Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kaj pa vem... ocitno smo si ljudje razlicni... Jaz nisem kupoval sportnega avtomobila... za vsakdanjo uporabo pa sem izredno zadovoljen s tem, kar imam... Ko rabim moc, pohodim gas in avto se premakne dovolj agilno... brez da bi gume trgale asfalt ;)... S porabo pa sem tudi zadovoljen... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kaj pa vem... ocitno smo si ljudje razlicni... Jaz nisem kupoval sportnega avtomobila... za vsakdanjo uporabo pa sem izredno zadovoljen s tem, kar imam... Ko rabim moc, pohodim gas in avto se premakne dovolj agilno... brez da bi gume trgale asfalt ;)... S porabo pa sem tudi zadovoljen... ;)

Tvoj je dobro hranjen z konji. Govorim o tistih z nekaj osli?i ?ez sto konji?ev.Tisto je bolj prevoz brez nekega stresa, tak?no umirjeno...za penzioniste. :)

 

 

Napisano

Noja... tudi nova trojka z G122 motorjem se mi ni zdela ?penzionerska? ... Pred mnogimi leti, si bil ?jackL ce si imel avto z 80 ali vec konjicki ;) ... to je bil ze skoraj sportni avto... Razni Fickoti, Jugoti in Katrce so imele precej svohnejsi motor, pa smo se ravno tako vozili ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Noja... tudi nova trojka z G122 motorjem se mi ni zdela ?penzionerska? ... Pred mnogimi leti, si bil ?jackL ce si imel avto z 80 ali vec konjicki ;) ... to je bil ze skoraj sportni avto... Razni Fickoti, Jugoti in Katrce so imele precej svohnejsi motor, pa smo se ravno tako vozili ;)

 

Res je... sem imel stoenko z motorjem in menjalnikom od regate 90 konji?ev. V ra?un moramo vzeti, da je bila oskubljena vsega odve?nega in ni tehtala niti 900 kg. To je isto, kotbbi vozil danes avto z 180 konji.Ja, imel sem tudi bmw 2002 z 120 konji, a se mi zdi, da je bolj letel, kot tej mlin?ki danes.Mogo?e me je zavedel zvok dvojnih cevi auspuha... ne vem.

 

 

Napisano

Noja... tudi nova trojka z G122 motorjem se mi ni zdela ?penzionerska? ... Pred mnogimi leti, si bil ?jackL ce si imel avto z 80 ali vec konjicki ;) ... to je bil ze skoraj sportni avto... Razni Fickoti, Jugoti in Katrce so imele precej svohnejsi motor, pa smo se ravno tako vozili ;)

Sedaj pa so ?e grozne omejitve stro?je kazni in ve?ji promet in ne vem zakaj je treba imeti 200konjev in gromozanski navor?

Napisano

Ker si vsi ?elimo it na Nordschleife, sam je pa mal vrjetnosti, da bom ?ou ... predrag ?port. Zato mi od tega vsega ostane samo navor dizla :P

Napisano

Sedaj pa so ?e grozne omejitve stro?je kazni in ve?ji promet in ne vem zakaj je treba imeti 200konjev in gromozanski navor?

 

Sam res. Prepovedat 200 konjev in gromozanski navor, prekleti naduvanci ki majo mo?ne avte!!!  :rolleyes:Oprosti ampak zakaj se rabi 8K televizor? Zakaj imajo ljudje mobitele za jurja in kolesa za par jurjev? Zakaj hodijo hodijo na dopuste na eksoti?ne lokacije ali pa celo na Hrva?ko, ?e imajo v svoji bli?ini kak potok in jezero? Vse prepovedat in naj ljudje postanejo brez veselja in hobijev, saj jih ne rabijo!  :vskalo:

@50keda sam usede? se v avto pa gre?, lej moj avatar. Pa ?e en avto v avatarju manjka  :P

Napisano

Ne pravim prepovedati, ampak je malo manj tudi dovolj za nas ki racionalno kupujemo in ?ivimo mese?no z manj denarja. Lp

Napisano

Ne pravim prepovedati, ampak je malo manj tudi dovolj za nas ki racionalno kupujemo in ?ivimo mese?no z manj denarja. Lp

Zakaj mora potem biti dostopno samo enim?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Noja... tudi nova trojka z G122 motorjem se mi ni zdela ?penzionerska? ... Pred mnogimi leti, si bil ?jackL ce si imel avto z 80 ali vec konjicki ;) ... to je bil ze skoraj sportni avto... Razni Fickoti, Jugoti in Katrce so imele precej svohnejsi motor, pa smo se ravno tako vozili ;)

Nana?alo se je na tole sporo?il, ste narobe razumeli. Lp
Napisano

Nobeden ne prepoveduje kupovati bolj ?voh ma?in, jaz sem modroval, da bi mazda morala imet tudi eno tako bolj navito zver, da bi si jo pa? kupili tisti, ki jih to veseli. In se szrinjam, da je to mekaterim hobi in u?itek.Podobno meni pravijo, zakaj ima? fer?terker za tri jurje, ?e lahko igra? tudi na unega za petsto?Pa? mi je to v veselje... :)

 

 

Napisano

Se popolnoma strinjam, saj kmalu pride X pa bo kar bo. Jaz pa peljem svojo 3 na prvi servis drugi teden, in testiram novo M3 g122 pa povem kak?ni bodo ob?utki s temi konji?ki! Lp

Napisano

Kon?no sem se uspel ustavit pri Selmarju, da sem jim pustil telefon, da me pokli?ejo ko dobijo sedana. Mel enga baje pred dvem tednim ... pa je takjo ?ou o.O

X motorje pa baje pri?akujejo septembra v test, tak da, do septembra bom ?e mogu potrpet :P

Napisano

tudi teh 180hp na skyactive-x ne bo nevem kako ?portnih, dokler ne naredijo 2.0 ali 2.5 turbo, 3-ka ne bo konkurirala ostalim hot hatchom, ki so na voljo.. (kje so ?asi mps-ke)

glede na to, da skoraj vsaka znamka ponuja nekega hh, bi se tudi za mazdo spodobilo, da jo naredi

Napisano

tudi teh 180hp na skyactive-x ne bo nevem kako ?portnih, dokler ne naredijo 2.0 ali 2.5 turbo, 3-ka ne bo konkurirala ostalim hot hatchom, ki so na voljo.. (kje so ?asi mps-ke)

glede na to, da skoraj vsaka znamka ponuja nekega hh, bi se tudi za mazdo spodobilo, da jo naredi

 

Spodobilo ja, ekonomske ra?unice pa verjetno ne bi bilo. Roko na srce, 3 MPS je bila super avto ampak v konkurenci Meganov in Focusov RS (z manj konji a bolj?o lego) je bil avto za njimi. ?e ho?e? udobnej?i, manj kompromisen a hiter avto je pa spet tu Golf in kak Audiji A3, mogo?e BMW 130i itd.. Pa da se razumemo, Mazda 3 MPS je meni super avto ampak verjetno jih niso ukinili za brezveze.

Napisano

Sedaj pa so ?e grozne omejitve stro?je kazni in ve?ji promet in ne vem zakaj je treba imeti 200konjev in gromozanski navor?

A omejitev leta 1980 ni bilo?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Itak da ni racunice. Je mazda premala, da bi mela svojo sport linijo.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

A omejitev leta 1980 ni

bilo?

Bile bile ampak kazni so bole ohoho veliiiiiko manj?e! Lp
Napisano

Bile bile ampak kazni so bole ohoho veliiiiiko manj?e! Lp

Se pravi takrat se je spla?alo kr?iti, danes ne ve?? Ne vidim logike z zakonom....

a dejstvo da kupujemo 10x drazje avte kot 1980 pa ni pomembno?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak dejansko tudi ni bilo toliko omejitev, kot je danes ... Recimo konkretno... cesta Kranj - Medvode, je bilo vcasih na Orehku brez omejitve )torej 90 km/h za cesto izven naselja... oz. leta 1980 je bila ta splosna omejitev 80 km/h, ce se prav spomnim)... kasneje so dali tablo za naselje in omejitev 70 km/h in se kasneje 50 km/h kar velja se danes ... In takih cest je precej ... Vmes so uredili krizisce, osvetlitev,...  Bolj kot zrihtajo ceste, nizjo dajo omejitev :D da se potem lazje kasira  :P ... Tam je bil prej redko radar ali kanta redarstva... Sedaj pa stoji tam skoraj vsak dan :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak dejansko tudi ni bilo toliko omejitev, kot je danes ... Recimo konkretno... cesta Kranj - Medvode, je bilo vcasih na Orehku brez omejitve )torej 90 km/h za cesto izven naselja... oz. leta 1980 je bila ta splosna omejitev 80 km/h, ce se prav spomnim)... kasneje so dali tablo za naselje in omejitev 70 km/h in se kasneje 50 km/h kar velja se danes ... In takih cest je precej ... Vmes so uredili krizisce, osvetlitev,...  Bolj kot zrihtajo ceste, nizjo dajo omejitev :D da se potem lazje kasira  :P ... Tam je bil prej redko radar ali kanta redarstva... Sedaj pa stoji tam skoraj vsak dan :D

 

Takih primerov je zelo veliko zato pa sem napisal nekje nazaj,da je brezveze,vsaj meni imeti 200in ve? konjev v trojki ker jih ne koristi?.To je kot bi celo hi?o vozil s sabo ko gre? v slu?bo! Lp
Napisano

Itak da ni racunice. Je mazda premala, da bi mela svojo sport linijo.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

kle se ne gre, da bi firma ustvarjala nevem kak?en profit s ?portnim oddelkom (ustvarjajo ga z drugimi modeli), gre se za nek luksuz, da lahko nekaj ponudi? kar imajo drugi.. in tut konkurenca ne ustvarja dobi?ka s temi modeli, verjetno jih je prodanih kak?en promil glede na "navadne" modele..

glede majhnosti mazde, letno ima cca 30mrd? prihodkov in cca 1,5mio prodanih vozil, mislim da niti ni tolk majhna firma, da si to nebi mogla privo??iti

so pa ?e nekaj cajta govorice, recimo:

https://www.avto-magazin.si/novice/mazda3-mps-dobiva-naslednika/

upam da mazda ni premajhna za kaj takega..

aja ?e to mitsubishi in subaru sta manj?a od mazde in vsi vemo po kak?nih modelih so poznani v svetu oz. so bili do nedavnega

Napisano

Ne ne, ko so ?li na svoje od Forda, so menda imeli precej finan?ne krize.... Ki so jo prebrodili.

 

Poglej koliko kapitala vlo?ijo druge firme v razvoj, pa koliko ga oni, pa vidi? da ni tako enostavno.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Sedaj vlagajo milijarde v premium uporabni?ko izku?njo - ob?utek in materiali v notranjost od nove M3 dalje, deloma ?e lanski FL M6 in CX-5. V ?portne vode po mojem ne bodo ?li ve?, ker se jim enostavno ne izpla?a.

Napisano

Ampak ravno to je pomembno za manj?e proizvajalce, ki ne morejo konkurirat z budget ceno. Rabi? nekaj za dvig imid?a in ravno nabriti modeli delajo znamko kultno. Tako sta pre?ivela Mitsubishi in Subaru vendar si upam trditi, da ko popusti imid? ?portne znamke bosta obe znamki ?li papa. Mazda se misli te usode re?iti tako, da gre v premium segment ampak s tako skromno ponudbo.... hmmm, ne vem... bo pokazal ?as.

 

Japonski proizvajalci z izjemo Toyote in deloma Honde so trenutno ?isto deziorentirani in ne vedo kaj bi. Okoljevarstvo jih je ?isto vrglo s te?ajev.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.