Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, ob delujo?em avtu se prtlja?nika ne da odpreti, ne glede na to, ali so ostala vrata od znotraj zaklenjena ali ne. Verjetno zaradi varnosti, da recimo nepridiprav ne bi odprl prtlja?nika avta, stoje?ega na semaforju... Malce me to moti, ker v tem delu Evrope dejansko ni tovrstnih skrbi...

 

Kjer pa ta logika odpove je, ?e se zaradi start-stop motor ugasne. Tedaj je za?uda prtlja?nik mogo?e normalno odpreti.

 

Meni bi prej ustrezalo obratno ali pa vsaj tako, da prtlja?nik ostane vedno zaklenjen ob delujo?em motorju oz. tudi ob aktivnem start/stop.

 

Navodil ?e nisem gledal, ampak si predstavljam, da je to feature avta in ne stvar, ki bi se jo dalo nastaviti. Ima morda kdo izku?nje s to specifiko?

Napisano

Odpreti se da, ce je rocna zategnjena... in ce je avtomatik, mora biti v polozaju P... ce motor laufa....

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zadnje čase se precej vozim s 6-ko,veliko več kot s CX-30. Bolj ko se vozim, bolj spoznavam, da je predvsem  za dolge vožnje 6-ka zakon. Stisneš gas in enostavno poleti tudi v 6 brzini, sredi klanca. Saj tudi cx30 potegne a na drugačen način. Je pa cx30 za mestno vožnjo in regionalke res dobra izbira z manjšo porabo. Sem pa ravno na zadnji vožnji v petek, ko smo šli s 6-ko na smučanje, ugotovil, da pri veliko večji hitrosti pije manj kot CX30. Te atmosferce "ubijejo" predvsem klanci, kjer je razlika v porabi največja. V korist dizla in navora. In teh je bilo na tej vožnji kar nekaj.  Zanimivo, da je bila poraba na koncu, kljub veliki povprečni hitrosti še vedno  pod 6 l/100. Tej naši Mazdini dizli so res super in učinkoviti. Če dela na njih vse, kot mora, seveda.😊
    • Še basen o čebuli. Če bi kljukasti križ premagal rdečo zvezdo, potem bi bila sedaj prepovedana rdeča zvezda. Pa tu na forumu  bi najverjetneje debatirali v nekem drugem jeziku. Zgleda da bi nekateri to očitno radi, ampak, jebi ga, pač ni tako.  
    • Dekadentni zblojeci. Ko se to začne dogajat civilizacije propadejo. Preživijo tiste, ki tega pač ne počnejo. Zgodovina nas o tem uči, če si sploh želimo biti podučeni v kar resno dvomim.
    • Ničesar... jaz sem delček programske kode v simulaciji.
    • Nizka kilometrina te NC Mx5, no cena pa ulalaaa;   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20505956&display=Mazda MX-5
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.