Skoči na vsebino

NOVA MAZDA 3 (2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 31 minutami je robertos664 napisal:

Pet let je garancije, tak da me ne skrbi 😁

Res je,ampak avto je laho precej časa v delavnici,upam da ne bo tako!:o

Napisano (urejeno)

tisti, ki jim ropota v armaturki, preberite ta post. Nemci so našli in rešili zadevo..

 

 

logo.og.mf.jpg
WWW.MAZDA-FORUM.INFO

Moin, mein privater Mazda 3 BP knarzt und klappert neuerdings bei kalten Temperaturen und vorwiegend im 2-Zylinder betrieb aus der Mittelkonsole,...

 

 

 

Popravljeno od robertos664
Napisano
On 9/9/2020 at 7:22 AM, robertos664 said:

Do zdaj me še noben japonec ni razočaral 😁

Japonke si tudi že probal? :lol:

Napisano (urejeno)

Dva vprasanja za lastnike nove mazde 3.

1. Vlecna kljuka
Tisti ki ste si na 2019+ mazdi montirali vlecno kljuko. Zanima me koliko vas je stala z montazo na uradnem servisu in ali je kdo montiral neoriginalno ... kje in koliko? 

2. Skripanje zavor
Imam verzijo z avtomatskim menjalnikom in sem ze od zacetka opazil, da pri speljevanju in ustavljanju skripajo zavore. Sam sem mislil da je kriva el. rocna zavora ampak so mi na servisu pojasnili da je to normalno pri avt. menjalnikih ker je prisotn navor od motorja, ko se zavore niso popolnoma stisnjene ali popuscene. A ima kdo podobne izkusnje z avtomatskim menjalnikom?
 

Popravljeno od Alencek
Napisano (urejeno)

Sicer pišem za šestico:

1. Ja sem, od bosala skrita, s 13 polno vtičnico in stalnim 12v z 15A varovalko, dal sem nekje okoli 350 se mi zdi z montažo.

 

2. Ja, enako.

Popravljeno od SpEkTr
Napisano

@SpEkTr hvala za info! A smem vprasat pri kom si to montiral?

Glede na to, da na mazda servisu hocejo circa 500 eur za kljuko/el.snop in pa 260 eur za delo se mi zdi to dost bolj smiselno. Vprasanje je samo ce dovolijo montazo neorginalnih vlecnih kljuk, ko je avto v garanciji. 

Napisano
pred 11 urami je Alencek napisal:

@SpEkTr hvala za info! A smem vprasat pri kom si to montiral?

Glede na to, da na mazda servisu hocejo circa 500 eur za kljuko/el.snop in pa 260 eur za delo se mi zdi to dost bolj smiselno. Vprasanje je samo ce dovolijo montazo neorginalnih vlecnih kljuk, ko je avto v garanciji. 

Seveda lahko, če je kluka homologirana, kar pa sigurno je! 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 8. 9. 2020 ob 8:14 je robertos664 napisal:

kako je sedaj z novo trojko? je ali ni? 

Imam nagledano SkyactiveX GT plus sedanko, danes grem na testno vožnjo.. Mogoče se vrnem med mazdaše. 

Samo črički v notranjosti me skrbijo, je to res pogosto?

s staro trojko sem bil zadovoljen razen laka, ki je bil ultra občutljiv. So kaj izboljšali to? Imel bi perla belo, so kakšni znani problemi?

 

lp

Mojo sedanko GT skyactive x po 5 mesecih brez kaksnih podobnih problemov. Bil edino na servisu, ker je popustil napenjalec jermena za altenator. Dali nadomestni avto, narocili del, zamenjali, vse v 2 dneh in dela vse bp.

 

dne 8. 9. 2020 ob 8:31 je Gelipter napisal:

To....testiraj pa poročaj👍😁  .

Jaz sem vozil Mazdo 3 motor X.gree..boljse lega ok in podvozje 👍. oprema not je boljša .😁

Lepo da prideš spet med Mazdaše ...zoom zoom lp

Vozil G in X. X je za voznjo veliko boljsa, gre vse bolj tekoce in tudi tisje,...pri G edino najbolj moti izklop cilindrov...se kr cuti vibracije

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
dne 8. 9. 2020 ob 18:12 je Bini napisal:

Dobra ocena, upam pa, da bo ta X motor nekaj časa funkcioniral kot je treba.... :party0035:

Tud jaz😁😁🤞. Smo poskusni zajcki. Sam ce bi se enkrat izbiral bi vzel isto sedan in X💪.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 57 minutami je mazda3 2010 napisal:

Tud jaz😁😁🤞. Smo poskusni zajcki. Sam ce bi se enkrat izbiral bi vzel isto sedan in X💪.

Super,da si zadovoljen in upam,da bo tako ostalo.:prstgor:

Ps;kako slikco prilepi,da vidmo to mrcino.

Popravljeno od Bini
Napisano
dne 26. 9. 2020 ob 12:03 je Bini napisal:

Super,da si zadovoljen in upam,da bo tako ostalo.:prstgor:

Ps;kako slikco prilepi,da vidmo to mrcino.

20200929_171309.thumb.jpg.deb9b05768742ac6af25ce00e6900327.jpgevo...

  • Všeč 2
  • Ljubim 4
Napisano

Pismo je lepa 😍

 

Sam kolk je pa kaj praktična kot družinski avto?? Sam imam 6ko GH, s petimi vrati in je prtljažnik čista zmaga. 

Napisano

Pralni stroj zih ne gre v prtljažnik. Zato je sila malo uporaben. Sam je pa zato lepsa👌

Napisano (urejeno)
dne 3. 10. 2020 ob 14:35 je Freak napisal:

Pismo je lepa 😍

 

Sam kolk je pa kaj praktična kot družinski avto?? Sam imam 6ko GH, s petimi vrati in je prtljažnik čista zmaga. 

hja, kaj naj ti rečem. Kot družinski avto ti težko rečem, ker ga v ta namen ne uporabljam. Prtljažnik je zelo dolg, ni pa pretirano globok. Najboljše je, da vzameš kako testno i n doma vržeš not en povprečen kufr in malo vidiš kako je s prostorom...V vsakem primeru te rešuje streha. Za 3 Člansko družino sigurno BP, za 4 člansko družino pa se začno kompromisi. Če veliko potujete kot družina + prtljaga, pol se drži 6ke.

dne 3. 10. 2020 ob 15:42 je Gregster napisal:

Pralni stroj zih ne gre v prtljažnik. Zato je sila malo uporaben. Sam je pa zato lepsa👌

To ziher ne hahaha. Za kufre je ok, za večje predmete pa ni uporaben. Sam v zadnjih 20+ letih nisem vozil pralnega stroja ali hladilnika😁. Men osebno je "ta dolga" veliko lepša. Samo prva verzija je bila HB, vse ostale tri sedan.

Popravljeno od mazda3 2010
Napisano

No js sm pa glih letos furu notr hladilnik in stroj, tko, da mi ta hb verzija zelo odgovarja. Razmišljam pa tudi v smeri montaže kljuke. Je pa res ta limuzina lepša kot prejšnja verzija.

Napisano
pred 22 urami je Gregster napisal:

No js sm pa glih letos furu notr hladilnik in stroj, tko, da mi ta hb verzija zelo odgovarja. Razmišljam pa tudi v smeri montaže kljuke. Je pa res ta limuzina lepša kot prejšnja verzija.

20201006_181104.thumb.jpg.8487403685e74f129c6d71dc20498572.jpg20201006_170646.thumb.jpg.7b651eda140caf39202f72bd318d2c4c.jpg

Pravkar je mazda3 2010 napisal:

20201006_181104.thumb.jpg.8487403685e74f129c6d71dc20498572.jpg20201006_170646.thumb.jpg.7b651eda140caf39202f72bd318d2c4c.jpg

evo še zadnji del...pri X so izpušne odprtine večje kot pri G

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
  • 2 meseca kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Opozorilo z vrha zveze Nato: Pripravite se na vojni scenarij SIOL.NET Visoki vojaški poveljnik zveze Nato Rob Bauer je podjetja pozval, naj bodo pripravljena na vojni scenarij ter temu... Mogoče malo v razmislek kako daleč smo.....   
    • Jutra so najlepša zjutraj, sploh ob dobri kavici..... 🤗😉
    • Sem v nedeljo hotel na Rogli malo sprobat kak so kaj 3 leta stare Kleberce še v formi pa je bila kopna cesta..... 😵‍💫🥴😉
    • Ekola, zaj imaš avto kot je treba, samo voziš se in to čim več in čim dlje.... 
    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.