Skoči na vsebino

i-stop sistem

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

Pred letom dni okvirno,mi je na poti v zagreb prenehal delovati sistem i-stop..(model :mazda 3,letnik 2012,disi 2.0),bilo je poleti zelo vroc dan..rekli so naj zamenjam manjsi akumulator,da je le ta fuc..to sem storil in nekaj casa je bilo uredu,zdaj pa mi je zopet zacela utripati i-stop lucka,poleg nje pa se check engine lucka(francoski kljuc),ob tem ne deluje tudi tempomat in pa zavorne luci..lucka check engine se vmes tudi ugasne in tempomat zacne delat,i-stop sistem in pa zavorne luci pa ne..

 

Je kdo ze imel podobne tezave?kako ste jih resili?

Upam da sem razumljivo opisal tezave z avtom,pa najlepsa hvala za vse odgovore in nasvete..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se ne sli?i glih kot problem i-Stopa, ampak problem elektrike na avtu. i-Stop je samo prvi sistem ki umre, ko je kaj narobe z elektriko. 

 

Prvi korak je itak prebrati kode napak, da sploh vidi? kaj ti vklaplja lu?ko za napako na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi med drugim tud varovalke pogledal, imas slucajno kljuko in si kaj priklapljal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opa to bo to namrec ce si ga sam menjal ni postopek samo kleme dol kleme gor. Pa a sindal primernega (gel?)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem dal original mazda akumulatorja..zamenjal mi je mehanik,kjer sem akumulator kupil..

Pa je AGM?, grem staviti da ni naredil postopka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem dal original mazda akumulatorja..zamenjal mi je mehanik,kjer sem akumulator kupil..

Tukaj sem enkrat dal link do postopka za menjavo akumulatorja pri mazdi6... verjetno velja tudi za vse ostale z i-Stop sistemom in i-eLoop...

 

http://www.mazda-si.net/topic/12104-mojster-pelko-odgovarja-in-svetuje/page-38?do=findComment&comment=372382

 

http://www.mazda-si.net/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=25276

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...
  • 3 meseci kasneje...

Pozdravljeni,

 

bom izkoristil temo za vpra?anje o start-stop sistemu.

 

Zanima me, ali se da sprogramirat start-stop sistem, da ti ni potrebno vsaki? ko se avto pri?ge, izklopit sistema, torej da si avto zapovni tvojo odlo?itev? ?e ja, kdo bi to znal naredit in kolik?en je pribli?en stro?ek ;)? Gre pa se za mazdo 6, 2013, G145.

 

lp Ale

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni,

 

bom izkoristil temo za vpra?anje o start-stop sistemu.

 

Zanima me, ali se da sprogramirat start-stop sistem, da ti ni potrebno vsaki? ko se avto pri?ge, izklopit sistema, torej da si avto zapovni tvojo odlo?itev? ?e ja, kdo bi to znal naredit in kolik?en je pribli?en stro?ek ;)? Gre pa se za mazdo 6, 2013, G145.

 

lp Ale

 

Nekdo je nekje v eni od tem napisal, da je v tipko zatlacil nek papircek ali zobotrebec, da je tipka stalno pritisnjena in da mu dela ze nekaj mesecev brez problema...

 

Drugace se menda ne da sistema kar enostavno izklopit...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekdo je nekje v eni od tem napisal, da je v tipko zatlacil nek papircek ali zobotrebec, da je tipka stalno pritisnjena in da mu dela ze nekaj mesecev brez problema...

 

Drugace se menda ne da sistema kar enostavno izklopit...

Ker moram ravno menjati tudi akumulator, sem razmi?ljal, da bi dal noter klasi?nega, torej ne za start stop, ker naj potem start stop nebi delal, me pa skrbi, da ?e kaj drugega ne bi zaradi tega pravilno delovalo. Je kdo probal ?e kaj takega?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

So tudi drugi sistemi... iStop je samo eden, ki rabi dober akku... Potem je tu se iEloop... Nevem, ce je dobro sparat na takih zadevah... naredi pa, kakor mislis, da je prav ;)... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enako. Samo midva imava avtomatika. Pri ro?nem mislim da se malo druga?e to aktivira.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Pri rocnem mora biti sploh vec pogojev izpolnjenih... Meni se recimo pri rocnem menjalniku skoraj nikoli ne aktivira, ker pred semaforjem zelo zelo redko dam v prosti tek... Da bi se aktiviral iStop pa je treba dat v ler, spustit sklopko in imeti nogo na zavori... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.