Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kar v redu poraba za benzinarja. Po moje so ga vozili normalno, 130 po avtocesti(in ne 120,kot vidim nekatere mazde po avtocestah, ki delajo zastoje). Vozili so pa? dinami?no kot mi na testu novo 3 in smo imeli povpre?je 7,5 litra. Ta motor je pa dosti mo?nej?i in seveda, da popije kak deci manj. Zanima me, ali gre vsaj pribli?no normalno v kak dalj?i hrib.

 

 

Napisano

Neko? so nas ?e farbali, ko je pri?el skyactiv-G, da je ubijalec dizlov in da bo imel tako porabo kot dizel in se zato ne bo ve? spla?alo kupovati navornikov.

 

OK, ko se je ta la? spregledala so pri?li s SKyactiv-X, ki pa naj bi res bil prava stvar in resni?ni dizelkiller. Zaenkrat ni? ne ka?e, da bo res tako.

 

Ampak, ?e pustimo postrani porabo, mene zanima nekaj drugega in to ni pospe?ek od 0-100kmh ampak a zna ta motor tako mo?no potegniti, da prehiti? po?asne?a, brez da bi imel na koncu polhne hla?e. Trenutna 6-ka to zna brez te?av pa ?eprav je na papirju pospe?ek precej skromen in v razredu nad 10 sekund. Ampak v zadnjem ?asu ?e nisem vozil bencinarja, ki bi pri 120-140KM znal to. A bo 180+ konjav v Skyactiv-X pa le dovolj?? Hmmm, bomo videli, ?e ne bo pa? treba po turbaka.

33112_1.png

Napisano

Neko? so nas ?e farbali, ko je pri?el skyactiv-G, da je ubijalec dizlov in da bo imel tako porabo kot dizel in se zato ne bo ve? spla?alo kupovati navornikov.

 

OK, ko se je ta la? spregledala so pri?li s SKyactiv-X, ki pa naj bi res bil prava stvar in resni?ni dizelkiller. Zaenkrat ni? ne ka?e, da bo res tako.

 

Ampak, ?e pustimo postrani porabo, mene zanima nekaj drugega in to ni pospe?ek od 0-100kmh ampak a zna ta motor tako mo?no potegniti, da prehiti? po?asne?a, brez da bi imel na koncu polhne hla?e. Trenutna 6-ka to zna brez te?av pa ?eprav je na papirju pospe?ek precej skromen in v razredu nad 10 sekund. Ampak v zadnjem ?asu ?e nisem vozil bencinarja, ki bi pri 120-140KM znal to. A bo 180+ konjav v Skyactiv-X pa le dovolj?? Hmmm, bomo videli, ?e ne bo pa? treba po turbaka.

Mislim da te bo skyx razo?aral, za podobno pro?nost kot jo ima dizel je potrebno turbo bencinca in to ne onega 1.0turbo ampak normalne prostornine.

Atmosferski bencinci so glede pro?nosti ?alost

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Resno vpra?anje: kaj je tako super pri turbo dizlih , ki so do nekje 2k obratov mrtvi, potem ti za?ne lomit vrat, od 3k naprej pa do rde?ega polja pa spet ni?. Zadnje ?ase precej vozim 2.0 150 dizla in me mine veselje do dinami?ne vo?nje, za tak namen bi vedno vzel bencinarja, pa ?eprav NA. Uporabno obmo?je vrtljajev je od dinami?ni vo?nji od 3,5 k do (vsaj) 6,5 k, torej za 200 % ve?ji razpon uporabnih vrtljajev. Ne re?em, za vleko prikolice je TD super, kdor to pa? rabi (kolikokrat letno?). Turbo je pri dizlih kot viagra, instant efekt... ampak danes pa? ?ivimo v takem ?udnem svetu, kjer so instant fake stvari cenjene. :)

Napisano

Meni je pri turbodizlu oz. Pri vseh turbo motorjih v?e? navor, se pravi tista pro?nost da avto potegne ko da? gas in da ga ni treba o?emat v rde?e polje da se kam premakne.

Zame nabolj optimalna izbira bi bila kak 2.5 turbo bencinar.

Vsak pa ima svoje, kar mu je v?e?.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Meni je pri turbodizlu oz. Pri vseh turbo motorjih v?e? navor, se pravi tista pro?nost da avto potegne ko da? gas in da ga ni treba o?emat v rde?e polje da se kam premakne.

Zame nabolj optimalna izbira bi bila kak 2.5 turbo bencinar.

Vsak pa ima svoje, kar mu je v?e?.

Enako. Sicer pa tej novi skyactiv dizli imajo dve turbini in ni nobenega ?usa ampak lepo od 1000 obratov do 4000 vle?e kot konj. Tej motorji z turbo luknjami so biv?i motorji.

 

 

Napisano

Men je recimo v?e? to, da se peljem v 5 prestavi 80 za po?asne?em in samo pritisnem gas pa sem mimo. Nobenih kolobocij z menjalnikom in razmi?ljanjem v kateri prestavi moram biti itd. Atmosferski bencinar je pa pa? tak, dve prestavi dol, obrati in gasa, da ma?ina zatuli. Sej tud to je fun... ko si star 25-35, ampak pri 50-ih pa pa? ni ve? fun.

33112_1.png

Napisano

Men je recimo v?e? to, da se peljem v 5 prestavi 80 za po?asne?em in samo pritisnem gas pa sem mimo. Nobenih kolobocij z menjalnikom in razmi?ljanjem v kateri prestavi moram biti itd. Atmosferski bencinar je pa pa? tak, dve prestavi dol, obrati in gasa, da ma?ina zatuli. Sej tud to je fun... ko si star 25-35, ampak pri 50-ih pa pa? ni ve? fun.

 

zato pa kupis dovolj mocnega avtomatika... pohodis do kickdowna in ravno tako skoci... edino motor tudi malo zatuli ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Men je recimo v?e? to, da se peljem v 5 prestavi 80 za po?asne?em in samo pritisnem gas pa sem mimo. Nobenih kolobocij z menjalnikom in razmi?ljanjem v kateri prestavi moram biti itd. Atmosferski bencinar je pa pa? tak, dve prestavi dol, obrati in gasa, da ma?ina zatuli. Sej tud to je fun... ko si star 25-35, ampak pri 50-ih pa pa? ni ve? fun.

OK..o?itno sem ?e premlad za TD. :) Malo heca mora biti, ampak ?e ne drugega, bolj kot ob?utek da ima? pod havbo mrtvega konja dokler se turbo me zbudi, pogre?am zvok visoko vrte?ega se bencinarja, ne pa da je pri 3,5 konec veselja, ?eprav se motor relativno rad zvrti do 5k. Tisti viagra bum pri 2k pa po svoje res zasvoji, edino kaj ko je treba vsaj 10, ?e ne raje 15 km ?akat, da se motor (olje) res dobro ogreje...

Napisano

Sem bil v salonu Mazde in se malce pozanimal kdaj in kako bodo kaj dobivali SkyactivX motorje. Konec septembra, kot ka?e bodo prvi testni primerki ampak le kot HB-ji. Sedani bodo na voljo ?ele decembra. Ampak tukaj nastane problem, ker bodo kot ka?e dobavljivi ?ele v naslednjem letu. Takrat pa za?nejo veljati novi ekoteroristi?ni zakoni, ki bodo zahtevali zni?anje izpusta CO2 na 95g/km. Za vsak prese?en gram je namre? kazen 95EUR.

 

To bi lahko pomenilo, da bi recimo Mazda 3 s 122KM motorjem in avt. menjalnikom bila dra?ja za dobrih 3000 EUR. Z ro?nim menjalnikom bi bila recimo dra?ja za 2000 EUR, dizelca pa za 1200 EUR. Normalno, da bomo to ob?utili kupci saj proizvajalec ne bo pljunil v svoje zaslu?ke in se bo raje odpovedal dolo?enim modelom. Recimo Mazde 6 na ra?un CX-5, Mazda 2 bo pa? zgodovina, kot tudi CX-3 saj ravno najmanj?i avti najmanj prenesejo povi?anje cen.

 

V glavno, od tu naprej bi dejansko najbolje, da za?nem pisati v jamralnik, ker kot ka?e ali bomo sprejeli vi?je cene al pa za?eli kupovati rabljene avte oziroma upati, da se bodo hybridi pocenili, kar pa je pobo?na ?elja.

 

Men gre tole kupovanje ?e oreng na ?ivce in ?e malo pa bom samo ?e nekaj naro?il in zaprl poglavje avtomobilske romantike.

33112_1.png

Napisano

To je najbolje ....gres kupis in se ne obremenjujes vec .... Samo gas pa dovge lu?i he he

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?akaj, po novem bo za vsak nov avto, ki ima preko 96g CO2 kazen? In ja, itak bojo to prelo?ili na kupce. Upam, da gre ta vi?ek denarja za zeleno tehnologijo, ne za TE? itd..  :vskalo:

Napisano

hmm, v kerem stoletju pa si ti nazadnje vozil dizla?

 

Nazadnje danes, pred tem pa v?eraj. Avto je iz leta 2013 in eden bolj?ih in najmanj problemati?ih dizlov (2.0 dci). Saj ni? ne re?em, porabi pa res malo, slabih 7 litrov (1900 kg te?ak espace IV).

 

O?itno sem samo razvajen nerobatosti, takoj?nje odzivnosti in prijetnosti bencinarjev. :)

Napisano

?e sem pravilno gledal slova?ki cenik s tehni?nimi specifikacijami, ima npr. mazda 3 sedan 180 X z ro?nim menjalnikom 96g co2/km, torej minimalno nad 95. ?e bo user feedback v prvem letu pozitiven, je ta avto s polno opremo cca 27-28k in v o?jem izboru zame. ?e bi le imela peta vrata in ?e kaj dodatnih mo?nosti dodatne opreme hehe.

Napisano

To je prava Terna za ta denar, pa tudi ?e nima 5 vrat! Kaj vi vsi vozite v teh avtih da rabite taka vrata?...

Napisano

To je prava Terna za ta denar, pa tudi ?e nima 5 vrat! Kaj vi vsi vozite v teh avtih da rabite taka vrata?...

 

V 4 vratni avto ne spravi? kaj ve?jega, ?e ima 5 vrat se pnavadi da ve?je zadeve.

Napisano

Enako. Sicer pa tej novi skyactiv dizli imajo dve turbini in ni nobenega ?usa ampak lepo od 1000 obratov do 4000 vle?e kot konj. Tej motorji z turbo luknjami so biv?i motorji.

 

Jst pa mal pogre?am zvok in "sunek" mojega volvota d5 (2.4l 5cilindorv),.. tisto je tud vleklo ko kojn ,.. mazda gre bol lagodno

 

image.jpeg

 

Napisano

D5 ima res hud zvok, vrstni petvaljnik, med serijskimi dizli mu verjetno ni para.

Kako pa kaj poraba pri tem motorju?

 

 

Napisano

?e se prav spomnim, v V70 2005 zlahka pod 7 s precej dinami?ne vo?nje (slu?ben avto, ki se ga ni ravno ?paralo).

 

@SpEkTr: tudi bmwjevi R6 3.0 dizli imajo super zvok, a volvovih 5 meni zveni lep?e, manko enega cilindra je pri zvoku o?itno plus. :)

 

Mercedesa ML W164 (serija 2005-2011) sem recimo prevozil kar nekaj kilometrov - 420 CDI (V8) varianto. V spominu imam, da je avto za tisto maso zelo dobro ?el, motorja pa se znotraj dejansko (?al) ni sli?alo.

Napisano

jaz sem pa pozitivno presene?en nad trenutno (mojo) ?estico. Zvok motorja je skoraj nesli?en, zdej ?e ima? ?e malo glasbe na normalno jakosti, kot da ga ni. Se pa prijetno oglasi ko avto malce po?ene?. Pa ?e fino gre. Sploh z MAL Electronics :)))

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.