Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

S tem da ne CX-5 niti ?estka nista posodobljeni na isto generacijo opreme ali? Star infotainment, star MRCC, stara varnost?

Napisano

Infotainment ... ok, res je.
MRCC .. je s starim kej narobe (resno spra?ujem, ker moja ga nima in me zanima kak se obna?ajo "stari"?)
stara varnost .. kaj je na novi trojki tolk novega v varnosti, misli? te sisteme k jih ma za prestreganje pre?nih vozil itn., pa kamera, da ti pove, da si utrujen?

Napisano

MRCC je bil pri nadomestni trojki, ki sem jo imel prejsnji teden slabsi... ker ni Stop&Go ... torej se pri cca. 30 km/h izklopi... Pac gre za en razred nizji model...  Lahko pa, da je kaj drugace pri tistih s top opremo...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ne... imela pa je radarski tempomat...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sicer ne najdem podatka... edino kar sem na brzino nasel je na avstralski Mazda strani, da mazda3 nima Stop&Go >> https://www.mazda.com.au/imagination-drives-us/safety-mazda-radar-cruise-control/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zdravo! Aprila sem postal lastnik nove Mazde 3 G122 comfort+ in bi rad z vami delil svoje izku?nje. Od aprila sem ?e uspe?no prevozil skoraj 6000km. Do zdaj sem imel povpre?no porabo pribli?no 6,3 L/100km. Ve?inoma se vozim po avtocesti. Eni ste pisali, da se vam zdi motor podhranjen. Jaz tega nisem ?util. Res pa, da ponavadi vozim mirno in po predpisih. Na volanu se res ?uti malo vibracij zaradi izklopa valjev pri ni?ji hitrosti in pri ni?jem vrtljaju motorja. Tipi?en primer je, ko se vozi? s 50 km/h in je motor v 4. prestavi. Ampak jaz v takem primeru dam v 3. prestavo in je problem re?en. Iskreno povedano tega sploh ne bi opazil, ?e ne bi tu na forum o tem bral. Pri izklopu/vklopu valjev se v?asih za?uti, da avto zelo malo zacuka. Tudi v tem primeru, ?e na to nisi pozoren, tega sploh ne opazi?. Ponavadi sploh ne za?uti?, ko izklopi ali vklopi valje. Radarski tempomat deluje super. Le na avtocesti v ovinkih, ?e je kak?en avto/kamion na drugem pasu, potem malo zavira po nepotrebnem. Avto je zelo tih. Tudi pri ve?ji hitrosti. Pomo? pri ohranjanju voznega pasu je malenkost preve? ob?utljiva. Po mojem se za?ne kar hitro javljat in popravljati smer. Pogled nazaj skozi okno je res bogi, ampak sem se hitro navadil. Za parkiranje ima? kamero. Na avtocesti pa ti je v veliko pomo? sistem za nadzor mrtvih kotov. Na parkiri??ih je zelo uporaben ?e sistem za opozarjanje na pre?ni promet za vozilo in tudi kamera ti ful pomaga. Iskreno povedano la?je parkiram z mazdo 3, kot s prej?njim avtom, ki je bil dosti manj?i in je imel super pogled skozi zadnje okno. Tudi na temen strop sem se zelo hitro navadil. Na za?etku ti da res ob?utek utesnjenosti. Tudi velikost prtlja?nika me ne moti. Head up display je tudi super zadeva, ?e posebej ker projicira direktno na steklo. Med vo?njo redkokdaj gledam na merilnike, ker mi vse kar potrebujem head up display projecira na steklo. Edino, kar me res moti pri avtu je to,  da ko se vozim po slab?ih cestah (kar je pri nas kar pogosto - Prekmurje) na armaturi sli?im rahlo ropotanje plastike. Nisem ?e na?el to?nega izvora ropotanja, ker se pojavi samo ob?asno. Po mojem se ropotanje v notranjosti avta toliko bolj sli?i, ker je avto res dobro zvo?no izoliran. Verjetno tudi zaradi velikih plati??, avto slab?e bla?i napake na cesti. Mogo?e imate kake izku?nje glede tega pri drugih modelih? Upam, da je to normalno in so samo moja u?esa preve? ob?utljiva.

Ne glede na to sem z avto zaenkrat zelo zadovoljen. Avto res zelo lepo gre. ?e posebej v ovinkih. Jaz priporo?am vsakemu, ki razmi?lja o nakupu novega avte, da gre na testno vo?njo in dobi ob?utek, ?e je avto res za njega.

Napisano

hmmm, Komotar ne ve, kaj besedna zveza "Hot hatch" sploh pomeni.

33112_1.png

Napisano

hmmm, Komotar ne ve, kaj besedna zveza "Hot hatch" sploh pomeni.

"Hot hatch" bi bila,?e bi imela pod pokrovom 200HP+. Tko je pa navaden hatchback. Ni tole Focus RD,Civic TypeR,Leon Cupra ipd....

Napisano

Komotar pa?...ne ravno nekdo, ki je lahko referenca, ko gre za avtomobilizem. :)


Zdravo! Aprila sem postal lastnik nove Mazde 3 G122 comfort+ in bi rad z vami delil svoje izku?nje. Od aprila sem ?e uspe?no prevozil skoraj 6000km. Do zdaj sem imel povpre?no porabo pribli?no 6,3 L/100km. Ve?inoma se vozim po avtocesti. Eni ste pisali, da se vam zdi motor podhranjen. Jaz tega nisem ?util. Res pa, da ponavadi vozim mirno in po predpisih. Na volanu se res ?uti malo vibracij zaradi izklopa valjev pri ni?ji hitrosti in pri ni?jem vrtljaju motorja. Tipi?en primer je, ko se vozi? s 50 km/h in je motor v 4. prestavi. Ampak jaz v takem primeru dam v 3. prestavo in je problem re?en. Iskreno povedano tega sploh ne bi opazil, ?e ne bi tu na forum o tem bral. Pri izklopu/vklopu valjev se v?asih za?uti, da avto zelo malo zacuka. Tudi v tem primeru, ?e na to nisi pozoren, tega sploh ne opazi?. Ponavadi sploh ne za?uti?, ko izklopi ali vklopi valje. Radarski tempomat deluje super. Le na avtocesti v ovinkih, ?e je kak?en avto/kamion na drugem pasu, potem malo zavira po nepotrebnem. Avto je zelo tih. Tudi pri ve?ji hitrosti. Pomo? pri ohranjanju voznega pasu je malenkost preve? ob?utljiva. Po mojem se za?ne kar hitro javljat in popravljati smer. Pogled nazaj skozi okno je res bogi, ampak sem se hitro navadil. Za parkiranje ima? kamero. Na avtocesti pa ti je v veliko pomo? sistem za nadzor mrtvih kotov. Na parkiri??ih je zelo uporaben ?e sistem za opozarjanje na pre?ni promet za vozilo in tudi kamera ti ful pomaga. Iskreno povedano la?je parkiram z mazdo 3, kot s prej?njim avtom, ki je bil dosti manj?i in je imel super pogled skozi zadnje okno. Tudi na temen strop sem se zelo hitro navadil. Na za?etku ti da res ob?utek utesnjenosti. Tudi velikost prtlja?nika me ne moti. Head up display je tudi super zadeva, ?e posebej ker projicira direktno na steklo. Med vo?njo redkokdaj gledam na merilnike, ker mi vse kar potrebujem head up display projecira na steklo. Edino, kar me res moti pri avtu je to,  da ko se vozim po slab?ih cestah (kar je pri nas kar pogosto - Prekmurje) na armaturi sli?im rahlo ropotanje plastike. Nisem ?e na?el to?nega izvora ropotanja, ker se pojavi samo ob?asno. Po mojem se ropotanje v notranjosti avta toliko bolj sli?i, ker je avto res dobro zvo?no izoliran. Verjetno tudi zaradi velikih plati??, avto slab?e bla?i napake na cesti. Mogo?e imate kake izku?nje glede tega pri drugih modelih? Upam, da je to normalno in so samo moja u?esa preve? ob?utljiva.

Ne glede na to sem z avto zaenkrat zelo zadovoljen. Avto res zelo lepo gre. ?e posebej v ovinkih. Jaz priporo?am vsakemu, ki razmi?lja o nakupu novega avte, da gre na testno vo?njo in dobi ob?utek, ?e je avto res za njega.

 

Hvala za tole poro?ilo. Izklapljanje valjev je bilo tudi meni res mote?e in res ?koda, da se ga ne da izklopiti...verjetno se bo dalo kaj pohekati. :) Da pa bi zato vozil v 3. namesto v 4. ali 5. prestavi (indikator po spominu predlaga 5 ?e je ravno in vozi? s tempomatom).... beden trade-off, samo zato, da prihrani? tisti eur ali dva goriva na leto.

Napisano

Lepo pozdravljeni,

 

Evo, spremljam to temo ?e par mesecev. Se zanimam za nakup nove Mazde 3. Trenutno vozim Golfa 2010 1,6 TDI (kupljeno od fotra) in je ?as za spremembo. A rabi kdo Golfa? : )

S partnerko sva trenutno 95% za novo trojko.

 

Se nimam za kakega avtomobilskega entuziasta. Dale? od tega. ?ele letos sam se malo bolj resno aktiviral po tem vpra?anju, vendar tudi jst amater sem na testni vo?nji takoj opazil to Mazdino vozno uglajenost. Sem si  mislil da so ?vozna dinamika, ob?utek pri vo?nji, kot na tirnicah? neke marketing bedarije. Z veseljem poro?am da niso, tako da ?e na to vozno dinamiko doda? veliko opreme, varnost in ?udovit dizajn, ki je obenem nekako mehek in ?enski in agresivno mo?ki? to je odli?en kandidat za novi avto.

 

?e poro?am, kaj bo. : )

Napisano

Zdravo! Aprila sem postal lastnik nove Mazde 3 G122 comfort+ in bi rad z vami delil svoje izku?nje. Od aprila sem ?e uspe?no prevozil skoraj 6000km. Do zdaj sem imel povpre?no porabo pribli?no 6,3 L/100km. Ve?inoma se vozim po avtocesti. Eni ste pisali, da se vam zdi motor podhranjen. Jaz tega nisem ?util. Res pa, da ponavadi vozim mirno in po predpisih. Na volanu se res ?uti malo vibracij zaradi izklopa valjev pri ni?ji hitrosti in pri ni?jem vrtljaju motorja. Tipi?en primer je, ko se vozi? s 50 km/h in je motor v 4. prestavi. Ampak jaz v takem primeru dam v 3. prestavo in je problem re?en. Iskreno povedano tega sploh ne bi opazil, ?e ne bi tu na forum o tem bral. Pri izklopu/vklopu valjev se v?asih za?uti, da avto zelo malo zacuka. Tudi v tem primeru, ?e na to nisi pozoren, tega sploh ne opazi?. Ponavadi sploh ne za?uti?, ko izklopi ali vklopi valje. Radarski tempomat deluje super. Le na avtocesti v ovinkih, ?e je kak?en avto/kamion na drugem pasu, potem malo zavira po nepotrebnem. Avto je zelo tih. Tudi pri ve?ji hitrosti. Pomo? pri ohranjanju voznega pasu je malenkost preve? ob?utljiva. Po mojem se za?ne kar hitro javljat in popravljati smer. Pogled nazaj skozi okno je res bogi, ampak sem se hitro navadil. Za parkiranje ima? kamero. Na avtocesti pa ti je v veliko pomo? sistem za nadzor mrtvih kotov. Na parkiri??ih je zelo uporaben ?e sistem za opozarjanje na pre?ni promet za vozilo in tudi kamera ti ful pomaga. Iskreno povedano la?je parkiram z mazdo 3, kot s prej?njim avtom, ki je bil dosti manj?i in je imel super pogled skozi zadnje okno. Tudi na temen strop sem se zelo hitro navadil. Na za?etku ti da res ob?utek utesnjenosti. Tudi velikost prtlja?nika me ne moti. Head up display je tudi super zadeva, ?e posebej ker projicira direktno na steklo. Med vo?njo redkokdaj gledam na merilnike, ker mi vse kar potrebujem head up display projecira na steklo. Edino, kar me res moti pri avtu je to,  da ko se vozim po slab?ih cestah (kar je pri nas kar pogosto - Prekmurje) na armaturi sli?im rahlo ropotanje plastike. Nisem ?e na?el to?nega izvora ropotanja, ker se pojavi samo ob?asno. Po mojem se ropotanje v notranjosti avta toliko bolj sli?i, ker je avto res dobro zvo?no izoliran. Verjetno tudi zaradi velikih plati??, avto slab?e bla?i napake na cesti. Mogo?e imate kake izku?nje glede tega pri drugih modelih? Upam, da je to normalno in so samo moja u?esa preve? ob?utljiva.

Ne glede na to sem z avto zaenkrat zelo zadovoljen. Avto res zelo lepo gre. ?e posebej v ovinkih. Jaz priporo?am vsakemu, ki razmi?lja o nakupu novega avte, da gre na testno vo?njo in dobi ob?utek, ?e je avto res za njega.

 

 

Glede na to da spremljam dost teh mazdinih forumov, sem zasledil manj ali ve? podobne reakcije. V veliki meri pozitivne, se pa najde tudi negativnih. Postam spodi.

 

Tudi za ropotanje sem neki prebral:

 

https://mazda3revolution.com/forums/2019-mazda-3-discussion/234829-annoying-dash-rattle-found-but-how-do-i-fix.html

 

https://mazda3revolution.com/forums/2019-mazda-3-discussion/234869-7-issues-my-19-mazda-3-so-far-dropping-off-dealer-tomorrow-need-advice.html

 

mumi11, ali je to to?

Napisano

Glede na to da spremljam dost teh mazdinih forumov, sem zasledil manj ali ve? podobne reakcije. V veliki meri pozitivne, se pa najde tudi negativnih. Postam spodi.

 

Tudi za ropotanje sem neki prebral:

 

https://mazda3revolution.com/forums/2019-mazda-3-discussion/234829-annoying-dash-rattle-found-but-how-do-i-fix.html

 

https://mazda3revolution.com/forums/2019-mazda-3-discussion/234869-7-issues-my-19-mazda-3-so-far-dropping-off-dealer-tomorrow-need-advice.html

 

mumi11, ali je to to?

 

Ne ropota tako kot pri prvem posnetku. Sem poskusil potisniti na armaturo, kot je on na posnetku, pa moj ne ropota. Pri meni je to bolj rahlo ropotanje med vo?njo na slab?ih cestah. No razen, ko prevozi? res veliko luknjo na cesti, potem zaropota kar cel avto... ampak to verjetno pri vsakem avtu. 

Sicer ?e dlje ?asa i??em izvor ropotanja, a ga ?al ne morem odkriti, saj ropotanje ni prisotno nenehno. V?asih se pojavi, spet drugi? ne.

Danes na primer, ko sem se vozil, ni ni? ropotalo. Mogo?e malo na za?etku.

Odlo?il sem se, da bom po?akal na servis (?e 14000 km) in takrat vpra?al, ali je to normalno. Do takrat bom pa poskusil ugotoviti kje to?no in v katerih primerih se pojavi ropotanje.

Napisano

Joj, sam ne vpra?at ali je normalno, ker bo odgovor "da".

 

Ti prijavi napako in naj se znajdejo.

33112_1.png

Napisano

Tako, prijava napake, nobenih vpr?anj v stilu "normalno", kot pravi Boss bojo zmer odgoovril z "ja" sam, da ni treba te "?udne napake" re?evat ;)

Drga? pa tile ropati pa to, vidi?, nardijo "sound proof" avto, zej se pa vsaka malenkost ?uje xD To sam pomen, da je avto o?itno res dobr izoliran :P

Napisano

Pri novem avtu ne sme ni? ropotat, kdo bi pa kupil nov avto ki ?kripa in ropota!

Naj zrihtajo na servisu pod garancijo.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Nedavno so mi menjal zadnje bremze v garanciji, pa sem si medtem uspel izposodit novo mazdo 3.

 

Na kratko:

- zunaj in znotraj top,

- zadnja vrsta in prtlja?nik povpre?na,

- top brisalci, precej izbolj?an infotaiment,

- izbolj?ana zvo?na izolativnost, ?eprav sem pri?akoval ?e ni?ji hrup koles (pozabu sem pogledat katere gume so bile namontirane),

- precej bolj odzivne bremze, kot pri moji,

- v?e? mi je prednja kamera oz. 360? kamera, edino ko ?eli? prestavljat med razli?nimi zornimi koti je ta gumb te?je dosegljiv (na levi ob volanu), upam da mazda ?e mal spedena t.i. pti?ji pogled,

- testiral sem tresenje ob izklopu valjev - ga nisem zaznal,

- zelo ?portno naravnana vo?nja, brez ve?jega nagibanja, ki pa z 18 colskimi gumami ne ponuja zelo udobne vo?nje (me zanima ?e bodo limuzino naredil bolj udobno in manj ?portno??) udobje vo?nje me je mal razo?aral,

- bose izbolj?an z ve? nastavitvami,

- motor? popolnoma zadostuje za normalno vo?njo, seveda pa ga mora? mal pognat v vrtljaje,

- na slikah mi ni bil preve? v?e? volan, pa sem zdej spremenil mnenje + zelo dober ob?utek usnja napram moji

 

Primerjam pa glede na mojo mazdo, mazdo 6 GL, in CX3 ter CX5, stare 3 pa sicer res nisem vozil.

Napisano

 

Link ne dela vec ... 

 

Sem pa naletel na nemskem CX-5 forumu na link do obvestila glede treh vpoklicev za nove trojke... in kot kaze bo tudi za CX-5 z bencinskim motorjem... zaradi problemov pri sistemu, ki izkljaplja cilindre ... 

 

https://www.kfz-betrieb.vogel.de/drei-rueckrufe-fuer-den-mazda-3-a-843173/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mogo?e je pa to razlog, da nekateri tresenje pri izklapljanju pri novi M3 opazijo nekateri pa ne, lahk da so zej ?e zrihtal ... Ah ja, kaj ?ele bo z X motorjem ... :D

Napisano

Mo?no da je moja testna delala po enem cilindru, ker je bila zadeva res podobna kosilnici. :)

To izklapljanje je kr neki. Naredi ma?ino z 180 konji, brez pizdarij in gasa, da to kam potegne. Ne pa, da ?e tisto malo konjenico - podhranjeno, ki je v benzinarjih, po etapah izklopijo.In ostane res ena kosilnica tipo dirke F1.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.