Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda ?e ve, kaj je varnost in kaj je prav.Tudi drugi proizvajalci bodo po?asi to spoznali in se vrnili na klasi?ne kontrole. :)

Ja zato pa so tudi ukinili upravljanje klime z volanskimi tipkami

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja zato pa so tudi ukinili upravljanje klime z volanskimi tipkami

Na volanu je itak preve? enih gumbov. Kmalu bodo kot pri F1-Gumbi in tudi nekaj volana vmes.

 

 

Napisano

Ja zato pa so tudi ukinili upravljanje klime z volanskimi tipkami

Ali so kdaj ze imeli upravljanje klime s tipkami na volanu?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sem jo imel... pa se ne spomnim, da bi se to dalo... ali pa je bilo tako storasto, da tega nisem nikoli uporabljal ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jap 2. generacija ima to (moja 2009 GH - CD140).

 

Levo smerne tipke gres s puscico levo in lahko uravnavas temperaturo, kam piha, ...

Napisano

Jap 2. generacija ima to (moja 2009 GH - CD140).

 

Levo smerne tipke gres s puscico levo in lahko uravnavas temperaturo, kam piha, ...

In zakaj naj bi bilo to uporabno?

 

 

Napisano

In zakaj naj bi bilo to uporabno?

 

Ja kao varnost pa to, je bolj varno kot buljenje v gumbe,  sam so vseeno ukinili. :rolleyes:

Tko kot so kao zarad varnosti ukinili touchscreen. :ne vem:

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Buljit moras vseeno v gumbe, ker so tam zraven indikatorji, kam piha in koliko...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

V vsakem primeru buljis v ekran, saj mozgani morajo vedeti kje je kurzor da ga upravjas potem s ??egijem.

?e posebej pri navigaciji in vnasanju crk / cifer

To je tako kot prej na blackberryju s kolesckom in potem na touch....trajanje dejanja vsekakor v prid toucha

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja kao varnost pa to, je bolj varno kot buljenje v gumbe,  sam so vseeno ukinili. :rolleyes:

Tko kot so kao zarad varnosti ukinili touchscreen. :ne vem:

 

To?no tako, jaz na svoji uspem upravljati prakti?no vse na volanu - upravljanje klime na volanu je tako enostavno, da res ne rabi? gledat na ekran?ek. Radio, tempomat, vse na volanu enostavno kot pasulj. Edini gumb, ki ga sploh ?e uporabljam na centralni konzoli je za notrenje kro?enje zraka, ok pa mogo?e ?e za gretje zadnje ?ipe, ko je potrebno (itak priklopi?, ko ?e ne ?tarta?, potem se pa sam ugasne) in pospe?eno pihanje na ?ipo. Aja pa gumb za ?tiri ?migavce.

 

Kdor tega upravljanja nima na volanu sploh ne more vedeti kolk je uporabno in predvsem varno saj ne odmika? o?i s ceste.

 

Japon?ki pri Mazdi o?itno slabo znajo angle?ko in zamenjujejo pojma "reduction of cost" in "safety"

33112_1.png

Napisano

Zakaj potem ne blokirajo se prikaz navigacije in ukaze le te na ekranu in podajo samo glasovne ukaze? Saj ja lahko pogledas med voznjo kam je treba zaviti.....(osnovna funkcija navigacije, a ocitno smrtno nevarna...)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Brezveze razpravljamo,tako so naredili pa je. Kaj ho?emo,kupi ali pusti! Za mene je najbolj?a,ko stoji? touch,ko pelje? gumbi. Lp

Napisano

Bini, lepo napisano.

Kratko in jedrnato.

Pri mazdi so najbr? dobro premislili, kaj je pomembno in kaj ne. Recimo jaz sem se tako navadil na gumb na konzoli za jakost zvoka, da ga ma volanu skoraj ne uporabljam ve?.

Moti pa me recimo navigacija, ko se pri vodenju izklopi zvo?nik pri vozniku. Zato imam volume vodenja na 0.In je v redu tako.

 

 

Napisano

Probal novo mazdo z vso opremo. Vse pribli?no tako kot pravijo v trenutnih review-ih. Torej super interier, vo?nja itd.

120ps za ta denar je res pre?voh(sploh ker ni turba) in se pozna ko stisne? po gasu kar malo pokvari ves experience. Audio sistem(ki so ga v review-ih zelo hvalili) je dober ampak ne pri?akovat nek audi like bang and olufsen, malo preve? bassov(tipi?no bose). Pa spet ne gre nastavit midov v infotainmentu. Najbolj kul in uporaben feature mi je bil heads up display :)

Mislim da bom po?akal na skyactiv x ker trenutno za moj okus nima motor dovolj mo?i.

Napisano

psssst, s programsko spremembo gre na 177KM, ampak tega ti nisem jaz povedal... sramezljiv

33112_1.png

Napisano

Vpra?aj Alexa. :)

Enostavno kot pasulj. Pove?ana mo? je na vi?jih obratih, avto gre na teh obratih res malo bolj?e, navor ostane enak. Poraba-naraste. Mislim, da je ?tos teh motorjev nizka poraba, ne?

 

 

Napisano

Ravno to je ves point. Ker nima turbine, avto ?ele nad 4.000 obrati res opazno bolje gre, zakone fizike je pa? nemogo?e premagati (3. prestava od 100 do 160 km/h 11 s namesto 17 s). Prej je od 4k naprej omejen s SW. ?e nekomu ob?asno prija hitra vo?nja (to pri NA bencinarju pa? pomeni obrati nad 4k), je to to.

 

On topic: zanimivo, koliko se pri novi mazdi 3 G122 v mestu povi?a poraba pri 16 vs 18 col: 0,3 litra po uradnih podatkih.

post-5919-0-74893100-1552380941_thumb.jpg

Napisano

Ravno to je ves point. Ker nima turbine, avto ?ele nad 4.000 obrati res opazno bolje gre, zakone fizike je pa? nemogo?e premagati (3. prestava od 100 do 160 km/h 11 s namesto 17 s). Prej je od 4k naprej omejen s SW. ?e nekomu ob?asno prija hitra vo?nja (to pri NA bencinarju pa? pomeni obrati nad 4k), je to to.

 

On topic: zanimivo, koliko se pri novi mazdi 3 G122 v mestu povi?a poraba pri 16 vs 18 col: 0,3 litra po uradnih podatkih.

?e nekaj,zakaj bi potem dal 1.500evrov ve? za 165 Konjsko trojko ?e ni neke razlike? ?e nekaj,kako je pa pri ?ipirani 120 konjski 3 ,ko ima pa dalj?a prestavna razmerja? Poraba je pa mislim,da zaradi ?irine gume ne zaradi samih col,ker obseg naj bi bil isti. Lp
Napisano

?irina je samo +1cm, bolj kot to je verjetno faktor ve?ja masa.

G165 je pro?nej?a, pri G120 ?ipanje ne izbolj?a pro?nosti pri vrtljajih do 4.000.

Napisano

?irina je samo +1cm, bolj kot to je verjetno faktor ve?ja masa.G165 je pro?nej?a, pri G120 ?ipanje ne izbolj?a pro?nosti pri vrtljajih do 4.000.

Lahko je malo tudi masa ampak 1cm pomeni v procentih kar nekaj pri tej ?irini. ?e samo pri letnih-zimskih se nekaj pozna zaradi grobga profila. Zakaj je pro?nej?a,?e imajo enak navor a nebi bila ?e bolj var?na v vi?jih prestavam in manj vrtljajev? Samo zanima me,ne mislim ?ipirat novega avta saj mi je sedaj ?isto vredu.
Napisano

Ma ?e za avto da? 25k+(z opremo) potem 120ps ni sprejemljivo kaj ?ele da bi moral ?ipirat. Morali bi narediti tako kot v ameriki kjer se za?ne z 165ps ampak mi je jasno da ho?ejo prikazat malo porabo. Ni mi pa jasno zakaj mazda ni bolj?e izkoristla ta hibridni sistem kot pri novi Corolli. Torej da ni samo za notranjo elektriko ampak tud za ma?ino. Potem bi lahko dali ve? konjev in bi bila poraba ?e vedno majhna.

Upajmo da bo ta skyactiv x as advertised :) 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mene zanima kako se strokovno imenuje tole pačko senzorja za uravnavanje višine žarometov. Rad bi jo naročil na ebayu. Rabim jo za Mazdo 6 dizel letnik 2008. Hvala
    • Nove Mazde nimajo več takih.... 😂🤣😉
    • Za bremze vem samo to, da so od Mazde za en k....
    • Ga pa pihneš. Krimski odcepitveni referendum ni bil mednarodno priznan, kaj šele proruske regije.   Upam, da si se za katalonce isto postavljal, ki se jim ne dovoli odcepiti, na uradnem referendomu?   V jugi smo meli srečo, ker je v ustavi pisalo, da je vsaka republika avtonomna. Te napake ne bo noben več ponovil.
    • VIš, če bi prebral vse.... 😜   So razlike a govorimo o manjšinah, ki so od nekdaj na nekem področju in so ostale izzven matične domovine. Za te manjšine se morajo demokratične države potruditi, da so manjšine enakopravne, da imajo možnost uporabe svojega jezika v primerih, da je manjšina dovolj velika in da ima ustrezen status manjšine. Tako je omogočeno sobivanje in nikoli ni občutka, da nekdo prevladuje nad drugim. Če je tako, zadeva funkcionira.   Če pa večinski narod oziroma oblast manjšni nagaja, ji krati pravice, grozi, izkorišče, maltretira potem pa pač zgodba ne pelje nikamor. V Jugi smo imeli dobro razdelano, da so bili posamezni narodi v svojih republikah pa smo spet na nivoju federacije začeli ugotavlajt, da si predvsem ena republika jemlje čisto preveč moči in da se v tem talilnem loncu ne počutimo dobro in da je "ogrožena" naša narodna identiteta. Zato smo se odločili, da z referendumom poiščemo svojo pot.   Če naredimo primerjavo Juge in Ukrajine. Smo bili mi v Jugi tako kot Rusi v Ukrajini. Želeli smo odditi pa nas je napadla JNA, kot je Ukrajinske Ruse napadla Ukrajinska armada v obeh primerih, da se prepreči odhod. Tako, da v kolikor osporavamo Ukrajinskim Rusom možnost samoodločbe in samostojnosti, osporavamo tudi celotno našo osamosvojitev. Drži, mi smo imeli ustavo, ki je to omogočala pa smo vseeno imeli 10 dnevno vojno, Rusi v Ukrajini pa tega nimajo, ampak vseeno, demokracija naj bi omogočala narodom možnost svobodne volje oziroma samoodločbe kako bi radi živeli. Sploh v primerih, kje na določenem ozemlju lahko govorimo za veliko homogenost določene manjšine, kot Ruska v Ukrajini definitivno je.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.