Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V?asih je bilo tudi bistveno manj prometa, pa se je dal la?je prehitet. Danes je pa to skoraj na nivoju umetnosti. Ja valjda, da ne grem nekoga prehitet, ki se pelje 80km/h, ampak ?e gre pa kaki 60-65km/h se mi pa zdi neumno, ?e je omejitev 90km/h. In takrat je lepo, da samo stisne? gas pa naredi samo Zoom (ta drug Zoom ni niti potreben) pa si mimo. Bavarcu se pa ?e niti ne uspe naredit kratek sik v glavi voznika pa si ?e pred njim.

Res je, zato tudi ne rabi? ohoho konjev!
Napisano

To si vedno govorim, a sem kljub 35 + ?e vedno med tistimi, ki takoj prehitijo, ?e je potreba / mo?nost. Ni? bolje kot takrat pri 18. :)

saj se bo? spametoval enkrat  :lol:  :lol:  :lol:

Napisano

Ja Alex nova Mazdurina 3 z X motorjem je temno sive barve plus usnje not .kombinacija ?no in bordo usnje..noro .komik ?akam da testiramo..lp

Napisano

Ja Alex nova Mazdurina 3 z X motorjem je temno sive barve plus usnje not .kombinacija ?no in bordo usnje..noro .komik ?akam da testiramo..lp

Super... ma kaj ta siva barva je na razprodaji ali kaj, da jo vedno vzamejo? :)

 

 

Napisano

Ej...ne vem verjetno imajo veze..he he

Napisano

Res je, zato tudi ne rabi? ohoho konjev!

 

Ja ?e so dizelski, jih je tud 140 dovolj. Va?en, da je kubika?a dovolj velika in s tem po?ten navor. Jebat ga 184 dizelskih konjev da 450Nm navora, 180 bencinskih konjev v X motorju pa le 225Nm. Razlika je skoraj 2x in to se pa? pozna. Ne pri pospe?kih iz nule (to je na?eloma najbolj brezvezen podatek, tako nekako kot top speed) ampak tam vmes, kjer se zadeva dejansko rabi in tam je razlika pa ?e se vsi na glavo postavmo.

33112_1.png

Napisano

Vse pa ni v navoru no. ?e bi bilo, ne bi dizli zgubljali v pospe?kih zaradi nefleksibilnosti pri visjih obratih. ?e bos hotel 450 nM pri bencinarju, lahko kupis quadrifoglio.

 

Mo? je pomembna v konjih in pri bencinarju pac pri 2-3k le te ne bo v taki meri kot pri dizlu.

 

?e bos pa ?altal na 6k rpm bo pa vleklo mimo svega in sva?ta.

Napisano

Ja pa je, ?isto fizikalno je... 140KM dizel gre pa? bolje kot 140KM bencinar. Vem ker sem vozil oba motorja v Mazdi 6 II.

 

Pa zakaj bi rabil dizla ?opat v obrate? Mislim od kod ta fora, ki jo ?e desetletja poslu?amo? Glej, da bo bolj plasti?no povedano in to ni ekstremna ampak ?isto tipi?na situacija. Pelje? se po regionalki za nekom, ki opazuje ro?ice, pa hrib?ke, pa srnice in ko?utke levo ter desno. Lahko da je kak Italijan (da malo razjezim forumske zagovornike zahodnih sosedov :hudicek:), lahko je kak Lojz s klobukom na glavi al pa priletna tetica z dioptrijo -13,75 na levem in barvno slepoto na desnem u?u in cilindri velikosti 5.0literskega V8 motorja. V glavnem, odlo?il si se, da oviro prehiti? ampak ti promet iz nasprotne smeri to ne omogo?a zlahka. Se pravi i??e? varno luknjo, da ?vigne? mimo.

 

?e si v dizlu se lepo spravi? v prestavo, ki ima najv?e navora in ponavadi pri 70km/h je to kar ?etrta. Motor ne rohni, ampak se vrti ravno tam nekje pri 2000 obratih, kjer je top navor. Ko se poka?e luknja samo stisne? po gasu. Turbina je ravno na pravih obratih, da turbo luknje ni in ko si mimo je hitrost okoli 100km/h, obrati pa verjetno nekje okoli 3000, kar je za dizla ?e vedno idealno.

 

Kaj pa ista zgodba z bencinarjem, ki ima najve?jo mo? in navor tam nekje med 5000 in 6000 obrati? ?e bo? to po?enjal pri 70km/h v ?etrti bo vse skupaj ena rev??ina. Torej mora? imeti nekje v tretji ali pa raje celo drugi prestavi pri cca 4500 obratih. Tako bo? nekaj sekund ali minut vozil v drugi, ma?ina bo tulila, da bo? lahko dejansko izkoristil tisti trenutek, brez da bi se ukvarjal oziroma zgubljal del?ke sekunde ?e s prestavljanjem) prehitel in imel na koncu pri 100km/h okoli 6500 obratov na obratomeru. Ne tudi avtomatika ti ne pomaga, ker kickdown in prestava ali dve navzdol rabi kar nekaj del?kov sekunde in v?asih jih ne pri?akuje? pa se nato marsikdo pokaka in ne prehiti.

 

Saj ni? ne re?em, z obema motorjema se da varno prehiteti ampak z dizlom to naredi? elegantno s slogom, z bencinarjem pa v stilu podivjanega mulca z rezgetajo?imi hormoni. Mal se hecem, da ne boste petrolheadi zdaj pokonci skakali, ampak samo sem hotel povedati, kaj ti navor omogo?a, ker pravi?, da navor ni glih pomemben.

33112_1.png

Napisano

Vse pa ni v navoru no. .

 

O, pa je.

 

Ti lahko hribovci poka?emo v praksi, kaj pomeni navor. Se vzpenja? v hrib in pride? do ovinka. Mora? zmanj?at, ker v hribih so ovinki zelo ostri. Ko pa pride? okoli ovinka in je pred teboj ravnina, ki se vzpenja z 12% naklonom - je pa navor zelo pomemben. In dizela? ga ima. ?e mora? pa potegniti ?e kak?no prikolico za seboj, pa sploh...

Napisano

?e i??e? avto za prehitevanje v klanec, potem bo dizel bolj?i ja :P.

 

Moj Clio ima 117 al koliko nM max navora in si ne predstavljam, da bi mi blo 225 nM premalo. Sicer pa ne vozim prikolice in imam malo klancev ;)

 

Sicer pa je 225 nM pri trojki zaradi teze priblizno toliko kot 260-270 pri 6ki. Dizel ima pa se tezji motor, zlasti avtomatik, zato najbrz primerljivo kakih 280-290 nM.

 

Kar se pa saltanja in obratov ti?e, ?e imas rocni menjalnik, kot ga imam sam, lahko premikas obrate svobodno gor in dol brez 'zamud in izgub' kolikor bi rabil avtomatik za odziv...

Napisano

Boss, v tem primeru pa najbolj?e si kupiti F1 dirkalnik, da se bo? izstrelil mimo, ?e je to taka panika. :harhar: (Aja, tam bi bili ?e vi?ji obrati).  :zvizga: 

 

Meni je pri bencinskih motorjih ravno to v?e?, da se zvrti (razna japonska vozila tudi do 8000 obratov v minuti), se pravi ujame? idealen trenutek, po gasu in hopla. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Res je, zato tudi ne rabi? ohoho konjev!

 

Nevem,... imam sodelavca, ki pravi, da avto mora imeti najmanj 100KM na 1 tono te?e  :rolleyes:

Napisano

Boss, v tem primeru pa najbolj?e si kupiti F1 dirkalnik, da se bo? izstrelil mimo, ?e je to taka panika. :harhar: (Aja, tam bi bili ?e vi?ji obrati).  :zvizga:

 

Meni je pri bencinskih motorjih ravno to v?e?, da se zvrti (razna japonska vozila tudi do 8000 obratov v minuti), se pravi ujame? idealen trenutek, po gasu in hopla. :jupiii:

x2. ?eprav je tudi vo?nja mo?nega turbodizla (vsaj 150 konjev) po svoje u?itek, kljub temu, da je uporabno obmo?je vrtljajev 2.000 namesto 4.000 kot pri bencinarju. S katero motorizacijo torej ve? ?ari? po prestavni ro?ici ob dinami?ni vo?nji? Po mojih izku?njah z dizlom: konkretno primerjava mazda 6 bencinar G145 in renaultov 2.0 150 dci: od 40 do 110 km/h ima? pri G145 ob divjanju po konkretno zaviti cesti ves ?as v drugi prestavi, motor je nad 3.000 obrati hipno odziven, ni turbo laga, Pri 2.0 turbodizlu pa to pomeni prestavljanje med 2,3 in celo 4. prestavo, ?e za pade pod 2.000 obratov, spet traja sekundo ali dve, da se turbo zbudi, prigajanje nad 4.000 obratov ni ve? nekega smisla. Saj je fascinanten tisti BUM pri 2.000 obratih v prvih 3 prestavah, ampak kaj ko je 2 sekundi kasneje konec veselja, bencinar pa BP vle?e do skoraj 7.000.

Napisano

Konkretno pri Mazdi je pri dizlu uporabno obmo?je vse prej kot 2000. Bi rekel prej 4000 ali pa vsaj 3500, kar je vrh glave. Tudi nekega turbo lag-a ni, pa? sej ma 2 turbini za to :)

Napisano

Pa sej tudi, ?e je samo 3000 obratov uporabnega obmo?ja je to vrh glave dovolj. Seveda za dragrace ne (kdo pa sploh rabi za kaj takega ) za prehitevanja, medpospe?evanja je pa to ?isto dovolj. Saj z bencinarjem se tudi ne prtiska ves ?as do blokade, ali pa?? Tam je dejasnko mogo?e uporabnega tudi kakih 4000 obratov in ne kaj dosti ve?.

33112_1.png

Napisano

Torej ima mazdin twinturbo uporabno obmo?je od 1000 do 5000? Mo?no dvomim. :)

Ene par sem jih kar vozil iz aktualne serije, pa to pa? ne dr?i :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Valda, od 1000 naprej se za?ne premikat. Kaj tebi ni jasno? Omenjeni dizel se komot zavrti na 4000 pa ?e kej ?ez, pa se takrat ne vrti v prazno, ampak dejansko nekaj da od sebe. Za spodnje pa ajde, tut ?e je od 1500, pa je pomoje ?e malenkost manj.

Napisano

 

Meni je pri bencinskih motorjih ravno to v?e?, da se zvrti (razna japonska vozila tudi do 8000 obratov v minuti), se pravi ujame? idealen trenutek, po gasu in hopla. :jupiii:

 

 

 Po mojih izku?njah z dizlom: konkretno primerjava mazda 6 bencinar G145 in renaultov 2.0 150 dci: od 40 do 110 km/h ima? pri G145 ob divjanju po konkretno zaviti cesti ves ?as v drugi prestavi, motor je nad 3.000 obrati hipno odziven, ni turbo laga, Pri 2.0 turbodizlu pa to pomeni prestavljanje med 2,3 in celo 4. prestavo, ?e za pade pod 2.000 obratov, spet traja sekundo ali dve, da se turbo zbudi, prigajanje nad 4.000 obratov ni ve? nekega smisla. Saj je fascinanten tisti BUM pri 2.000 obratih v prvih 3 prestavah, ampak kaj ko je 2 sekundi kasneje konec veselja, bencinar pa BP vle?e do skoraj 7.000.

 

 

Recimo. Jaz imam pa druga?ne izku?nje. Ford C-max (3 valjni bencinar z 1 litrom delovne prostornine in mo?jo 125 konjev) in Mazda 5 (?tirivaljni dvolitrski turbo dizel s 140 konji). Ter 10 cm snega na cesti...

 

Mazda je s svojim dizelskim navorom pod majhnimi obrati lepo po?asi obra?ala kolesa in se peljala.

 

Ford, prakti?no brez navora, pod majhnimi obrati ni zmogel in je motor uga?al. Pod velikimi obrati je vrtelo kolesa, bezljal je in dale? ni pri?el...

 

In v na?ih hribih imamo precej ve?krat sneg kot pa dirko...

 

Poleg tega je pomembno tudi, kako se ustavi, ne le kako potegne. Ko se spustimo dol, pri Mazdi 5 dam v 2 prestavo in pustim vsa pedala pri miru. Pri Fordovem trivaljnem bencinarju brusijo zavore celoten spust, ker motor ne zavira...

Napisano

Jebe? grafe. Va?n je ob?utek med vo?njo. Itak pa pri 4000 ne bo vlekel tako kot pri 2500. Bo vseeno, ne bo pa toliko. Zdej ali je to uporabno ali ne naj pa vsak presodi sam. itak avtomatika ?alta mislim da okoli 4 ?e ne ?e ve?..zakaj ?e ni ni? uporabnega tam?

Napisano

Ahaha, spet smo zabredli, v napa?nem threadu, point k ga je meu boss je, da pri dizlu pa? se ne bo? stegoval do 4000 za klasi?no prehitevanje, ker si ?e itak predale? z hitrosto v tem primeru :P

 

Ja, tko je to, vsak ma svoje preference, ko bi le biu takle graf za X motor v M3 :P

Napisano

Da ne bomo preve? na pamet. 4000 uporabnih vrtljajev se vidi kje? Jaz bi rekel da je uporabna vrednost med 1500 in 3500. +- 100.

 

attachicon.gif99.jpg

 

Sej vem, da smo zabredli ampak vseeno moram odgovorit.

 

A znamo zra?unat mo? motorja? Navor x obrati / 2525 in dobi? mo? v KM. Zato na grafu sicer navor pada, ampak ker se zvi?ujejo obrati mo? ostaja enaka. ?e da? pa graf bencinarja bo? pa videl, da je graf mo?i bolj zvezno nara??ujo? in ne tako vodoraven. Zato ima? ob?utek, da dizel full pospe?uje na za?etku (nizki obrati), potem pa kot da ga zmanjka. Samo ga ne, ker je to le ob?utek ampak avto pospe?uje enakomerno. Pri bencinarju pa mo? skos raste in se ?uti kot, da pospe?uje bolje, ko se obrati ve?ajo, saj je mo?i vedno ve?. Graf, ki si ga podal pove, da lahko za?ne? pri 1500 in nadaljuje? do 5000, ko pa se krivulja usmeri navzdol. Vse to je uporabno. Ampak mislim, da ta motor nima dveh turbin, ampak le eno tako, da mo?nej?i 184KM ima krivuljo ?e lep?o.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za diktatorje (prihod na oblast, obstanek na oblasti) obstajajo neka splošna pravila. Pomaga, da ljudi strašiš bodi si z notranjim ali zunanjim sovražnikom, recimo danes so to migranti, 100 let nazaj so bili Judi, ... tudi v Jugoslaviji je Tito poskrbel za to, kot je omenil @Alex:   How to Become a Tyrant  Watch How to Become a Tyrant | Netflix Official Site WWW.NETFLIX.COM Ruling with an iron fist requires an aspiring dictator to know the playbook for absolute power, as history's despots prove in this sardonic docuseries. Prevzem oblasti (Seize Power) Zanimanje za postati tiran? Obstajajo pravila, in priročnik za vzpon v diktaturo se začne z enim najbolj brutalnih v zgodovini: Adolfom Hitlerjem. Zatreti svoje tekmece (Crush Your Rivals) Zavarovali ste si mesto na vrhu, vendar ohranjanje moči pomeni, da morate paziti na hrbet. Nihče tega ni počel bolje ali bolj neusmiljeno kot Saddam Hussein. Vladati s terorjem (Reign Through Terror) Ko nadzorujete svoje prebivalstvo, je bolje biti ljubljen ali strahovan? Idi Amin je zagotovo mislil, da pozna pravi odgovor na to vprašanje. Nadzorovati resnico (Control the Truth) S pomočjo javnih odnosov, revizionistične zgodovine in cenzure. Sovjetski avtokrat Joseph Stalin je našel določeno prilagodljivost z resnico koristno. Ustvariti novo družbo (Create a New Society) Svoboda govora? Pravica do zbiranja? Upornik, ki je postal diktator, Muammar Gaddafi, je ugotovil, da morajo civilne svoboščine izginiti pri preoblikovanju družbe. A postal je mehak. Vladati večno (Rule Forever) Prevzem oblasti je težak, a ohranjanje je še težje. V Severni Koreji je dinastija Kim odkrila skrivnost večnega vladanja: razglasili so se za bogove.
    • Če bi imeli vodkarji normalnega vodjo in ne psihiča, bi lahko vse super funkcioniralo. Ne bi bili sicer prijatelji a bi lahko  lepo sodelovali. Tako pa si z njegovo diktaturo in ozemeljskimi  težnjami  ne moremo trenutno nič pomagati. Sedaj, ko imamo na drugi strani luže še enega pacienta, bo pestro.  Tvoje pisanje me spominja na dneve v jugo armiji. Vsako jutro na zboru so nam rdeči polit komisarji predavali o nevarnosti, ki nam preti z zahoda. Pa smo že prej lepo hodili vsi v Trst in glej ga zlomka, nikjer vkopanih zahodnih vojakov in nikjer nobene grožnje. Mi z obale smo se samo smejali njihovim blodnjam. 😊
    • Zato ker  tašči na opelci ne tresejo zavore
    • Ekonomsko bo zmagala vojaška industrija. 
    • Mazde delujejo bp. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.