Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Najbr? je tako ja. Poanta motorja je, da je bencinar z nizkimi izpusti. Torej nima skodljivih plinov dizla, hkrati pa malo co2 izpustov zaradi nizke porabe bencina. Na NEDC testu mislim, da je imela M3 limuzina 96 co2 izpustov, po wltp okoli 120 (za davek stejejo NEDC vrednosti, cr se ne motim). Na ta na?in bojo lahko konkurirali na trgu v EU tudi po 2020-2021 ter verjetno drazili avte manj od konkurence. Z drugimi besedami - ce so zeleli, vsaj v Evropi, preziveti, so morali nekaj izumiti, pa tudi ce je razlika samo 15%. V ne vem kaksne hribe in polno nalozen avto, pa pa? z atmosferskim motorjem ne bos dosegel takega efekta kot z dizlom. Tough luck.

 

Za ljudi, ki menjajo 10 let ali ve? star avto, bo ta mo? verjetno ?isto zadosti. Sploh, ?e so navajeni atmosfercov z manj?o prostornino, ki so bili takrat ?e precej bolj popularni.

Napisano

Lej ne vem, kako je s tem 10000km, ampak ne bi ravno polagal karte na to trditev.

 

Avto se sicer pelje super duper tiho in predvsem premijsko. Ob?utek med vo?njo je kvaliteten in res dale? nad povpre?jem v tem razredu in pri tej ceni. Zdaj pa tisto najbolj bistveno  - motor. Po doma?e povedano, je bil ves hype okoli tega mo?no pretiran. Motor je spet tipa, da ga mora? pognat v vrtljaje, kjer rata glasen in ni? ve? premijski in mo?no dvomim, da bo ta motor v svojem ?ivljenju kaj dosti videl tistih 180KM, saj so spet na voljo le pri zelo visokih obratih. Mogo?e sem bil ?e pod vtisom 150KM dizla, ki sem ga vozil dva dni prej in razlika je kot dan in no?.

 

Ta motor ni niti malo podoben dieslom, edino ?e se bo res izkazal pri porabi. Vse ostalo je pa? klasi?en NA motor in verjetno ne dosti bolj?i, kot ?e bi remapal 122KM Skyactiv-G na 170-175KM.

 

V glavnem, da se vrnem na ob?utke - pritisk na gas pri recimo 3000-4000 obratih vrne neko anemi?nost in 2x sem se kar zalotil, da sem iskal rumeno lu?ko "checkengine" saj je ob?utek, kot bi motor padel v "limphome mode". Ok, malo pretiravam, ampak prav dosti pa ne, ker ko ?lovek sli?i 180KM pa? pri?akuje nekaj ve? ali pa vsaj nekaj takega kot recimo to po?ne 2.0 G motor v Miati, kjer proizvede 180KM.

 

Bom takole rekel, ve? ali manj bo ve?ini sicer kar v?e?, pa? tepe ga to, da smo verjetno pri?akovali precej preve? kot je realno mo?no. Poleg tega, je to nova tehnologija, ki je nepreverjena in ker ne ponuja ni? novega in ker bodo prvi kupci verjetno bolj testni zaj?ki si enostavno ne bi niti upal iti v nakup. Tako kot sem rekel je verjetno najbolje remapat 122KM, ki je namensko programsko tako zadu?en, da bi omogo?il iksu preboj med kupce.

Lepo napisano in tudi jaz mislim da so preve? obljubljali,problem je samo cena,?e bi bil 20k bi ga verjetno kar hvalili tako pa.....
Napisano

Po moje ga je tukaj najbolj pihnil mimo mazdin marketing, mi je obljubljal nemogo?e in ljudje so preve? pri?akovali od tega revolucionarnega motorja.

Enako je z skayactiv dizli glede porabe. Ugotovili smo ?e, da se le-ta giblje v okvirih prej?njih 6-k(mk I in mk II).Neke revolucije se ne da narediti, stvari pa? malo izbolj?ajo in to zavijejo v bobasti?en paket.

?ez ?as bodo pri?le na plano ?e porodne te?ave motorja(kake okvare in vpoklic) in to je to.

Za povpre?nega voznika bo ta motor kar v redu.

 

 

Napisano

Mazdin marketing ga piha ?e kar nekaj ?asa mimo a problem je v tem, da nikoli ne priznajo napake oziroma, da so jo sami zakuhali.

 

1.) Ne sme? stiskat in var?evat tako, da kupec nima ni? od tega. Recimo: Klasi?en prtlja?nik je najcenej?i za izdelavo, karavanski pa najdra?ji, 5 vratni pa nekje vmes. A kupec med klasiko in karavanom ne ob?uti razlike v ceni saj oba prodajajo za isti denar (kako se temu pravilno stre?e je lepo vidno pri Ford Mondeu). Drugi primer je softwarsko prilagajanje mo?i motorjev. Ni? ni narobe, ?e je to na voljo samo v vseh primerih gre za enak motor in enake konfiguracije, samo SW je druga?en. Kupec pa spet pla?uje 1000 in 1000 EUR-ov razlike za nekaj vrstic programske kode. Tretji primer. Zakaj hudi?a po eni strani fura? premijskost po drugi strani pa ne ponudi? recimo prezra?evanja zadaj v Mazdi 3. Tudi za dopla?ilo ne, ampak recimo azijski modeli pa to vseeno imajo. ?etrti primer: zakaj forsirat kombinacije motorja in menjalnika in ne dati kupcu mo?nost izbire.

2.) Ne ubijaj dolo?enih prepoznavnih modelov na ra?un drugih. SUV-i pa? niso nikoli tako uporabni kot enoprostorci. Pri Mazdi so ?li tako v ekstrem, da so s CX-5 ubili kar dve muhi in to Mazdo 5 ter poleg tega ?e 5-vratno razli?ico Mazde 6.

3.) Za renome znamke ponudi ustrezen motor. Najla?je in najceneje je da doda? ?e turbino. Ponudi kupcu mo?nost izbrati motor s 250KM in dobi? torej popoln premijski paket. Zraven pa ?e model s hybridnim pogonom in bo? uravnovesil paleto prakti?no za vse okuse.

4.) Samo malenkost bolj pametno na?rtovanje pa ne bo ni? padlo stran pri proporcih ampak bodo tudi v notranjosti modeli imeli bistveno bolj?i ob?utek. Mazda 3 in CX-30 ... skraj?aj havbo za 5cm in pove?aj medosje ?e za 5 pa dobi? 10cm ve? placa na zadnji klopi, kar bi pomenilo, da bi to bil idealen avto kompaktnega razreda in ?e vedno bi zgledal enako dobro tudi zunaj.

 

Vse to so malenkosti in ?e tega ne razumejo v marketingu pol je pa pa? problem. Ker neumne poteze za sabo nato v paniki potegnejo ?e ve? neumnih potez.

33112_1.png

Napisano

Boss, ti razmi?lja? z napa?nega konca, se pravi s strani uporabnika. Da je kupec kralj ki lahko izbira pomeni manj?i dobi?ek za kapitalista. Zakaj pa nebi bil raje kapitalist kralj, kupca pa ko j... Pa kaj nam je sedaj to tako te?ko padlo? Pa saj smo navajeni svin?enih ?asov ko ni bilo izbire.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ej..Boss @ dobro napisano.Zakaj?Mazda ne naredi anketo za kupce in upo?tevajo na?e mnenje.saj se mi vozimo v mazdah.jebemliga.

V Petek sem imel slu?.kombi FORD na servisu ..med ?akanjem sem probal novi FORD MONDEU.hibrit.motor benzin 2.0.190.k.avtomatik. menjalnik..se super vozi..menjalnik dela super .do 70 do 80 km.na uro deluje baterija.?e gre? ve? se vklopi motor..poraba 6.lit.soliden avto.udobje je ok..lepo potegne polna oprema z pop.30.tiso?.?.hitro..lp

Napisano

Ej..Boss @ dobro napisano.Zakaj?Mazda ne naredi anketo za kupce in upo?tevajo na?e mnenje.saj se mi vozimo v mazdah.jebemliga.

V Petek sem imel slu?.kombi FORD na servisu ..med ?akanjem sem probal novi FORD MONDEU.hibrit.motor benzin 2.0.190.k.avtomatik. menjalnik..se super vozi..menjalnik dela super .do 70 do 80 km.na uro deluje baterija.?e gre? ve? se vklopi motor..poraba 6.lit.soliden avto.udobje je ok..lepo potegne polna oprema z pop.30.tiso?.?.hitro..lp

Sem mu ?e jaz zadnji? prilimal link za Mondeo pa ga ne potegne :P  :P

Napisano

Ok...bolj?e 2x..da vidi..he he

Napisano

 

@50keda - zanimivo mi je, da primerja? 1.5TSi motor s skyactive X in pi?e?, da sta dokaj primerljiva?? Ne glede na to, da je 1.5 podkrepljen s turbino??

 

 

Ja teden pred mazdo, se peljal T-Roc. Pa? primerljivo mi je blo, kar se ti?e odziva na pedal za plin in ob?utka, kolk lima/nelima na zic. Pa? dejstvo je, da se oba morata dret, da kaj nardita. Definitvno pa sem ugotovil, da noben od slednjih vrjetno ne bo zame ;)

Napisano

Mazdin marketing ga piha ?e kar nekaj ?asa mimo a problem je v tem, da nikoli ne priznajo napake oziroma, da so jo sami zakuhali.

 

1.) Ne sme? stiskat in var?evat tako, da kupec nima ni? od tega. Recimo: Klasi?en prtlja?nik je najcenej?i za izdelavo, karavanski pa najdra?ji, 5 vratni pa nekje vmes. A kupec med klasiko in karavanom ne ob?uti razlike v ceni saj oba prodajajo za isti denar (kako se temu pravilno stre?e je lepo vidno pri Ford Mondeu). Drugi primer je softwarsko prilagajanje mo?i motorjev. Ni? ni narobe, ?e je to na voljo samo v vseh primerih gre za enak motor in enake konfiguracije, samo SW je druga?en. Kupec pa spet pla?uje 1000 in 1000 EUR-ov razlike za nekaj vrstic programske kode. Tretji primer. Zakaj hudi?a po eni strani fura? premijskost po drugi strani pa ne ponudi? recimo prezra?evanja zadaj v Mazdi 3. Tudi za dopla?ilo ne, ampak recimo azijski modeli pa to vseeno imajo. ?etrti primer: zakaj forsirat kombinacije motorja in menjalnika in ne dati kupcu mo?nost izbire.

2.) Ne ubijaj dolo?enih prepoznavnih modelov na ra?un drugih. SUV-i pa? niso nikoli tako uporabni kot enoprostorci. Pri Mazdi so ?li tako v ekstrem, da so s CX-5 ubili kar dve muhi in to Mazdo 5 ter poleg tega ?e 5-vratno razli?ico Mazde 6.

3.) Za renome znamke ponudi ustrezen motor. Najla?je in najceneje je da doda? ?e turbino. Ponudi kupcu mo?nost izbrati motor s 250KM in dobi? torej popoln premijski paket. Zraven pa ?e model s hybridnim pogonom in bo? uravnovesil paleto prakti?no za vse okuse.

4.) Samo malenkost bolj pametno na?rtovanje pa ne bo ni? padlo stran pri proporcih ampak bodo tudi v notranjosti modeli imeli bistveno bolj?i ob?utek. Mazda 3 in CX-30 ... skraj?aj havbo za 5cm in pove?aj medosje ?e za 5 pa dobi? 10cm ve? placa na zadnji klopi, kar bi pomenilo, da bi to bil idealen avto kompaktnega razreda in ?e vedno bi zgledal enako dobro tudi zunaj.

 

Vse to so malenkosti in ?e tega ne razumejo v marketingu pol je pa pa? problem. Ker neumne poteze za sabo nato v paniki potegnejo ?e ve? neumnih potez.

Se ?isto strinjam s tabo,ampak.... Verjetno se jim jebe,ker se jim lahko...

 

To da mazda3 nima zra?nikov zadaj; koliko ljudi to moti?

 

Mazda 5 in 5vratna sestica... Ho?e? no?e?, suvi se prodajajo... Vem... Tudi jaz bi raje imel na izbiro uporabnej?e in cenej?e enoprostorce ala meriva namesto napihnjenih suvov (brez 4x4,torej je to qrac od qrca), ki ne ponujajo pol toliko uporabnosti na isti dol?ini...

 

Ampak tako pa? je . Povsod. Saj tudi telefona na tipke z navigacijo se ne da zlahka dobiti (preverjeno).

 

Mazda je firma. In firme delajo za zaslu?ek , ne za to, da bi zadovoljile tiso? razli?nih okusov.

 

Btw; kak?ne so ?tevilke prodaje Mazde napram recimo 5let nazaj? Globalno in pri nas.

Napisano

Kar se ti?e razo?aranja glede novih mazdinih bencinarjev... Saj pa a ni logi?no,da avto s turbino (sploh ?e je dizel) pa? bolje vle?e (predvsem iz nizkih vrtljajev) kot bencinar brez turbine?

 

Meni je to pri?akovano

 

Gre se bolj za to,da nekateri pa? rabijo/zelijo dizla (prikolica,poraba,filing turbine), nekateri smo pa pa? taki ,da se nam fu?ka za par dcl vi?jo porabo in pa? lagano kruzamo po cesti....

 

Edino fer se mi zdi,da mazdine bencinarje primerjamo z bencinarji brez turbine....

 

Ampak ... To je avtomobilisti?ni Forum, mi imamo radi avtomobile... Povpre?en uporabnik/uporabnica pa bo ?e zmeraj padel/padla na reklamo,lepe besede trgovca in se mu/ji (vsaj v salonu) sladko malo fu?ka pri katerih obratih je koliko navora...

Napisano

Ja teden pred mazdo, se peljal T-Roc. Pa? primerljivo mi je blo, kar se ti?e odziva na pedal za plin in ob?utka, kolk lima/nelima na zic. Pa? dejstvo je, da se oba morata dret, da kaj nardita. Definitvno pa sem ugotovil, da noben od slednjih vrjetno ne bo zame ;)

 

Hehe, ima? isti dizelski problem kot jaz. Te?ko je it na manj saj v ?ivljenju se vedno pri?akuje, da ?lovek napreduje in ne nazaduje.

33112_1.png

Napisano

Te?ko je it na manj saj v ?ivljenju se vedno pri?akuje, da ?lovek napreduje in ne nazaduje.

 

S tem se strinjam .... TODA! Kaj je pri avtu napredovanje in nazadovanje je precej definicija posameznika (tako kot vse ostalo). Enim je zadnja stvar, to da avto lima, da mece asfalt ven, da ima 9sec do 100 km/h, da , ... 

 

Napredovanje je recimo, da bo voznja bolj udobnam, lazja, varnejsa. Ali pa da bo avto bolj prakticen ker bo bolj prostoren. Ali pa ravno obratno napredovanje, ker bo avto manjsi in bolj prakticen za po mestu.

Napisano

Jst se pa kr strinjam z Bossem. Avto kupi? predvsem s srcem, hkrati pa mora zadovoljiti dolo?ene potrebe. ?e mora? voziti kolo in ga no?e? pritrjevati, na?eloma ?eli? pet vrat. ?e ima? otroke in no?e?, da jim je slabo, potem so koristni prezra?evalniki zadaj in zadosti pregledna okna. Poleg tega ho?e?, da imajo prostor za noge, sploh z malo ve? sedalnega prostora zadaj. V M3 bi lahko vse skupaj dodali in bi bila morda 500 eur dra?ja. Ampak jaz bi za to 3x bolj resno razmi?ljal o liftbacku kot pa sedaj o trenutni razli?ici. Lahko se kupi tudi 6, ki je starej?i model, hkrati pa tudi cca 7.000 eur dra?ja.

 

S tem zgubijo ogromno kupcev, ki i??ejo 'optimalen' paket za sprejemljivo ceno. Med drugim, prodajne ?tevilke Mazde so v petih letih ?le navzdol, njihova cena delnice pa na eni najni?jih ravni, ?e ne najni?ji ravni od uvedbe skyactive motorjev.

Napisano

To ni ?isto res, na najni?ji to?ki je bila delnica ravno pred uvedbo SkyActive motorjev, ?e smo ?e pri tem.  Je pa res da zadnji 2 leti po?asi pada. Tako kot ?e pri kaki drugi znamki.

Prodajne ?tevilke pa tudi niso tako drasti?ne ampak je prodaja po 2015 nekje tam tam. 

 

Bi se pa seveda lahko te ?tevilke konkretno izbolj?ale ja.

Napisano

Jst se pa kr strinjam z Bossem. Avto kupi? predvsem s srcem, hkrati pa mora zadovoljiti dolo?ene potrebe. ?e mora? voziti kolo in ga no?e? pritrjevati, na?eloma ?eli? pet vrat. ?e ima? otroke in no?e?, da jim je slabo, potem so koristni prezra?evalniki zadaj in zadosti pregledna okna. Poleg tega ho?e?, da imajo prostor za noge, sploh z malo ve? sedalnega prostora zadaj. V M3 bi lahko vse skupaj dodali in bi bila morda 500 eur dra?ja. Ampak jaz bi za to 3x bolj resno razmi?ljal o liftbacku kot pa sedaj o trenutni razli?ici. Lahko se kupi tudi 6, ki je starej?i model, hkrati pa tudi cca 7.000 eur dra?ja.

 

S tem zgubijo ogromno kupcev, ki i??ejo 'optimalen' paket za sprejemljivo ceno. Med drugim, prodajne ?tevilke Mazde so v petih letih ?le navzdol, njihova cena delnice pa na eni najni?jih ravni, ?e ne najni?ji ravni od uvedbe skyactive motorjev.

Jaz se tudi strinjam z bossom,ampak sku?am razumeti politiko firme..

 

No,jaz recimo ne podpiram 500eur vi?je cene na ra?un ve?jih oken (vpra?anje tudi kako bi vse skupaj vizualno izpadlo) ter zra?nikov zadaj.

 

Pa? mazda3 ni mi?ljena kot dru?inski avto v prvi vrsti. To so jasno pokazali ?e s tem,da nikoli ni bilo karavana.

Napisano

Ja, saj ravno v tem je zgresena politika Mazde. Naredili bi jo malenkost bolj dru?insko in bi imeli ogromno potencialnih kupcev. Ljudje, ki kupujejo avtomobile, so odrasli in v ve? kot polovici primerov najbr? star?i. Ni ?udno, da je ?koda za?ela noro nara??ati po prodajnih ?tevilkah s Fabio in Octavio, ker ponujajo family re?itve za sprejemljiv budget.

 

Sej je res, da je M3 tudi hatchback in da so dodali ?e CX-30. Pri M3 ima? katastrofalen C stebri?ek, pri CX-30 ima? ene najogabnej?ih plasti?nih kolotekov, kar sem jih kdaj videl. Pa pri nobeni ?e vedno ni zadosti prostora in brez udobja v zadnji vrsti. ?e bo njihova family ponudba M6 karavan, bojo pa tenko piskali, ker preprosto teh prodajo vedno manj.

 

V resnici bi morali imeti ?e en model med trojko in ?estico, ki bi bil non suv Cx-5.

 

 

Pa ?e to, ponudili bi lahko malenkost ve? izbirnosti. Lahko bi dodali vsaj kombinacijo usnje/tkanina (in ne samo ali blago ali usnje), pa vzvratno kamero za dopla?ilo posebej. Vem, da so s tem stro?ki pri kombinacijah opreme pri WLTP testih, ampak vsaj par zadev bi bilo lahko izbirnih. Mislim, da npr. pri CX5 pa imajo izbirnost kamere ali ne. Pa, ?e bi malce pomislili na odrasle kupce star?e, bi lahko ponudili tudi stranske zadnje airbage. Raje imam te in preglednost iz vozila, kot c stebri?ek s polno kovine, kjer mora? potem uporabljati pomagala blindspota in podobno. Da ne omenjam prezracevalnikov zadaj, ki jih ponekod po svetu celo imajo v M3, v Evropi pa ne. Magari bi jih dodali kot izbirno mo?nost.

 

Psiholo?ko imajo ljudje preprosto raje ni?je izhodi??no ceno in nato dopla?ila za opremo, ki se jim zdi vredna. Jaz miljon pomagal na novi trojki sploh ne potrebujem ali celo no?em, pa bi jih vseeno moral vzeti v zakup pri ceni, ki je seveda zato toliko vi?ja.

Napisano

To je res, malce ve? izbirnosti ne bi ?kodilo. ?eprav, nam zaenkrat M6 odli?no slu?i kot dru?inski avto. Tudi kot vle?ni konj za vleko prikolice :)

Napisano

Da ne omenimo idealnega dru?inskega vozila; Mazde 5, s fantasti?nimi drsnimi vrati, ki so ga ?e pred leti UKINILI. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja, saj ravno v tem je zgresena politika Mazde. Naredili bi jo malenkost bolj dru?insko in bi imeli ogromno potencialnih kupcev. Ljudje, ki kupujejo avtomobile, so odrasli in v ve? kot polovici primerov najbr? star?i. Ni ?udno, da je ?koda za?ela noro nara??ati po prodajnih ?tevilkah s Fabio in Octavio, ker ponujajo family re?itve za sprejemljiv budget.

 

Sej je res, da je M3 tudi hatchback in da so dodali ?e CX-30. Pri M3 ima? katastrofalen C stebri?ek, pri CX-30 ima? ene najogabnej?ih plasti?nih kolotekov, kar sem jih kdaj videl. Pa pri nobeni ?e vedno ni zadosti prostora in brez udobja v zadnji vrsti. ?e bo njihova family ponudba M6 karavan, bojo pa tenko piskali, ker preprosto teh prodajo vedno manj.

 

V resnici bi morali imeti ?e en model med trojko in ?estico, ki bi bil non suv Cx-5.

 

 

Pa ?e to, ponudili bi lahko malenkost ve? izbirnosti. Lahko bi dodali vsaj kombinacijo usnje/tkanina (in ne samo ali blago ali usnje), pa vzvratno kamero za dopla?ilo posebej. Vem, da so s tem stro?ki pri kombinacijah opreme pri WLTP testih, ampak vsaj par zadev bi bilo lahko izbirnih. Mislim, da npr. pri CX5 pa imajo izbirnost kamere ali ne. Pa, ?e bi malce pomislili na odrasle kupce star?e, bi lahko ponudili tudi stranske zadnje airbage. Raje imam te in preglednost iz vozila, kot c stebri?ek s polno kovine, kjer mora? potem uporabljati pomagala blindspota in podobno. Da ne omenjam prezracevalnikov zadaj, ki jih ponekod po svetu celo imajo v M3, v Evropi pa ne. Magari bi jih dodali kot izbirno mo?nost.

 

Psiholo?ko imajo ljudje preprosto raje ni?je izhodi??no ceno in nato dopla?ila za opremo, ki se jim zdi vredna. Jaz miljon pomagal na novi trojki sploh ne potrebujem ali celo no?em, pa bi jih vseeno moral vzeti v zakup pri ceni, ki je seveda zato toliko vi?ja.

Jp,citroen je isti; zakaj za vraga ni c4ka nikoli bila karavan? S tem da Citroen niti nima ?elje biti Premium / vozniski avto... Pa je xsara break bila ?isto ok avto svoje ?ase.

 

Ok,oni so vsaj ostali pri berlingu in normalnem enoproatorcu na osnovi c4ke...

 

Jbg,saj je ?e tekla debata tu , da so popularni suvi spodnesli marsikatere uporabne a ne tako fancy avtomobile...

 

Zgleda raja to ho?e.

To je res, malce ve? izbirnosti ne bi ?kodilo. ?eprav, nam zaenkrat M6 odli?no slu?i kot dru?inski avto. Tudi kot vle?ni konj za vleko prikolice :)

Ja,ampak 6ka je za marsikoga financno nedosegljiva.

Napisano

Prej?nja generacija mazde 3 je bila tudi v izvedbi emotion kjer je bila oprema na nivoju osnovne ?kode. A ker so teh prodali zelo malo, so se odlo?ili kot so se.

 

Emotion je na voljo ?e v mazdi 2 in CX-5, ki pri nas stane 25,490? v Nem?iji je pa 18,590. Pa jih verjetno ni? ne prodajo tak?njih. ?e bi jo por nas imeli po tak?nih cenah cca 19.000?, bi pa vrejetno tudi kak?na ?la, ker je le malo nad nivojem Dusterja pa dosti ve? avta.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

No ja v razredu karavanov, pa spet ne izstopa toliko. Je pa dra?je kot pol-tovorna vozila, to pa.

Ho?em povedati, da je ta rang za marsikoga nedostopen.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja... to trdi zahod, ki vedno pravi, da za vsako pizdarijo so vedno krivi Rusi. To je fajn, ker vedno imaš sovražnika, ki ga uporabiš za prikrivanje vseh možnih nesposobnosti.   Jaz bi jih prej vprašal, kako je Kamala zmagala le v tistih državah, kjer nisi rabil osebnega dokumenta za avtentikacijo na volitvah. Njihov volilini sistem je leta in leta tako luknjast (namenoma uporabljen ta izraz), da je v primerjavi z našim volilnim sistemom, ZDA kot država nekega tretjega sveta. Pa sem prepričan, da za tako stanje niso krivi Rusi, ampak kar ameri sami.   Je pa v veliki večini vedno tako, da ljudje nekomu drugemu očitajo to kar počnejo sami. Zato ker vedo, da lahko to sami počnejo in so prepričani da tako delajo tudi drugi. Pri vmešavanju v volitve drugih držav pa mislim, da so ameri najbolj zverzirani z največ znanja kako to počet in da jim nihče ne seže niti do kolen.
    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
    • Ma ja v MB je tudi Kangler odletel s protesti.   Jaz sem mnenja, da ni potrebno izvoljene oblasti trpet cel mandat. Če je narodu dost, odleti, kot je prišla.   Podobno smo v Sloveniji imeli rumene jopiče in jih nismo zaradi razgrajanja na protestih postrelali 😉   Če bi gledal širše, bi vedel, da so rusi tudi ameriške volitve sabotirali. Žal niso zlati.
    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.