Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

"Na 200-kilometrski vo?nji zunaj avtocest je ra?unalnik nameril dizelskih 5,7, med vo?njo s 133 na uro po merilniku in 130 po garminu po ravni avtocesti pa mazda 3 porabi 6,5 litra na sto kilometrov (pribli?no pri 2850 motornih vrtljajih). Preizkus smo na ravnici med Ljubljano in Igom naredili tudi pri 93 na uro (90 po garminu) in pri dva tiso? vrtljajih v ?esti prestavi od?itali porabo 4,5. Poleg teko?ega spremljanja povpre?ne porabe ponuja Mazda tudi prikaze s stolpci za pretekla 5-minutna obdobja, vendar smo grafiko prek celotnega zaslona ocenili za manj uporabno."

 

Torej kar se ti?e porabe ni nekega napredka v primerjavi z generacijo prej? Morda edino pri vo?nji po mestu (mildhibrid) in zato, ker se dva cilindra ob majhni obremenitvi izklapljata.

Napisano

"Na 200-kilometrski vo?nji zunaj avtocest je ra?unalnik nameril dizelskih 5,7, med vo?njo s 133 na uro po merilniku in 130 po garminu po ravni avtocesti pa mazda 3 porabi 6,5 litra na sto kilometrov (pribli?no pri 2850 motornih vrtljajih). Preizkus smo na ravnici med Ljubljano in Igom naredili tudi pri 93 na uro (90 po garminu) in pri dva tiso? vrtljajih v ?esti prestavi od?itali porabo 4,5. Poleg teko?ega spremljanja povpre?ne porabe ponuja Mazda tudi prikaze s stolpci za pretekla 5-minutna obdobja, vendar smo grafiko prek celotnega zaslona ocenili za manj uporabno."

 

Torej kar se ti?e porabe ni nekega napredka v primerjavi z generacijo prej? Morda edino pri vo?nji po mestu (mildhibrid) in zato, ker se dva cilindra ob majhni obremenitvi izklapljata.

 

Hmmm, kr precej visoki obrati... sem pri?akoval okoli 2400-2500, kar bi glede na mo? motorja na?eloma moralo biti dovolj. Druga?e je pa zanimivo to, da je po WLTP meritvah pri ve?jih brzinah (se pravi very high cikel) razlika med HB in sedanom neverjetnih 0,4 litra v prid sedana. Se pravi, da HB-ja aerodinamika kar precej mu?i.  

33112_1.png

Napisano

Na siolovem testu je bila G122.

 

Tule pravijo, da X pri 130 km/h porabi med 5 in 6: https://www.firmenauto.de/mazda-3-skyactiv-x-im-test-was-kann-mazdas-wundermotor-10906439.html, torej vmesna vrednost pomeni liter manj od G122. ?e to dr?i, so zame dosegli to, kar je bilo propagirano: dizelska poraba.

 

Obrati so pa res precej visoki, verjetno spet zaradi manjka navora, tako kot pri G165 napram 120 uporabljen "kraj?i menjalnik". Tisti kompresor torej dopinese 10 % ve? navora, sode? po tehni?nih podatkih... In seveda pri 3k namesto pri 4k. Zanimivo bi bilo videti krivuljno navora in mo?i, jo je ?e kdo kje zasledil?

Napisano

Aha, sem mislil, da si repliciral post z oglasom od Civica. Tam je namre? ?e X motor.

 

V glavnem... po moje bo tako, da z umirjeno vo?njo se bo dal dos?i marsikaj, ampak ?e bo? pa avto malce bolj pognal bo pa poraba nekje v rangu podobno mo?nih bencinarjev. Torej bo? lahko vozil ?parovno ali pa bolj po mo?ko, ampak takrat bo pa tudi teklo notri in po moje porabe 9+ ne bodo glih nemogo?e.

33112_1.png

Napisano

Ampak koliko ?asa se avto lahko vozi "po mo?ko"? Morda 2 % ?asa, ko je vozilo na cesti, razen ?e gre? na dirkali??e. Ostal ?as so zastoji, omejitve in po?asnele.

Napisano

Vtipkaj skyactiv x torque curve sliko in bos priblizno videl (kako je bilo pred dvemi leti).

 

Naceloma pri 2k obratih torquea toliko kot g120 na 4k. Hkrati je pri X torque dokaj stanoviten od 2-6k obratov, nekje med 215-225nM.

 

Skratka vlece konstantno do 6k rpm, ko ima 180 konjev. Ker je navor priblizno enak med 2-6k naj bi tudi poraba bila nizja pri visokih obratih..

Napisano

Notranjost mi pri tem avtu postaja ?edalje lep?a (tile zra?niki okrog ?tevcev). :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Da se nam dejavu nezgodi, mogo?e pa je ta avto ?e obstajal! :D Ja, ne je velik gledat prosim, ker bo ?e kermu v?e? ratala ... vrste v salonih so pa ?e tako ali tako douge, ?e mal pa bo black friday za M3! xD

Napisano

Vtipkaj skyactiv x torque curve sliko in bos priblizno videl (kako je bilo pred dvemi leti).

 

Naceloma pri 2k obratih torquea toliko kot g120 na 4k. Hkrati je pri X torque dokaj stanoviten od 2-6k obratov, nekje med 215-225nM.

 

Skratka vlece konstantno do 6k rpm, ko ima 180 konjev. Ker je navor priblizno enak med 2-6k naj bi tudi poraba bila nizja pri visokih obratih..

Kako bo pa v praksi bomo pa sli?al od prvega kupca na forumu~Mazda. Kdo bo prvi?
Napisano

Matr, to gredo ?e na?i traktorji hitreje :D

 

Skor.... :lol:

Ampak ok, to je na?eloma ?ist dovolj - dejansko ne rabi? ve?. Me pa bolj zanima kako zgleda recimo medpospe?ek tam nekje od 70-100 za prehitevanje. Verjetno je treba kar dol do druge prestave, ker v tretji ... hmmm... ne vem. V glavnem za sprobat. Mam namre? ob?utek, da tale mo? je samo tam nekje pri 6000 obratih. Tko, da tole je me?anica z dizlom bolj ali manj le PR trik.

33112_1.png

Napisano

Ja medpospe?ki mene tut zanimajo, sem vesel, da sem ?ou sprobat G122, da bom zdej lahk primerjal sploh.

 

In kot boss pravi, je dovolj, sploh ?e ne misli? z avtom na dirkali??e. Z ve?jo mo?jo pa je tko, js ?e vem, da bi me kdaj premaml, da bi koga prehitel, ker si misli?, sj bo potegnu pa je ?e varno ... pa na konec to ni glih res ...

Napisano

Men je samo to pomembno glede dovolj mo?i - da lahko varno prehitim in da po prehitevanju nisem ?ist moker in da mi srce no?e ven sko?it. Sem se enkrat mal spozabil z nekim slu?benim Golfom 1.6 110 bencinskih konjev. Hmmm ja, dobra ?ola in sre?a, da se ni ni? zgodilo.

33112_1.png

Napisano

ampak koliko krat dejansko prehitimo v danasnjih casih?

malo..pa se to, das v kako prestavo nizje in gre...

vcasih smo z zastavami prehiteli kot pri norcih pa ceprav je imela le 55 KM (oziroma 65 za tiste VIP)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Alex zdaj so dobili mazdo3 z novim.motorjem X v kp ?e jo registrirajo in gremo na testno vo?njo po obali..Testirati.lp

Napisano

Alex zdaj so dobili mazdo3 z novim.motorjem X v kp ?e jo registrirajo in gremo na testno vo?njo po obali..Testirati.lp

Jaz sem pripravljen, da vidimo, kaj nam prodajajo.

Javi, ko bo registrirana.

Kaj spet je v tisti temno sivi barvi?

 

 

Napisano

ampak koliko krat dejansko prehitimo v danasnjih casih?

malo..pa se to, das v kako prestavo nizje in gre...

vcasih smo z zastavami prehiteli kot pri norcih pa ceprav je imela le 55 KM (oziroma 65 za tiste VIP)

 

To ?e, samo Jugo je imel 750kg te?e pa ?e mal sem ga imel povrtanega, tako da je dal ven 60KM. Ampak bistvo je v tem, da so na?elom takrat imeli vsi take ?voh avte. Danes se pa zgodi, da prehiteva? bavarca ali pa olimpijca in un kar za?ut klofuto po egu ter ti sred prehitevanja pospe?i. SIcer je pa res nekaj, da starej?i ko si manj prehiteva? - :jezicek:

33112_1.png

Napisano

To ?e, samo Jugo je imel 750kg te?e pa ?e mal sem ga imel povrtanega, tako da je dal ven 60KM. Ampak bistvo je v tem, da so na?elom takrat imeli vsi take ?voh avte. Danes se pa zgodi, da prehiteva? bavarca ali pa olimpijca in un kar za?ut klofuto po egu ter ti sred prehitevanja pospe?i. SIcer je pa res nekaj, da starej?i ko si manj prehiteva? - :jezicek:

Samo tiste stoenke in yugoti so kar ?li. Jaz sem sicer imel v stoenki montiran motor od regate 90 konjev in je letela, da je kazalec zabijalo.(homologacija??)

Res je tudi, da se dan danes na, splo?no ve? ne prehiteva "v ?karje" kot v?asih ampak bolj u izi na dolgo in sigurno.

 

 

Napisano

V?asih je bilo tudi bistveno manj prometa, pa se je dal la?je prehitet. Danes je pa to skoraj na nivoju umetnosti. Ja valjda, da ne grem nekoga prehitet, ki se pelje 80km/h, ampak ?e gre pa kaki 60-65km/h se mi pa zdi neumno, ?e je omejitev 90km/h. In takrat je lepo, da samo stisne? gas pa naredi samo Zoom (ta drug Zoom ni niti potreben) pa si mimo. Bavarcu se pa ?e niti ne uspe naredit kratek sik v glavi voznika pa si ?e pred njim.

33112_1.png

Napisano

SIcer je pa res nekaj, da starej?i ko si manj prehiteva? - :jezicek:

 

To si vedno govorim, a sem kljub 35 + ?e vedno med tistimi, ki takoj prehitijo, ?e je potreba / mo?nost. Ni? bolje kot takrat pri 18. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.