Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 minutami je kacnje napisal:

1. Vem, ampak običajno nimam tega nastavljenega in tudi težko je opaziti te razlike. No, mogoče tudi zato, ker tega skoraj nikoli nimam nastavljenega.
2. To sem opazil. Pri meni je sicer, ko spustim gas, poraba 1.8-2.2, če se izvaja regeneracija. Vsaj takrat, ko sem to opazoval.
3. Slišim (v resnici) precej slabo, pa tudi sicer je CX-5 za moj okus relativno glasen in tega res ne slišim.
4. Tega ne opazim (avtomatik).
5. i-loopa nimam, mogoče si mislil i-stop?
6. Če si mislil i-stop --> zelo redko sem v tistem zaslonu in tega niti nisem opazil. Sicer pa zanimiva informacija. Je pa tako, da zaviram tako nežno, da se mi i-stop nikoli ne vključi. Kar mi je načeloma všeč. Zato na ta način težko opazim.

Torej - razumem/poznam zgoraj omenjene indice, ampak so vseeno manj opazni. Je tudi zanimivo, da Mazda precej pogosteje dela regeneracije kot Passat. Pri Mazdi CX-5 težko naredim preko 320 km, pri Passatu ni noben problem preseči 600-700 km. Zgolj opažanje, saj je razlika tudi zato, ker gre za precej drugačen tip dizelskega motorja.

ja, i-stop. 😊

 

 

Napisano
pred 2 urama je kacnje napisal:

1. Vem, ampak običajno nimam tega nastavljenega in tudi težko je opaziti te razlike. No, mogoče tudi zato, ker tega skoraj nikoli nimam nastavljenega.
2. To sem opazil. Pri meni je sicer, ko spustim gas, poraba 1.8-2.2, če se izvaja regeneracija. Vsaj takrat, ko sem to opazoval.
3. Slišim (v resnici) precej slabo, pa tudi sicer je CX-5 za moj okus relativno glasen in tega res ne slišim.
4. Tega ne opazim (avtomatik).
5. i-loopa nimam, mogoče si mislil i-stop?
6. Če si mislil i-stop --> zelo redko sem v tistem zaslonu in tega niti nisem opazil. Sicer pa zanimiva informacija. Je pa tako, da zaviram tako nežno, da se mi i-stop nikoli ne vključi. Kar mi je načeloma všeč. Zato na ta način težko opazim.

Torej - razumem/poznam zgoraj omenjene indice, ampak so vseeno manj opazni. Je tudi zanimivo, da Mazda precej pogosteje dela regeneracije kot Passat. Pri Mazdi CX-5 težko naredim preko 320 km, pri Passatu ni noben problem preseči 600-700 km. Zgolj opažanje, saj je razlika tudi zato, ker gre za precej drugačen tip dizelskega motorja.

že če narediš preko 300km si pomoje kar zmagovalec ;), parkrat mi je sicer uspelo, drugače pa se izvaja na nekje 260-280km. VAG koncern ima kot kaže to rešeno nekoliko drugače, kolegu na Škodi se izvaja na 400-500km, če se vozi po AC, drugače nekoliko prej. Pri Mazdi se zdi, da je ravno obratno, večja brzina, več saj in hitrejše regeneracije.

Napisano

Vozim zelo nežno in s precej nizkimi obrati in porabami. Tudi pri VW in še prej pri Subaruju sem bil med tistimi, ki imajo nizke porabe in obrabe potrošnih delov. Mehanik mi vedno pravi, da pri meni zavorne ploščice prej otrdijo kot se zrabijo.
Običajno je to na forumih precej bogokletno. Me zanima, kako se bo izšlo pri Mazdi. Ostali avtomobili so imeli (v nasprotju z mnenji mnogih forumašev) zelo radi nežne vožnje.
Pri Mazdi pa je regeneracija res na (približno) 300 km.
 

Napisano
pred 3 minutami je kacnje napisal:

Vozim zelo nežno in s precej nizkimi obrati in porabami. Tudi pri VW in še prej pri Subaruju sem bil med tistimi, ki imajo nizke porabe in obrabe potrošnih delov. Mehanik mi vedno pravi, da pri meni zavorne ploščice prej otrdijo kot se zrabijo.
Običajno je to na forumih precej bogokletno. Me zanima, kako se bo izšlo pri Mazdi. Ostali avtomobili so imeli (v nasprotju z mnenji mnogih forumašev) zelo radi nežne vožnje.
Pri Mazdi pa je regeneracija res na (približno) 300 km.
 

Tristo kilometrov  je zelooo veliko. Normalna regeneracija pri vožnji po avtocesti se izvaja pri skayactiv motorju nekje od 170- 200 km. Če voziš nežno, skoraj brez gasa prideš na 250-260km.

 

 

Napisano

Tukaj je pomoje tudi v sami kapaciteti filtra lahko razlika.

 

Sicer je pa tako kot je že @Janez007 povzel. Po nekajletnem opazovanju teh parametrov, bi rekel da je res tako.

Se pravi, da se regeneracija prične ko parameter PM_GEN doseže nekje okoli 6 g/l. Pri nekaterih prej , pri nekaterih kasneje. Pri meni sem opazil je to nekje od 5.6 g pa do 6.3 g/l. Malce varira občasno.

To velja, če je vse tako kot mora biti in ja ,nekje na 17l goriva je to preračunano.

 

Drugi parameter, ki je pa po mojem mnenju bolj 'kritičen' je pa PM_ACC_DSD. Ta pa kot kaže meri pritisk pred in za filtrom (pa mogoče še kje), ki pa lahko da ne narašča tako linearno kot prejšnji parameter, zaradi n faktorjev  - gre se res za prekomerno dimnenje motorja , razlogov za to pa je seveda ogromno. OD slabe nafte, do injektorjev do potem EGR sistema, sesalni kolektor,...

 

Jaz bi rekel tako, tisti ki boste to spremljali nam parameter PM_ACC_DSD med drugim tudi pove, ali je z DPF filtrom vse ok. Načeloma je tako, da po regeneraciji mora vrednost tega parametra pasti skoraj oz čim bolj proti ničli. Če bi po koncu regeneracije ta parameter bil nekje kaj vem med 2-3 g/l to pomeni, da se filter ni sčistil - bodisi zaradi tega ker je pač zabit in se ga z aktivno regeneracijo pač ne da več očistiti ali pa je kaj drugega. Po prebiranju podatkov iz tujih forumov je običajno vzrok v samem filtru.

 

Tako da, jaz mislim da DPF kot tak sploh ni težava. Težava je vse okoli njega. Pač novodobni dizli imajo kup senzorjev in nekih 'obvodov' za čim čistejši izpuh, to je pa sčasoma seveda lahko rak - rana takega sistema, ki je posledično vse prej kot pa eko.

 

Pri prejšnji Mazdi, se mi je zgodilo ravno to, da se je interval regeneracije prepolovil, parameter PM_ACC_DSD je bil še vedno po regeneraciji okoli 0.2g/l, kar ni nič kritičnega, je pa motor precej dimil - očitno. Nisem potem prišel do konca, ali je bila v EGR sistemu kakšna napaka - ta je bil sicer zabit do konca, vendar samo čiščenje EGR-a ni bilo zadostno, bi moral najbrž komplet vse speskat.

 

To je načeloma to. Tisti, ki boste kaj spremljali, malo za hec, malo za res, se lahko malo naslonite na zgornja dva parametra in opazujete situacijo.

Napisano
pred 22 minutami je Alex napisal:

Tristo kilometrov  je zelooo veliko. Normalna regeneracija pri vožnji po avtocesti se izvaja pri skayactiv motorju nekje od 170- 200 km. Če voziš nežno, skoraj brez gasa prideš na 250-260km.

Evo primer, ko se je izvedla na okol 300

 

fscan2.png

fscan1.png

Napisano

Se mi je zdelo, da sem pred časom pritisnil na zajem slike na telefonu, ko se je bližala regeneracija. Pogosto je tudi več, je pa seveda tudi manj.
Glede porabe bom več napisal, ko pripravim članek o CX-5 za blog. Sem pa danes poskusil še malo bolj nežno voziti. Kamnik - Domžale - Kamnik - Ljubljana Rudnik - Ljubljana Šiška - Mengeš - Kamnik je bila poraba 5,2. Seveda bi šlo tudi nižje, ampak nimam namena, da si ga javno merimo 🙂
Običajno pa je višja 6,5 do 6,7. Včerajšnji vzpon na Jermanco pa je kazal trenutne porabe preko 70 😁
Mislim pa, da drži, kot je napisal predhodnik. DPF v večini primerov res ne bi smel biti težava, kvečjemu posledica vseh tehnologij za bolj ekološko delovanje.
 

unnamed.jpg

Napisano

Še eno vprašanje. Koliko pred regeneracijo naj zaženem to aplikacijo? Ali snema(zajema) podatke lahko več časa? 🤔

 

 

Napisano

Upam, da bo (približno tako) ostalo še nekaj časa.
Sicer imam verjetno najtežjo nogo na forumu 😁, ampak nežna pri vožnji pa je.

Še tole ponovim, kar sem zjutraj vprašal: ali je v aplikaciji Torque možno prikazovati podatke Battery SOC, EOP (Engine Oil Pressure) ... in ostale zanimive, ki jih nekateri imate v Forscanu?

Napisano (urejeno)

Hmh, sem malo bral servisno dokumentacijo glede DPF in regeneracij, sicer je od Mazde 5 z 2.0MZR-CD motorjem, ampak verjetno se Mazdina logika pri SkyactiveD ni dosti spremenila. 

Po tej dokumentaciji je glavni krivec za sprožanje regeneracij senzor pritiska v DPFu. 

Nikjer pa ne najdem kaj več podatkov glede posameznih DPF PIDov in njihovo povezavo z ostalimi senzorji. 🤔

 

Screenshot_20210916_131743_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_20210916_131802_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_20210916_131827_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_20210916_131836_com.google.android.apps.docs.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja, to je še od 2.0 mašine ja. najbrž so imeli kake posodobitve glede tega, ker vmesna RF je imela sigurno drugačo logiko, ker se je izvajala na cca slabih 500km, razen čeje bilfilter toliko večji. Čeprav je bilo isto okoli 6 g/l prožilec. Tko da zanimivo :)

Napisano

Evo danes sem spremljal, pade mi pm_acc_dsd na 0.38 ko se konča regeneracija, nato začne spet naraščati.

 

Eh, bo že :)

Napisano
pred 4 urami je SpEkTr napisal:

Koliko imaš pa prevoženih?

@Hixxy, to pomeni, da je DPF zelo verjetno OK. Kakšna pa sta oba parametra malo pred začetkom regeneracije, PM_ACC_DSD in PM_GEN in koliko km je takrat od konca zadnje regeneracije?

Napisano

Okoli 6 vedno.

Okoli 120 - 150 km, bom pogledal za drugič za gvišno.

 

Napisano

Hja, malo se že pozna najbrž na DPFju, ampak to ni nič kritičnega. DPF ima pač tudi neko življenjsko dobo, na katero pa spet vpliva cel kup reči.

Napisano

Jao, sem pozabil vklopit aplikacijo pa pravkar poteka regeneracija. 😬Nič, bo treba počakati na naslednjo. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.