Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A pa ni mo?no, da je ?lo za razli?ne stopnje opreme... al pa recimo, da se da dopla?at za bolj?o toplotno in zvo?no izolacijo in zato razlika?  :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Opcij je mali milijon... Na? je bil osnovni z ve? opreme...

Pri bloku motorja pa ni izbire...

Ops... Smo spet za?li...

Napisano

S tako starimi nimam stika, mam pa od letnika 2003 naprej 90% V6 motorji, menjalniki pa navadnih H do Eps in do zdaj nisem opazil da bi katalo?ke delov bile kaj razli?ne.

Ve? mogo?e oznako motorja OM502?

Drga? kabine so lahko razli?ne od opreme, isto kot pri avtih.

?e ne bom pozabil bom nasledji? ko bo spet kako ?olanje povpra?al kaj ve? o tem.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Katalo?ke iste, samo v osnovi je razlika bila...

Za te oznake ne vem, kar se motorjev ti?e...


?e 13 let nisem ve? aktiven v tovornjaku...samo kdaj pa kdaj...zdaj sem ve? v busu...

Napisano

Jaz se iskreno tega bojim. ?e ti nekje pomotoma bremza v sili z ABS ter je za tabo avto, ki tega nima, voznik pa ne zabremza na polno, se ti zakadi v rit in potencialno po?koduje kak?no vratno hrbtenico :/

Napisano

Hja, meni je tudi ?e 1x zabremzal sam od sebe bolj ali manj brez veze. Pred, mano avto zavija desno in ko je ?e skoraj v ulici, mogo?e samo ?e kake pol metra avta na cesti in tudi, ?e bi do konca zavrl ostane cesta za naravnost ?e vedno prosta. Takrat pa Mazda na silo do konca "emergency break". ?e dobro, da ni bilo za mano nikogar, ker bi lahko bilo precej grdo.

 

V glavnem, kolikor je lahko sistem koristen, je po drugi strani lahko v dolo?enih situacijah tudi nevaren. In zdaj vpra?anje, ?e pride do karambola tipa "breake check" zaradi tega, kdo bo odgovoren? Jaz nisem bremzal, avto je in spro?il nalet. Na?eloma sicer pravijo, da bi morala biti varnostna razdalja, ampak tudi naglo zaviranje brez razloga je prekr?ek. Torej kaj zdaj... a bo Mazda nosila krivdo?

33112_1.png

Napisano

Se povsem strinjam... tudi meni se je enkrat zgodilo, da je 6ka na polno bremzala za bv, situacija verjetno skoraj identi?na tvoji. Hitrost sicer kakih 30 km/h, a tisti ki je vozil za menoj, je komaj ustavil. Jaz v taki situaciji ne bi pomislil na bremzo, ampak po potrebi malenkost obvil zavijujo? avto, ?e bi se ta nenadoma ustavil. Avto pa pisk, sporo?ilo "brake", desetinko kasneje pa skoraj stol?ena rit. Kriv bi bil verjetno itak vedno zadaj voze?i, varnostna razdalja pa to, ampak ?e bi oni zadaj imel kamero ali pri?o, bi bila te?ka, saj bi lahko od zadaj izgledalo kot namerni brake-check. :(

Napisano

Se povsem strinjam... tudi meni se je enkrat zgodilo, da je 6ka na polno bremzala za bv, situacija verjetno skoraj identi?na tvoji. Hitrost sicer kakih 30 km/h, a tisti ki je vozil za menoj, je komaj ustavil. Jaz v taki situaciji ne bi pomislil na bremzo, ampak po potrebi malenkost obvil zavijujo? avto, ?e bi se ta nenadoma ustavil. Avto pa pisk, sporo?ilo "brake", desetinko kasneje pa skoraj stol?ena rit. Kriv bi bil verjetno itak vedno zadaj voze?i, varnostna razdalja pa to, ampak ?e bi oni zadaj imel kamero ali pri?o, bi bila te?ka, saj bi lahko od zadaj izgledalo kot namerni brake-check. :(

Kaj pa tista varianta, da ti je pred avto sko?il ma?ek ali kak?na druga ?ival in si nagonsko reagiral ter na polno po ?lajfu? :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Varnostna razdalja te re?i, kot ste napisal, druge ni. Sistem deluje vedno enako tako da boste ?e ve?krat v enaki situaciji, pa sre?no.....

Napisano

Tako tako, varnostna razdalja, ki re?uje vse probleme.

 

Sem pa nenamerno zadnji? preizkusil "pre?ni promet" zadaj, sem obra?al v ulici in sem ?el nazaj do ?ive meje in naenkrat bum, zabremza na polno, ?e kr ene 30 cm pred samo ?ivo mejo :P

Napisano

Hja, meni je tudi ?e 1x zabremzal sam od sebe bolj ali manj brez veze. Pred, mano avto zavija desno in ko je ?e skoraj v ulici, mogo?e samo ?e kake pol metra avta na cesti in tudi, ?e bi do konca zavrl ostane cesta za naravnost ?e vedno prosta. Takrat pa Mazda na silo do konca "emergency break". ?e dobro, da ni bilo za mano nikogar, ker bi lahko bilo precej grdo.

 

V glavnem, kolikor je lahko sistem koristen, je po drugi strani lahko v dolo?enih situacijah tudi nevaren. In zdaj vpra?anje, ?e pride do karambola tipa "breake check" zaradi tega, kdo bo odgovoren? Jaz nisem bremzal, avto je in spro?il nalet. Na?eloma sicer pravijo, da bi morala biti varnostna razdalja, ampak tudi naglo zaviranje brez razloga je prekr?ek. Torej kaj zdaj... a bo Mazda nosila krivdo?

 

Ne bo, ker si ti voznik. Voznik v polnem pomenu besede. 

 

Meni se sicer to ?e ni zgodilo, mislim je za?el bremzat, ampak tko lepo linearno in takrat sem samo malce gasa dodal in nekako to pomeni, da 'prevzame?' nadzor. To je taka simpl fora.

Napisano

@Spektr: da ti ne govori? o radarskem tempomatu? Po napisanem, si predstavlam, da @Boss ni furu s tempomatom, ampak je dejansko to biu "emergency brake" brez opozorila.

Napisano

Moja ?e tega nima,se pa zato dere na polno,tako da te opozozi na te nevidne kote,kar mi je ?isto dovolj. Naj bi pa imela zaviranje v sili naprej, ampak nevem kako bi preizkusil ?e dobro dela,ker do sedaj se mi ?e ni aktiviral. Dobro je vedeti ?e sploh dela!

Napisano

Ce vam veckrat zavira, to pomeni, da vozite preblizu :) ....  ali pa imate nastavljeno, da ze zgodaj opozarja in ukrepa ... 

 

IMG_5960_23DAE231.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kaj pa tista varianta, da ti je pred avto sko?il ma?ek ali kak?na druga ?ival in si nagonsko reagiral ter na polno po ?lajfu? :zvizga:

V takem primeru bi bilo seveda za?eljno, da sistem reagira hitreje kot lahko sam, ker se nenadoma pojavi ovira pred avtom.

 

Drugo pa je, ?e avto pelje pred teboj, torej ga ima? ti in radar ?e na o?eh, avto zavija (v moji situaciji) v desno v stransko ulico, ti pa pelje? ?e naprej z nespremenjeno hitrostjo naravnost brez zaviranja, morda samo malo spusti? plin, saj 100 % ve? da se bo iz?lo. Sistem oceni, da se zelo verjetno le ne bo iz?lo in ker je pri 30 km/h varnostna razdalja majhna, recimo 10 metrov, ker avto pred teboj ?e zmanj?uje hitrost, zavije desno, je varnostna v nekem trenutku samo ?e 5 m, sledi pisk in takoj zatem na polno po bremzi. Saj ne re?em, better safe than sorry, ampak po tem dogodku je ?el SCBS za nekaj dni na na OFF.

Napisano

Saj pravim, do zdaj se mi je 1x to zgodilo, ampak sistem res ne bi rabil ne bremzat kaj ?ele bremzat na polno. Bolj je problem v tem, da je ?lo na polno in v tistem trenutku voznik ne more ni? narest. Se pravi samo ?aka? a bo kaj po?ilo od zadaj. In ne vem zakaj bi recimo jaz nosil odgovornost, ki ni nastala zaradi mojega nespametnega dejanja? Zakaj bi jo recimo nosil tisti zadaj, ki tudi ni mogel pri?akovati, take divje reakcije? 

 

Tukaj se zdaj samo pogovarjamo o tem, d ane bo zdaj kdo iz ko?e skakal in besno razlagal o varnostnih razdaljah. Bolj gre v smislu, kako bo izgledalo, ko bodo vozila dobivala vse ve? avtonomije pri vo?nji. Ko bodo vsa avtomatska bo sicer ratala vo?nja brezvezna ampak karambolov pa verjetno ne bo ve?. Ampak do takrat bo pa kar dolgo vmesno obdobje, ko se bodo avtonomna vozila me?ala s klasi?nimi in dejasnko bi morali razvijalci predvideti, da vse to vedno ni tako idealno kot mogo?e izgleda v teoriji.

33112_1.png

Napisano

Zanimivo, imel sem ?e n takih situacij, ampak da bi pani?no za?el avto zavirat, to pa ne. Imam nastavljeno da se ?imprej oz ?im bolj zgodaj pojavi sicer to obvestilo 'BRAKE'.

Najhuj?e je, da je avto sicer za?el malce zavirat, to je pa to. Zanimivo.

Napisano

Tisti zadaj mora vedno pricakovat taksno situacijo... Kaj pa ce bi tebi otrok skocil pred avto in bi tudi na polno stopil na zavoro? 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To ?e res... ampak v mojem primeru je ?lo za dogodek na ?tiripasovni ?martinki, ki ima odli?no preglednost, saj je je do prve ovire na vsaki strani ?e 10-15 metrov preglednega prostora. Tako, da bi otrok lahko presenetil, le ?e bi bil recimo sin Useina Bolta. 

 

Ho?em povedat, da bi tak dogodek videla oba, tako jaz kot zadaj voze?i.

33112_1.png

Napisano

Pa si preveril, kako imas nastavljen SBS/SCBS? Ce imas na "Far", te bo opozoril ali prevzel zavore precej zgodaj ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja, sam no?em to, da se preve? vme?ava... bom pa preveril kako imam nastavljeno, sam kolikor sebe poznam je bilo na near, da ne opozarja skos.

33112_1.png

Napisano

Jaz imam nastavljeno na default, mislim da je to na medium, ?e se ne motim...pa se mi je samo enkrat to spro?ilo. In ?e to samo zato, ker sem to namerno izzval, da sem preveru ?e sploh dela. Sem se pa takrat kar precej pribli?al vozilu pred menoj in tudi v primeru, da avto ne bi sam zaviral, bi pa sam mogu zavirat in to ne ravno dosti manj kot je avto sam...tako da jaz z vsiljivostjo in nasplo?no delovanjem tega sistema zaenkrat nimam te?av. Pa tudi ostali varnostni sistemi se mi ne zdijo pretirano vsiljivi...zadnji?, ko sem se vozu po Ljubljani se mi je opozarjanje na mrtve kote zdelo prav fajn, res zelo dobro deluje in pride zelo prav pri menjavanju pasov :) Mogo?e ima pa tanova trojka to ?e kaj po?timano, ne vem :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja ampak za taksirat pa Mx5 ne bi bila, ali pa bolj za "unikatne" stranke in to v ednini
    • V smislu, da mi NI všeč, da imaš težave z zavorami, kar je res žalostno oz mi NI VŠEČ, kot naj bi ponazarjal tudi "dislike"
    • Tole me spomni na začetek stoletja, ko sem se spravljal graditi hišo. Bil sem pod vtisom obiska prijateljev na Danskem, kjer si za razliko od Slovencev ne delajo hiš za 1.000 let, ampak za obdobje ene generacije. V njihovem primeru: - otroci odidejo od doma pred 20-tim letom v dijaške-študentske domove - ko dobijo službo kupijo družinsko nepremičnino na hipoteko za 25 let - ko njihovi otroci odidejo od doma prodajo preveliko hišo in kupijo manjšo za 2 človeka - ko se starša postarata prodata manjšo hišo in kupita varovano stanovanje   Mene sta oče in stric nagovarjala, kako moram hišo obvezno podkletiti. Sem jima rekel, da jo, če jo plačata.   Ti naši Danci pa so preživeli s pritlično hišo 150 m2, brez kleti, z eno manjšo lopo na vrtu in enim nadstreškom za avto. Pa sem naredil podobno. Po 20-tih letih pogrešam klet?   Če bi jo imel, bi verjetno notri gnilo vrsto stvari in na koncu segnilo - romalo na smetišče. Sedaj veliko tega gnije na podstrešju in v lopah. Še nekaj let in bova z ženo sama v 200 m2 veliki hiši ... eno otroško sobo 14 m2 lahko namenim za shranjevanje.   
    • Za diktatorje (prihod na oblast, obstanek na oblasti) obstajajo neka splošna pravila. Pomaga, da ljudi strašiš bodi si z notranjim ali zunanjim sovražnikom, recimo danes so to migranti, 100 let nazaj so bili Judi, ... tudi v Jugoslaviji je Tito poskrbel za to, kot je omenil @Alex:   How to Become a Tyrant  Watch How to Become a Tyrant | Netflix Official Site WWW.NETFLIX.COM Ruling with an iron fist requires an aspiring dictator to know the playbook for absolute power, as history's despots prove in this sardonic docuseries. Prevzem oblasti (Seize Power) Zanimanje za postati tiran? Obstajajo pravila, in priročnik za vzpon v diktaturo se začne z enim najbolj brutalnih v zgodovini: Adolfom Hitlerjem. Zatreti svoje tekmece (Crush Your Rivals) Zavarovali ste si mesto na vrhu, vendar ohranjanje moči pomeni, da morate paziti na hrbet. Nihče tega ni počel bolje ali bolj neusmiljeno kot Saddam Hussein. Vladati s terorjem (Reign Through Terror) Ko nadzorujete svoje prebivalstvo, je bolje biti ljubljen ali strahovan? Idi Amin je zagotovo mislil, da pozna pravi odgovor na to vprašanje. Nadzorovati resnico (Control the Truth) S pomočjo javnih odnosov, revizionistične zgodovine in cenzure. Sovjetski avtokrat Joseph Stalin je našel določeno prilagodljivost z resnico koristno. Ustvariti novo družbo (Create a New Society) Svoboda govora? Pravica do zbiranja? Upornik, ki je postal diktator, Muammar Gaddafi, je ugotovil, da morajo civilne svoboščine izginiti pri preoblikovanju družbe. A postal je mehak. Vladati večno (Rule Forever) Prevzem oblasti je težak, a ohranjanje je še težje. V Severni Koreji je dinastija Kim odkrila skrivnost večnega vladanja: razglasili so se za bogove.
    • Če bi imeli vodkarji normalnega vodjo in ne psihiča, bi lahko vse super funkcioniralo. Ne bi bili sicer prijatelji a bi lahko  lepo sodelovali. Tako pa si z njegovo diktaturo in ozemeljskimi  težnjami  ne moremo trenutno nič pomagati. Sedaj, ko imamo na drugi strani luže še enega pacienta, bo pestro.  Tvoje pisanje me spominja na dneve v jugo armiji. Vsako jutro na zboru so nam rdeči polit komisarji predavali o nevarnosti, ki nam preti z zahoda. Pa smo že prej lepo hodili vsi v Trst in glej ga zlomka, nikjer vkopanih zahodnih vojakov in nikjer nobene grožnje. Mi z obale smo se samo smejali njihovim blodnjam. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.