mxt Napisano 23. september, 2019 Prijavi Napisano 23. september, 2019 Sicer je tole malo napihnjeno napisano... slucajno sem na disku nasel cenik iz 2017 in je Mazda 3 Revolution (G120) malo drazja (20.390?) kot je sedaj Core Je verjetno tudi to, da je sedaj ze v osnovni vec opreme (recimo ze Core ima menda adaptivni tempomat,...) ...Ja to je res, zdaj se spounim poune cene in je res bla 20.390 eur. Sem si pa izboril nekaj popusta tako da je bla cena avta na koncu zato ni?ja. Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk Citiraj
Jest Napisano 23. september, 2019 Prijavi Napisano 23. september, 2019 Noja... primerjat je treba primerljivo... Tudi tukaj si bo mogoce kdo izboril kaksen popust ... Taka je bila cena po ceniku ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
mxt Napisano 23. september, 2019 Prijavi Napisano 23. september, 2019 Ja sej pravim, pozubu sem kak?na je bila takrat pouna cena po ceniku in da sem dobiu popust... Poslano z mojega MI 9 z uporabo Tapatalk Citiraj
323 BA Napisano 23. september, 2019 Prijavi Napisano 23. september, 2019 Ma dobro, stara nima ni? zvo?ne izolacije, tu lahko upravi?ijo visoko ceno nove... Citiraj
Boss Napisano 23. september, 2019 Prijavi Napisano 23. september, 2019 Tudi tukaj si bo mogoce kdo izboril kaksen popust hihi... jaz jaz jaz Citiraj
Jest Napisano 23. september, 2019 Prijavi Napisano 23. september, 2019 hihi... jaz jaz jaz vedno manj verjamem, da si bos ta popust izboril pri Mazdi... Drugi ga itak ze sami dajo, samo da prides v salon ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Boss Napisano 23. september, 2019 Prijavi Napisano 23. september, 2019 Sej ni va?n... se bom potrudil. 1 Citiraj
323 BA Napisano 24. september, 2019 Prijavi Napisano 24. september, 2019 Mazda ima v Slovenji za razliko ve?ine proizvajalcev realne cene, zato popusti v smislu do 8k EUR kot recimo pri Citroenu ali Oplu niso potrebni. Mazda6 G145 attraction v Avstriji recimo stane ca. 36.000 EUR, ko ti dajo na testno dobro leto staro z 9.000 kilometri 9k popusta, se to sli?i izjemno velikodu?no, a kaj ko tudi na nov avto dobi? ca. 5k popusta. Vsekakor pa so avti gor ca. ca. 15 % dra?ji. Boss: da malo postavim malo v kontekst, zakaj sem za svojo 3 leta staro ?e vedno dobil 19k, pri nas bi bilo ca. 17k realno. Citiraj
Boss Napisano 24. september, 2019 Prijavi Napisano 24. september, 2019 Upam, da nisem siten s temi review-ji ampak tale je od Thomasa iz Autogef?hla in je vedno top predstavitev pa ?e Skyactiv X je testiral in ?e sedanko povrh. Je pa ?al poudaril to?no tiste zadeve kot slabosti, ki gredo tudi meni na ?ivce ... 1 Citiraj
Robert Napisano 25. september, 2019 Prijavi Napisano 25. september, 2019 Upam, da nisem siten s temi review-ji ampak tale je od Thomasa iz Autogef?hla in je vedno top predstavitev pa ?e Skyactiv X je testiral in ?e sedanko povrh. Je pa ?al poudaril to?no tiste zadeve kot slabosti, ki gredo tudi meni na ?ivce ... In katere so tiste slabosti, ?e jih lahko strne? na kratko ? Citiraj
SpEkTr Napisano 25. september, 2019 Prijavi Napisano 25. september, 2019 Ma ta Thomas ga mal biksa Picajzelj in pol. No, bom pogledal da vidim, ?e je ?e isti. Nekako vse primreja z Nemci, in ?e ni v enakih okvirih, je pol seveda avto druga?en in posledi?no ne dovolj dober. Citiraj
323 BA Napisano 25. september, 2019 Prijavi Napisano 25. september, 2019 Meni se ne zdi, da nujno preferira nemce. Tam kjer mazda res blesti (ro?ni menjalnik, haptika notranosti pri novih modelih), avto vsekakor upravi?eno pohvali. 2 Citiraj
SpEkTr Napisano 25. september, 2019 Prijavi Napisano 25. september, 2019 To je res, dr?i. V?asih se mi zdi da picajzla, kako je narejen zaklop predal?ka pod volanom levo, od zvoka vrat , kljuk in to vedno primerja s premium ob?utkom. Pa? avto ni premium jbg ) Sicer pa lepo v detajle razlo?i vse, kapo dol. Citiraj
robertk6 Napisano 25. september, 2019 Prijavi Napisano 25. september, 2019 To je res, dr?i. V?asih se mi zdi da picajzla, kako je narejen zaklop predal?ka pod volanom levo, od zvoka vrat , kljuk in to vedno primerja s premium ob?utkom. Pa? avto ni premium jbg ) Sicer pa lepo v detajle razlo?i vse, kapo dol.Uffff SpEkTr ....kaj bo na to rekel Alex da Mazda ni premium...... Citiraj
Boss Napisano 25. september, 2019 Prijavi Napisano 25. september, 2019 In katere so tiste slabosti, ?e jih lahko strne? na kratko ? Ok zelo na kratko:- nobenega navdu?enja nad SkyactivX motorjem. Pri 181KM bi se moralo kar po?teno poznati napram 122KM. To je imel pomisleke tudi pri testu CX-30 in direktne primerjave.- utesnjeno sedenje zadaj. Pri avtu, ki ima 466cm dol?ine bi ?lovek vseeno pri?akoval kak cm ve? za kolena zadaj.- klasi?en prtlja?nik, ?eprav bi bil lahko komot fastback, da se odpre do strehe. Recimo pri ?kodi je to najbolj opazno, saj avto res zgleda klasi?na limuzina, ampak prtlja?nik je pa dejansko karavansko uporaben in ne dosti manj?i.- manjko ventilacijskih ?ob na zadnji klopi. Sicer ni tak grozen minus ampak, ?e jih imajo indonezijske in avstralske razli?ice, zakaj je treba v evropi pa ?parat?- podvozje bi lahko bilo bolj?e, kar je verjetno ena od zadev, ki jo prinesla poltoga prema in ni glih najbolj?e.- poraba goriva verjetno ne bo tisto kar so obljubljali. Sicer za 181KM je to OK, samo teh 181KM ni ne vem kako posko?nih. Ok to moram sicer ?e sporobat v praksi, ampak ?e nisem naletel na reviewerja, ki bi bil navdu?en.- tehnologija motorja je nova in to?no to je Thomas opozoril, da se ?al v tem trenutku ne ve, kaj bo pomenilo na dalj?i rok in da so prvi kupci ve? ali manj poskusni zaj?ki. Predvsem je nekako nakazoval na dejstvo, da je filter trdnih delcev pred kompresorjem, kar je na?eloma malce nenavadno ali pa so se dejansko za to re?itev odlo?ili, ker druga?e niso uspeli ujeti vzdr?ljivosti. Mogo?e je to tudi eden od vztrokov (poleg klenkanja), da X toliko zamuja.-Ma ta Thomas ga mal biksa Picajzelj in pol. No, bom pogledal da vidim, ?e je ?e isti. Nekako vse primreja z Nemci, in ?e ni v enakih okvirih, je pol seveda avto druga?en in posledi?no ne dovolj dober. Ah ne, on pa je dejansko zelo objektiven saj so teli review-ji mi?ljeni zelo mednarodno (zato v angle??ini). Sem pregledal kar precej njegovih reviewjev in se ne trudi iskat napak za vsako ceno razen, ?e gre za o?itne zdrse. Meni je v?e?, da recimo zan pohvalit zadevo, ki mu druga?e ni tako pri srcu. Recimo ravno pri Mazdi 3 in tudi pri CX-30 (Mazdo 6 je imel na testu samo z avtomatiko) je res priporo?il ro?ni menjalnik. Pa ne zato, da bi bila avtomatika zani?, ampak zato ker je ro?ni menjalnik res tako na visokem nivoju. Citiraj
Alex Napisano 25. september, 2019 Prijavi Napisano 25. september, 2019 Uffff SpEkTr ....kaj bo na to rekel Alex da Mazda ni premium...... Hm... za nemce verjetno nikoli ne bo, ker za njih je samo nem?ko dobro. Seveda je premium, recimo proti bmw 3-ki je 6-ka noter cel razred vi?je. Citiraj
SpEkTr Napisano 25. september, 2019 Prijavi Napisano 25. september, 2019 A sta trojka in ?estka v istem razredu? Citiraj
Alex Napisano 25. september, 2019 Prijavi Napisano 25. september, 2019 A sta trojka in ?estka v istem razredu?Ja, pribli?no. Vsaj ponavadi jih trpajo v isti razred. S tem, da bmw 3 nima nikakr?nega prtlja?nika. Citiraj
SpEkTr Napisano 25. september, 2019 Prijavi Napisano 25. september, 2019 Do sedaj, se mi ni zdelo da bi bila v istem razredu, saj je ?e velikost tista, ki govori nasprotno. Zanimivo Citiraj
Nejc1986 Napisano 25. september, 2019 Prijavi Napisano 25. september, 2019 V vseh primerjalnih testih kar radi testirajo a4, c klaso, serijo 3 z raznimi talisman-i, passati,ipd.. torej tudi z Mazdo 6. Je pa res , da so te trije (a4,3,c) malenkost mansji ,vendar baje bolj premium. Citiraj
323 BA Napisano 25. september, 2019 Prijavi Napisano 25. september, 2019 6 je po dimenzijah bolj bmw 5, seveda pa ni tako premium. Racionalni nemci o?itno avte primerjajo in kategorizirajo bolj po cenah, kot po razredih, zato gledajo BMW 3 in Mazda6. Sicer pa dvomim, da ima 5 znotraj kaj ve? prostora, itak so vsi utesnjeni, vklju?no z mazdo 6. Citiraj
LabiGT Napisano 25. september, 2019 Prijavi Napisano 25. september, 2019 jaz ne stekam, to kar boss pravi, avto ima 466cm pa je utesnjen?par let 10 let nazaj so toliko centimetrov imeli avti ala mazda 6 prve generacije (467) pa je imela prostora res celo prevec... 1 Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Alex Napisano 25. september, 2019 Prijavi Napisano 25. september, 2019 6 je po dimenzijah bolj bmw 5, seveda pa ni tako premium. Racionalni nemci o?itno avte primerjajo in kategorizirajo bolj po cenah, kot po razredih, zato gledajo BMW 3 in Mazda6. Sicer pa dvomim, da ima 5 znotraj kaj ve? prostora, itak so vsi utesnjeni, vklju?no z mazdo 6.Kako misli? utesnjeni?... premalo prostora spredaj?, premalo na zadnjih sede?ih, pretemno? Ker mazda 6 ni ni? od tega. Kve?emu bi lahko rekli, da se po?uti? kot v ?portnem avtu. ?e to misli?, potem ja. Se strinjam. Citiraj
323 BA Napisano 25. september, 2019 Prijavi Napisano 25. september, 2019 Utesnjen ob?utek, verjetno zaradi manj?ih stekel. Itak ni noben od teh avtov BMW 3,6 mazda 6 pojem prostornosti. Za to so drugi avtomobilski razredi (enoprostorci, kolikor jih je ?e ostalo) oziroma starej?i avti (mazda 6 prve in druge generacije). Citiraj
Alex Napisano 25. september, 2019 Prijavi Napisano 25. september, 2019 No, ko se vsedem iz 6-ke prve generacije v rde?o pu??ico nimam nikoli ob?utka utesnjenosti, kve?jemu ve?je varnosti. Tiste nizke ?ipe v 6-ki prve generacije so kr neki. Kot, da si napol zunaj avta. V avtu mora? bit zabarikadiran, druga?e si pa kupi? kabrio, kjer je vse odprto, prostorno, svetlo, nad glavo ima? samo nebo.To je prostornost ne pa enoprostorci. Tisti so namenjeni bolj za preva?ati pra?i?ke in cement zadaj. Spotoma lahko zapeljejo ?e kakega pacienta na prednjih sede?ih.Razumem velike dru?ine, ki imajo kopico otrok ampak zakaj ga rabi recimo mlad par, mi je ?e sam?Mogo?e se po?utijo ?e ostareli pri mladih letih? Kdo bi vedel? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.