Bini Napisano 24. maj, 2019 Prijavi Napisano 24. maj, 2019 Multilinka v tem razredu tudi pri konkurenci ni ve?. Razlog - kaj pa folk ve kaj je multilink, pomemben je izgled,Imajo ga Kia,Hyundai,Ford,Volvo pa ?e kdo,tako da to sigurno ni vredu za stabilnost,je pa vredu za vzdr?evanje in manj?e stro?ke pri izdelavi. Za normalno vo?no bo tako ok,za ve?ino folka! Bomo pa videli kak?en rezultat bo imela na testu (km 77). Lp 1 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 24. maj, 2019 Prijavi Napisano 24. maj, 2019 ma? res Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Bini Napisano 24. maj, 2019 Prijavi Napisano 24. maj, 2019 Na enem los testu ima ?e slb?i rezultat od prej?nje 3. Citiraj
Alex Napisano 25. maj, 2019 Prijavi Napisano 25. maj, 2019 V glavnem,nova trojka gre kot po tirnicah. Preverjeno. Mislim, da trenutno nima konkurence v svojem segmentu. Vse drugo je neko nabijanje razvajenih novinar(?kov). Ja pa bolj?e zavore, ker to je prav ?alost!Mogo?e pa zaradi slabih zavor ni mo?nej?ega motorja. Nova 3-ka ima original vgrajene Ate plo??ice, ki jih nekateri tako priporo?ate.A so sedaj Ate plo??ice tako slabe in od tu tak?ni podatki o zavorni poti? Citiraj
Aless Napisano 25. maj, 2019 Prijavi Napisano 25. maj, 2019 V glavnem,nova trojka gre kot po tirnicah. Preverjeno. Mislim, da trenutno nima konkurence v svojem segmentu. Vse drugo je neko nabijanje razvajenih novinar(?kov). Nova 3-ka ima original vgrajene Ate plo??ice, ki jih nekateri tako priporo?ate.A so sedaj Ate plo??ice tako slabe in od tu tak?ni podatki o zavorni poti?Testi kot so 100-0 pa? metri so metri, in tu ni subjektivnosti novinarjev. Pa ?e pogleda? primerjalni test nekaj strani nazaj proti i30 je v dinamiki M3 kr za i30!...................M3.............. I30Slalom 18 m......64,1 km/h...... 65,5 km/hSlalom 18 m......64,2 km/h.......66,4 km/hDoppel Spurwechsel 132,0 km/h 135,6 km/hDoppelter Spurwechsel 132,9 km/h 137,5 km/h Glede Ate plo??ic pa so vredu kvalitete, ampak so za zavorno u?inkovitost pomembne tudi ostale komponente diski, zavorne ?eljusti, zavorni cilinder, servo oja?evalec.Mogo?e pa je Mazda naro?ila pri Ate tr?e plo??ice in posledi?no je slab?i u?inek,..to sam Mazda ve kje so spet ?paral. 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Jest Napisano 25. maj, 2019 Prijavi Napisano 25. maj, 2019 Metri so ze metri... ampak pri merjenju zavorne poti je veliko dejavnikov... kdaj voznik pritisne zavoro, koliko jo pritisne, kaksne so gume, kaksna je podlaga,... 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Aless Napisano 25. maj, 2019 Prijavi Napisano 25. maj, 2019 Ja kaka pa je verjetnost da je na ve?ih testih dljsa zavorna pot od konkurence? Pri vozni dinamiki slalom...pa je ?e manj?a verjetnost za subjektivnost. Pa ?e je primerjalni test na isti podlagi z istim voznikom, nvm no 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Alex Napisano 25. maj, 2019 Prijavi Napisano 25. maj, 2019 Ja kaka pa je verjetnost da je na ve?ih testih dljsa zavorna pot od konkurence?Pri vozni dinamiki slalom...pa je ?e manj?a verjetnost za subjektivnost. Pa ?e je primerjalni test na isti podlagi z istim voznikom, nvm noFantje, kdaj boste ?e enkrat ugotovili, da je vse samo v denarju. Ne govorim na pamet, moj dober kolega je avto-novinar in vem, kako potekajo testi.Ve? bombon?kov in darilc kot dobijo, bolj?i so rezultati testov. Plus tega imajo nekateri novinarji preference na nekatere znamke in tudi, ?e te znamke naredijo skropucalo, dobijo dobre ocene.To je enako, kot da bi jaz delal teste... le katera znamka bi imela najbolj?e avte? 1 Citiraj
Aless Napisano 25. maj, 2019 Prijavi Napisano 25. maj, 2019 Fantje, kdaj boste ?e enkrat ugotovili, da je vse samo v denarju. Ne govorim na pamet, moj dober kolega je avto-novinar in vem, kako potekajo testi.Ve? bombon?kov in darilc kot dobijo, bolj?i so rezultati testov. Plus tega imajo nekateri novinarji preference na nekatere znamke in tudi, ?e te znamke naredijo skropucalo, dobijo dobre ocene.To je enako, kot da bi jaz delal teste... le katera znamka bi imela najbolj?e avte? Ja saj to je bilo splo?no znano da so nemci na testih o?itno preferiral nem?ke avte, ?eprav se mi zdi da zadnje cajte ljudsko vozilo zgublja teste (mogo?e je vw zaprl denarnico, heheh).?e bi ti delal teste bi verjetno vsepovsod zmagala Mazda a? :D :D Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Alex Napisano 25. maj, 2019 Prijavi Napisano 25. maj, 2019 Ja saj to je bilo splo?no znano da so nemci na testih o?itno preferiral nem?ke avte, ?eprav se mi zdi da zadnje cajte ljudsko vozilo zgublja teste (mogo?e je vw zaprl denarnico, heheh).?e bi ti delal teste bi verjetno vsepovsod zmagala Mazda a? :D :DKdo mazda?... neee. 1 Citiraj
Bini Napisano 25. maj, 2019 Prijavi Napisano 25. maj, 2019 Ker so var?evali z zadnjo premo,pa? niso ni? pridobili proti temkmecem v stabilnosti. Tisti primer z i30 pove veiko,pa ?e kdo jo na?ge,?av! Druga?e pa mislim da je ta "los"test brezveze,ker je avto za normalno vo?jo vredu,?e ta test opravi in se ne obrne. Novinarji pa so sedaj naredili pravo tekmovanje med avti. Ko da? pa na felge ?ungalunga gume,potem se pa za?ne zabava ?ez ovinke! Lp 1 Citiraj
Boss Napisano 26. maj, 2019 Prijavi Napisano 26. maj, 2019 Testi kot so 100-0 pa? metri so metri, in tu ni subjektivnosti novinarjev.Pa ?e pogleda? primerjalni test nekaj strani nazaj proti i30 je v dinamiki M3 kr za i30!...................M3.............. I30Slalom 18 m......64,1 km/h...... 65,5 km/hSlalom 18 m......64,2 km/h.......66,4 km/hDoppel Spurwechsel 132,0 km/h 135,6 km/hDoppelter Spurwechsel 132,9 km/h 137,5 km/h Glede Ate plo??ic pa so vredu kvalitete, ampak so za zavorno u?inkovitost pomembne tudi ostale komponente diski, zavorne ?eljusti, zavorni cilinder, servo oja?evalec.Mogo?e pa je Mazda naro?ila pri Ate tr?e plo??ice in posledi?no je slab?i u?inek,..to sam Mazda ve kje so spet ?paral. Za ta test so pomembne ve? ali manj samo gume - zavira se vedno da se vklju?i ABS. Po doma?e povedano ne more? bolj pritisnit zavore, ker je to maksimum zaviranja. Ker pa je avto na zimakih je pa pa? to relan podatek, ?e bi bil na letnih pa je nekje od 6-8 metrov kraj?a zavorna. Ko bo test na letnih si upam trditi, da bo tam nekje okoli 35m. 1 Citiraj
Bini Napisano 27. maj, 2019 Prijavi Napisano 27. maj, 2019 Za ta test so pomembne ve? ali manj samo gume - zavira se vedno da se vklju?i ABS. Po doma?e povedano ne more? bolj pritisnit zavore, ker je to maksimum zaviranja. Ker pa je avto na zimakih je pa pa? to relan podatek, ?e bi bil na letnih pa je nekje od 6-8 metrov kraj?a zavorna. Ko bo test na letnih si upam trditi, da bo tam nekje okoli 35m.Se popolnoma strinjam, glede zavorne poti seveda. Lp 1 Citiraj
jures Napisano 27. maj, 2019 Prijavi Napisano 27. maj, 2019 Malo iz smeri te teme, ampak LEgan nam je na poligunu v AMZS (motor) dejal - zavorna pot je vedno enaka, ali si sam, ali sta dva in ?e tovor, gre se samo koliko bo? stisnil ro?ko. ?e jo vedno na polno, bo zavorna enaka (ob enakih pogojih na cesti). Edina razlika vsaj za motor je, da bolj kot je zadek obremenjen, manj se bo dvigal (ker je vsa sila na prvi bremzi pri mopedu)In potem sem ga vpra?al kako je pa pri avtu? Dejal je zelo podobno, in da guma sama ne vpliva ve? toliko na zavorno pot, ravno zaradi ABSa - govoril je v primeru suhe ceste. Lahko da? 3 razli?ne gume, v enakih pogojih bo zavorna enaka, razlika bo samo o tem kako mo?no in kdaj pritisne?. Ker pa imajo novej?i avti vsi brake asistance, to je da ti ?e dodatno pritisnejo bremzo do 100% v sili, bo zavorna vedno enaka. Povsem druga stvar pa je vodljivost in TCS ko pride do gum (govoril je o zaviranju naravnost) Besede strokovnjaka...? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 27. maj, 2019 Prijavi Napisano 27. maj, 2019 Po ZKPju, vsaj meni to ne pije vode. Neka razlika sigurno je, kolik?na je druga pesem. Ampak slaba gumba pa top gumba in enaka zavorna pot...khm..khm. Citiraj
LabiGT Napisano 27. maj, 2019 Prijavi Napisano 27. maj, 2019 Hahaha svasta 2 Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
mazdaman Napisano 27. maj, 2019 Prijavi Napisano 27. maj, 2019 Mazda lahko ima slab?e zavore, ker ima vseh 5 zvezdic na EuroNCAP Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Bini Napisano 27. maj, 2019 Prijavi Napisano 27. maj, 2019 Malo iz smeri te teme, ampak LEgan nam je na poligunu v AMZS (motor) dejal - zavorna pot je vedno enaka, ali si sam, ali sta dva in ?e tovor, gre se samo koliko bo? stisnil ro?ko. ?e jo vedno na polno, bo zavorna enaka (ob enakih pogojih na cesti). Edina razlika vsaj za motor je, da bolj kot je zadek obremenjen, manj se bo dvigal (ker je vsa sila na prvi bremzi pri mopedu)In potem sem ga vpra?al kako je pa pri avtu? Dejal je zelo podobno, in da guma sama ne vpliva ve? toliko na zavorno pot, ravno zaradi ABSa - govoril je v primeru suhe ceste. Lahko da? 3 razli?ne gume, v enakih pogojih bo zavorna enaka, razlika bo samo o tem kako mo?no in kdaj pritisne?. Ker pa imajo novej?i avti vsi brake asistance, to je da ti ?e dodatno pritisnejo bremzo do 100% v sili, bo zavorna vedno enaka. Povsem druga stvar pa je vodljivost in TCS ko pride do gum (govoril je o zaviranju naravnost) Besede strokovnjaka...?Mislim da to pri avtih nebo dr?alo, ker vsi strokovni ?lanki povedo da je na suhi cesti kraj?a zavorna pot z letnimi gumami pri 10 stopinjah,zato mora biti tudi razli?na zav.pot glede letnih, ker imajo razli?en profil in zmes gume. Druga?e nebi imelo smisla imeti dra?je v ve?ini bolj?e gume, ampak ?unga lunga za 50 e. Lp Citiraj
Bini Napisano 27. maj, 2019 Prijavi Napisano 27. maj, 2019 Malo iz smeri te teme, ampak LEgan nam je na poligunu v AMZS (motor) dejal - zavorna pot je vedno enaka, ali si sam, ali sta dva in ?e tovor, gre se samo koliko bo? stisnil ro?ko. ?e jo vedno na polno, bo zavorna enaka (ob enakih pogojih na cesti). Edina razlika vsaj za motor je, da bolj kot je zadek obremenjen, manj se bo dvigal (ker je vsa sila na prvi bremzi pri mopedu)In potem sem ga vpra?al kako je pa pri avtu? Dejal je zelo podobno, in da guma sama ne vpliva ve? toliko na zavorno pot, ravno zaradi ABSa - govoril je v primeru suhe ceste. Lahko da? 3 razli?ne gume, v enakih pogojih bo zavorna enaka, razlika bo samo o tem kako mo?no in kdaj pritisne?. Ker pa imajo novej?i avti vsi brake asistance, to je da ti ?e dodatno pritisnejo bremzo do 100% v sili, bo zavorna vedno enaka. Povsem druga stvar pa je vodljivost in TCS ko pride do gum (govoril je o zaviranju naravnost) Besede strokovnjaka...?Mislim da to pri avtih nebo dr?alo, ker vsi strokovni ?lanki povedo da je na suhi cesti kraj?a zavorna pot z letnimi gumami pri 10 stopinjah,zato mora biti tudi razli?na zav.pot glede letnih, ker imajo razli?en profil in zmes gume. Druga?e nebi imelo smisla imeti dra?je v ve?ini bolj?e gume, ampak ?unga lunga za 50 e. Lp 2 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 27. maj, 2019 Prijavi Napisano 27. maj, 2019 Mazda lahko ima slab?e zavore, ker ima vseh 5 zvezdic na EuroNCAP?e ima? pa ?e dobro nezgodno zavarovanje, se gum ne spla?a kupit drugih kot kitajske. 3 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
323 BA Napisano 27. maj, 2019 Prijavi Napisano 27. maj, 2019 V testu pi?e: GY UG 215/45 18, pri +7 stopinjah celzija je bil opravljen test. Torej ne ?ungalunga gume in ni bilo + 30 stopinj. Morda je napaka v podatkih glede zavorne poti. Auto Bild po novem pi?e o G150 bencinarju, morda je lapsus, a je novica pod odstavkom, ki ima zraven napisano UPDATE. Malo dvomim, saj bi bil to korak nazaj od G165 iz biv?e M3. Morda pa le dr?i, saj bo tako vrzel med G122 in X181 to?no na sredini. Pi?e pa, da "mo?nej?a 2.0 izvedenka bencinarja (torej G150) na za?etku ?e ne bo na voljo". 1 Citiraj
323 BA Napisano 27. maj, 2019 Prijavi Napisano 27. maj, 2019 ?e link: https://www.autobild.de/artikel/mazda3-2019-test-preise-markstart-bilder-assistenzsysteme-12737625.html#Motoren%20und%20Preise (odstavek o motorjih in cenah) Citiraj
323 BA Napisano 27. maj, 2019 Prijavi Napisano 27. maj, 2019 LOL, me pa veseli, da ima novi bmw 1 o?itno mazdino navigacijo in kole??ek za upravljanje infotainmenta. https://siol.net/avtomoto/novice/pogon-nic-vec-zadaj-novi-bmw-je-bolj-prostoren-foto-498601 Citiraj
Jest Napisano 27. maj, 2019 Prijavi Napisano 27. maj, 2019 LOL, me pa veseli, da ima novi bmw 1 o?itno mazdino navigacijo in kole??ek za upravljanje infotainmenta. https://siol.net/avtomoto/novice/pogon-nic-vec-zadaj-novi-bmw-je-bolj-prostoren-foto-498601Zakaj bi imel Mazdino navigacijo? Na sliki je klasicen ekran z aktivnim Apple CarPlay... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
jures Napisano 27. maj, 2019 Prijavi Napisano 27. maj, 2019 Zakaj bi imel Mazdino navigacijo? Na sliki je klasicen ekran z aktivnim Apple CarPlay...Digitalen cockpit si pa zgleda ?e ?erajo nemci med seboj (enak 10,25 v mojem) Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.