Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mislim, zelo dvomim da bi se ti v 30000km tako zapacalo vse, da bi se interval prepolovil. Čudno.

Napisano
pred 5 urami je Aless napisal:

@BiniMislim da ne boš rabil forumske pomoči, glede na to kako hitro ti menjaš avto. ;)

 

@AlexNe vemo vsega ja, vemo pa da tako kot laufa pri @Janez007 ni prav, pri njegovi vožnji so intervali regeneracij premajhni, če moja M6 z 295kkm še vedno zmore intevale med 150-200km pol bi morala njegova Mazda uspet 200km intervale z lahkoto.

Mislim pa da tudi če bo šel na pooblaščen servis mu ne bodo tega rešili, verjetno bodo rekli da je vse ok.

Tako hita menjava avta je bila izredna, drugače menjam na 7 do 9 let.... 😊Upam pa, da bo nova cx30 tako dolgo pičila brez težav..... :whatever:, Se že veselim teh 186 bencinskih konjičev na dizel način..... :jupiii:

Napisano

Glede regeneracije mi ni več nič jasno. Na poti v Dolomite se je izvajala  na vsakih 180 km. Nato sem tankal njihovo agip+ nafto. Ko smo se spuščali iz prelaza(preko 2000m) v dolino, se je regen. izvedla šele pri 243 km. Najbrž zato, ker je bilo veliko km brez čisto brez gasa, le bremze so hudo trpele. 😬 Polno naložen avto in štiri odrasle osebe noter. 🤪

Nato pa zopet na  avtocesti na vsakih  170 km. 🤔 Moram pa še enkrat pohvalit to olje ravenol, saj je bila poraba le 6l/100 za domov. Kar je za polno naložen avto in normalne avtocestne hitrosti res ugodna poraba. To je sigurno zasluga olja. Možno je, da so tudi krajši intervali "zasluga" olja?🤔

Brembo diski in ate ploščice so pa res vrhunska kombinacija. Vse štiri spuste čez dvatisočake (prelaze) so vrhunsko izdržale. A ste že kdaj doživeli, ko parkiraš avto po takih vratolomnih spustih in pokajo zavorne čeljusti od vročine. In feltne čisto vroče, da jih skoraj ne moreš prijeti. 

 

 

 

Napisano

Ta poraba je posledica očiščenega MAP senzorja in nima veze z oljem.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Regeneracije so se normalizirale na vsakih 200 km. Danes sem zopet vliv v poln rezervoar tekočino liqui moly za čiščenje in zaščito dpf filtra. In res, regeneracija se je že takoj izvajala le 10 km. Baje, da s tem dodatkom dosežeš, da se regeneracije izvajajo tudi pri nižjih temperaturah v samem dpf filtru. Posledično je tudi čas regeneracije krajši. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Res je, ampak bolj kot ne deluje samo ko je tekočina v rezervoarju. 

Tudi to je res. Zato pa se priporoča to dodajati na vsak tretji rezervoar. In s tem dosežemo, da se dpf ne zabije še bolj. 

 

 

Napisano
dne 12. 8. 2021 ob 8:23 je Janez007 napisal:

@Alex zanima me, ali so v teh tvojih 200 km že vključeni kilometri, ko se izvaja regeneracija (200 km je prevoženih od začetka prve do začetka druge regeneracije)?

 

Evo, zadnje regeneracije so vsakih 230-240 km. 👍 Tole olje, ki je sedaj noter je res top of the top. Poraba tudi znatno nižja, zdi se mi, kot da motor lepše potegne. Jaz naredim tako, da ko se regen. začne, dam števec kilometrov na nulo in ko se konča, zopet na nulo. Tako tudi preverim, koliko kilometrov se regen. izvaja. Trenutno se konča po 12-14 kilometrih. Najbrž pripomore k temu tudi liqui moly, ki sem ga že dvakrat dodal za zaščito in čiščenje  dpf filtra. 

 

 

 

Napisano
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

Evo, med zadnjimi regeneracijami cca. 80-120km, trajajo pa cca 15 km. 👎 Vožnje večinoma daljše po avtocesti.

A ne bi poskusil tudi ti z dodatkom za čiščenje dpf-ja? 

Lahko bo pomagalo. 

 

 

Napisano

Sem prepričan da za @Janez007 težave ni kriv DPF, težava je nekje drugje, sumim na injektorje, ker ima tudi ob ugodnem voznem režimu (daljše avtocestne vožnje) enostavno preveč goriva v olju, plus tega da je vzorec olja tudi zelo onesnažen za 4kkm.

Ta avto bi brez DPFa verjetno konretno dimil iz izpuha, zdaj pač to kompenzira dpf.

Čiščenje DPFa z dodatkom pa sem prepričan da ne bo rešilo njegovega problema, četudi bi zdaj namontral nov DPF bi se verjetno isto dogajalo z regeneracijami.

No probat ni greh, za tistih 10€ za dodatek ne bo revež, ampak ne preveč pričakovat.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 1 uro je Aless napisal:

Sem prepričan da za @Janez007 težave ni kriv DPF, težava je nekje drugje, sumim na injektorje, ker ima tudi ob ugodnem voznem režimu (daljše avtocestne vožnje) enostavno preveč goriva v olju, plus tega da je vzorec olja tudi zelo onesnažen za 4kkm.

Ta avto bi brez DPFa verjetno konretno dimil iz izpuha, zdaj pač to kompenzira dpf.

Čiščenje DPFa z dodatkom pa sem prepričan da ne bo rešilo njegovega problema, četudi bi zdaj namontral nov DPF bi se verjetno isto dogajalo z regeneracijami.

No probat ni greh, za tistih 10€ za dodatek ne bo revež, ampak ne preveč pričakovat.

Se strinjam. No, kot si napisal, škoditi ne more. Bo vsaj ugotovil, ali je DPF tako zabit, da so posledično tako (pre) kratki razmaki med regeneracijami. 

 

 

Napisano

Hja, tudi pri meni ko sem šel na morje in vlekel prikolico, je tale pm acc dsd kar narašča in celo presegel pm gen , kar mi je bilo čudno. Nasploh sem pred tem zadnji tank ali dva, opažal da je ta parameter kar 'nevarno' visoko. No včeraj ko smo se pa vračali z morja se je pa unesel in je bil potem nekje na 0.25g pm gen pa 6g. Ne vem, al mu je pasalo ker se je tako pregrel ali kaj drugega. Ali pa nafta ,tankal sem v karlobagu na ini.

 

Smo pa potem pri Starodu nabili srno tko da..ah ja..

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Saj 99% voznikov se s tem vprašanjem nikoli ne ukvarja (dokler ni s sajami vse zabasano in na armaturni plošči zagori lučka). Meni avto deluje normalno, po mnenju servisa je avto celo zelo dober :) 

 

Zadnjič sem za foro (med regeneracijo) vozil "po jajcih", interval je bil cca. 130 km, poraba 4,6 l/100 km.

 

Ampak, saj če ti dela regeneracije, tudi pogoste, je v redu. Preden se ti prižge opozorilna lučka, baje, da sploh ne dela več regeneracij. To je šele problem. 

Jaz sem opazil eno stvar. Ko je motor bolj obremenjen (hribi, avtoceste, mesto) se po moje filter bolj zabaše in posledično so regen. bolj pogoste. Sedaj že kak mesec vozim samo relacije, 40 km v eno smer, hitrost 100/ uro, motor dela optimalno in so regen. na vsakih 230-240 km. Zadnja celo na 255 km. Tako, da je vsekakor odvisno od stila in režima vožnje. 

 

 

Napisano
pred 31 minutami je Janez007 napisal:

 

Že kakšen mesec s Torque spremljam parametre (tudi log datoteke) in ugotavljam enako.  Pri zadržani vožnji po ravnih cestah in majhnih hitrostih (recimo do 100 km/h) se tudi meni saje V DPF nabirajo zelo počasi, bi rekel normalno. Večje obremenitve zahtevajo več energije, to pomeni več goriva in temu ustrezno več zraka. In v teh režimih pri meni očitno ni več optimalnega izgorevanja (na primer pospeševanje na vključevalnem pasu avtoceste).

 

Daj Alex, ti si pravi za akcijo. :)Vtakni pod volan OBD2 adapter (desno od ročke za odpiranje pokrova havbe), naloži si Torque PRO aplikacijo, nastavi na beleženje vseh tehničnih parametrov (lahko povem kateri me zanimajo), in objavi log file. 😁

 

 

Najprej bi moral nabaviti ta obd 2.Kje se da to kupiti po normalni ceni, da mi ne nabijejo carine? 

 

 

Napisano
pred 33 minutami je Janez007 napisal:

Ker se tudi za male paketke plačuje carino in DDV, sem sam nabavil tole, bluetooth varianto:

https://www.silux.si/izdelki/dodatna-oprema/elektronika-in-dodatki/naprave-za-diagnostiko-vozila/5247363/naprava-za-avto-diagnostiko-icar-obd2-bluetooth?refurl=%2Fizdelki%2Fdodatna-oprema%2Felektronika-in-dodatki%2Fnaprave-za-diagnostiko-vozila

 

Ti pa z veseljem adapter tudi posodim, Android aplikacije Torque za okoli 3,5€ pa žal ne morem (ne znam).

 

 

 

 

A mora bit aplikacija obvezno Torque  pro? Ali je v redu tudi kakšna druga? 

Evo, sem že naročil adapter na Silux. 😊

 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
    • najprej so bili karavani, potem so bili enoprostorci, sedaj so suvi, prej ali slej se bo cikelj obrnil in karavana bo šla dalje !!!
    • To je bila pa dolga vojna 😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.