kot ponavadi, ta stran ima vse meritve. Pa se razlika med 120 in 165http://www.zeperfs.com/en/duel5867-4845.htm Ne glede na podatke, prestavna razmerja in la?njive ?tevce (4% je ?e kar veliko, Clio RS 182 mi ni lagal niti 2%!) ne more? premagati fiziko in 1200kg avto z 85kg voznikom in 120 konji pospe?iti do 100 v 9 sekundah. Plus bi lahko bila mogo?e AWD ali DSG menjalnik ampak Mazda nima niti tega (+awd bi dodal na te?i).Pospe?ek do 100 km/h ima veliko opraviti z razmerjem te?a/mo? (kg/hp) in tule je razmerje okoli 10. Ni nek znanstven podatek ampak pri vseh mojih avtih je bil ta podatek presenetljivo blizu (beri: +-0,5s) pospe?ku 0-100. Citiraj
Jest Napisano 19. februar, 2019 Prijavi Napisano 19. februar, 2019 Ta razlika je lahko tudi zaradi drugacnih standardov pri testiranjih, ki so se spremenili lani jeseni zaradi novih okoljevarstvenih standardov ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
323 BA Napisano 19. februar, 2019 Prijavi Napisano 19. februar, 2019 Pri mazdi 6 FL 2018 so podatki tudi za 0,5 sekunde slab?i v primerjavi z 2013-2017 ampak so avti te?ji za ca. 70 kg (ve? opreme, ve? zvo?ne izolacije, debelej?a stekla) in je povsem razumljivo. Pri enaki masi M3 v primerjavi s predhodnico pa je 1,5 sekunde res veliko, kakorkoli obrne?. Morda je pa le drugo prestavno razmerje krivo in je pred 100 potrebno menjati v 3. prestavo in se s tem izgubi tista sekunda. Tega ?e nih?e ne ve, Ni ?ivljenjsko pomembno, a v RL verjetno zelo opazno. Citiraj
Boss Napisano 19. februar, 2019 Prijavi Napisano 19. februar, 2019 @Jest emmm... kak?nih standardov? A so prej pospe?ek merili po klancu navzdol, zdaj pa po ravnem? 120KM je pa? 120KM in tako kot pravi Symon, fizika ne dovoli. Da bi to dosegli je treba ali pove?at mo? ali pa zmanj?at kila?o druge ni - 1200+ kg in 120KM pa? bo le okoli 10s od 0-100km/h in tukaj ne more? s standardi fiziko okol prina?at. 1 Citiraj
mazdaman Napisano 19. februar, 2019 Prijavi Napisano 19. februar, 2019 Lahko so prestavno razmerje podalj?ali in s tem zni?ali porabo.Va?no bo pa tako ali tako kako se bo avto obna?al. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
323 BA Napisano 19. februar, 2019 Prijavi Napisano 19. februar, 2019 G122 ozna?ujejo kot mild hibrid, ogla?evana poraba pa je enaka kot pri predhodnici G120. Jaz stavim na obraten scenarij, in sicer da je kon?no prestavno razmerje kraj?e, enako kot pri M3 in M6 G165, torej 2. prestava ne gre do ve? do 115 km/h, temve? do ca. 95 km/h in se ob menjavi izgubi sekunda. 1 Citiraj
Jest Napisano 19. februar, 2019 Prijavi Napisano 19. februar, 2019 Ni ?ivljenjsko pomembno, a v RL verjetno zelo opazno. Moje mnenje pa je, da je v RL to prej neopazno ... @Jest emmm... kak?nih standardov? A so prej pospe?ek merili po klancu navzdol, zdaj pa po ravnem? 120KM je pa? 120KM in tako kot pravi Symon, fizika ne dovoli. Da bi to dosegli je treba ali pove?at mo? ali pa zmanj?at kila?o druge ni - 1200+ kg in 120KM pa? bo le okoli 10s od 0-100km/h in tukaj ne more? s standardi fiziko okol prina?at. 120 KM je na papirju... in po mojem laicnem mnenju je za doseganje rezultatov pomembno se kaj drugega, kot samo teh 120 KM ... To je podobno kot recimo pri porabi... ki je pri vecini poskocila, ko so zaceli meriti po drugacnih standardih... In se vedno sem mnenja, da 120 KM pri 1.0 mlincku s turbino ni enakih 120 KM pri 2.0 atmosferskem motorju... Mogoce za doseganje rezultatov v res idelanih pogojih (skoraj prazen rezervorar, prave gume, pravo vreme, prava podlaga,... Pac to je za tiste, ki tudi verjamejo, da fotkic s 40 megapixli je gotovo bolsji kot tisti s samo 10 megapixli ... A vemo, da je se cel kup drugih dejavnikov, ki vplivajo na kakovost fotkica ... Jaz najraje sam probam te zadeve in so vrednosti, navedene v katalogih in prospektih predvsem samo za neko orientacijo ... Se je pa treba zavedat, da to ni dirkalni ali sportni avto... ampak predvsem avto namenjen "normalni" voznji Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
mazdaman Napisano 19. februar, 2019 Prijavi Napisano 19. februar, 2019 A ta Mild Hybrid je na vseh bencinskih? Ali je le kot dopla?ilo? Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Matick Napisano 19. februar, 2019 Prijavi Napisano 19. februar, 2019 Zelo velik pomen pri vseh zadveha ima tudi navor. To se pa sploh vidi na pospesevanjih na avtocesti, ce nekoga mors na hitr prehitet, se 1.0 mlincek ne kosa z 2.0.Pa za primerjavo. Soseda ma 1.0 rapida, njej pri 110 (ker pac tolk hitr voz po avtocesti) kuri 6, meni pri 110 naprimer kuri okrog 5, da o pospesku ne govorimo, ker tud 40% razlike v navoru se kr pozna. 1 Citiraj
323 BA Napisano 19. februar, 2019 Prijavi Napisano 19. februar, 2019 Pri malih T bencincih se pozna, da bolje vle?ejo iz nizkih obratov, ni potrebno za vsako prehitevanje prestaviti za prestavo ali dve navzdol, kot je to potrebno pri na?ih bencinskih mazdah. Podi nekoga prehitevat v 4. prestavi z mazdo pri 50 km/h in s fabijo, ki si jo omenil. Navora ima sicer 200 Nm, torej je razlika zanemarljiva. Ni dvoma, da ima 1.0 T bolj?o pro?nost. To je pa? udobje, ki ti ga nudi turbina. Kljub temu raje sam vedno izberem NA bencinca, ni mi te?ko prestavljati, poleg tega pa seveda ?teje tudi zanesljivost na dolgi rok. 2 Citiraj
mazdaman Napisano 19. februar, 2019 Prijavi Napisano 19. februar, 2019 Kot sem se bal je tablica name??ena visoko kot pri obstoje?i po mojem mnenju bi bilo bolje, da bi bila malo ni?je (a so EU direktive tak?ne, da ne sme biti) Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Bini Napisano 19. februar, 2019 Prijavi Napisano 19. februar, 2019 Niti ni tako slabo,?e je ni?je je pa malo prazna,preve? je ?rnine! Lp Citiraj
Jest Napisano 19. februar, 2019 Prijavi Napisano 19. februar, 2019 Razlika med prejsnjo sestico in trojko je ravno v tem, da ima trojak tablico cez masko, sestica pa pod masko ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.