Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri ocetovi mazdi 6 sem opazil, da se zarometi automaticno ne nastavijo in zaradi tega ves cas svetijo prevec v "tla". Vem, da se zaromete, da tudi fizicno nastaviti (jih imam namen), vendar me kljub temu zanima vase mnenje. Je mozno da sta sla oba nivelacijska motorcka za nastavitev zarometov po gobe ali je mozno, da je crknil samo kaksen rele ali varovalka? Opcija je tudi da ga senzor na rokah ali pa modul serje, vendar bi se v tem primeru opozorilna lucka prizgala.Zadeva je skrajno moteca, saj je potrebno ves cas vklapljati dolge luci, ker v nasprotnem primeru je vidljivost 5-6 m.

Napisano

Ce ti crkne senzor potem ti zacne utripat afs lucka. Meni je crknala na zadnji premi cena novega senzorja je 440e. Js sem resu tako da sem sam nastavu luci in potem sem pokril afs lucko z vato..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Sej tocno to... Nobena lucka ne utripa. Zakaj pa nisi vzel rabljenega iz kaksne razbite? Haha nov 440e, saj niso normalni.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Polomljena palcka ki gre ponavadi iz roke na sasijo/most od avta. Jaz imam tudi polomljeno pa je samo fixerana z vezico da drzi enak nivo. Sem enkat neki premiku pa mi je svetl nekam na nebo potem. Pol smo pa nastelal prblizn tako da je bilo vredu pa ponovno fixeral z vezico ;)

panoramska.jpg
Napisano

Glede nato da sem menjaval bremze, sem na mojem pregledal to palcko z motorckom in pri meni deluje nastavitev visine.

Me pa zanima ali ima Mazda da si zapomni zadnjo pozicijo vi?ine lu?i ali se pri kontaktu ponovno znivelira gor-dol in pol v sredino??

Pri Audiju je to niveliranje ful opazno, pri moji Mazdi pa ne opazim tega?

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Glede nato da sem menjaval bremze, sem na mojem pregledal to palcko z motorckom in pri meni deluje nastavitev visine.

Me pa zanima ali ima Mazda da si zapomni zadnjo pozicijo vi?ine lu?i ali se pri kontaktu ponovno znivelira gor-dol in pol v sredino??

Pri Audiju je to niveliranje ful opazno, pri moji Mazdi pa ne opazim tega?

Pri meni M6 1. gen.  se tudi lepo opazi kako gre najprej snop v tla in potem nazaj na pravo vi?ino. 

Napisano

Meni recimo to normalno deluje in se snop zniza oz. zvisa samo takrat kadar recimo avto visi oz. ni naravnost. Ko dam kontakt in ce je avto parkiran na ravnem se luci nic ne nastavljajo dol in pa potem spet gor, kot to recimo dela bmw pa nima veze v kaksni poziciji je avto.

Napisano

Aha, sem ?e mislil da mam kaj pokvarjeno, ker pr Audiju vem da gre vedno dol-gor pa pol v sredino, zgleda da bmw tud.

M6 pa je itak v gara?i ki bi naj bila kolikortoliko ravna.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Sicer malo pozen update, ampak vseeno mogoce komu pride prav. Torej kot ze povedano pri ocetovi sestki ne deluje avtomatsko nastavljanje zarometov. Glede na to da ne gori AFS opozorilna lucka mi je bilo takoj jasno, da ni napaka v senzorju, modulu ali sami elektroniki nasplosno, ampak da je problem mehanskega izvora. Po hitrem pregledu sem ugotovil, da je stabilizator stangica, katera dviga in spusca xenon pocena in ker na uradnemu servisu lahko kupis samo komplet senzor s stabilizator stangico in nosilci - 500? to ni prislo v postev. Na ebayu in ostalih straneh nisem nikjer nasel samo stangico za mazdo 6 mk2. Po nekaj dnevnem surfanju sem ugotovil, da stabilizator stangica od subaruja pase oz. je dobesedno ista, kot mazdina. Se oznake so iste se mi zdi. Torej ce bo kdo kdaj potreboval I know a guy :). Glede na to da se je fotr potem kasneje zaletel ,sedaj cakam se da mi DSC enoto skalibrirajo na uradnemu servisu in potem zamenjam to palcko in sporocim :)

 

Dolzina je pa 82,5 mm

 

post-7623-0-50543900-1537372868.jpg

 

post-7623-0-17618500-1537372922_thumb.jpg

 

post-7623-0-23543000-1537372995_thumb.jpg

 

post-7623-0-17925600-1537373121_thumb.jpg

 

post-7623-0-03069900-1537373188_thumb.jpg

 

P.S. Stabilizator sem primerjal na svoji sestki.

Napisano

dobro je vedeeti ja. Z malo  prakse pa bi to ?tangico lahko celo  nadomestil s diy izvedbo.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

dobro je vedeeti ja. Z malo  prakse pa bi to ?tangico lahko celo  nadomestil s diy izvedbo.

Se strinjam. V mojemu primeru bi se jo dalo vrjetno se celo posvasati :)

Napisano

Predno kupuje? snami ob priliki senzor dol pa ga spucaj. Meni je nagajal pri mazdi 3 je po letih ta potenciometer zarustal in ko sem ga na roke prestavljal da so se lu?i dvignile je ?lo na trdo. Po ?i??enju umazanije in podmazitvi premi?nih delov je zadeva delala normalno.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo kot obljubljeno sem zamenjal stangico in pase v nulo. Se celo oznake so identicne tako da sedaj avtomaticno nastavljanje spet deluje :)

 

post-7623-0-00846300-1538526703_thumb.jpg

 

post-7623-0-72989700-1538526771_thumb.jpg

 

post-7623-0-09819000-1538526827_thumb.jpg

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Hvala za tele slike. No meni luči svetijo čudno visoko, nobena lučka ne sveti. Preverim ali je problem v štangici.

V spominu imam da so se ob vžigu naštelale (gor,dol) zdaj pa nič...

Napisano

Si bom sposodil temo...

Pri zagonu motorja, oziroma pri kontaktu...kako se regulirajo luči pri mazdi6 letnik 13, ki ima aktivne xenon žaromete. Meni grejo luči narazen in skupaj. Je to normalno, ali morajo tudi gor in dol...?

Napisano
dne 5. 12. 2021 ob 20:35 je jonathan2 napisal:

Hvala za tele slike. No meni luči svetijo čudno visoko, nobena lučka ne sveti. Preverim ali je problem v štangici.

V spominu imam da so se ob vžigu naštelale (gor,dol) zdaj pa nič...

Ne nastavijo se pri vsakem vžigu. Nastavijo se samo takrat k zaznajo, da so previsoko/prenizko.

Napisano

No...nima nihče šestice z aktivnimi xenon lučmi? 

Gredo samo narazen in skupaj, ali tudi gor in dol? 

Napisano
pred 19 minutami je Shrek napisal:

No...nima nihče šestice z aktivnimi xenon lučmi? 

Gredo samo narazen in skupaj, ali tudi gor in dol? 

Potrpežljivost je božja mast....😁

Eni še spijo.....😂

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Da si malo sposodim temo da ne odpiram teme.

Pri mazdi 6 2gen letnik 2008 me zanima ali je že kdo izklapljal pranje žarometov? Se to da s kakim testerjem izklopiti ali je mehansko in se ta zadeva ne da izklopiti. Vsak odgovor dobrodošel

 

Lp Curko

 

Vsem vesele božično novoletne praznike zoom zoom

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Pomoje najbol simpl je da varovalko ven vzames :D

 

Sam sem se cudil zakaj ne delajo in sem ugotovil, da je varovalka skurjena. Ob menjavi so zopet zaceli delat. Tako da ce je cilj samo to .... vzemi varovalko ven

Napisano (urejeno)

Tako je varovalko vzemi ven in nebojo delali. Lahko tudi izklopis motorcek za pranje zarometov, ampak to imas veliko vec dela, kot pa da varovalko ven potegnes :)

Popravljeno od Scr3am
Napisano
Pomoje najbol simpl je da varovalko ven vzames
 
Sam sem se cudil zakaj ne delajo in sem ugotovil, da je varovalka skurjena. Ob menjavi so zopet zaceli delat. Tako da ce je cilj samo to .... vzemi varovalko ven
Ej suprca na kraj pameti mi ni padla ideja z varovalko. Hvala

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

Tako je varovalko vzemi ven in nebojo delali. Lahko tudi izklopis motorcek za pranje zarometov, ampak to imas veliko vec dela, kot pa da varovalko ven potegnes
Suprca ja tale z varovalko bo definitivno lazja resitev. Hvala

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.