Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kaj pa pri avtomatiku; gre med vo?njo iz "D" v "R"? Vem da gre iz "R" v "N"...

 

Vem tudi , da ?e pri MB med vo?njo (v tem primeru pri 5kmh) odpres voznikova vrata, v trenutku prestavi v "P"....

Napisano

Kaj pa pri avtomatiku; gre med vo?njo iz "D" v "R"? Vem da gre iz "R" v "N"...

 

Vem tudi , da ?e pri MB med vo?njo (v tem primeru pri 5kmh) odpres voznikova vrata, v trenutku prestavi v "P"....

Med voznjo iz D v R pri Mazdi ne gre... samo do N se da saltat, potem pa je neka blokada... no mogoce bi slo, ce bi na silo probal ;) ... 

Jaz sem probal, ko sem se ustavljal na semaforju. Kaj vem pri ene 5kmh zabremza konkretno.

Veselica je, ce se v avtopralnici ?igras? s tem... Sva bila s kolegom enkrat ... mislim, da je bila Insignia... in je kolega oritisnil gumb za rocno... seveda jo je zategnilo, ko je trak avto vlekel skozi pralnico... in je kar naenkrat zacelo avto vleci z zategnjeno rocno... potem pa panika, ker se ne da odblokirat rocna... sele, ko pohodis pedal bremze, se da rocna sprostit ;) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

itak, R pomeni Race

Ja,pri 2wd. Pri 4wd pa je "rally",ne?

Med voznjo iz D v R pri Mazdi ne gre... samo do N se da saltat, potem pa je neka blokada... no mogoce bi slo, ce bi na silo probal ;) ...

 

Veselica je, ce se v avtopralnici ?igras? s tem... Sva bila s kolegom enkrat ... mislim, da je bila Insignia... in je kolega oritisnil gumb za rocno... seveda jo je zategnilo, ko je trak avto vlekel skozi pralnico... in je kar naenkrat zacelo avto vleci z zategnjeno rocno... potem pa panika, ker se ne da odblokirat rocna... sele, ko pohodis pedal bremze, se da rocna sprostit ;) ...

Pa si dejansko probal med vo?njo dati iz D v R? Jaz ne upam probat.

Napisano

Ja,pri 2wd. Pri 4wd pa je "rally",ne?

 

Pa si dejansko probal med vo?njo dati iz D v R? Jaz ne upam probat.

Ne... nisem probal, ker ko prides do N, se cuti, da ne gre kar tako naprej v N... Zato sem pa napisal, da mogoce s silo bi slo ;) ...

 

Zadnjic sem na YT gledal en video, ko nekdo da proba dat pri 65 mph v P... in se ne zgodi nic... ;) ... sam vseeno ne bi probal... 

 

Sem nasel ta video...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Se pravi, nih?e ne ve kaj to?no se zgodi ?e pritisne? gumb za ro?no zavoro med vo?njo?

There is only 1way to find out...

Napisano

Nc se nezgodi..

 

Saj to je ze Boss napisal nekaj sporocil nazaj... 

 

Sicer pa, kot kaze, ce si dovolj vztrajen in dolgo vleces tipko, se rocna zavora lahko aktivira tudi med voznjo ;)

 

post-10-0-63739900-1575396825_thumb.jpeg

 

Lahko pa enostavno sam probas ;) ... pocni pa to raje nekje tam, kjer je dovolj prostora, pa da ni ravno veliko prometa ;) ... se najbolje na kaksnem praznem parkiriscu... ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A pa ni ro?na zavora namenja tudi temu, da je uporabljena kot zasilna zavora?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Hja pri elektri?ni ?al ni? ve?... edino vrata odpret pa nogo ven in bremzat. Pri ro?nem si lahko ?e mal s prestavami pomaga? pri automatiku pa ?e to ne. Osebno bi raje imel ro?no ro?no nazaj pa ne zaradi driftanja.

33112_1.png

Napisano

Noja... jaz vidim edino prednost pri "navadni" rocni za zimske uzitke na zasnezeni cesti ... :) ... Ima pa elektricna rocna prednost pri tem, da ni tiste velike rocke med sedezi ... Sem tudi na zacetku bil podobnega mnenja... sedaj po skoraj dveh letih voznje z avtom, ki ima elektricno rocno, prav nic vec ne pogresam navadne... Se pa strinjam, da je lahko kaksna neprijetna situacija vec, ce se recimo sprazni akumulator, ne mores odtegnit rocne in lahko samo se poklices avtovleko ali pa zamenjas akumulator  :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hja, tako je, js se tut privajam na elektri?no :D Sm pa dobil napotek, da ?e na ravnem prkira?, sploh ni treba zategvat ro?ne, je P baje dovolj. ?e pa se pogovarjamo o ro?nem pa tak al tak. Jst doskrat nisn zategval, je pa res, da za samo napeljavo ro?ne ni dobro, da jo ni? ne zateguje? ... mah kdo bi vedu :P

Napisano

Jaz ro?ne nisem skoraj ni? uporabljal pa je po 11 letih ?e vedno delovala tako kot takrat, ko je bila nova. Tudi te el. ro?ne ne vklapljam razen kadar je nujno, je pa zdaj fino fajn z uporabo hillholderja, kjer je ?e bolj enostavno kot s klasi?no ro?no.

 

Me pa nekaj drugega zanima. Recimo situacija: pripelje? in je avto v leru oziroma v N pri automatikih. Stopi? ven, ker si recimo pozabil telefon doma. Avto za?ne lesti po klancu navzdol, zagleda? in ste?e? proti njemu, odpre? vrata... kaj pa zdaj. Pri klasi?ni ro?ni si samo zagrabil ro?no in potegnil ter je avto obstal. Pri elektri?ni pa naredi? kaj? Nekako se mora? vr?t na sede? in zabremzat, ker poteg gumba na el. ro?ni verjetno ne bo naredil kaj koristnega.

 

Sej ne re?em, da je to dnevna situacija, se pa je v mojih 30 letih vozni?ke tudi ?e 2x zgodilo, da sem tako "lovil" pobegli avto.

33112_1.png

Napisano

Jaz ro?ne nisem skoraj ni? uporabljal pa je po 11 letih ?e vedno delovala tako kot takrat, ko je bila nova. Tudi te el. ro?ne ne vklapljam razen kadar je nujno, je pa zdaj fino fajn z uporabo hillholderja, kjer je ?e bolj enostavno kot s klasi?no ro?no.

 

Me pa nekaj drugega zanima. Recimo situacija: pripelje? in je avto v leru oziroma v N pri automatikih. Stopi? ven, ker si recimo pozabil telefon doma. Avto za?ne lesti po klancu navzdol, zagleda? in ste?e? proti njemu, odpre? vrata... kaj pa zdaj. Pri klasi?ni ro?ni si samo zagrabil ro?no in potegnil ter je avto obstal. Pri elektri?ni pa naredi? kaj? Nekako se mora? vr?t na sede? in zabremzat, ker poteg gumba na el. ro?ni verjetno ne bo naredil kaj koristnega.

 

Sej ne re?em, da je to dnevna situacija, se pa je v mojih 30 letih vozni?ke tudi ?e 2x zgodilo, da sem tako "lovil" pobegli avto.

Ponavadi ne more? klju?a vzeti iz klju?avnice, ?e menjalnik ni v "P". Kako je pa to re?eno pri novej?ih avtih s karticami in kljuci v ?epih pa ne vem...

Napisano

Jaz ro?ne nisem skoraj ni? uporabljal pa je po 11 letih ?e vedno delovala tako kot takrat, ko je bila nova. Tudi te el. ro?ne ne vklapljam razen kadar je nujno, je pa zdaj fino fajn z uporabo hillholderja, kjer je ?e bolj enostavno kot s klasi?no ro?no.

 

Me pa nekaj drugega zanima. Recimo situacija: pripelje? in je avto v leru oziroma v N pri automatikih. Stopi? ven, ker si recimo pozabil telefon doma. Avto za?ne lesti po klancu navzdol, zagleda? in ste?e? proti njemu, odpre? vrata... kaj pa zdaj. Pri klasi?ni ro?ni si samo zagrabil ro?no in potegnil ter je avto obstal. Pri elektri?ni pa naredi? kaj? Nekako se mora? vr?t na sede? in zabremzat, ker poteg gumba na el. ro?ni verjetno ne bo naredil kaj koristnega.

 

Sej ne re?em, da je to dnevna situacija, se pa je v mojih 30 letih vozni?ke tudi ?e 2x zgodilo, da sem tako "lovil" pobegli avto.

 

 

Naredis isto, kot pri navadni rocni... le da tukaj samo potegnes gumbek ... Se mi je ze parkrat zgodilo... Zategne se tudi, ce ni kljuca zraven... ali ko je popolnoma ugasnjen... Le sprostit je potem ne mores brez kljuca in tega, da pohodis pedal zavore ... Sem tudi ze sam imel tako situacijo ... ko je bil pri avtomatiku v "N" in sem sel nekaj ven... Ce das v "P" se itak aktivira tudi blokada ... 

Ponavadi ne more? klju?a vzeti iz klju?avnice, ?e menjalnik ni v "P". Kako je pa to re?eno pri novej?ih avtih s karticami in kljuci v ?epih pa ne vem...

 

Kljuc imas v zepu pri novejsih :) ... in rocno lahko vedno zategnes ... Edini pogoj je, da je akumulator OK :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Naredis isto, kot pri navadni rocni... le da tukaj samo potegnes gumbek ... Se mi je ze parkrat zgodilo... Zategne se tudi, ce ni kljuca zraven... ali ko je popolnoma ugasnjen... Le sprostit je potem ne mores brez kljuca in tega, da pohodis pedal zavore ... Sem tudi ze sam imel tako situacijo ... ko je bil pri avtomatiku v "N" in sem sel nekaj ven... Ce das v "P" se itak aktivira tudi blokada ...

 

 

Kljuc imas v zepu pri novejsih :) ... in rocno lahko vedno zategnes ... Edini pogoj je, da je akumulator OK :D

Nisem tega mislil. Torej,pripeljes se domov, ugasnes avto, menjalnik ostane v "D", fizi?no ne zategnes ro?ne, izstopis iz avta... A bo menjalnik sam prestavil v "P", preden ti bo dovolil iti iz avta?

Napisano

Menajlnik pri Mazdi nic sam ne prestavlja nikamor... Ko je v "D" ga itak ne mores cisto ugasnit... Samo motor lahko ugasnes... vse ostalo pa se vedno sveti... Ne mores ga niti zaklenit ... Tudi ce je v "N" ga ne mores zaklenit ... Ampak rocno pa vedno lahko aktiviras, ko avto stoji... ne glede na to, v kaksnem polozaju je menjalnik ali v kaksnem stanju je sistem (OFF, ACC,...) 

 

Moras pa dat v "P" ali v "N", ce zelis motor spet zagnati, ko si ga enkrat ugasnil, ko je bila rocica menjalnika v polozaju "D" ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.