Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tudi meni bo naslednji teden mehanik ta senzor zamenjal z modificiranim, ker je originalni izdihnil

Poslano z mojega M2012K11AG z uporabo Tapatalk

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Uf, meni to s tem obd 2 nikakor ne gre. Sicer se je po mukah povezal s telefonom, a imam aikacijo  obd Autodoctor Light in razen hitrosti in temperature ne pokaže nič.🙄 Totalno neuporabno. Kaj naj naložim, kupim, da bo enostavno in da bo delalo, (snemalo) parametre motorja kot se šika? 

 

 

Napisano

 

 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je Aless napisal:

Kot že večkrat napisano Torque Pro in Forscan😉

Katera od dveh je bolj pregledna, bolj za "začetnike", da ni preveč komplicirana? 

Obe sta plačljivi. Ali je Forscan lite prava? 🤔

 

 

Napisano

Vse te aplikacije za OBD so bolj take, da se je treba malo poglobit in niso ravno tipa "plug&play" ... in da bi takoj vse delalo, tako kot zelis ... 

 

https://forscan.org/download.html

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 20 minutami je Janez007 napisal:

FORScan Lite 1.5.11 for Android (Core 2.3.41) - avtor Alex.

 

In potem praviš, da si začetnik 🤣

Se pravi, to je to? 

Ok. Kako se to plača glede nato, da nisem še kupoval takih aplikacij? 🤔

Glej, res, moja, aplikacija pa vas, sprašujem. 😄

 

 

Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je Alex napisal:

Se pravi, to je to? 

Ok. Kako se to plača glede nato, da nisem še kupoval takih aplikacij? 🤔

Glej, res, moja, aplikacija pa vas, sprašujem. 😄

Samo podatke plačilne kartice rabiš, pa Google račun  ... govorim za Android telefon.

Popravljeno od Janez007
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tokrat je sprožilo regeneracijo prvič pri 175 km, za nazaj domov pa pri 255 km. 🤔 Nič jasno, kako to deluje, na kakem principu. Zakaj takšna razlika. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 19 minutami je Janez007 napisal:

Meni pa je počasi postaja jasno. Regeneracijo sprožata 2 parametra, ko se približata vrednosti 6g/L in ki se izračunavata neodvisno: DPF_GEN in PM_ACC_DSG. Regeneracijo sproži tisti, ki se prej približa vrednosti 6g/L.

 

Pri "zdravih" avtih sproža regeneracijo DPF_GEN, ki jo računalnik izračuna glede na porabljeno gorivo (več porabljenega goriva, sorazmerno več saj). Pri tem parametru se regeneracija izvede na cca 17 l porabljenega goriva. Na avtocesti je velik upor zraka, zato večja poraba in zato so intervali krajši.

 

Včasih pa izgorevanje v "bolanem" avtu ni popolno in zato z isto porabljeno količino goriva, kot pri zdravem avtu, avto generira veliko več saj. Zato računalnik istočasno ugotavlja zamašenost DPF še na drug način, in sicer z razliko tlaka na začetku in koncu DPF filtra. Bolj ko je filter zamašen, večja je razlika tlaka. Ker je razlika tlaka odvisna tudi ob trenutne porabe goriva, obratov in še česa, računalnik upošteva tudi to, ko izračunava parameter PM_ACC_DSG (enačba meni ni znana). PM_ACC_DSG se pri "bolanih" avtih hitreje približuje vrednosti 6, kot DPF_GEN, zato se regeneracija izvaja hitreje kot na 17l porabljenega goriva.

 

Če so regeneracije prepogoste (na primer vsakih 50 km), računalnik javi napako DPF filtra ..

 

Primer "zdravega" avta (regeneracijo sproži 17l porabljenega goriva):

slika.png.9bfadad06cb82a45ac1bc74d87b0ed71.png

 

Primer "bolanega" avta (regeneracijo sproži prevelika tlačna razlika DPF filtra😞

slika.png.d32503cd36bd9a4ef00f1e408b063c2d.png

Verjetno je res nekaj na temu. 

Nisem še nabavil aplikacije, da bi to pogledal pri mojem avtu. 🙄

Mi je pa čudno, ker sem šel za gor po italijanski strani po avtocesti, nazaj tudi po avtocesti, samo po naši strani. In obakrat je bila hitrost "primerna". 🤔 Poraba za gor povprečje 6,5l/100 za domov pa 6,2 l/100. Vseeno je prevelika razlika pri regeneracijah po moje. 🤔

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

Mogoče tudi je tudi tvoj avto vedno bolj "bolan". 😁 Verjetno pa da ne.

 

Veliko bo jasno iz podatkov. Upam, da ti bo le uspelo nabaviti aplikacijo v kakšnem mesecu ali dveh 😜 Tistih 6€ si verjetno že rezerviral za gostovanje tega foruma na zmogljivejšem strežniku in sedaj se mora spet nabrati ...

Nikakor mi ne uspe kupit te aplikacije. Vedno pride kaj vmes, da pozabim. Je pa tudi res, da ni tako poceni in moram kaj šoldov prihraniti. 🤔 

Po moje ni moja rdečka še nič "bolana", ker trenutno deluje vse, kot mora. Vsaj zdi se mi. 

 

 

Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Nikakor mi ne uspe kupit te aplikacije. Vedno pride kaj vmes, da pozabim. Je pa tudi res, da ni tako poceni in moram kaj šoldov prihraniti. 🤔 

Po moje ni moja rdečka še nič "bolana", ker trenutno deluje vse, kot mora. Vsaj zdi se mi. 

Če imaš prenosnik je potem zate varianta Forscan za Windowse - je zastonj :) 

Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Če imaš prenosnik je potem zate varianta Forscan za Windowse - je zastonj :) 

Nimam. Ne rabim ne računalnika ne prenosnika. Potem bi cel dan visel na tem forumu. :aaaaa:

 

 

Napisano

@Janez007 ja vse kar si napisal drži, to sva že pred letoma ugotavljala z @SpEkTr-om. Upam pa, da najdeš še kakšno korelacijo z ostalimi parametri v motorju, tako daleč se jaz nisem spuščal (ni bilo dovolj motivacije). Bi pa definitivno bilo fino imeti še "zdrav" vzorec od nekoga, ki je še čisto na začetku s kilometri.

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Evo, končno kupil to aplikacijo  Forscan za telefon. Sedaj je vse doma. Kaj sedaj? 🤔

Alex niž lažjega, spariš vmesnik in telefon, poženeš aplikacijo, nastaviš parametre in gasa ;). Jaz recimo spremljam naslednje podatke (glej sliko). Predvsem me zanima regeneracija in pritisk olja. Ob koncu regeneracije običajno resetiram števec na avtu, ko se bližajo magični km pa ponovno poženem aplikacijo in skušam regeneracijo speljati v kosu do konca.

 

lp, Samo

fscan.png

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je samuel napisal:

Alex niž lažjega, spariš vmesnik in telefon, poženeš aplikacijo, nastaviš parametre in gasa ;). Jaz recimo spremljam naslednje podatke (glej sliko). Predvsem me zanima regeneracija in pritisk olja. Ob koncu regeneracije običajno resetiram števec na avtu, ko se bližajo magični km pa ponovno poženem aplikacijo in skušam regeneracijo speljati v kosu do konca.

 

lp, Samo

fscan.png

Super. 👍 Itak ponavadi vem, kdaj bo regeneracija, če je vse v redu(so izjeme, kjer se podaljša.) Gremo v akcijo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 24 minutami je Alex napisal:

Super. 👍 Itak ponavadi vem, kdaj bo regeneracija, če je vse v redu(so izjeme, kjer se podaljša.) Gremo v akcijo. 

No jaz za razliko od tebe ne vem kdaj se izvaja, če ne bi imel vmesnika. Sicer se po zvoku in porabi da ugotoviti, ampak nekako sem se navadil na aplikacijo. Ena opcija je še istop, ampak tega imam itak permanentno izključenega .

Popravljeno od samuel
Napisano

Tudi sam priznam, da kar težko sam zaznam, da se izvaja regeneracija. Pa sem kar občutljiv v avtu 😁
Načeloma delam podobno kot Samuel - torej pri približevanju magičnih kilometrov, zaženem aplikacijo, da poskusim dokončati regeneracijo. Čeprav priznam, da se mi to zdi to (vsaj) smešno, da sem suženj avtomobilu. Zanimivo, da sem pri Passatu lažje zaznal regeneracijo. Pa ne vem, zakaj. Mislim, da je razlog v tem, da je Mazda precej bolj robata/glasna/ropotajoča in se regeneracije zato ne opazi. Pri Passatu je motor občutno mirnejši in tišji, vozi s precej manj vrtljaji in zato sem tam lažje zaznal, ko se je povečal hrup.

Kakorkoli že, še eno vprašanje - sam uporabljam Torque in v njem ne najdem nekaterih podatkov. Recimo EOP (Engine Oil Pressure), ki je verjetno kar zanimiv podatek, če bi bilo kaj narobe v sistemu. Ali pa Battery SOC.
Ali teh (in drugih) podatkov v Torque ni možno prikazovati?

Napisano
pred 20 minutami je kacnje napisal:

Tudi sam priznam, da kar težko sam zaznam, da se izvaja regeneracija. Pa sem kar občutljiv v avtu 😁
Načeloma delam podobno kot Samuel - torej pri približevanju magičnih kilometrov, zaženem aplikacijo, da poskusim dokončati regeneracijo. Čeprav priznam, da se mi to zdi to (vsaj) smešno, da sem suženj avtomobilu. Zanimivo, da sem pri Passatu lažje zaznal regeneracijo. Pa ne vem, zakaj. Mislim, da je razlog v tem, da je Mazda precej bolj robata/glasna/ropotajoča in se regeneracije zato ne opazi. Pri Passatu je motor občutno mirnejši in tišji, vozi s precej manj vrtljaji in zato sem tam lažje zaznal, ko se je povečal hrup.

Kakorkoli že, še eno vprašanje - sam uporabljam Torque in v njem ne najdem nekaterih podatkov. Recimo EOP (Engine Oil Pressure), ki je verjetno kar zanimiv podatek, če bi bilo kaj narobe v sistemu. Ali pa Battery SOC.
Ali teh (in drugih) podatkov v Torque ni možno prikazovati?

Imaš en kup indicev, da, se regen. izvaja. 

1.Trenutna poraba naraste. 

2.Ko spustiš gas, se trenutna poraba ne vrne na 0 ampak prikaže nekje 0,2-0,3

3.Ko spustiš gas iz avpuhov globoko doni. 

4.Ko menjaš v višjo prestavo, motor za trenutek "počepne", ne zagrabi takoj. 

5.i-loop ne deluje(not ready) 

6. Ikonica motorja ( pri i- loop) ni obarvana modre barve. 

 

 

Napisano

1. Vem, ampak običajno nimam tega nastavljenega in tudi težko je opaziti te razlike. No, mogoče tudi zato, ker tega skoraj nikoli nimam nastavljenega.
2. To sem opazil. Pri meni je sicer, ko spustim gas, poraba 1.8-2.2, če se izvaja regeneracija. Vsaj takrat, ko sem to opazoval.
3. Slišim (v resnici) precej slabo, pa tudi sicer je CX-5 za moj okus relativno glasen in tega res ne slišim.
4. Tega ne opazim (avtomatik).
5. i-loopa nimam, mogoče si mislil i-stop?
6. Če si mislil i-stop --> zelo redko sem v tistem zaslonu in tega niti nisem opazil. Sicer pa zanimiva informacija. Je pa tako, da zaviram tako nežno, da se mi i-stop nikoli ne vključi. Kar mi je načeloma všeč. Zato na ta način težko opazim.

Torej - razumem/poznam zgoraj omenjene indice, ampak so vseeno manj opazni. Je tudi zanimivo, da Mazda precej pogosteje dela regeneracije kot Passat. Pri Mazdi CX-5 težko naredim preko 320 km, pri Passatu ni noben problem preseči 600-700 km. Zgolj opažanje, saj je razlika tudi zato, ker gre za precej drugačen tip dizelskega motorja.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.