Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, jaz bom dal naprej egr in tam okoli pucat, samo... Ne vem če bo kaj haska. Lih 300eur se mi pa ne daje spet za neko čiščenje..

Napisano (urejeno)

% EGR open je na spodnjem grafu zaradi preglednosti prikazan v negativno smer (črne linije), poleg tega odprtost 0% zaradi preglednosti ni prikazana. Glede na graf se vidi, da je EGR ventil med trajanjem regeneracij zaprt.

 

image.png.abdd89800dc76f4da149185889b98556.png

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ja saj to je prav tak, med regeneracijo mora biti EGR zaprt.

Pravtako med pospeševanjem mora biti zaprt.

Bom pogledal na računalniku tvoj datalog če kaj sumljivega najdem. ;)

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Da bi se izvajala pasivna regeneracija bi moral verjetno ves čas vozit s 3000-4000 obratov. Tako bi segrel izpušni sistem, do te mere, da bi začelo kuriti saje. Ampak to pomen ves čas imet hitrost med 160 in 200km/h.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Še nekaj grafov - izsek intervala 5 min. Vidi se, da se pri pospeševanju ob cca 94 km/h do 127 km/h oz. od 2095 do 2818 RPM  (točke na vodoravni osi 73-77) močno poveča PM ACC DES, EGR se zapre, temperatura plinov se poveča, ...

 

image.png.94d7c6dacd001678bb9f7fd7e582aae7.png

image.png.7c4d01625b978663d513549d017bb8ae.png

image.png.c9d2373b2422176249cc3968bdf27112.png

image.png.8e6115a7c5798bf90d104548fe29d68b.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

Da bi se izvajala pasivna regeneracija bi moral verjetno ves čas vozit s 3000-4000 obratov. Tako bi segrel izpušni sistem, do te mere, da bi začelo kuriti saje. Ampak to pomen ves čas imet hitrost med 160 in 200km/h.

V tretji prestavi ne... 

Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

Da bi se izvajala pasivna regeneracija bi moral verjetno ves čas vozit s 3000-4000 obratov. Tako bi segrel izpušni sistem, do te mere, da bi začelo kuriti saje. Ampak to pomen ves čas imet hitrost med 160 in 200km/h.

 

Ja, to drži če se hitrjeje pelješ cca 180kmh+ se izvaja pasivna regeneracija, zato ker se izpuh oz. dpf segreje do te mere da se kurijo delci.

Je pa pri tem problem če z avto ni vse 100%, ker takrat pri taki vožnji tudi sam motor proizvaja dosti saj.

In če je recimo kaka napaka, bo avto proizvedel več saj kot jih bo skuril z pasivno regeneracijo, dpf se prekomerno polni in aktivne regeneracije so pogostejše, to se verjetno dogaja tudi @Janez007

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je Aless napisal:

 

Ja, to drži če se hitrjeje pelješ cca 180kmh+ se izvaja pasivna regeneracija, zato ker se izpuh oz. dpf segreje do te mere da se kurijo delci.

Je pa pri tem problem če z avto ni vse 100%, ker takrat pri taki vožnji tudi sam motor proizvaja dosti saj.

In če je recimo kaka napaka, bo avto proizvedel več saj kot jih bo skuril z pasivno regeneracijo, dpf se prekomerno polni in aktivne regeneracije so pogostejše, to se verjetno dogaja tudi @Janez007

Je ta izjava na osnovi analize podatkov? Je t"napaka" lahko zgolj posledica preveč sajastih oblog v EGR in kolektorju?

Napisano

@Janez007sem malo pregledal tvoj datalog in opazil eno anomalijo v MAP senzorju.

Če pogledaš graf MAP senzorja v kPa imaš 3padce vrednosti, nisem pa uspel ugotovit zakaj bi bil ta padec, tudi nobene povezave z ostalimi senzorji ne najdem. 

Če pogledaš npr. Točko 2798, imaš na tej točki 2024rpm, MAP senzor pa vrednost pa 26kPa.

Medtem ko so med temi 3mi padci vrednosti cca 260-270kPa. 

IMG_20210726_093212.jpg

IMG_20210726_092551.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Je ta izjava na osnovi analize podatkov? Je t"napaka" lahko zgolj posledica preveč sajastih oblog v EGR in kolektorju?

 

Obloge na EGRju lahko imajo take posledice ja, ker če je preveč saj se EGR ne zapira do konca in posledično gredo tudi izpušni plini mimo. 

Sem gledal pri tvojih podatkih in ti EGR zapira na 0% pod 93% obremenitvitvijo motorja (pospeševanje oz. Ko pohodiš gas) 

Tak da po podatkih iz dataloga ti EGR pravilno zapira, pod pogojem da je elektronika na egr izpravna. 🤔

Saje v sesalnem kolektorju lahko vplivajo na MAP senzor, ki je na sesalnem kolektorju. 

 

@Janez007verjetno si čistil  MAF senzor za pretok zraka?! MAF je na škatli zračnega filtra.

 

MAP senzor je pa senzor pritiska v sesalnem kolektorju, ti sti je pa na sesalnem kolektorju.

Poglej spodnje slike na prvi sliki je MAF, na drugi sliki je MAP😉

IMG_20210726_114356.jpg

IMG_20210726_114246.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Glede točke 2798 iz grafa pa nima veze če je na koncu regeneracije. 

Ker če greš gledat še ostale točke kjer ti vrednost MAF senzorja pade na 26kPa, ti na začetku grafa pade na 26 in je na začetku regeneracije, pol naslednja je t2798 na koncu druge regeneracije, pol imaš ttetjo regeneracijo kjer ni padca, in pol imaš četrto regeneracijo in padec vrednosti MAF proti koncu regeneracije. 

Nvm, meni je to sumljivo, in mi ni neke logike oz povezave zakaj padec vrednosti, mogoče sem tudi kaj spregledal. 

Prvo bi očistil MAF in z endoskopsko kamerco malo pogledal v notranjost sesalnega kolektorja če je slučajno fejst zapacan. 

Moram pogledat če je kaka procedura za prečekirat MAF če je ispraven. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je Aless napisal:

Glede točke 2798 iz grafa pa nima veze če je na koncu regeneracije. 

Ker če greš gledat še ostale točke kjer ti vrednost MAF senzorja pade na 26kPa, ti na začetku grafa pade na 26 in je na začetku regeneracije, pol naslednja je t2798 na koncu druge regeneracije, pol imaš ttetjo regeneracijo kjer ni padca, in pol imaš četrto regeneracijo in padec vrednosti MAF proti koncu regeneracije. 

Nvm, meni je to sumljivo, in mi ni neke logike oz povezave zakaj padec vrednosti, mogoče sem tudi kaj spregledal. 

Prvo bi očistil MAF in z endoskopsko kamerco malo pogledal v notranjost sesalnega kolektorja če je slučajno fejst zapacan. 

Moram pogledat če je kaka procedura za prečekirat MAF če je ispraven. 

Govoriva o MAP ali MAF senzorju? Sam sem spucal MAP (senzor tlaka v kolektorju), MAF se raje nisem lotil.

Je treba ob zamenjavi enega ali drugega senzorja (MAP, MAF) to zamenjavo vnesti tudi v računalnik, ali samo kupiš na Autodoc in zamenjaš tako kot filter olja, kabinski filter,...? :)

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ja sem se čist zatipkal MAP sem mislil, na sesalnem kolektorju, ker na grafu MAP sumljiv.

Če si ga očistil pa pol ok, sicer ne pomeni da je 100% ispraven ampak ok.

Jaz bi očistil vse MAP; MAF, EGR za začetek.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 6 minutami je Aless napisal:

Ja sem se čist zatipkal MAP sem mislil, na sesalnem kolektorju, ker na grafu MAP sumljiv.

Če si ga očistil pa pol ok, sicer ne pomeni da je 100% ispraven ampak ok.

Jaz bi očistil vse MAP; MAF, EGR za začetek.

Ja hvala za nasvet, nameravam pri naslednje rednem servisu, verjetno čez kakšne pol leta, če prej ne bo kakšne lučke. :) 

Napisano

Ja lahko se samo menja, ni treba nič vnest.

Ne pa zdaj kupovat vse živo, na podlagi mojih opazk ;)

Sem ti samo napisal kaj mi je sumljivo, ni pa to končna diagnoza.

Jaz sem imel problem z senzorjem pretoka zraka MAF, ki je prikazoval nepravilne vrednosti, napake pa ECU ni zaznal.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

MAP jaz merim z multimetrom ima tri pine +rdeča žica - rjava žiga in signal včasih zeleno bela ali raznih kombinacij. Pri kontaktu ponavadi kaze 5 ali 7voltov odvisno od senzorja. Ko vklopis vrednost pade na okoli 1,2 do 1,7V ce pohodis gas mora vrednost narast ce ne poskoci napetost ampak pocasi narasca in se giblje v okolici voltaze prostega teka je okvara v senzorju. Diagnostika ti pa nebo vrgla okvare ker je vrednost prostega teka v mejah normale. Ne vprasajte kako sem do tega prisrl, nardil sem skoraj doktorat preden sem ugotovil.

Glede egra je pa normalno da se temperatura poveca ko je zaprt saj dobis vec svezega zraka v valje in pride do boljsega izgorevanja, ko je egr odprt dobis v valje en del plinov ki so ze izgoreli in nebodo dvakrat izgoreli to meni da zavzevamjo v valju mrtvi prostor kar pomeni manj prostora za svezi zrak in posledicno slabse izgorevanje ter padec temperature.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Za MAF se lahko napisem. Imas tri stiri ali pet pinske prikljucke. Pri treh imas napajane ozemljitev in signal, pri pet pinskem prikljucku pa imas se dodatno temperaturno senzor in sicer konstantno napetost 5V eni imajo 4 ali celo 6V in pa signal temperaturnega senzorja ki gre v ecu. Testiras z multimetrom. Napajalna napetost na senzor je 12V, potem poisces ozemljitev. Prikolis multimeter preko senzor in vklopis avto v prostem teku mora vrednost past na okoli 1V ce dodas gas pa naraste. S tem da ce je  MAF v okvari takoj vrze napako in vidis z diagnostiko, ker ima ob dadajanji plina vecji razpon, je pa za probat malo za igranje. Multimeter je zakon 🙂

Pri vseh teh testih senzor normalno pustis prikljucen, z zadnje strani konektorja pa v pine porines podaljske za lazjo meritev z multimetrom.

Popravljeno od scania
  • Všeč 5
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 28 minutami je scania napisal:

Za MAF se lahko napisem. Imas tri stiri ali pet pinske prikljucke. Pri treh imas napajane ozemljitev in signal, pri pet pinskem prikljucku pa imas se dodatno temperaturno senzor in sicer konstantno napetost 5V eni imajo 4 ali celo 6V in pa signal temperaturnega senzorja ki gre v ecu. Testiras z multimetrom. Napajalna napetost na senzor je 12V, potem poisces ozemljitev. Prikolis multimeter preko senzor in vklopis avto v prostem teku mora vrednost past na okoli 1V ce dodas gas pa naraste. S tem da ce je  MAF v okvari takoj vrze napako in vidis z diagnostiko, ker ima ob dadajanji plina vecji razpon, je pa za probat malo za igranje. Multimeter je zakon 🙂

Pri vseh teh testih senzor normalno pustis prikljucen, z zadnje strani konektorja pa v pine porines podaljske za lazjo meritev z multimetrom.

Zelo koristne informacije za nas dizelaše. Hvala za tole.👍

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Zanimivo branje je tole, pravi majstori ste👍upam, da bo toliko znanja o X motorjih, ko bom imel jaz ali kdo drug kake težave.... :prstgor:

Napisano (urejeno)
pred 34 minutami je Bini napisal:

Zanimivo branje je tole, pravi majstori ste👍upam, da bo toliko znanja o X motorjih, ko bom imel jaz ali kdo drug kake težave.... :prstgor:

@Bini, za nas ni nerešljivega problema. V najslabšem primeru motor vzamemo ven in drugega not. 🤣

image.png.0b374538fdef7ae2122e47819dbaf529.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 24 minutami je Janez007 napisal:

@Bini, za nas ni nerešljivega problema. V najslabšem primeru motor vzamemo ven in drugega not. 🤣

image.png.0b374538fdef7ae2122e47819dbaf529.png

Vseeno sem mnenja, da se malo pretirava z temi raznimi diagrami. Itak ni skoraj nobenemu jasno, kako mora stvar laufat. Dobro bi bilo, v vsakem primeru, vsakih nekaj let očistiti vse te ključne elemente( EGR, dpf, kolektor, maf, pif, paf,). In piči dalje. 😉

 

 

Napisano

@BiniMislim da ne boš rabil forumske pomoči, glede na to kako hitro ti menjaš avto. ;)

 

@AlexNe vemo vsega ja, vemo pa da tako kot laufa pri @Janez007 ni prav, pri njegovi vožnji so intervali regeneracij premajhni, če moja M6 z 295kkm še vedno zmore intevale med 150-200km pol bi morala njegova Mazda uspet 200km intervale z lahkoto.

Mislim pa da tudi če bo šel na pooblaščen servis mu ne bodo tega rešili, verjetno bodo rekli da je vse ok.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.