Nejc1986 Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Ne more menjalnik kar sam iz D v P...ta del je ?e vedno 'fizi?en' Probaj na kaksnem novej?em Mercedesu odpreti vrata pri 5kmh.... Citiraj
Jest Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Probaj na kaksnem novej?em Mercedesu odpreti vrata pri 5kmh.... Pri Mazdi je to mozno ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
SpEkTr Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Tisto je najbr? druga?en menjalnik ,kjer ni ve? mehanske ro?ice?? Citiraj
Nejc1986 Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Tisto je najbr? druga?en menjalnik ,kjer ni ve? mehanske ro?ice??Ro?ica je na desni strani volana, tako kot recimo pri ve?ini za brisalce.... E razred , mislimda letnik 17 ali pa 16, skratka FL prej?nji model. Citiraj
SpEkTr Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Ja, to je pomoje pol mal druga?e narejeno vse skupaj. 1 Citiraj
AmpeR Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Pr meni ni?.Vzamem besedo nazaj. Pri cca. 30km/h mi za cca. 1 sec rahlo zabremza in potem spusti. Pa piska in ka?e opozorilo... Lahko poskusim ?e pri vi?ji hitrosti.... apla tudi ne... Za zimske radosti zna to delovati, bo?!No to je pri moji ?alambri. Citiraj
ignacij Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Hja, tako je, js se tut privajam na elektri?no Sm pa dobil napotek, da ?e na ravnem prkira?, sploh ni treba zategvat ro?ne, je P baje dovolj. ?e pa se pogovarjamo o ro?nem pa tak al tak. Jst doskrat nisn zategval, je pa res, da za samo napeljavo ro?ne ni dobro, da jo ni? ne zateguje? ... mah kdo bi vedu Ja to stvar sem pa enkrat ?e bral na tujem forumu. Eni pravijo prvo zategne? ro?no, nato da? v P; drugi da dr?i? pedalo na bremzi, nato da? v P in nato zategne? ro?noD tretji pravijo ro?ne ni potrebno zategovati ?e nisi na klancu. Pojma nimam kaj je prov ampak jaz uporabljam drugo varianto, avto ustavim, dr?im bremzo, dam v P, zategnem ro?no, spustim. Kaj pa vi? Citiraj
SpEkTr Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Dr?im bremzno, dam ro?no in nato prestavim v 'P'. 1 Citiraj
Nejc1986 Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Ja to stvar sem pa enkrat ?e bral na tujem forumu. Eni pravijo prvo zategne? ro?no, nato da? v P; drugi da dr?i? pedalo na bremzi, nato da? v P in nato zategne? ro?noD tretji pravijo ro?ne ni potrebno zategovati ?e nisi na klancu. Pojma nimam kaj je prov ampak jaz uporabljam drugo varianto, avto ustavim, dr?im bremzo, dam v P, zategnem ro?no, spustim. Kaj pa vi?Fajn je tako: dr?i? bremzo , da? v P, zategnes ro?no in spusti? nozno bremzo. Tako avto ne sloni na menjalniku.. Citiraj
Jest Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Jaz rocne skoraj nikoli ne zategujem... samo dam v "P" in ugasnem ... edino ce ga pustim na kaksni strmini ... Enako sem pocel tudi ze prej z navadno rocno in recimo rocnim menjalnikom ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Alex Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Meni je ta ro?na zakon. Vedno jo ?e podzavestno zategujem.Ne bi se vrnil na klasi?no, ker je ne potrebujem. Citiraj
Nejc1986 Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Jaz rocne skoraj nikoli ne zategujem... samo dam v "P" in ugasnem ... edino ce ga pustim na kaksni strmini ... Enako sem pocel tudi ze prej z navadno rocno in recimo rocnim menjalnikom ...Jaz tudi tako delam. Mi pa je 1x zmrznila ro?na na Lancii. Citiraj
323 BA Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Fajn je tako: dr?i? bremzo , da? v P, zategnes ro?no in spusti? nozno bremzo. Tako avto ne sloni na menjalniku.. Tako je edino pravilno. ?e posebej pomembno ?e je avto avtomatik in parkira? na klancu, da ne sloni avto na menjalniku oz. motorju, saj se bojda tisti precej skromno dimenzioniran "?tift" pozicije P lahko tudi odlomi. Citiraj
Nejc1986 Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Tako je edino pravilno. ?e posebej pomembno ?e je avto avtomatik in parkira? na klancu, da ne sloni avto na menjalniku oz. motorju, saj se bojda tisti precej skromno dimenzioniran "?tift" pozicije P lahko tudi odlomi.Jp,saj konec koncev je pri ro?nem menjalniku isto, najbr? tudi ni fajn da avto sloni na menjalniku Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.