Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi z dizli skrbimo za ?isto okolje, medtem, ko ga druga stran lepo onesna?uje.Pa vsi mislijo, da je ravno obratno.

Tako skozi prst, pri moji gre v maloro pri regeneracijo 2 dcl nafte.Ampak finta je v tem,da ?e si dovolj brihten in nastavi? lon?ek na vsak auspuh, to nafto lepo ulovi? nazaj in jo, ko se ustavi?, mirno nalije? nazaj v rezervoar.

 

 

Napisano

No ko je pa nafta tak ?ista se pa na pumpi malo polij po hla?ah pa potem poslu?aj kaka bo reakcija ko pride? domov,potem pa to ponovi? z bencinom. Rezultate visokih in niskih tonov pa objavi namesto grafa regeneracije. Pa brez zamere ne more biti premog ?istej?i od kakr?nekoli drve.

Napisano

Ja in to v glavnem softwarsko ... no lani sem pa bil na vpoklicu, kjer so mi nalo?li zadnjo mazdo 6, torej po FL, zej pa vedi, kam pes taco moli ..

 

Pa? ho?em prit stvari do dna, da se bo vedlo, kaj in kako za ostale, ki jih to morebiti doleti.

Hja bencinarja kupit pa bo problem z regenarcijo re?en  :jupiii:  :jupiii:  :jupiii:

Napisano

Hja bencinarja kupit pa bo problem z regenarcijo re?en  :jupiii:  :jupiii:  :jupiii:

Jap, da potem delamo kolone po avtocestnih klancih.Ne,bomo raje ?e malo pre?tudirali to raketno tehnologijo okoli regeneacije. :)

 

 

Napisano

Nima 90-60-90 krivulje :)

Ja pol pa pogoltnit grenko tableto pa ne jamrat  :blink:

Jap, da potem delamo kolone po avtocestnih klancih.Ne,bomo raje ?e malo pre?tudirali to raketno tehnologijo okoli regeneacije. :)

 

Ja verjetno ja zato pa vsi bencinarji delajo kolone na klancih to bo ja ?..glede na mojo vsakodnevno relacijo ( ni AC) bi blo prvo treba ukinit te pokrite mopede (45km/h) ,ki res delajo kolone na cestah

Napisano

Hja samo ti ne ....po opisanem ima? zelo stresno vo?njo

To v?eraj je bil le test... druga?e pa u?ivam v dinami?ni in ?portni vo?nji za kar so namenjene na?e mazde.

 

 

Napisano

To?no zato pa je meni Mazda v?e?, ker ?e vsaj delno razmi?ljajo o tem, da je to "drivers car" in da njihovo geslo "jinba ittai" ni iz trte izvito. Pri mnogih drugih znamkah ?e te?ko to re?em in marsikatera (na misel mi prihaja tako ?koda kot VW) je ratala ?isto sinteti?na in res samo korak do avtonomne vo?nje, ko bodo na?i avti samo ?e taksiji mi pa prikraj?ani za u?itke za volanom.

33112_1.png

Napisano

To?no zato pa je meni Mazda v?e?, ker ?e vsaj delno razmi?ljajo o tem, da je to "drivers car" in da njihovo geslo "jinba ittai" ni iz trte izvito. Pri mnogih drugih znamkah ?e te?ko to re?em in marsikatera (na misel mi prihaja tako ?koda kot VW) je ratala ?isto sinteti?na in res samo korak do avtonomne vo?nje, ko bodo na?i avti samo ?e taksiji mi pa prikraj?ani za u?itke za volanom.

Jp,tocno to. Ko se vsedem v Mazdo imam filing,da mi je narejena po meri, medtem ko so npr.kaksni Nemci dolgo?asno nahmgnjeni k perfekciji....

 

?koda je parkirana pred hi?o,mazda pa ?aka pred hi?o....

Napisano

Haha mi smo pa res ... v vsakem topicu berem isto xD

In ja vrjamem, da marsikomu zgleda tole jamranje, vsaj veste cesa se ne kupi, da vam ne bo treba "jamrat" z nami ;-)
 

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Ja, a imaš Forscan ali torque, da bi preveril ene 2-3 parametre potem ko se ti regeneracija zaključi. Najprej to.

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Prestavljam debato glede intervala regeneracije oz. nadaljujem v pravi temi.

 

Torej po (zgolj) rednem servisu (olje 5W30 Dexelia) pri Pelkotu so se mi intervali med regeneracijami pri M6 GJ CD 175 l.2016, 90.000 km, prepolovili, poleg tega pa regeneracije trajajo kakšno minuto ali dve dlje. Pelko mi je pojasnil, naj se z regeneracijami ne obremenjujem. Pa se, ker sem radovedne narave in me zanima tehnični razlog😁 Podložke šob so bile menjane pri 65.000 km.

 

Zaporedje prevoženih km med regeneracijami:  135 km, 115 km, 154 km, 263 km, 108 km. Glede na zaporedje sumim, da se je pri četrtem intervalu 262 km eno regeneracijo spregledalo. Tankam pri OMV navaden diesel.

 

Naslednji korak bo, da bom natankal dražje in kao kakovostnejše gorivo.🤪

 

Jaz ti povem, da imaš zabasan filter. Ti pa naredi, kakor  hočeš. Sigurno si eno regeneracijo spregledal. Te vrednosti so zeloooo skupaj. V bistvu, če greš ti iz Kopra v Ljubljano, ti naredi dve regeneraciji vmes. 🤪

Predlagam ti čiščenje filtra. V bistvu je res, kot je nekdo že omenil. To je filter. Sicer malo dražji a konec koncev le filter.

A filter v kliimi tudi pustimo noter 100Kkm? Resda se manj maši pa vendar, kdor ga je kdaj pogledal, zna bit celo listje noter. Tako, da moje mnenje je, da vsakih 70-80Kkm ali še prej, če je potrebno, daš ta filter pač spucati in je pol nekaj časa mir. Vsi vemo, da smo zadnje leto in pol manj vozili zaradi pandemije Korone. Oziroma, več mestne vožnje je bilo vsaj pri meni. 

 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je SpEkTr napisal:

Ja, lahko da je težava tudi kje na EGRu, pa je tam še kaj za prepucat.

Če je težava na EGR se ti takoj  prižge rumena  lučka check engine. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
    • Ej to z OSRAM se je tudi meni zgodilo, samo se ne morem spomniti a so bile Night Breaker ali Cool Blue...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.