Hondakiller Napisano 23. junij, 2018 Prijavi Napisano 23. junij, 2018 Lep pozdrav.Po spletu okoli??in sem nov lastnik Mazde 6. Prvo vo?njo na ?iht je pre?ivela na avtovleki. Super za?etek. Je pa sklopka drsela ?e ob nakupu tako da sem nek servis pri?akoval.Zanima me slede?e, nekje na tem forumu sem zasledil, da je treba s sklopko menjati tudi vztrajnik. Zakaj? Namen imam samo obnovit lamelo in kupit nov potisni le?aj.P.s. rabim tudi displaj kjer stroj najbr? prikazuje temperaturo za klimo, kje se da to dobiti? Citiraj
Scr3am Napisano 23. junij, 2018 Prijavi Napisano 23. junij, 2018 Vztrajnik moras menjati zato, ker imas dizla in imas dvomasni vztrajnik za razliko od bencinarja k ima enomasnega. Display bos pa najceneje dobil iz kaksne razbite za 20-30e...zamenjas ga pa sam v 15 min Citiraj
Hondakiller Napisano 23. junij, 2018 Avtor Prijavi Napisano 23. junij, 2018 ?tekam da je dvomasni vztrajnik. Ampak avto je vreden 700 eu.. Citiraj
Scr3am Napisano 23. junij, 2018 Prijavi Napisano 23. junij, 2018 Ja potem pa kupi rabljen vztrajnik, ker kolikor jest vem je pri vseh znamkah vztrajnik drag in prav tako ga je potrebno menjati, ce je dvomasni, pa imas lahko bmwja ali pa ferarija. Lahko pa vprasas na uradnemu servisu za ceno, saj bos lahko za ta denar dva avta kupil . Poklici se pelkota pa vprasi za ceno. 1 Citiraj
Alex Napisano 24. junij, 2018 Prijavi Napisano 24. junij, 2018 Tudi, ?e ima? avto, ki ga dobi? zastonj, so rezervni deli enako dragi, kot za nov avto. Ponavadi,ko avto kupuje?, ga dobro pregleda?, ugotovi? v kak?nem stanju je in kolik?ni bi bili stro?ki popravila, ?e se za avto odlo?i?.V tvojem primeru je prej?nji lastnik raje avto prodal pod ceno, ker je najbr? vedel, da bo potrebna menjava sklopke. Ali ti je to povedal ali ne je pa ?e druga zgodba. 1 Citiraj
Hondakiller Napisano 24. junij, 2018 Avtor Prijavi Napisano 24. junij, 2018 Mene ubistvu zanima samo, ali bo avto peljal ?e menjam samo lamelo, glede na to da je bila res na koncu. Ubistvu ni bilo vec nic mesa na njej. Citiraj
Tilen5 Napisano 24. junij, 2018 Prijavi Napisano 24. junij, 2018 ?e ti vztrajnik ne otresa in vibrira lahko menja? samo sklopko. Ne vem zakaj bi bil problem. 1 Citiraj
Slash13 Napisano 25. junij, 2018 Prijavi Napisano 25. junij, 2018 Kot je rekel TiEn, meni je ?la sklopka, vztrajnik je bil ok in sem menjal samo sklopko, 100kkm kasneje, je vztrajnik ?e vedno ok. 1 Citiraj
robz Napisano 12. april, 2021 Prijavi Napisano 12. april, 2021 Evo tudi jaz imam probleme s sklopko. Avto je mazda 6, 1.8 benz l. 2004. Prevoženih 205k km. Lastnik sem dobrih 7 let in zadnji teden težje prestavljam (zadnji 2 leti se vozim samo po mestu in sem naredil cca 8k km). Menjalnik je ratal trd v pm. Tudi sklopka je ratala problematična in sicer, se je spremenila trdota in jo težje vrne nazaj, oz se zatika. Uglavnem občutek je zelo čuden. Kaj svetujete? Je imel kdo podobne probleme? Jasno mi je, da bo najbrz potrebno zamenjati sklopko, se v tem času lahko vozim ali obstaja strah, da nekje obticim? Citiraj
Scr3am Napisano 12. april, 2021 Prijavi Napisano 12. april, 2021 Jest sem na prvi generaciji tudi imel zelo trdo pedalo za sklopko dokler enkrat ni sklopka notri ostala in se ni vec nazaj vrnila. Baje je bila zato kriva neka gumijasta cev nad cilindrom. Sem potem kar komplet s sklopko vred menjal, ker je bila ze mal boga in od takrat naprej je bilo pedalo mehko, kot puter :). Ko sem avto prodal pri 360k km je bilo pedalo se vedno enako mehko. Sklopko sem pa menjal pri 240k km se mi zdi. Je bil pa 1.8 bencinar. 2 Citiraj
Alex Napisano 12. april, 2021 Prijavi Napisano 12. april, 2021 pred 25 minutami je Scr3am napisal: Jest sem na prvi generaciji tudi imel zelo trdo pedalo za sklopko dokler enkrat ni sklopka notri ostala in se ni vec nazaj vrnila. Baje je bila zato kriva neka gumijasta cev nad cilindrom. Sem potem kar komplet s sklopko vred menjal, ker je bila ze mal boga in od takrat naprej je bilo pedalo mehko, kot puter :). Ko sem avto prodal pri 360k km je bilo pedalo se vedno enako mehko. Sklopko sem pa menjal pri 240k km se mi zdi. Je bil pa 1.8 bencinar. Tudi pri moji je bilo enako. Žena je vedno bentila nad trdo sklopko. Dokler ni pedal enkrat ostal v podnu. Takrat mislim, da smo zamenjali cilinder in od takrat je kot praviš pedal mehek kot putrček. Tudi jaz sem mislil, da je sklopka na koncu a smo naredili od takrat že 80Kkm in je še vedno pri 250Kkm v redu. 2 Citiraj
Deeyan Napisano 12. april, 2021 Prijavi Napisano 12. april, 2021 Men se je pa pri 323F 2.5 V6 zgodil, da se je začela prestavna ročka zatikat in sm lahk prešaltu šele, ko sm se škor čist ustavu... Diagnoza je bila: prelomljena lamela čez pol 1 1 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
robz Napisano 13. april, 2021 Prijavi Napisano 13. april, 2021 Hvala za odgovore. Zadeva je sledeča: včeraj se je izkazalo, da je glavni problem v menjalniku in sicer moram avto ugasniti, da dam lahko v prvo, v drugo gre komaj, v tretjo in četrto pa malo lažje. Upam, da mi rata prit do medvod s tako vožnjo Glede na sledeče bo treba najbrž zamenjati sinhrone, žico?? Avto je najbrž vreden manj kot 1k eur, ima kdo kakšne poceni linke do teh stvari oz. kako se reče sinhronu po slovensko? Prvi znak, da bo šel menjalnik je bila trda sklopka, ki je ne vrača v celoti, je možno, da je sklopka ok in da je problem samo v menjalniku? Citiraj
x-layer Napisano 13. april, 2021 Prijavi Napisano 13. april, 2021 Kot so že drugi pred mano odgovorili, najprej preveri gumi cev med hidravličnim cilindrom in kovinsko cevjo. Sam sem imel točno tako težavo in je bil strošek zanemarljiv... 1 Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
robz Napisano 13. april, 2021 Prijavi Napisano 13. april, 2021 pred 48 minutami je x-layer napisal: Kot so že drugi pred mano odgovorili, najprej preveri gumi cev med hidravličnim cilindrom in kovinsko cevjo. Sam sem imel točno tako težavo in je bil strošek zanemarljiv... Hvala, kje pa to pogledam sem bolj laičen na tem področju? A na koncu si potem menjal samo gumo ali tudi cilinder? Gledam tukaj, da dobim okvirno predstavo za ceno, če je samo to lahko živjo vpijem Citiraj
x-layer Napisano 13. april, 2021 Prijavi Napisano 13. april, 2021 Pri meni je šlo za takšno gumi cev. Sam ne moreš tega ugotoviti, eden mora biti (najboljše) pod avtom, drugi pa pritisne sklopko. Tako lahko prvi vidi, če se ta dvoslojna cev napihne kot žaba, kar je posledica počenega notranjega sloja cevi... To je za začetek, če ni to, potem pa iščeš naprej... 1 Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Scr3am Napisano 14. april, 2021 Prijavi Napisano 14. april, 2021 jap tocno tako je bilo pri meni in sicer cev se je napihnila, kot zaba Citiraj
robz Napisano 21. april, 2021 Prijavi Napisano 21. april, 2021 Pele pravi, da je sklopka. Kaj priporocate; japanparts, ashika in podobne zadeve ali blueprint. Mam možnost dobiti blueprint za isto ceno kot ostale. Vec kot 100eur panebom investiral Citiraj
Deeyan Napisano 21. april, 2021 Prijavi Napisano 21. april, 2021 pred 8 minutami je robz napisal: Pele pravi, da je sklopka. Kaj priporocate; japanparts, ashika in podobne zadeve ali blueprint. Mam možnost dobiti blueprint za isto ceno kot ostale. Vec kot 100eur panebom investiral od teh bi js Japanparts uzel 3 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
scania Napisano 21. april, 2021 Prijavi Napisano 21. april, 2021 jaz bi vzel valeo sachs aisin 3 Citiraj
Brane Napisano 21. april, 2021 Prijavi Napisano 21. april, 2021 Kar na dinos jo pelji če nisi pripravjlen dat 400 eur 2 Citiraj
robz Napisano 21. april, 2021 Prijavi Napisano 21. april, 2021 pred 40 minutami je Brane napisal: Kar na dinos jo pelji če nisi pripravjlen dat 400 eur 400eur za sklopko, če je avto vreden 1000eur? ni šans:) 1 Citiraj
Tilen5 Napisano 21. april, 2021 Prijavi Napisano 21. april, 2021 (urejeno) 400€ dvomim da je(zelo težka), ker za tak dnar dobiš zraven vztrajnik,.. vnesi podatke avta na autodoc pa poglej kaj ti vrže ven Popravljeno 21. april, 2021 od TiEn Citiraj
Scr3am Napisano 21. april, 2021 Prijavi Napisano 21. april, 2021 LUK vzami. Pomoje je se celo prva vgradnja. Jest sem dal 160€ se mi zdi. Je bil pa 1.8 bencinar Citiraj
Brane Napisano 21. april, 2021 Prijavi Napisano 21. april, 2021 260 eur luk sklopka+olje menjalnik+delo=400 eur.Zanimivo je tudi to da je slopka od nove mazde 6 2.0 benzin cenejša za 50 eur. 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.