Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

"Na 200-kilometrski vo?nji zunaj avtocest je ra?unalnik nameril dizelskih 5,7, med vo?njo s 133 na uro po merilniku in 130 po garminu po ravni avtocesti pa mazda 3 porabi 6,5 litra na sto kilometrov (pribli?no pri 2850 motornih vrtljajih). Preizkus smo na ravnici med Ljubljano in Igom naredili tudi pri 93 na uro (90 po garminu) in pri dva tiso? vrtljajih v ?esti prestavi od?itali porabo 4,5. Poleg teko?ega spremljanja povpre?ne porabe ponuja Mazda tudi prikaze s stolpci za pretekla 5-minutna obdobja, vendar smo grafiko prek celotnega zaslona ocenili za manj uporabno."

 

Torej kar se ti?e porabe ni nekega napredka v primerjavi z generacijo prej? Morda edino pri vo?nji po mestu (mildhibrid) in zato, ker se dva cilindra ob majhni obremenitvi izklapljata.

Napisano

"Na 200-kilometrski vo?nji zunaj avtocest je ra?unalnik nameril dizelskih 5,7, med vo?njo s 133 na uro po merilniku in 130 po garminu po ravni avtocesti pa mazda 3 porabi 6,5 litra na sto kilometrov (pribli?no pri 2850 motornih vrtljajih). Preizkus smo na ravnici med Ljubljano in Igom naredili tudi pri 93 na uro (90 po garminu) in pri dva tiso? vrtljajih v ?esti prestavi od?itali porabo 4,5. Poleg teko?ega spremljanja povpre?ne porabe ponuja Mazda tudi prikaze s stolpci za pretekla 5-minutna obdobja, vendar smo grafiko prek celotnega zaslona ocenili za manj uporabno."

 

Torej kar se ti?e porabe ni nekega napredka v primerjavi z generacijo prej? Morda edino pri vo?nji po mestu (mildhibrid) in zato, ker se dva cilindra ob majhni obremenitvi izklapljata.

 

Hmmm, kr precej visoki obrati... sem pri?akoval okoli 2400-2500, kar bi glede na mo? motorja na?eloma moralo biti dovolj. Druga?e je pa zanimivo to, da je po WLTP meritvah pri ve?jih brzinah (se pravi very high cikel) razlika med HB in sedanom neverjetnih 0,4 litra v prid sedana. Se pravi, da HB-ja aerodinamika kar precej mu?i.  

33112_1.png

Napisano

Na siolovem testu je bila G122.

 

Tule pravijo, da X pri 130 km/h porabi med 5 in 6: https://www.firmenauto.de/mazda-3-skyactiv-x-im-test-was-kann-mazdas-wundermotor-10906439.html, torej vmesna vrednost pomeni liter manj od G122. ?e to dr?i, so zame dosegli to, kar je bilo propagirano: dizelska poraba.

 

Obrati so pa res precej visoki, verjetno spet zaradi manjka navora, tako kot pri G165 napram 120 uporabljen "kraj?i menjalnik". Tisti kompresor torej dopinese 10 % ve? navora, sode? po tehni?nih podatkih... In seveda pri 3k namesto pri 4k. Zanimivo bi bilo videti krivuljno navora in mo?i, jo je ?e kdo kje zasledil?

Napisano

Aha, sem mislil, da si repliciral post z oglasom od Civica. Tam je namre? ?e X motor.

 

V glavnem... po moje bo tako, da z umirjeno vo?njo se bo dal dos?i marsikaj, ampak ?e bo? pa avto malce bolj pognal bo pa poraba nekje v rangu podobno mo?nih bencinarjev. Torej bo? lahko vozil ?parovno ali pa bolj po mo?ko, ampak takrat bo pa tudi teklo notri in po moje porabe 9+ ne bodo glih nemogo?e.

33112_1.png

Napisano

Ampak koliko ?asa se avto lahko vozi "po mo?ko"? Morda 2 % ?asa, ko je vozilo na cesti, razen ?e gre? na dirkali??e. Ostal ?as so zastoji, omejitve in po?asnele.

Napisano

Vtipkaj skyactiv x torque curve sliko in bos priblizno videl (kako je bilo pred dvemi leti).

 

Naceloma pri 2k obratih torquea toliko kot g120 na 4k. Hkrati je pri X torque dokaj stanoviten od 2-6k obratov, nekje med 215-225nM.

 

Skratka vlece konstantno do 6k rpm, ko ima 180 konjev. Ker je navor priblizno enak med 2-6k naj bi tudi poraba bila nizja pri visokih obratih..

Napisano

Notranjost mi pri tem avtu postaja ?edalje lep?a (tile zra?niki okrog ?tevcev). :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Da se nam dejavu nezgodi, mogo?e pa je ta avto ?e obstajal! :D Ja, ne je velik gledat prosim, ker bo ?e kermu v?e? ratala ... vrste v salonih so pa ?e tako ali tako douge, ?e mal pa bo black friday za M3! xD

Napisano

Vtipkaj skyactiv x torque curve sliko in bos priblizno videl (kako je bilo pred dvemi leti).

 

Naceloma pri 2k obratih torquea toliko kot g120 na 4k. Hkrati je pri X torque dokaj stanoviten od 2-6k obratov, nekje med 215-225nM.

 

Skratka vlece konstantno do 6k rpm, ko ima 180 konjev. Ker je navor priblizno enak med 2-6k naj bi tudi poraba bila nizja pri visokih obratih..

Kako bo pa v praksi bomo pa sli?al od prvega kupca na forumu~Mazda. Kdo bo prvi?
Napisano

Matr, to gredo ?e na?i traktorji hitreje :D

 

Skor.... :lol:

Ampak ok, to je na?eloma ?ist dovolj - dejansko ne rabi? ve?. Me pa bolj zanima kako zgleda recimo medpospe?ek tam nekje od 70-100 za prehitevanje. Verjetno je treba kar dol do druge prestave, ker v tretji ... hmmm... ne vem. V glavnem za sprobat. Mam namre? ob?utek, da tale mo? je samo tam nekje pri 6000 obratih. Tko, da tole je me?anica z dizlom bolj ali manj le PR trik.

33112_1.png

Napisano

Ja medpospe?ki mene tut zanimajo, sem vesel, da sem ?ou sprobat G122, da bom zdej lahk primerjal sploh.

 

In kot boss pravi, je dovolj, sploh ?e ne misli? z avtom na dirkali??e. Z ve?jo mo?jo pa je tko, js ?e vem, da bi me kdaj premaml, da bi koga prehitel, ker si misli?, sj bo potegnu pa je ?e varno ... pa na konec to ni glih res ...

Napisano

Men je samo to pomembno glede dovolj mo?i - da lahko varno prehitim in da po prehitevanju nisem ?ist moker in da mi srce no?e ven sko?it. Sem se enkrat mal spozabil z nekim slu?benim Golfom 1.6 110 bencinskih konjev. Hmmm ja, dobra ?ola in sre?a, da se ni ni? zgodilo.

33112_1.png

Napisano

ampak koliko krat dejansko prehitimo v danasnjih casih?

malo..pa se to, das v kako prestavo nizje in gre...

vcasih smo z zastavami prehiteli kot pri norcih pa ceprav je imela le 55 KM (oziroma 65 za tiste VIP)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Alex zdaj so dobili mazdo3 z novim.motorjem X v kp ?e jo registrirajo in gremo na testno vo?njo po obali..Testirati.lp

Napisano

Alex zdaj so dobili mazdo3 z novim.motorjem X v kp ?e jo registrirajo in gremo na testno vo?njo po obali..Testirati.lp

Jaz sem pripravljen, da vidimo, kaj nam prodajajo.

Javi, ko bo registrirana.

Kaj spet je v tisti temno sivi barvi?

 

 

Napisano

ampak koliko krat dejansko prehitimo v danasnjih casih?

malo..pa se to, das v kako prestavo nizje in gre...

vcasih smo z zastavami prehiteli kot pri norcih pa ceprav je imela le 55 KM (oziroma 65 za tiste VIP)

 

To ?e, samo Jugo je imel 750kg te?e pa ?e mal sem ga imel povrtanega, tako da je dal ven 60KM. Ampak bistvo je v tem, da so na?elom takrat imeli vsi take ?voh avte. Danes se pa zgodi, da prehiteva? bavarca ali pa olimpijca in un kar za?ut klofuto po egu ter ti sred prehitevanja pospe?i. SIcer je pa res nekaj, da starej?i ko si manj prehiteva? - :jezicek:

33112_1.png

Napisano

To ?e, samo Jugo je imel 750kg te?e pa ?e mal sem ga imel povrtanega, tako da je dal ven 60KM. Ampak bistvo je v tem, da so na?elom takrat imeli vsi take ?voh avte. Danes se pa zgodi, da prehiteva? bavarca ali pa olimpijca in un kar za?ut klofuto po egu ter ti sred prehitevanja pospe?i. SIcer je pa res nekaj, da starej?i ko si manj prehiteva? - :jezicek:

Samo tiste stoenke in yugoti so kar ?li. Jaz sem sicer imel v stoenki montiran motor od regate 90 konjev in je letela, da je kazalec zabijalo.(homologacija??)

Res je tudi, da se dan danes na, splo?no ve? ne prehiteva "v ?karje" kot v?asih ampak bolj u izi na dolgo in sigurno.

 

 

Napisano

V?asih je bilo tudi bistveno manj prometa, pa se je dal la?je prehitet. Danes je pa to skoraj na nivoju umetnosti. Ja valjda, da ne grem nekoga prehitet, ki se pelje 80km/h, ampak ?e gre pa kaki 60-65km/h se mi pa zdi neumno, ?e je omejitev 90km/h. In takrat je lepo, da samo stisne? gas pa naredi samo Zoom (ta drug Zoom ni niti potreben) pa si mimo. Bavarcu se pa ?e niti ne uspe naredit kratek sik v glavi voznika pa si ?e pred njim.

33112_1.png

Napisano

SIcer je pa res nekaj, da starej?i ko si manj prehiteva? - :jezicek:

 

To si vedno govorim, a sem kljub 35 + ?e vedno med tistimi, ki takoj prehitijo, ?e je potreba / mo?nost. Ni? bolje kot takrat pri 18. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Bom popravil svojo izjavo glede Proxxona,ker nimam dokaza,da je "čajniz"...možno celo,da je narejen na Tajvanu,kjer delajo ogromno take metalurgije...in v primerjavi Tajvancev absolutno ni za mešati z kitajci!!! Sem za foro šel raziskovati,pa nikjer ne najdeš nič o trm,kje so Proxxonovi seti izdelani...zanimivo🧐 Proxxon je TOP roba...tudi sam sem kupil njihov set (stran 6 se mi zdi🤔)....za mojo redko rabo "polna kapa". Odlična kovinska škatla,z robustnim polipropilenskim vložkom,ki se ne polomi kar tako,račne pa ko primeš v roke,ti je takoj jasno... Za svoj cvenk seveda ne dobiš fino ozobljenje z 70+ zobi,a kvaliteta je jasna na vsakem komadu seta. Meni je Proxxon všeč👍...je pa dejstvo,da za svojo ceno ne more biti narejen v Nemčiji,kar je v tej cenovni klasi celo prednost v kvaliteti....tega se je treba zavedati...za to pa se nemški industriji zadnje čase malce "kolca" po starih časih.
    • "Črne barve" oziroma uradno Graphite   Rabljen 3 leta, baterija 85%, brez praske Menjava zaradi prehoda na 16 Pro, telefon dela bp   Cena cca 550 eur oz po dogovoru      
    • imava identična diska haha, in tega wd black in 980 pro  
    • Tole tvoja čita.... 
    • Poslušam sodelavke in si mislim: ženske!   Daj ji 50% popusta in ženska bo kupila polosovino za tovornjak, čeprav ne ve, kaj to je. Važno, da je na popustu…
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.