Skoči na vsebino

Mazda 3 G165

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

------------------------------------------------

Popravljeno od fico182
  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Torej, danes se vozim po avtocesti, in ugotovim slede?e. Pri hitrostih nekje nad 120 km/h se tresejejo ogledala. Stari o?e je imel CX-5, eno prvih modelov (2012) in je imel identi?no te?avo, zato prav ne morem verjet, da se zadeva do letos (2018) ni odpravila, ali pa sem zgolj jaz lucky nesre?ne?. Kaj storiti? Sedaj, ko avto ?e utekam, ne grem preko 140, ampak ko bo avto 1x ute?en, takrat grem pa redko pod 130, vozim vecinoma med 130 - 180. Kako bo ?ele takrat treslo? Spomnim se, da so na cx-5 zadevo re?evali z lepilom, ki pa ni kaj prida izbolj?alo zadeve...

 

Ps. Heads up displaya sem se navadil. In hvala vodstvu foruma za spremembo imena teme.

 

 

Zanima me ali si uspel re?it zadevo s tresenjem vzratnih ogledal?

Moja se tudi malo tresejo, ni ne vem kak problem, se skoraj ne opazi.

Na servisu so mi rekli naj zadevo posnamem, da vidijo kaj se trese :rolleyes:

  • 1 leto kasneje...
Napisano
pred 3 urami je fico182 napisal:

Še nisem uspel, me pa strašno nervira, ker jih konstantno trese nad 140 kmh... Bo treba podati zahtevek za popravilo direktno na mazda motors v LJ zgleda... 

 

PS: Glede izbire olja v motorju sem se nato odločil za Motul X-Max 0w30, da ostaja znotraj predpisane gradacije (0w20 ali 5w30) 

Verjetno vama trese ker imata preveč konjev,hahaha..... Sedaj pa resno,kaj ne hodiš na servis ja imaš še garancijo?

Napisano
pred 4 urami je fico182 napisal:

PS: Glede izbire olja v motorju sem se nato odločil za Motul X-Max 0w30, da ostaja znotraj predpisane gradacije (0w20 ali 5w30) 

 

Če je predpisana 0w20 in 5w30, potem z 0w30 nisi znotraj gradacije ki jo predpisuje Mazda😉

Moje mnenje pa je da kljub temu ne bo nič narobe in se lahko uporablja, ni pa by the book!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Glede na to, da je avto star 2 leti zelo malo km in verjetno še v garanciji, kako to da si se odločil odpovedati garanciji z napačno gradacijo olja?

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 7 minutami je mazdaman napisal:

Glede na to, da je avto star 2 leti zelo malo km in verjetno še v garanciji, kako to da si se odločil odpovedati garanciji z napačno gradacijo olja?

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Mislim enako,ne vem pa kako mu ga bodo na Mazda servisu sploh hoteli naliti not! Bencinci pa sploh niso problem,da nebi dal not Mazda olje original za 7€.:prstgor:

Napisano
pred 22 urami je fico182 napisal:

Olje, ki je v mojem avtu ustreza vsem mazdinim specifikacijam. Tisti, ki pa mislite, da 0w30 ne ustreza predpisani gradaciji, se motite - Če je predpisano 0w20 in 5w30, to pomeni, da lahko daš 0w20, lahko daš 0w30 in na koncu še 5w30. Ne smeš pa na primer dati 0w16 ali 0w40, to bi bilo potem izven predpisane gradacije. Avto je normalno v garanciji, saj olje ustreza specifikacijam po mazdini servisni knjigi, ne vem, kakšno toplo vodo eni sedaj izumljate o nekakšni odpovedi garanciji? Avto je v garanciji, in na servisu so ga natočili v avto zato, ker ustreza mazdini specifikaciji (api sl sm sn) ali acea A3/B4 + Mora biti znotraj gradacije 0w20 - 5w30. To je vsa znanost.

 

PS: To Motul olje naročam direktno iz Francije, s sedeža podjetja, tako da če kdo misli da ne točim mazdinega olja kr šparam, se moti... Točim zato, ker je to po vseh analizah eno najboljših olj trenutno na trgu...

 

Slabo si razlagaš gradacije če je predpisano 0w20 in 5w30, pomeni ali eno ali drugo ne pa neki vmes. 

In če ti natočiš 0w30 nisi natočil olja gradacije ki je predpisana.

Kot sem že napisal ne bo nič narobe (včasih je celo boljše natočit drugo gradacijo, za kakšne trackdaye,...pač odvisno od namena avta,...), ampak ni pa to olje take gradacije kot je predpisano. 

Kako pa se proizvajalci lotijo v primeru garancije pa vprašanje. 

Poglej sliko iz navodil za uporabo, in če pogledaš za MZR1.6 motor se tvoja logika podere😉 dovoljeno je tudi 10w40 ki po tvoji logiki ne bi smel ustrezat. 

Za SkyactiveG pa so samo 0w30 in 5w30 gradaciji predpisani, kaj misliš zakaj so pri MZR1.6 posebej predpisali še ostale gradacije 5w20,10w40,0w30??? 

 

 

 

 

Technische Daten Mazda 3BM - Schmiermittel.png

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

@fico182

1. Če so ti na servisu vlili pol v primeru bilokake okvare jih lahko držiš za ja.. Razen če so zavedli na nalog in evidenco da na željo stranke se vlije to olje. 

2. Glede pomena gradacij olja, hths,css, noack, itd.. ne rabim nič več  preštudirat, sem že zadosti. Mam že nekaj kilometrine z analizami olja tako službeno kot privat. Pa glede na to da si sprva hotel vlit 0w40 namesto predpisanih gradacij in si izjavil da je 0w30 voda, dvomim da veš dosti več o oljih kot jaz. 

Glede same gradacije olja nisem napisal da teh motor ne bo prebavil,  napisal sem da ni predpisana z strani Mazde, ker če bi bila bi napisali enako kot za MZR1.6, vsako posebej. 

In še če bi tvoja logika veljala bi tudi za MZR1.6 napisali samo 0w20 in 10w40, ne pa vsako posebej. 

 

Saj jaz tebe razumem kaj hočeš povedat, da je motor skonstruiran tudi za druge gradacije olja in bo pravtako vredu delal in se s tem strinjam. 

Ne strinjam pa se z tvojo trditvijo da je Mazda predpisala 0w20 ter 5w30 in da 0w30 olje ustreza Mazdini predpisani gradaciji!

Če bi naprimer imel okvaro motorja in bi ti mel natočeno 0w30 ki ga Mazda ni predpisala, bi ti lahko zavrnili garancijo, saj na oljni analizi se vidi razlika. 

Sem kontaktiral tudi znanca na Mazda Slovenija in imaš v priponki njegov uradni odgovor😉

 

 

Screenshot_20201021_134406.jpg

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Pred eno uro je fico182 napisal:

Vidim, da ta debata ne vodi v nobeno konstruktivno smer, zato je to moj zadnji post na to temo. Ob tem bi rad dodal le to. Če pride do okvare motorja, se olje pošlje na analizo, da se preveri, če ustreza ACEA in API standardom, kakšna je osnova olja, starost, ipd. Gradacija olja igra na takšni analizi sekundarno vlogo oz. drugače rečeno ne igra velike vloge, iz izkušenj ti povem da se razlika med 0w30, 5w30 sploh ne vidi, med 0w20 in 0w30 pa minimalno. Sploh pa je brezpredmetna debata o tem, če je 0w30 olje primerno za avto, ki je predpisano 0w20 in 5w30 olje. Ne rečem, da bi govorili o razliki 0w16, 5w50, ampak to je pa res kristalno jasno kot beli dan.

Viskotnosti.jpg

Če se lahko vmešam v to masno debato, bi samo rekel, da bolj verjamem zastopniku za Mazdo, ker če je zaveden kaj si dal notri, imajo super razlog, da komplicirajo. Poleg tega pa ne vem zakaj bi dal 0w in ne 5w,saj nisi doma v Sibiriji. Daš isto znamko 5-30 in basta, problem rešen. :prstgor:

Napisano

Uff, spet bom zelooo dolg z mojim postom v tej debati. 🤪

 

@fico182

Kot prvo si trdil da je tvoje olje ustreza Mazdini predpisani gradaciji olja in da ti velja garancija.

Jst sem trdil nasprotno in ti tudi priskrbel uradni Mazdin odgovor glede ustrezanja tvojega olja in garancije. 

Ti svojih trditev nisi dokazal, si se zanašal samo na svojo zdravo kmečko pamet. 

 

Kot drugo me zanima koliko analiz olja si kdaj naredil? Sploh veš kako izgleda? 

Jaz ti iz izkušenj povem da se v primeru dragih okvar olje detajlno analizira in ja  tudi gradacija je pomembna, ker npr. pri prevelikem mešanju goriva z oljem viskoznost lahko drastično zniža. V analizi se pregleda vse od gradacije, vsebnost kovin, glikola, goriva, do količine aditivov in oksidacije olja, nato se rabljeno olje primerja z vzorcem enakega svežega olja in se označijo kje kaj preveč odstopa ali izven norm. 

Btw: ti lahko povem iz službenih izkušenj na kamionu zaribal motor, analiza pokazala veliko obrabo kovin(fe, al, cr...) in ključni podatek je bil enormna količina Si (silicija) ki je pokazatelj da je olje onesnaženo z prahom (v majnših količinah je lahko tudi od kake dihtmase), v tem primeru je bil prah oziroma pesek v zraku. Nato smo ugotovili da je bila škatla zračnega filtra na malo zlomljena, voznik tega ni javil in se vozil naprej. Kamion je bil kiper in se je posledično gibal v še bolj prašnem okolju... 

Drugače poleg osnovne analize se naredi še IR Spektroskopija, dodatno se lahko naredi še Ferrografija, kjer se z posebno napravo ločijo delci in pod mikroskopom pregleda velikost in sestavo teh delcev. 

 

Kot tretje me prav res zanimajo tvoje izkušnje kako se ne vidi razlike med 0w30 in 5w30. Me res zanima! 

No ti bom pomagal da boš mogoče videl razliko, v moji tabeli sem ti označil na primeru Shell in Mobil olja glavno razliko ki se takoj vidi in to je CSS, ki je pri 0w30 konkretno nižji, ter Noack ki je pri 0w30 višji zaradi dodanih VI-izboljševalnikov, ki posledično povečajo Noack plus tega zaradi teh VIi olje hitreje zgubi stabilnost pri uporabi. 

Priložil sem ti tudi graf IR Spectroskopije Mobil ESP olja sem dal graf 5w30 ESPja čez graf 0w30ESPja, a vidiš razliko? 

 

Za konec sem priložil še sliko ene moje analize olja in moje ferrografije, da boš vsaj videl kako to zgleda. 

 

Priporočam ti da si še malo več prebereš o oljih, analizah...ker ni vse v zdravi kmečki pameti😉

IMG_20201021_164402.jpg

IMG_20201021_165248.jpg

Screenshot_20200303_120056.jpg

Screenshot_20201021_174605.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.