Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Pred letom dni okvirno,mi je na poti v zagreb prenehal delovati sistem i-stop..(model :mazda 3,letnik 2012,disi 2.0),bilo je poleti zelo vroc dan..rekli so naj zamenjam manjsi akumulator,da je le ta fuc..to sem storil in nekaj casa je bilo uredu,zdaj pa mi je zopet zacela utripati i-stop lucka,poleg nje pa se check engine lucka(francoski kljuc),ob tem ne deluje tudi tempomat in pa zavorne luci..lucka check engine se vmes tudi ugasne in tempomat zacne delat,i-stop sistem in pa zavorne luci pa ne..

 

Je kdo ze imel podobne tezave?kako ste jih resili?

Upam da sem razumljivo opisal tezave z avtom,pa najlepsa hvala za vse odgovore in nasvete..

Napisano

To se ne sli?i glih kot problem i-Stopa, ampak problem elektrike na avtu. i-Stop je samo prvi sistem ki umre, ko je kaj narobe z elektriko. 

 

Prvi korak je itak prebrati kode napak, da sploh vidi? kaj ti vklaplja lu?ko za napako na motorju.

Napisano

Jaz bi med drugim tud varovalke pogledal, imas slucajno kljuko in si kaj priklapljal?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Vse kar sem naredil je da sem zamenjal akumulator,kljuke nimam,bom pogledal tudi varovalke..mogoce kak predlog za avtoelektricarja,mogoce ki se spozna na mazde..??

Hvalaa..

Napisano

Opa to bo to namrec ce si ga sam menjal ni postopek samo kleme dol kleme gor. Pa a sindal primernega (gel?)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nisem dal original mazda akumulatorja..zamenjal mi je mehanik,kjer sem akumulator kupil..

Pa je AGM?, grem staviti da ni naredil postopka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nisem dal original mazda akumulatorja..zamenjal mi je mehanik,kjer sem akumulator kupil..

Tukaj sem enkrat dal link do postopka za menjavo akumulatorja pri mazdi6... verjetno velja tudi za vse ostale z i-Stop sistemom in i-eLoop...

 

http://www.mazda-si.net/topic/12104-mojster-pelko-odgovarja-in-svetuje/page-38?do=findComment&comment=372382

 

http://www.mazda-si.net/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=25276

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Predpogoj pa je da je AGM in ne navaden

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Gel alu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dobro, ciklicni s stekleno volno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 leto kasneje...
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

bom izkoristil temo za vpra?anje o start-stop sistemu.

 

Zanima me, ali se da sprogramirat start-stop sistem, da ti ni potrebno vsaki? ko se avto pri?ge, izklopit sistema, torej da si avto zapovni tvojo odlo?itev? ?e ja, kdo bi to znal naredit in kolik?en je pribli?en stro?ek ;)? Gre pa se za mazdo 6, 2013, G145.

 

lp Ale

Napisano

Pozdravljeni,

 

bom izkoristil temo za vpra?anje o start-stop sistemu.

 

Zanima me, ali se da sprogramirat start-stop sistem, da ti ni potrebno vsaki? ko se avto pri?ge, izklopit sistema, torej da si avto zapovni tvojo odlo?itev? ?e ja, kdo bi to znal naredit in kolik?en je pribli?en stro?ek ;)? Gre pa se za mazdo 6, 2013, G145.

 

lp Ale

 

Nekdo je nekje v eni od tem napisal, da je v tipko zatlacil nek papircek ali zobotrebec, da je tipka stalno pritisnjena in da mu dela ze nekaj mesecev brez problema...

 

Drugace se menda ne da sistema kar enostavno izklopit...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Nekdo je nekje v eni od tem napisal, da je v tipko zatlacil nek papircek ali zobotrebec, da je tipka stalno pritisnjena in da mu dela ze nekaj mesecev brez problema...

 

Drugace se menda ne da sistema kar enostavno izklopit...

Ker moram ravno menjati tudi akumulator, sem razmi?ljal, da bi dal noter klasi?nega, torej ne za start stop, ker naj potem start stop nebi delal, me pa skrbi, da ?e kaj drugega ne bi zaradi tega pravilno delovalo. Je kdo probal ?e kaj takega?

Napisano

So tudi drugi sistemi... iStop je samo eden, ki rabi dober akku... Potem je tu se iEloop... Nevem, ce je dobro sparat na takih zadevah... naredi pa, kakor mislis, da je prav ;)... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jz pa nimam problemov s start-stop. Sicer bi ga parmanentno izklopil ?e bi bila mo?nost, ker pa to ni mogo?e sem se navadil, da zavore ne stisnem mo?no pa se avto ne izklopi, sem tko navajen, da mi ve? ne predstavlja problema.

Napisano

Enako. Samo midva imava avtomatika. Pri ro?nem mislim da se malo druga?e to aktivira.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Enako. Samo midva imava avtomatika. Pri ro?nem mislim da se malo druga?e to aktivira.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

Pri rocnem mora biti sploh vec pogojev izpolnjenih... Meni se recimo pri rocnem menjalniku skoraj nikoli ne aktivira, ker pred semaforjem zelo zelo redko dam v prosti tek... Da bi se aktiviral iStop pa je treba dat v ler, spustit sklopko in imeti nogo na zavori... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Potem pa ne vem, ?emu toliko debate okoli tega sistema. Mene pri avtomatiku ne moti ni?. V?asih se celo prav pride

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za 80€ nabavil 2tb ssd. Je sicer 4.0, vendar bo kljub temu v 3.0 socketu. V 4.0 socketu je samsung 980 pro  
    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.