Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sicer je tole malo napihnjeno napisano... slucajno sem na disku nasel cenik iz 2017 in je Mazda 3 Revolution (G120) malo drazja (20.390?) kot je sedaj Core :)

 

Ceniki-2017060_2338DA6F.png

 

Je verjetno tudi to, da je sedaj ze v osnovni vec opreme (recimo ze Core ima menda adaptivni tempomat,...) ...

Ja to je res, zdaj se spounim poune cene in je res bla 20.390 eur. Sem si pa izboril nekaj popusta tako da je bla cena avta na koncu zato ni?ja.

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Napisano

Noja... primerjat je treba primerljivo... Tudi tukaj si bo mogoce kdo izboril kaksen popust :D  ... Taka je bila cena po ceniku ... :P 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja sej pravim, pozubu sem kak?na je bila takrat pouna cena po ceniku in da sem dobiu popust...

 

Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk

Napisano

hihi... jaz jaz jaz  :lol:

vedno manj verjamem, da si bos ta popust izboril pri Mazdi... Drugi ga itak ze sami dajo, samo da prides v salon ;) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mazda ima v Slovenji za razliko ve?ine proizvajalcev realne cene, zato popusti v smislu do 8k EUR kot recimo pri Citroenu ali Oplu niso potrebni.

 

Mazda6 G145 attraction v Avstriji recimo stane ca. 36.000 EUR, ko ti dajo na testno dobro leto staro z 9.000 kilometri 9k popusta, se to sli?i izjemno velikodu?no, a kaj ko tudi na nov avto dobi? ca. 5k popusta. Vsekakor pa so avti gor ca. ca. 15 % dra?ji.  Boss: da malo postavim malo v kontekst, zakaj sem za svojo 3 leta staro ?e vedno dobil 19k, pri nas bi bilo ca. 17k realno.

Napisano

Upam, da nisem siten s temi review-ji ampak tale je od Thomasa iz Autogef?hla in je vedno top predstavitev pa ?e Skyactiv X je testiral in ?e sedanko povrh.

 

 

Je pa ?al poudaril to?no tiste zadeve kot slabosti, ki gredo tudi meni na ?ivce ... :wacko:

33112_1.png

Napisano

Upam, da nisem siten s temi review-ji ampak tale je od Thomasa iz Autogef?hla in je vedno top predstavitev pa ?e Skyactiv X je testiral in ?e sedanko povrh.

 

 

Je pa ?al poudaril to?no tiste zadeve kot slabosti, ki gredo tudi meni na ?ivce ... :wacko:

In katere so tiste slabosti, ?e jih lahko strne? na kratko ?

Napisano

Ma ta Thomas ga mal  biksa :D Picajzelj in pol. No, bom pogledal da vidim, ?e je ?e isti. Nekako vse primreja z Nemci, in ?e ni v enakih okvirih, je pol seveda avto druga?en in posledi?no ne dovolj dober.

Napisano

Meni se ne zdi, da nujno preferira nemce. Tam kjer mazda res blesti (ro?ni menjalnik, haptika notranosti pri novih modelih), avto vsekakor upravi?eno pohvali.

Napisano

To je res, dr?i. V?asih se mi zdi da picajzla, kako je narejen zaklop predal?ka pod volanom levo, od zvoka vrat , kljuk in to vedno primerja s premium ob?utkom. Pa? avto ni premium jbg :)) Sicer pa lepo v detajle razlo?i vse, kapo dol.

Napisano

To je res, dr?i. V?asih se mi zdi da picajzla, kako je narejen zaklop predal?ka pod volanom levo, od zvoka vrat , kljuk in to vedno primerja s premium ob?utkom. Pa? avto ni premium jbg :)) Sicer pa lepo v detajle razlo?i vse, kapo dol.

Uffff SpEkTr ....kaj bo na to rekel Alex da Mazda ni premium...... :lol:  :lol:  :lol:

Napisano

In katere so tiste slabosti, ?e jih lahko strne? na kratko ?

 

Ok zelo na kratko:

- nobenega navdu?enja nad SkyactivX motorjem. Pri 181KM bi se moralo kar po?teno poznati napram 122KM. To je imel pomisleke tudi pri testu CX-30 in direktne primerjave.

- utesnjeno sedenje zadaj. Pri avtu, ki ima 466cm dol?ine bi ?lovek vseeno pri?akoval kak cm ve? za kolena zadaj.

- klasi?en prtlja?nik, ?eprav bi bil lahko komot fastback, da se odpre do strehe. Recimo pri ?kodi je to najbolj opazno, saj avto res zgleda klasi?na limuzina, ampak prtlja?nik je pa dejansko karavansko uporaben in ne dosti manj?i.

- manjko ventilacijskih ?ob na zadnji klopi. Sicer ni tak grozen minus ampak, ?e jih imajo indonezijske in avstralske razli?ice, zakaj je treba v evropi pa ?parat?

- podvozje bi lahko bilo bolj?e, kar je verjetno ena od zadev, ki jo prinesla poltoga prema in ni glih najbolj?e.

- poraba goriva verjetno ne bo tisto kar so obljubljali. Sicer za 181KM je to OK, samo teh 181KM ni ne vem kako posko?nih. Ok to moram sicer ?e sporobat v praksi, ampak ?e nisem naletel na reviewerja, ki bi bil navdu?en.

- tehnologija motorja je nova in to?no to je Thomas opozoril, da se ?al v tem trenutku ne ve, kaj bo pomenilo na dalj?i rok in da so prvi kupci ve? ali manj poskusni zaj?ki. Predvsem je nekako nakazoval na dejstvo, da je filter trdnih delcev pred kompresorjem, kar je na?eloma malce nenavadno ali pa so se dejansko za to re?itev odlo?ili, ker druga?e niso uspeli ujeti vzdr?ljivosti. Mogo?e je to tudi eden od vztrokov (poleg klenkanja), da X toliko zamuja.

-

Ma ta Thomas ga mal  biksa :D Picajzelj in pol. No, bom pogledal da vidim, ?e je ?e isti. Nekako vse primreja z Nemci, in ?e ni v enakih okvirih, je pol seveda avto druga?en in posledi?no ne dovolj dober.

 

Ah ne, on pa je dejansko zelo objektiven saj so teli review-ji mi?ljeni zelo mednarodno (zato v angle??ini). Sem pregledal kar precej njegovih reviewjev in se ne trudi iskat napak za vsako ceno razen, ?e gre za o?itne zdrse. Meni je v?e?, da recimo zan pohvalit zadevo, ki mu druga?e ni tako pri srcu. Recimo ravno pri Mazdi 3 in tudi pri CX-30 (Mazdo 6 je imel na testu samo z avtomatiko) je res priporo?il ro?ni menjalnik. Pa ne zato, da bi bila avtomatika zani?, ampak zato ker je ro?ni menjalnik res tako na visokem nivoju.

33112_1.png

Napisano

Uffff SpEkTr ....kaj bo na to rekel Alex da Mazda ni premium...... :lol:  :lol:  :lol:

Hm... za nemce verjetno nikoli ne bo, ker za njih je samo nem?ko dobro. Seveda je premium, recimo proti bmw 3-ki je 6-ka noter cel razred vi?je.

 

 

Napisano

A sta trojka in ?estka v istem razredu?

Ja, pribli?no. Vsaj ponavadi jih trpajo v isti razred. S tem, da bmw 3 nima nikakr?nega prtlja?nika.

 

 

Napisano

V vseh primerjalnih testih kar radi testirajo a4, c klaso, serijo 3 z raznimi talisman-i, passati,ipd.. torej tudi z Mazdo 6.

 

Je pa res , da so te trije (a4,3,c) malenkost mansji ,vendar baje bolj premium.

Napisano

6 je po dimenzijah bolj bmw 5, seveda pa ni tako premium. :) Racionalni nemci o?itno avte primerjajo in kategorizirajo bolj po cenah, kot po razredih, zato gledajo BMW 3 in Mazda6. Sicer pa dvomim, da ima 5 znotraj kaj ve? prostora, itak so vsi utesnjeni, vklju?no z mazdo 6.

Napisano

jaz ne stekam, to kar boss pravi, avto ima 466cm pa je utesnjen?

par let 10 let nazaj so toliko centimetrov imeli avti ala mazda 6 prve generacije (467) pa je imela prostora res celo prevec...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

6 je po dimenzijah bolj bmw 5, seveda pa ni tako premium. :) Racionalni nemci o?itno avte primerjajo in kategorizirajo bolj po cenah, kot po razredih, zato gledajo BMW 3 in Mazda6. Sicer pa dvomim, da ima 5 znotraj kaj ve? prostora, itak so vsi utesnjeni, vklju?no z mazdo 6.

Kako misli? utesnjeni?... premalo prostora spredaj?, premalo na zadnjih sede?ih, pretemno? Ker mazda 6 ni ni? od tega. Kve?emu bi lahko rekli, da se po?uti? kot v ?portnem avtu. ?e to misli?, potem ja. Se strinjam.

 

 

Napisano

Utesnjen ob?utek, verjetno zaradi manj?ih stekel. Itak ni noben od teh avtov BMW 3,6 mazda 6 pojem prostornosti. Za to so drugi avtomobilski razredi (enoprostorci, kolikor jih je ?e ostalo) oziroma starej?i avti (mazda 6 prve in druge generacije).

Napisano

No, ko se vsedem iz 6-ke prve generacije v rde?o pu??ico nimam nikoli ob?utka utesnjenosti, kve?jemu ve?je varnosti. Tiste nizke ?ipe v 6-ki prve generacije so kr neki. Kot, da si napol zunaj avta. V avtu mora? bit zabarikadiran, druga?e si pa kupi? kabrio, kjer je vse odprto, prostorno, svetlo, nad glavo ima? samo nebo.

To je prostornost ne pa enoprostorci. Tisti so namenjeni bolj za preva?ati pra?i?ke in cement zadaj. Spotoma lahko zapeljejo ?e kakega pacienta na prednjih sede?ih.

Razumem velike dru?ine, ki imajo kopico otrok ampak zakaj ga rabi recimo mlad par, mi je ?e sam?

Mogo?e se po?utijo ?e ostareli pri mladih letih? Kdo bi vedel?

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
    • https://www.caszazemljo.si/zelena-energija/kako-v-rotterdamu-s-pomocjo-rastlin-osvetljujejo-park.html
    • Ja, pa cukri iz Hoferja.... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.