Skoči na vsebino

Mazda 3 G165

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

------------------------------------------------

Popravljeno od fico182
  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Torej, danes se vozim po avtocesti, in ugotovim slede?e. Pri hitrostih nekje nad 120 km/h se tresejejo ogledala. Stari o?e je imel CX-5, eno prvih modelov (2012) in je imel identi?no te?avo, zato prav ne morem verjet, da se zadeva do letos (2018) ni odpravila, ali pa sem zgolj jaz lucky nesre?ne?. Kaj storiti? Sedaj, ko avto ?e utekam, ne grem preko 140, ampak ko bo avto 1x ute?en, takrat grem pa redko pod 130, vozim vecinoma med 130 - 180. Kako bo ?ele takrat treslo? Spomnim se, da so na cx-5 zadevo re?evali z lepilom, ki pa ni kaj prida izbolj?alo zadeve...

 

Ps. Heads up displaya sem se navadil. In hvala vodstvu foruma za spremembo imena teme.

 

 

Zanima me ali si uspel re?it zadevo s tresenjem vzratnih ogledal?

Moja se tudi malo tresejo, ni ne vem kak problem, se skoraj ne opazi.

Na servisu so mi rekli naj zadevo posnamem, da vidijo kaj se trese :rolleyes:

  • 1 leto kasneje...
Napisano
pred 3 urami je fico182 napisal:

Še nisem uspel, me pa strašno nervira, ker jih konstantno trese nad 140 kmh... Bo treba podati zahtevek za popravilo direktno na mazda motors v LJ zgleda... 

 

PS: Glede izbire olja v motorju sem se nato odločil za Motul X-Max 0w30, da ostaja znotraj predpisane gradacije (0w20 ali 5w30) 

Verjetno vama trese ker imata preveč konjev,hahaha..... Sedaj pa resno,kaj ne hodiš na servis ja imaš še garancijo?

Napisano
pred 4 urami je fico182 napisal:

PS: Glede izbire olja v motorju sem se nato odločil za Motul X-Max 0w30, da ostaja znotraj predpisane gradacije (0w20 ali 5w30) 

 

Če je predpisana 0w20 in 5w30, potem z 0w30 nisi znotraj gradacije ki jo predpisuje Mazda😉

Moje mnenje pa je da kljub temu ne bo nič narobe in se lahko uporablja, ni pa by the book!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Glede na to, da je avto star 2 leti zelo malo km in verjetno še v garanciji, kako to da si se odločil odpovedati garanciji z napačno gradacijo olja?

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 7 minutami je mazdaman napisal:

Glede na to, da je avto star 2 leti zelo malo km in verjetno še v garanciji, kako to da si se odločil odpovedati garanciji z napačno gradacijo olja?

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Mislim enako,ne vem pa kako mu ga bodo na Mazda servisu sploh hoteli naliti not! Bencinci pa sploh niso problem,da nebi dal not Mazda olje original za 7€.:prstgor:

Napisano
pred 22 urami je fico182 napisal:

Olje, ki je v mojem avtu ustreza vsem mazdinim specifikacijam. Tisti, ki pa mislite, da 0w30 ne ustreza predpisani gradaciji, se motite - Če je predpisano 0w20 in 5w30, to pomeni, da lahko daš 0w20, lahko daš 0w30 in na koncu še 5w30. Ne smeš pa na primer dati 0w16 ali 0w40, to bi bilo potem izven predpisane gradacije. Avto je normalno v garanciji, saj olje ustreza specifikacijam po mazdini servisni knjigi, ne vem, kakšno toplo vodo eni sedaj izumljate o nekakšni odpovedi garanciji? Avto je v garanciji, in na servisu so ga natočili v avto zato, ker ustreza mazdini specifikaciji (api sl sm sn) ali acea A3/B4 + Mora biti znotraj gradacije 0w20 - 5w30. To je vsa znanost.

 

PS: To Motul olje naročam direktno iz Francije, s sedeža podjetja, tako da če kdo misli da ne točim mazdinega olja kr šparam, se moti... Točim zato, ker je to po vseh analizah eno najboljših olj trenutno na trgu...

 

Slabo si razlagaš gradacije če je predpisano 0w20 in 5w30, pomeni ali eno ali drugo ne pa neki vmes. 

In če ti natočiš 0w30 nisi natočil olja gradacije ki je predpisana.

Kot sem že napisal ne bo nič narobe (včasih je celo boljše natočit drugo gradacijo, za kakšne trackdaye,...pač odvisno od namena avta,...), ampak ni pa to olje take gradacije kot je predpisano. 

Kako pa se proizvajalci lotijo v primeru garancije pa vprašanje. 

Poglej sliko iz navodil za uporabo, in če pogledaš za MZR1.6 motor se tvoja logika podere😉 dovoljeno je tudi 10w40 ki po tvoji logiki ne bi smel ustrezat. 

Za SkyactiveG pa so samo 0w30 in 5w30 gradaciji predpisani, kaj misliš zakaj so pri MZR1.6 posebej predpisali še ostale gradacije 5w20,10w40,0w30??? 

 

 

 

 

Technische Daten Mazda 3BM - Schmiermittel.png

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

@fico182

1. Če so ti na servisu vlili pol v primeru bilokake okvare jih lahko držiš za ja.. Razen če so zavedli na nalog in evidenco da na željo stranke se vlije to olje. 

2. Glede pomena gradacij olja, hths,css, noack, itd.. ne rabim nič več  preštudirat, sem že zadosti. Mam že nekaj kilometrine z analizami olja tako službeno kot privat. Pa glede na to da si sprva hotel vlit 0w40 namesto predpisanih gradacij in si izjavil da je 0w30 voda, dvomim da veš dosti več o oljih kot jaz. 

Glede same gradacije olja nisem napisal da teh motor ne bo prebavil,  napisal sem da ni predpisana z strani Mazde, ker če bi bila bi napisali enako kot za MZR1.6, vsako posebej. 

In še če bi tvoja logika veljala bi tudi za MZR1.6 napisali samo 0w20 in 10w40, ne pa vsako posebej. 

 

Saj jaz tebe razumem kaj hočeš povedat, da je motor skonstruiran tudi za druge gradacije olja in bo pravtako vredu delal in se s tem strinjam. 

Ne strinjam pa se z tvojo trditvijo da je Mazda predpisala 0w20 ter 5w30 in da 0w30 olje ustreza Mazdini predpisani gradaciji!

Če bi naprimer imel okvaro motorja in bi ti mel natočeno 0w30 ki ga Mazda ni predpisala, bi ti lahko zavrnili garancijo, saj na oljni analizi se vidi razlika. 

Sem kontaktiral tudi znanca na Mazda Slovenija in imaš v priponki njegov uradni odgovor😉

 

 

Screenshot_20201021_134406.jpg

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Pred eno uro je fico182 napisal:

Vidim, da ta debata ne vodi v nobeno konstruktivno smer, zato je to moj zadnji post na to temo. Ob tem bi rad dodal le to. Če pride do okvare motorja, se olje pošlje na analizo, da se preveri, če ustreza ACEA in API standardom, kakšna je osnova olja, starost, ipd. Gradacija olja igra na takšni analizi sekundarno vlogo oz. drugače rečeno ne igra velike vloge, iz izkušenj ti povem da se razlika med 0w30, 5w30 sploh ne vidi, med 0w20 in 0w30 pa minimalno. Sploh pa je brezpredmetna debata o tem, če je 0w30 olje primerno za avto, ki je predpisano 0w20 in 5w30 olje. Ne rečem, da bi govorili o razliki 0w16, 5w50, ampak to je pa res kristalno jasno kot beli dan.

Viskotnosti.jpg

Če se lahko vmešam v to masno debato, bi samo rekel, da bolj verjamem zastopniku za Mazdo, ker če je zaveden kaj si dal notri, imajo super razlog, da komplicirajo. Poleg tega pa ne vem zakaj bi dal 0w in ne 5w,saj nisi doma v Sibiriji. Daš isto znamko 5-30 in basta, problem rešen. :prstgor:

Napisano

Uff, spet bom zelooo dolg z mojim postom v tej debati. 🤪

 

@fico182

Kot prvo si trdil da je tvoje olje ustreza Mazdini predpisani gradaciji olja in da ti velja garancija.

Jst sem trdil nasprotno in ti tudi priskrbel uradni Mazdin odgovor glede ustrezanja tvojega olja in garancije. 

Ti svojih trditev nisi dokazal, si se zanašal samo na svojo zdravo kmečko pamet. 

 

Kot drugo me zanima koliko analiz olja si kdaj naredil? Sploh veš kako izgleda? 

Jaz ti iz izkušenj povem da se v primeru dragih okvar olje detajlno analizira in ja  tudi gradacija je pomembna, ker npr. pri prevelikem mešanju goriva z oljem viskoznost lahko drastično zniža. V analizi se pregleda vse od gradacije, vsebnost kovin, glikola, goriva, do količine aditivov in oksidacije olja, nato se rabljeno olje primerja z vzorcem enakega svežega olja in se označijo kje kaj preveč odstopa ali izven norm. 

Btw: ti lahko povem iz službenih izkušenj na kamionu zaribal motor, analiza pokazala veliko obrabo kovin(fe, al, cr...) in ključni podatek je bil enormna količina Si (silicija) ki je pokazatelj da je olje onesnaženo z prahom (v majnših količinah je lahko tudi od kake dihtmase), v tem primeru je bil prah oziroma pesek v zraku. Nato smo ugotovili da je bila škatla zračnega filtra na malo zlomljena, voznik tega ni javil in se vozil naprej. Kamion je bil kiper in se je posledično gibal v še bolj prašnem okolju... 

Drugače poleg osnovne analize se naredi še IR Spektroskopija, dodatno se lahko naredi še Ferrografija, kjer se z posebno napravo ločijo delci in pod mikroskopom pregleda velikost in sestavo teh delcev. 

 

Kot tretje me prav res zanimajo tvoje izkušnje kako se ne vidi razlike med 0w30 in 5w30. Me res zanima! 

No ti bom pomagal da boš mogoče videl razliko, v moji tabeli sem ti označil na primeru Shell in Mobil olja glavno razliko ki se takoj vidi in to je CSS, ki je pri 0w30 konkretno nižji, ter Noack ki je pri 0w30 višji zaradi dodanih VI-izboljševalnikov, ki posledično povečajo Noack plus tega zaradi teh VIi olje hitreje zgubi stabilnost pri uporabi. 

Priložil sem ti tudi graf IR Spectroskopije Mobil ESP olja sem dal graf 5w30 ESPja čez graf 0w30ESPja, a vidiš razliko? 

 

Za konec sem priložil še sliko ene moje analize olja in moje ferrografije, da boš vsaj videl kako to zgleda. 

 

Priporočam ti da si še malo več prebereš o oljih, analizah...ker ni vse v zdravi kmečki pameti😉

IMG_20201021_164402.jpg

IMG_20201021_165248.jpg

Screenshot_20200303_120056.jpg

Screenshot_20201021_174605.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.