SpEkTr Napisano 1. december, 2019 Prijavi Napisano 1. december, 2019 Jaz sem probal, ko sem se ustavljal na semaforju. Kaj vem pri ene 5kmh zabremza konkretno. Citiraj
Nejc1986 Napisano 1. december, 2019 Prijavi Napisano 1. december, 2019 Kaj pa pri avtomatiku; gre med vo?njo iz "D" v "R"? Vem da gre iz "R" v "N"... Vem tudi , da ?e pri MB med vo?njo (v tem primeru pri 5kmh) odpres voznikova vrata, v trenutku prestavi v "P".... Citiraj
LabiGT Napisano 1. december, 2019 Prijavi Napisano 1. december, 2019 itak, R pomeni Race Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Jest Napisano 1. december, 2019 Prijavi Napisano 1. december, 2019 dne 1. 12. 2019 ob 7:56 je Nejc1986 napisal: Kaj pa pri avtomatiku; gre med vo?njo iz "D" v "R"? Vem da gre iz "R" v "N"... Vem tudi , da ?e pri MB med vo?njo (v tem primeru pri 5kmh) odpres voznikova vrata, v trenutku prestavi v "P"....Med voznjo iz D v R pri Mazdi ne gre... samo do N se da saltat, potem pa je neka blokada... no mogoce bi slo, ce bi na silo probal ... dne 1. 12. 2019 ob 7:52 je SpEkTr napisal: Jaz sem probal, ko sem se ustavljal na semaforju. Kaj vem pri ene 5kmh zabremza konkretno.Veselica je, ce se v avtopralnici ?igras? s tem... Sva bila s kolegom enkrat ... mislim, da je bila Insignia... in je kolega oritisnil gumb za rocno... seveda jo je zategnilo, ko je trak avto vlekel skozi pralnico... in je kar naenkrat zacelo avto vleci z zategnjeno rocno... potem pa panika, ker se ne da odblokirat rocna... sele, ko pohodis pedal bremze, se da rocna sprostit ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Nejc1986 Napisano 1. december, 2019 Prijavi Napisano 1. december, 2019 dne 1. 12. 2019 ob 8:05 je LabiGT napisal: itak, R pomeni RaceJa,pri 2wd. Pri 4wd pa je "rally",ne? dne 1. 12. 2019 ob 8:23 je Jest napisal: Med voznjo iz D v R pri Mazdi ne gre... samo do N se da saltat, potem pa je neka blokada... no mogoce bi slo, ce bi na silo probal ... Veselica je, ce se v avtopralnici ?igras? s tem... Sva bila s kolegom enkrat ... mislim, da je bila Insignia... in je kolega oritisnil gumb za rocno... seveda jo je zategnilo, ko je trak avto vlekel skozi pralnico... in je kar naenkrat zacelo avto vleci z zategnjeno rocno... potem pa panika, ker se ne da odblokirat rocna... sele, ko pohodis pedal bremze, se da rocna sprostit ...Pa si dejansko probal med vo?njo dati iz D v R? Jaz ne upam probat. Citiraj
Jest Napisano 1. december, 2019 Prijavi Napisano 1. december, 2019 dne 1. 12. 2019 ob 8:36 je Nejc1986 napisal: Ja,pri 2wd. Pri 4wd pa je "rally",ne? Pa si dejansko probal med vo?njo dati iz D v R? Jaz ne upam probat.Ne... nisem probal, ker ko prides do N, se cuti, da ne gre kar tako naprej v N... Zato sem pa napisal, da mogoce s silo bi slo ... Zadnjic sem na YT gledal en video, ko nekdo da proba dat pri 65 mph v P... in se ne zgodi nic... ... sam vseeno ne bi probal... Sem nasel ta video... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
50keda Napisano 2. december, 2019 Prijavi Napisano 2. december, 2019 Eww Mene boli ko video gleam, ne da bi na svojem probu Citiraj
Gregster Napisano 3. december, 2019 Prijavi Napisano 3. december, 2019 Se pravi, nih?e ne ve kaj to?no se zgodi ?e pritisne? gumb za ro?no zavoro med vo?njo? Citiraj
Nejc1986 Napisano 3. december, 2019 Prijavi Napisano 3. december, 2019 dne 3. 12. 2019 ob 16:28 je Gregster napisal: Se pravi, nih?e ne ve kaj to?no se zgodi ?e pritisne? gumb za ro?no zavoro med vo?njo?There is only 1way to find out... Citiraj
iceman22 Napisano 3. december, 2019 Prijavi Napisano 3. december, 2019 Nc se nezgodi.. Citiraj www.trziskisladoled.si
Jest Napisano 3. december, 2019 Prijavi Napisano 3. december, 2019 dne 3. 12. 2019 ob 16:40 je iceman22 napisal: Nc se nezgodi.. Saj to je ze Boss napisal nekaj sporocil nazaj... Sicer pa, kot kaze, ce si dovolj vztrajen in dolgo vleces tipko, se rocna zavora lahko aktivira tudi med voznjo Lahko pa enostavno sam probas ... pocni pa to raje nekje tam, kjer je dovolj prostora, pa da ni ravno veliko prometa ... se najbolje na kaksnem praznem parkiriscu... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Gregster Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Haha ok. Hvala za odgovor. Citiraj
mazdaman Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 A pa ni ro?na zavora namenja tudi temu, da je uporabljena kot zasilna zavora? Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
LabiGT Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Pri mazdi itak steka celjust, tako da za zasilno zaviranje je vedno poskrbljeno 2 Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Boss Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Hja pri elektri?ni ?al ni? ve?... edino vrata odpret pa nogo ven in bremzat. Pri ro?nem si lahko ?e mal s prestavami pomaga? pri automatiku pa ?e to ne. Osebno bi raje imel ro?no ro?no nazaj pa ne zaradi driftanja. Citiraj
Jest Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Noja... jaz vidim edino prednost pri "navadni" rocni za zimske uzitke na zasnezeni cesti ... ... Ima pa elektricna rocna prednost pri tem, da ni tiste velike rocke med sedezi ... Sem tudi na zacetku bil podobnega mnenja... sedaj po skoraj dveh letih voznje z avtom, ki ima elektricno rocno, prav nic vec ne pogresam navadne... Se pa strinjam, da je lahko kaksna neprijetna situacija vec, ce se recimo sprazni akumulator, ne mores odtegnit rocne in lahko samo se poklices avtovleko ali pa zamenjas akumulator ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
50keda Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Hja, tako je, js se tut privajam na elektri?no Sm pa dobil napotek, da ?e na ravnem prkira?, sploh ni treba zategvat ro?ne, je P baje dovolj. ?e pa se pogovarjamo o ro?nem pa tak al tak. Jst doskrat nisn zategval, je pa res, da za samo napeljavo ro?ne ni dobro, da jo ni? ne zateguje? ... mah kdo bi vedu Citiraj
SpEkTr Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Jaz te?av s prehodom nisem imel. Elektri?na mi je ?ist v redu. ?e bo delalo bp, tako kot klasi?na, je to to. Citiraj
Boss Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Jaz ro?ne nisem skoraj ni? uporabljal pa je po 11 letih ?e vedno delovala tako kot takrat, ko je bila nova. Tudi te el. ro?ne ne vklapljam razen kadar je nujno, je pa zdaj fino fajn z uporabo hillholderja, kjer je ?e bolj enostavno kot s klasi?no ro?no. Me pa nekaj drugega zanima. Recimo situacija: pripelje? in je avto v leru oziroma v N pri automatikih. Stopi? ven, ker si recimo pozabil telefon doma. Avto za?ne lesti po klancu navzdol, zagleda? in ste?e? proti njemu, odpre? vrata... kaj pa zdaj. Pri klasi?ni ro?ni si samo zagrabil ro?no in potegnil ter je avto obstal. Pri elektri?ni pa naredi? kaj? Nekako se mora? vr?t na sede? in zabremzat, ker poteg gumba na el. ro?ni verjetno ne bo naredil kaj koristnega. Sej ne re?em, da je to dnevna situacija, se pa je v mojih 30 letih vozni?ke tudi ?e 2x zgodilo, da sem tako "lovil" pobegli avto. Citiraj
Nejc1986 Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 dne 4. 12. 2019 ob 9:16 je Boss napisal: Jaz ro?ne nisem skoraj ni? uporabljal pa je po 11 letih ?e vedno delovala tako kot takrat, ko je bila nova. Tudi te el. ro?ne ne vklapljam razen kadar je nujno, je pa zdaj fino fajn z uporabo hillholderja, kjer je ?e bolj enostavno kot s klasi?no ro?no. Me pa nekaj drugega zanima. Recimo situacija: pripelje? in je avto v leru oziroma v N pri automatikih. Stopi? ven, ker si recimo pozabil telefon doma. Avto za?ne lesti po klancu navzdol, zagleda? in ste?e? proti njemu, odpre? vrata... kaj pa zdaj. Pri klasi?ni ro?ni si samo zagrabil ro?no in potegnil ter je avto obstal. Pri elektri?ni pa naredi? kaj? Nekako se mora? vr?t na sede? in zabremzat, ker poteg gumba na el. ro?ni verjetno ne bo naredil kaj koristnega. Sej ne re?em, da je to dnevna situacija, se pa je v mojih 30 letih vozni?ke tudi ?e 2x zgodilo, da sem tako "lovil" pobegli avto.Ponavadi ne more? klju?a vzeti iz klju?avnice, ?e menjalnik ni v "P". Kako je pa to re?eno pri novej?ih avtih s karticami in kljuci v ?epih pa ne vem... Citiraj
Jest Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 dne 4. 12. 2019 ob 9:16 je Boss napisal: Jaz ro?ne nisem skoraj ni? uporabljal pa je po 11 letih ?e vedno delovala tako kot takrat, ko je bila nova. Tudi te el. ro?ne ne vklapljam razen kadar je nujno, je pa zdaj fino fajn z uporabo hillholderja, kjer je ?e bolj enostavno kot s klasi?no ro?no. Me pa nekaj drugega zanima. Recimo situacija: pripelje? in je avto v leru oziroma v N pri automatikih. Stopi? ven, ker si recimo pozabil telefon doma. Avto za?ne lesti po klancu navzdol, zagleda? in ste?e? proti njemu, odpre? vrata... kaj pa zdaj. Pri klasi?ni ro?ni si samo zagrabil ro?no in potegnil ter je avto obstal. Pri elektri?ni pa naredi? kaj? Nekako se mora? vr?t na sede? in zabremzat, ker poteg gumba na el. ro?ni verjetno ne bo naredil kaj koristnega. Sej ne re?em, da je to dnevna situacija, se pa je v mojih 30 letih vozni?ke tudi ?e 2x zgodilo, da sem tako "lovil" pobegli avto. Naredis isto, kot pri navadni rocni... le da tukaj samo potegnes gumbek ... Se mi je ze parkrat zgodilo... Zategne se tudi, ce ni kljuca zraven... ali ko je popolnoma ugasnjen... Le sprostit je potem ne mores brez kljuca in tega, da pohodis pedal zavore ... Sem tudi ze sam imel tako situacijo ... ko je bil pri avtomatiku v "N" in sem sel nekaj ven... Ce das v "P" se itak aktivira tudi blokada ... dne 4. 12. 2019 ob 9:18 je Nejc1986 napisal: Ponavadi ne more? klju?a vzeti iz klju?avnice, ?e menjalnik ni v "P". Kako je pa to re?eno pri novej?ih avtih s karticami in kljuci v ?epih pa ne vem... Kljuc imas v zepu pri novejsih ... in rocno lahko vedno zategnes ... Edini pogoj je, da je akumulator OK Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Nejc1986 Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 dne 4. 12. 2019 ob 9:20 je Jest napisal: Naredis isto, kot pri navadni rocni... le da tukaj samo potegnes gumbek ... Se mi je ze parkrat zgodilo... Zategne se tudi, ce ni kljuca zraven... ali ko je popolnoma ugasnjen... Le sprostit je potem ne mores brez kljuca in tega, da pohodis pedal zavore ... Sem tudi ze sam imel tako situacijo ... ko je bil pri avtomatiku v "N" in sem sel nekaj ven... Ce das v "P" se itak aktivira tudi blokada ... Kljuc imas v zepu pri novejsih ... in rocno lahko vedno zategnes ... Edini pogoj je, da je akumulator OK Nisem tega mislil. Torej,pripeljes se domov, ugasnes avto, menjalnik ostane v "D", fizi?no ne zategnes ro?ne, izstopis iz avta... A bo menjalnik sam prestavil v "P", preden ti bo dovolil iti iz avta? Citiraj
Jest Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Menajlnik pri Mazdi nic sam ne prestavlja nikamor... Ko je v "D" ga itak ne mores cisto ugasnit... Samo motor lahko ugasnes... vse ostalo pa se vedno sveti... Ne mores ga niti zaklenit ... Tudi ce je v "N" ga ne mores zaklenit ... Ampak rocno pa vedno lahko aktiviras, ko avto stoji... ne glede na to, v kaksnem polozaju je menjalnik ali v kaksnem stanju je sistem (OFF, ACC,...) Moras pa dat v "P" ali v "N", ce zelis motor spet zagnati, ko si ga enkrat ugasnil, ko je bila rocica menjalnika v polozaju "D" ... 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
SpEkTr Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Ne more menjalnik kar sam iz D v P...ta del je ?e vedno 'fizi?en' Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.