Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Katero si vozil, a tisto 1.8? Ker tista je res skret. Tale z 2.0 motorjem pa naj bi kar bila, ?e odmisli? CVT menjalnik.

33112_1.png

Napisano

Jaz bi raje imel Mazdo, ne vem ?koda mi je ?e vedno tak ?e?ka :), pa vsak drugi jo vozi. Pa ene par dni nazaj se je ravno pred menoj ena parkirala (SCALA) in mi zvoki, ki jih je spu??ala niso bili preve? v?e? :). Ko je zapeljal naprej in zabremzal ter nazaj in zabremzal je grdo za?kripalo, kot ena stara ?e?ka kripa :)...pa niso bile zavore, ne vem mogo?e je ?e avto bil preve? nov pa se ni ?e vse ule?alo kot se mora, za novi avto vsekakor nespreemljivo, vsaj zame. Pa tudi raje imam ta atmosferski motor v Mazdi kot pa TSIja v ?kodi, mislim da na dolgi rok ni primerjave :), pa kaj potem ?e malo slab?e pospe?uje, pa? ne pospe?uje? iz nizkih obratov mampak iz 3.500+ ali pa ga ?ipira? pa je bomba.

Popolnoma isto mislim, ko smo pa glih pri ?ipingu a je ?e kdo to naredil pa da malo napi?e. Pa ne iz druge roke, svoje izku?nje.
Napisano

Scala je dra?ja od Mazde 3 z enako varnostno opremo

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Skoda oblikovno pac ne bo nikoli Mazde naSCALA! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Xceed vam je vsec? Meni je lusten :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Xceed vam je vsec? Meni je lusten :)

Niti ne... ga je imel sodelavec par dni kot nadomestno vozilo. Poraba 1,4 benzinar, turbo je bila 8,5/100,kar je za tak?en majhen avto ob?utno preve?.

Noter ni? posebnega, klasi?na kija. Cena ob?utno previsoka.

Imel je avto rumene barve...

 

 

Napisano

Xceed vam je vsec? Meni je lusten :)

Danes sem ga prvi? videl.... Sem mislil , da je bolj na?i?kan. Ok,ker ni tipi?en suv.... A 4x4 obstaja? Deluje mi kot nekak?na konkurenca subaru XV.

Napisano

Niti ne... ga je imel sodelavec par dni kot nadomestno vozilo. Poraba 1,4 benzinar, turbo je bila 8,5/100,kar je za tak?en majhen avto ob?utno preve?.

Noter ni? posebnega, klasi?na kija. Cena ob?utno previsoka.

Imel je avto rumene barve...

A si ziher, da je bil Xceed. Da ni bil Stonic? Xceeda so komaj dobili v salone in kar malo dvomim, da ga imajo za nadomestno vozilo.

33112_1.png

Napisano

Jaz bi raje imel Mazdo, ne vem ?koda mi je ?e vedno tak ?e?ka :), pa vsak drugi jo vozi. Pa ene par dni nazaj se je ravno pred menoj ena parkirala (SCALA) in mi zvoki, ki jih je spu??ala niso bili preve? v?e? :). Ko je zapeljal naprej in zabremzal ter nazaj in zabremzal je grdo za?kripalo, kot ena stara ?e?ka kripa :)...pa niso bile zavore, ne vem mogo?e je ?e avto bil preve? nov pa se ni ?e vse ule?alo kot se mora, za novi avto vsekakor nespreemljivo, vsaj zame. Pa tudi raje imam ta atmosferski motor v Mazdi kot pa TSIja v ?kodi, mislim da na dolgi rok ni primerjave :), pa kaj potem ?e malo slab?e pospe?uje, pa? ne pospe?uje? iz nizkih obratov mampak iz 3.500+ ali pa ga ?ipira? pa je bomba.

Tudi meni je mazda spu??ala zvoke ki mi niso bili v?e?, ?e mnogo manj pa mojim sosedom - se ne zafrkavam -pol vasi sem sred no?i zbujal tako zelo je glasno je ru?ilo in ?kripalo vsaki? ko sem na rikverc zapeljal nazaj na dvori??e. Vsaj ene 6 ali 7krat sem bil na mazdinem servisu pa mi niso znali porihtat. Mogo?e ima ?e?ka gre?ka enake probleme.

 

Druga?e pa na osnovi videnega v salonu mi ne mazda3 ne ?e?ka skala nista avto, ki bi ga imel. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Tako po prvem pol?asu X motorja ... nisem do?ivel apokalipse :) Furali smo poln avto (5 ludi) in ko smo iz naselja pospe?evali na 90, se je matrala in tistih voznikov, ki so bli za mano ni ?lo "odlepit", kar pomeni, dokaj standardni med pospe?ki, ni? kej. Zdej ?e sm ?altu dol v drugo pa prtistku k zme?an, pol se zadeva premika, druga?e pa tako comfortno :P.

 

Malo smo peljali tudi po AC, ok zadeva se mi zdi tiha k marija, vsaka ?ast mazdi. O hitrostih pa nimamo kej, zlahka se pelje na 130, to je pa to.

 

Dinamika vo?nje hja tak ko pri slab?em motoru, zoom-zooma jst ne vidim tu, dokler zadeve ne navija?, mogo?e, da ko bom prespal, da se bo jutri drga? pelala, pri?akujem pa ne nekih ?ude?ev. V glavnem, da bi pri 2000 obratih lahk reku, ok zej pa gremo prehitevat, hm ni ?ans. Motor za?ne res kaj dajat od sebe pri 3000+. Ne vem pa zakaj, mi daje ob?utek, da je motor zadu?en, dobivam ob?utek, kot da bi lahk dal velik ve? od sebe, pa mu ne pustijo :)

 

Drga? pa, ?e bi ?e kdo pri Selmarju testiru, 6 dni bo ?e moje vinjeta velala, tak da hura na testno vo?njo :P

Napisano

A si ziher, da je bil Xceed. Da ni bil Stonic? Xceeda so komaj dobili v salone in kar malo dvomim, da ga imajo za nadomestno vozilo.

Sem se malo narobe izrazil. Je bilo testno vozilo a ga je sodelavec dobil kot nadomestno, ker se pozna z ?efom.

Sem se malo narobe izrazil. Je bilo testno vozilo a ga je sodelavec dobil kot nadomestno, ker se pozna z ?efom.

Mimogrede, za redni servis za seed-a je pla?al 230?.Pa pravijo, da je servis mazde drag.

 

 

Napisano

Sem se malo narobe izrazil. Je bilo testno vozilo a ga je sodelavec dobil kot nadomestno, ker se pozna z ?efom.

 

Mimogrede, za redni servis za seed-a je pla?al 230?.Pa pravijo, da je servis mazde drag.

Ho?e bit premium kot Mazda, potem je tudi cena taka.
Napisano

Scala vs.mazda3 ; za moje pojme tole sploh ni primerjave. Pa tudi ?e pustim ob strani dejstvo, da sem precej?en anti-VAG.

 

Scalo bi ?e samo po ob?utku postavil ob bok cenej?im predstavnikom tega razreda; megane,astra, cactus, Tipo. Medtem ko bi trojkico dal ob bok civicu,corolli (kjer vsaj v mojih o?eh zmaga Civic,ker mi je pa? noro vsec).

 

In ?e je samo 20% kritik ?ez TSI-je upravi?enih, je odlo?itev ?e toliko la?ja....

 

Plus to da mi je Scala naravnost ogabna (pri predhodniku Rapidu je bila estetika itak drugotnega pomena,ker je bil mi?ljen kot nizkocenocnik-pa to potem niti nikoli zares ni bil)...

 

Corrole si pa ?e nisem ornk pogledal,ampak ja.... Velik plus je to,da je edina od troj?ka Japoncev dobavljiva v karavanski izvedbi.

Napisano

Tako pa smo jo vrnili, mazdo 3 z X motorjem in opremo GT Plus namre? :)

 

Danes ko sem vozil sam, je zadeva bila druga?na, ?e se ?e, kot vsi pravte, tole motor malo razgiba po X kilometrih, bi znala bit zadeva kr fina. Predvsem sem testiral AC, zadeva se brez problemov pelje 130 papcal pa mi je 6 litrov, pri 150 (ki dejansko v avtu dajejo ob?utek, kot da se pelje? 110) pa skoraj sedem. Povpre?no porabo danes sem imel 6.6l, ampak je treba povdarit, da to ni bila vsakodnevna vo?nja (preve? pospe?evanja, zaviranja). In ja, ?e se gre glih na AC na hitro prehitevat potem je ?e vedno potrebno prestavit navzdol, da se pride v obrate 3000+ kjer avto dejansko dela.

 

Kar pa mi po dnevu vo?nje ?e kar ni jasno, je pa zakaj se tempomat resuma, ko prestavi? v drugo prestavo. Scenarij: pelje? 50 s tempomatom, konc naselja, pospe?i?, prestavi? in potem spusti? gas, on pa hopla na premzo, ker se je tempomat iz nekega razloga sam resumal. Kolikor sem ga prevozil, sem ugotovil, da al ga je treba resetirat z premzo al pa CANCEL knoflom.

 

Aja pa v?eraj sem pozabu napisat, o no?ni vo?nji. Zelo so mi v?e? ?arometi in njihovo obna?anje: fino sveti avtomatika prestavla dolge in rotira ?aromete kot ma.

Napisano

Tega do pred kratkim mazde niso imele, ko si prvi? stisnil sklopko, se je tempomat izklopil. Meni je bilo to ljub?e, po novem pa po nem?ko reagira, torej ga uporaba sklopke ne zmoti. V kombinaciji z aktivnim tempomatom ?e toliko bolj nadle?no - beri: avto bremza, ?e ne pozabi? prej skenslat prej nastavljene hitrosti.

Napisano

To sploh ni res, m3 je notr precej bolj kvalitetna in nima konkurence

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Kaj konkretno je bolj kvalitetno?  Se strinjam oblikovno je res korak vi?je, da bi bilo pa bolje skupaj dano pa sploh ne.

Napisano

"Nova mazda3 trenutno nima konkurence v svojem razredu, kar se ti?e dizajna, kakovosti materialov in vsesplo?nega po?utja v kabini.

 

Znotraj je preskok napram prej?nji trojki ?e ve?ji. Armaturno plo??o jim je uspelo sestaviti iz bolj?ih in mehkej?ih materialov, kot jih vidite v trikrat dra?jih avtih. ?esarkoli se redno dotikate, je mehko, ?ri?ka pa niti enega. Tudi to danes ne uspeva ve? niti ?sveti? nem?ki trojici. Sedenje za volanom zdaj daje ob?utek, kot da ste v dva razreda bolj?em avtu, polo?aj za volanom je vrhunski in ?li so celo v tak?ne detajle, da so poenotili klikajo? zvok na vseh gumbih ?irom kabine. Avto daje ob?utek, da ne sedite v izdelku mno?i?ne proizvodnje, ampak v ne?em, kar je nekdo skrbno oblikoval samo za vas. In kon?no je sredinski naslon za roko dovolj velik, da nanj ne rabite ciljati s komolcem. Zdi se mi celo, da je zdaj najve?ji v razredu."

 

Vir: portal volan.si

 

"Kaj potem ponuja nova trojka, ?e ne dru?inske prakti?nosti? Predvsem kakovost izdelave in izbranih materialov ter dodelano uporabni?ko izku?njo. Ob?utek v kabini je preprosto bolj?i kot v ve?ini ?ljudskih? tekmecev in se v marsi?em lahko kosa z veliko dra?jimi avtomobili presti?nih znamk. "

 

Vir: portal avto-fokus.si

 

 

"

?etrta generacija mazde3 ima v najbolj konkuren?nem razredu vozil adute, ki jih konkurenca v golfovem razredu, vklju?no s kraljem razreda, VW golfom, do zdaj ?e ni ponudila. Vsaj ko govorimo o razmi?ljanju izven okvirjev - tako oblikovno kot tehnolo?ko. Po prvih prevo?enih kilometrih na evropski premieri nove, ?etrte generacije mazde3, lahko zapi?emo, da tako premijskega ob?utka vo?nje v tem razredu od nepremijskih znamk ni ponudil ?e nih?e.

 

Prvi vtisi z vo?nje:

Skoraj so?asno s predstavitvijo nove mazde3 se je odvila predstavitev nove toyote corolle. S kolegi smo si izmenjevali sms sporo?ila. Oboji smo bili nadpovpre?no presene?eni nad tistim, kar smo videli in preizkusili. Golfa in focusa, ki sta dinami?na kraja razreda kombilimuzin, o?itno ?aka te?ko delo. Japonci so naredili odlo?en korak naprej. Pri Mazdi mi je ?e dolgo v?e? njihovo razmi?ljanje, ki je povsem druga?no kot pri vseh drugih proizvajalcih vozil. ?e sve? je spomin na ?ase, ko so ostali brez denarja, ko jih je zapustil Ford. Vse, kar so imeli, so vlo?ili v razvoj, ki jih je zapeljal na povsem svojo pot. Tudi zaradi tega, ker dvakrat obrnejo vsak yen ali pa evro, ne ponuja velike izbire motorjev (le enega bencinskega in enega dizelskega), na bolj?i samodejni menjalnik bo treba ?e malo po?akati, zato pa tako z obliko kot materiali in vtisom, ki ga je nova mazda3 pustila po nekaj 100-kilometrih vo?nje na evropski dinami?ni premieri, ka?e, kam gre njena pot. Za manj denarja ponuditi premijski vtis. In to ji do zdaj uspeva. Voznik se v njej po?uti kot v kak?nem nem?kem premijskem modelu, tako, ko govorimo o ergonomiji, tehni?nih re?itvah, kot o materialih. Na cesti gre za zelo udoben in odli?no vodljiv avtomobil, ki je v ovinkih manj oster kot focus, a ?e vedno dinami?en in zabaven, tudi zaradi odli?nega ro?nega menjalnika. Manjka pa ?e pika na i. Mo?nej?i motor za tiste bolj zahtevne. ?akamo na tako opevani skyactiv-x.

"

 

Vir: portal zurnal24

 

" Notranjost je tista, ki me je najbolj prepri?ala.

 

Visoka kakovost materialov, pre?ita armaturna plo??a, estetski sede?i in moderen digitalni vmesnik. V mislih sem preverjal, ?e sem kdaj v kak?nem novinarskem materialu prebral, ali je omenjena beseda premium. Pa sem prepri?an, da ne. Kljub temu, da v trenutku ob?uti? to besedo. Tudi ob pritisku gumba start-stop se ob?utek nadaljuje.

"

 

Vir: avtofotomarket.si

 

 

" Kvalitet izrade, odabrani materijali i briga o detaljima su tako?er evoluirali u odnosu na prethodnu, i Jinba Ittai filozofija koju su u Mazdi tako dosljedno prigrlili, filozofija za koju u Mazdi tvrde da u svojoj su?tini u sredi?te postavlja ?ovjeka i istra?uje njegov do?ivljaj okoline, ovdje dosti?e novi nivo i ?ini novu Mazdu 3 jo? izra?enijom kada je simplifikacija te filozofije u pitanju: ovdje Jinba Ittai jeste ?istokrvni Premium. Ako sada po strani ostavimo vanjski izgled, Premium osje?aj dominira unutra?njosti, koja je izvedena besprijekorno, i izgled i dodir bilo kojeg dijela su savr?eni, a o samom dizajnu je i te?ko govoriti, jer Mazda 3 ostavlja dojam pripadnosti nekom vi?em segmentu. Sve je tu, na svom mjestu, od sjajnog volana, preko kratke i precizne ru?ice mjenja?a postavljene na odli?no postavljenoj centralnoj konzoli, dok kokpitom dominiraju izdu?eni otvori ventilacije i visoko postavljen 8,8? LCD ekran visoke rezolucije, kojem je u skladu sa Mazdinom filozofijom onemogu?eno upravljanje na dodir dok je vozilo u pokretu.

"

 

Vir: sportsport.ba

 

....

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Uf res ji vsi laskajo samo ?e prodaja jim ste?e pa bo. Najprej jih pa morajo dosti dobavit da bomo kupci imeli kaj izbirat,ne pa da ?aka? par mesecev! Zastopnik potrudi se malo....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
    • No ja... to trdi zahod, ki vedno pravi, da za vsako pizdarijo so vedno krivi Rusi. To je fajn, ker vedno imaš sovražnika, ki ga uporabiš za prikrivanje vseh možnih nesposobnosti.   Jaz bi jih prej vprašal, kako je Kamala zmagala le v tistih državah, kjer nisi rabil osebnega dokumenta za avtentikacijo na volitvah. Njihov volilini sistem je leta in leta tako luknjast (namenoma uporabljen ta izraz), da je v primerjavi z našim volilnim sistemom, ZDA kot država nekega tretjega sveta. Pa sem prepričan, da za tako stanje niso krivi Rusi, ampak kar ameri sami.   Je pa v veliki večini vedno tako, da ljudje nekomu drugemu očitajo to kar počnejo sami. Zato ker vedo, da lahko to sami počnejo in so prepričani da tako delajo tudi drugi. Pri vmešavanju v volitve drugih držav pa mislim, da so ameri najbolj zverzirani z največ znanja kako to počet in da jim nihče ne seže niti do kolen.
    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
    • Ma ja v MB je tudi Kangler odletel s protesti.   Jaz sem mnenja, da ni potrebno izvoljene oblasti trpet cel mandat. Če je narodu dost, odleti, kot je prišla.   Podobno smo v Sloveniji imeli rumene jopiče in jih nismo zaradi razgrajanja na protestih postrelali 😉   Če bi gledal širše, bi vedel, da so rusi tudi ameriške volitve sabotirali. Žal niso zlati.
    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.