Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Poraba je 6.1-6.5 po ra?unalniku...tankam od prvega tanka 100 oktansko...tvoja?

?isto odvisno kak?ne imam vo?nje in tudi mal odvisno kdo vozi;najve?krat na cel tank 6.5 do max 7.o,od tega 90% vo?nje do 5 do 15 km. Ko pa gre malo na sprehod za dlje ?asa 30,50 ali ve? km pa AC je pa nekje 5.5 do 6.0. Tankam pa 95 okt. Nimam kaj,zadovoljen sem in nimam neke druge variante za moje relacije,ker prevozim premalo,tak da je to to. Jutri je star 1.leto,jaz pa neverjetnih 53 ..... Lp

Napisano

Meni je tale ?lanek dober. Golf vs Mazda3 vs Ford Focus

 

https://www.autoexpress.co.uk/mazda/3/107211/mazda-3-vs-ford-focus-vs-volkswagen-golf

 

 

1. mesto

The Volkswagen Golf isn?t just the best model in this class, it?s also one of the best cars you can buy. That?s because the VW is a brilliant all-rounder; it?s great to drive, comfortable, spacious, good value, efficient and full of tech. The engine is quiet and performs well, and the infotainment system is full-featured and modern. While its rivals are a bit more fun, neither offers as wide a range of abilities as the Golf.

 

2. mesto

Mazda?s latest 3 is competitive. It has a much-improved interior and is as good to drive as the Focus. Those are both true achievements, so it?s a shame it?s slightly let down by the engine, which doesn?t have the flexibility of its rivals? motors. Still, enthusiasts will prefer its revvier nature. The Mazda is also less practical than its test competitors, but it makes up for that with a very impressive standard kit list.

 

3.mesto

The difference between first and third place here is small. The Focus might be in last position, but it?s still one of the best all-round cars you can buy; it?s just that this is a highly competitive class. The Ford?s joyful handling,  good practicality, efficiency and affordability are strong points, but the hatchback falls just behind the Mazda here for standard equipment, interior quality and rear-seat space.

 

Napisano

Mazda je imela koncept, ki je bil usmerjen povsem drugam kot konkurenca. Vendar so o?itno spoznali, da so ?li narobno smer, ali pa so se zaplezali....sedaj pa lovijo trend, vendar so zelo pozni, mogo?e prepozni.

 

Primer: ?e bi res ukinili 6-ko (dvomim), kaj lahko kupi????

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Je ?e prav tako. Pomoje smer ni napa?na. Napa?na so 1.0 motorji, s 3 valji, longlife intervalom servisa, ter GPF filtri. To je napa?no. 

 

Oni pa itak plujejo vedno malce zase in ?e ?e pogleda? avto, ni za vsak jajc svoj gumb, svoja funkcija, ali pa funkcije sploh ni. Tako pa? je. Scrkljani smo :)))) 

Napisano

Mo?no lej, ampak zame je righsizing ok, medtem ko downsizing....vse lepo in prav ko je avto nov. Kasneje pa  :blink:

Napisano

Je ?e prav tako. Pomoje smer ni napa?na. Napa?na so 1.0 motorji, s 3 valji, longlife intervalom servisa, ter GPF filtri. To je napa?no. 

 

Oni pa itak plujejo vedno malce zase in ?e ?e pogleda? avto, ni za vsak jajc svoj gumb, svoja funkcija, ali pa funkcije sploh ni. Tako pa? je. Scrkljani smo :)))) 

Not my point, ?e bo? v naslednjih letih lahko kupil samo mazdo 3, cx-30 in cx-50....jo bo??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Am, trenutno jo ne bi. Ne vem kaj bo ?ez x let. Lahko da me ?e 2x vmes ?tihne, pa se bom res premislil :-)

 

P..S

Neki sem gledal tarraco zdej, zgleda tak sexy model, sicer precej velik, ampak mogo?e bi tut to ?lo :P  :ne vem:

Napisano

Ja saj ?e ga sedaj gleda? ga bo? dobil enkrat drugo leto.....na pumpi me je en obupno spra?eval kako sem dobil ta model...sem se prav odlo?il.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Cena raste....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

:) Po dveh letih je ?e vsak vsaj 10 jurjev zgubil :D

Ja pa ne za predrezervacije :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No ja, glede na to, da je avtomatik je kar v redu...se mi zdi :)

Napisano

Hmh, od obljubljene dizelske porabe in od dizelskega navora v skyactivex ni ostalo dosti, prevelik pomp za povpre?ne rezultate

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Gre za klasiko na koncu.....ni? posebnega

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne ne...po?akaj da pride v salon novi model x motorjem..probaj..testiraj..se odlo?i?...danes res ne ve? kaj bi kupil...he he lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.