Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, ob delujo?em avtu se prtlja?nika ne da odpreti, ne glede na to, ali so ostala vrata od znotraj zaklenjena ali ne. Verjetno zaradi varnosti, da recimo nepridiprav ne bi odprl prtlja?nika avta, stoje?ega na semaforju... Malce me to moti, ker v tem delu Evrope dejansko ni tovrstnih skrbi...

 

Kjer pa ta logika odpove je, ?e se zaradi start-stop motor ugasne. Tedaj je za?uda prtlja?nik mogo?e normalno odpreti.

 

Meni bi prej ustrezalo obratno ali pa vsaj tako, da prtlja?nik ostane vedno zaklenjen ob delujo?em motorju oz. tudi ob aktivnem start/stop.

 

Navodil ?e nisem gledal, ampak si predstavljam, da je to feature avta in ne stvar, ki bi se jo dalo nastaviti. Ima morda kdo izku?nje s to specifiko?

Napisano

Odpreti se da, ce je rocna zategnjena... in ce je avtomatik, mora biti v polozaju P... ce motor laufa....

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • To s cevko od kemičnega je super ideja. 👍
    • Priklopljen na tester in ne pokaže nobene napake 
    • Kako mislis sedaj? Jaz sem o BTCju pisal ze 10 let nazaj, ko je se vas bog in batina majes tam delal. Vedno sem dobil nekaj polomljeno, popraskano, manjkali so vijaki itd. Da ne govorim kako je bila notranjost umazana. Sploh strop k je na mazdi 6 GH bez barve so se jasno videli odtisi dlani. Enkrat sem tja tudi peljal na vpoklic kjer so menjali sanke voznikovega sedeza. Vsi senzorji in kabli k so pod sedezom so tovarnisko u nulo speljani in fiksirani na sedez. Ko so menjali sanke niso niti enega kabla dali nazaj na svoje mesto in, ko si se premikal s sedezom si zapenjal v konektorje. Posledicno sm fasal lucko za airbag. In potem mi majster pravi da imam se en vpoklic kjer morajo menjati sprozilec airbaga pri sovozniku in glede na to da mora komplet armaturko razkopat in odstraniti radio itd. sem mu samo prijazno rekel, da hvala lepa. Ker sprozilca sam nesmem zamenjati tega vpoklica tudi nisem opravil. Cirkus. Aja pa, ko sem prisel po avto sem ga dobil s cist praznim akumulatorjem in ga niti prizgati nisem mogel. Mi "vodja" pravi, da je akumulator tudi za zamenjat in da je svoh. Ko sem mu rekel, da je akumulator nov in da je bil en mesec nazaj zamenjan me je pa samo gledal. Valda 2-3 dni kar je bil avto pri njih so vrjetno "sraufal" cel cajt z odprtimi vrati in so notranje lucke skos gorele in je prislo do izpraznitve...
    • Takim je pa sploh treba vzet.
    • Moja dva gresta v Španijo vsako zimo, tko da vsak zimsko dodatek prav pride 😀
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.