Alex Napisano 15. september, 2021 Prijavi Napisano 15. september, 2021 pred 3 minutami je kacnje napisal: 1. Vem, ampak običajno nimam tega nastavljenega in tudi težko je opaziti te razlike. No, mogoče tudi zato, ker tega skoraj nikoli nimam nastavljenega. 2. To sem opazil. Pri meni je sicer, ko spustim gas, poraba 1.8-2.2, če se izvaja regeneracija. Vsaj takrat, ko sem to opazoval. 3. Slišim (v resnici) precej slabo, pa tudi sicer je CX-5 za moj okus relativno glasen in tega res ne slišim. 4. Tega ne opazim (avtomatik). 5. i-loopa nimam, mogoče si mislil i-stop? 6. Če si mislil i-stop --> zelo redko sem v tistem zaslonu in tega niti nisem opazil. Sicer pa zanimiva informacija. Je pa tako, da zaviram tako nežno, da se mi i-stop nikoli ne vključi. Kar mi je načeloma všeč. Zato na ta način težko opazim. Torej - razumem/poznam zgoraj omenjene indice, ampak so vseeno manj opazni. Je tudi zanimivo, da Mazda precej pogosteje dela regeneracije kot Passat. Pri Mazdi CX-5 težko naredim preko 320 km, pri Passatu ni noben problem preseči 600-700 km. Zgolj opažanje, saj je razlika tudi zato, ker gre za precej drugačen tip dizelskega motorja. ja, i-stop. 😊 Citiraj
samuel Napisano 15. september, 2021 Prijavi Napisano 15. september, 2021 pred 2 urama je kacnje napisal: 1. Vem, ampak običajno nimam tega nastavljenega in tudi težko je opaziti te razlike. No, mogoče tudi zato, ker tega skoraj nikoli nimam nastavljenega. 2. To sem opazil. Pri meni je sicer, ko spustim gas, poraba 1.8-2.2, če se izvaja regeneracija. Vsaj takrat, ko sem to opazoval. 3. Slišim (v resnici) precej slabo, pa tudi sicer je CX-5 za moj okus relativno glasen in tega res ne slišim. 4. Tega ne opazim (avtomatik). 5. i-loopa nimam, mogoče si mislil i-stop? 6. Če si mislil i-stop --> zelo redko sem v tistem zaslonu in tega niti nisem opazil. Sicer pa zanimiva informacija. Je pa tako, da zaviram tako nežno, da se mi i-stop nikoli ne vključi. Kar mi je načeloma všeč. Zato na ta način težko opazim. Torej - razumem/poznam zgoraj omenjene indice, ampak so vseeno manj opazni. Je tudi zanimivo, da Mazda precej pogosteje dela regeneracije kot Passat. Pri Mazdi CX-5 težko naredim preko 320 km, pri Passatu ni noben problem preseči 600-700 km. Zgolj opažanje, saj je razlika tudi zato, ker gre za precej drugačen tip dizelskega motorja. že če narediš preko 300km si pomoje kar zmagovalec ;), parkrat mi je sicer uspelo, drugače pa se izvaja na nekje 260-280km. VAG koncern ima kot kaže to rešeno nekoliko drugače, kolegu na Škodi se izvaja na 400-500km, če se vozi po AC, drugače nekoliko prej. Pri Mazdi se zdi, da je ravno obratno, večja brzina, več saj in hitrejše regeneracije. 1 Citiraj
kacnje Napisano 15. september, 2021 Prijavi Napisano 15. september, 2021 Vozim zelo nežno in s precej nizkimi obrati in porabami. Tudi pri VW in še prej pri Subaruju sem bil med tistimi, ki imajo nizke porabe in obrabe potrošnih delov. Mehanik mi vedno pravi, da pri meni zavorne ploščice prej otrdijo kot se zrabijo. Običajno je to na forumih precej bogokletno. Me zanima, kako se bo izšlo pri Mazdi. Ostali avtomobili so imeli (v nasprotju z mnenji mnogih forumašev) zelo radi nežne vožnje. Pri Mazdi pa je regeneracija res na (približno) 300 km. Citiraj
Alex Napisano 15. september, 2021 Prijavi Napisano 15. september, 2021 pred 3 minutami je kacnje napisal: Vozim zelo nežno in s precej nizkimi obrati in porabami. Tudi pri VW in še prej pri Subaruju sem bil med tistimi, ki imajo nizke porabe in obrabe potrošnih delov. Mehanik mi vedno pravi, da pri meni zavorne ploščice prej otrdijo kot se zrabijo. Običajno je to na forumih precej bogokletno. Me zanima, kako se bo izšlo pri Mazdi. Ostali avtomobili so imeli (v nasprotju z mnenji mnogih forumašev) zelo radi nežne vožnje. Pri Mazdi pa je regeneracija res na (približno) 300 km. Tristo kilometrov je zelooo veliko. Normalna regeneracija pri vožnji po avtocesti se izvaja pri skayactiv motorju nekje od 170- 200 km. Če voziš nežno, skoraj brez gasa prideš na 250-260km. 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 15. september, 2021 Avtor Prijavi Napisano 15. september, 2021 Tukaj je pomoje tudi v sami kapaciteti filtra lahko razlika. Sicer je pa tako kot je že @Janez007 povzel. Po nekajletnem opazovanju teh parametrov, bi rekel da je res tako. Se pravi, da se regeneracija prične ko parameter PM_GEN doseže nekje okoli 6 g/l. Pri nekaterih prej , pri nekaterih kasneje. Pri meni sem opazil je to nekje od 5.6 g pa do 6.3 g/l. Malce varira občasno. To velja, če je vse tako kot mora biti in ja ,nekje na 17l goriva je to preračunano. Drugi parameter, ki je pa po mojem mnenju bolj 'kritičen' je pa PM_ACC_DSD. Ta pa kot kaže meri pritisk pred in za filtrom (pa mogoče še kje), ki pa lahko da ne narašča tako linearno kot prejšnji parameter, zaradi n faktorjev - gre se res za prekomerno dimnenje motorja , razlogov za to pa je seveda ogromno. OD slabe nafte, do injektorjev do potem EGR sistema, sesalni kolektor,... Jaz bi rekel tako, tisti ki boste to spremljali nam parameter PM_ACC_DSD med drugim tudi pove, ali je z DPF filtrom vse ok. Načeloma je tako, da po regeneraciji mora vrednost tega parametra pasti skoraj oz čim bolj proti ničli. Če bi po koncu regeneracije ta parameter bil nekje kaj vem med 2-3 g/l to pomeni, da se filter ni sčistil - bodisi zaradi tega ker je pač zabit in se ga z aktivno regeneracijo pač ne da več očistiti ali pa je kaj drugega. Po prebiranju podatkov iz tujih forumov je običajno vzrok v samem filtru. Tako da, jaz mislim da DPF kot tak sploh ni težava. Težava je vse okoli njega. Pač novodobni dizli imajo kup senzorjev in nekih 'obvodov' za čim čistejši izpuh, to je pa sčasoma seveda lahko rak - rana takega sistema, ki je posledično vse prej kot pa eko. Pri prejšnji Mazdi, se mi je zgodilo ravno to, da se je interval regeneracije prepolovil, parameter PM_ACC_DSD je bil še vedno po regeneraciji okoli 0.2g/l, kar ni nič kritičnega, je pa motor precej dimil - očitno. Nisem potem prišel do konca, ali je bila v EGR sistemu kakšna napaka - ta je bil sicer zabit do konca, vendar samo čiščenje EGR-a ni bilo zadostno, bi moral najbrž komplet vse speskat. To je načeloma to. Tisti, ki boste kaj spremljali, malo za hec, malo za res, se lahko malo naslonite na zgornja dva parametra in opazujete situacijo. 2 Citiraj
samuel Napisano 15. september, 2021 Prijavi Napisano 15. september, 2021 pred 22 minutami je Alex napisal: Tristo kilometrov je zelooo veliko. Normalna regeneracija pri vožnji po avtocesti se izvaja pri skayactiv motorju nekje od 170- 200 km. Če voziš nežno, skoraj brez gasa prideš na 250-260km. Evo primer, ko se je izvedla na okol 300 1 Citiraj
kacnje Napisano 15. september, 2021 Prijavi Napisano 15. september, 2021 Se mi je zdelo, da sem pred časom pritisnil na zajem slike na telefonu, ko se je bližala regeneracija. Pogosto je tudi več, je pa seveda tudi manj. Glede porabe bom več napisal, ko pripravim članek o CX-5 za blog. Sem pa danes poskusil še malo bolj nežno voziti. Kamnik - Domžale - Kamnik - Ljubljana Rudnik - Ljubljana Šiška - Mengeš - Kamnik je bila poraba 5,2. Seveda bi šlo tudi nižje, ampak nimam namena, da si ga javno merimo 🙂 Običajno pa je višja 6,5 do 6,7. Včerajšnji vzpon na Jermanco pa je kazal trenutne porabe preko 70 😁 Mislim pa, da drži, kot je napisal predhodnik. DPF v večini primerov res ne bi smel biti težava, kvečjemu posledica vseh tehnologij za bolj ekološko delovanje. Citiraj
Alex Napisano 15. september, 2021 Prijavi Napisano 15. september, 2021 Še eno vprašanje. Koliko pred regeneracijo naj zaženem to aplikacijo? Ali snema(zajema) podatke lahko več časa? 🤔 Citiraj
SpEkTr Napisano 15. september, 2021 Avtor Prijavi Napisano 15. september, 2021 Zaženeš lahko kadarkoli. 2 Citiraj
dvorjan Napisano 15. september, 2021 Prijavi Napisano 15. september, 2021 Ja, to imaš pa res nežno nogo. Meni z lepo vožnjo kdaj uspe okoli 250 km, sicer pa sem bolj na 160-200 km intervalu med regeneracijami ... 1 Citiraj
kacnje Napisano 15. september, 2021 Prijavi Napisano 15. september, 2021 Upam, da bo (približno tako) ostalo še nekaj časa. Sicer imam verjetno najtežjo nogo na forumu 😁, ampak nežna pri vožnji pa je. Še tole ponovim, kar sem zjutraj vprašal: ali je v aplikaciji Torque možno prikazovati podatke Battery SOC, EOP (Engine Oil Pressure) ... in ostale zanimive, ki jih nekateri imate v Forscanu? Citiraj
SpEkTr Napisano 15. september, 2021 Avtor Prijavi Napisano 15. september, 2021 Seveda se da, rabiš seznam pravih PIDov, mislim da so celo v tej temi nekje. Citiraj
kacnje Napisano 15. september, 2021 Prijavi Napisano 15. september, 2021 Jaz sem dodal tisto, kar je v nekje v temi: https://www.mazda-si.net/topic/15024-torque-pro-seznam-dodatnih-pid-ov/ Ampak se mi zdi, da jih nimam v seznamu možnih. Citiraj
Aless Napisano 16. september, 2021 Prijavi Napisano 16. september, 2021 (urejeno) Hmh, sem malo bral servisno dokumentacijo glede DPF in regeneracij, sicer je od Mazde 5 z 2.0MZR-CD motorjem, ampak verjetno se Mazdina logika pri SkyactiveD ni dosti spremenila. Po tej dokumentaciji je glavni krivec za sprožanje regeneracij senzor pritiska v DPFu. Nikjer pa ne najdem kaj več podatkov glede posameznih DPF PIDov in njihovo povezavo z ostalimi senzorji. 🤔 Popravljeno 16. september, 2021 od Aless Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
SpEkTr Napisano 16. september, 2021 Avtor Prijavi Napisano 16. september, 2021 Ja, to je še od 2.0 mašine ja. najbrž so imeli kake posodobitve glede tega, ker vmesna RF je imela sigurno drugačo logiko, ker se je izvajala na cca slabih 500km, razen čeje bilfilter toliko večji. Čeprav je bilo isto okoli 6 g/l prožilec. Tko da zanimivo 1 Citiraj
Hixxy Napisano 16. september, 2021 Prijavi Napisano 16. september, 2021 Evo danes sem spremljal, pade mi pm_acc_dsd na 0.38 ko se konča regeneracija, nato začne spet naraščati. Eh, bo že 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 17. september, 2021 Avtor Prijavi Napisano 17. september, 2021 Koliko imaš pa prevoženih? Citiraj
Janez007 Napisano 17. september, 2021 Prijavi Napisano 17. september, 2021 pred 4 urami je SpEkTr napisal: Koliko imaš pa prevoženih? @Hixxy, to pomeni, da je DPF zelo verjetno OK. Kakšna pa sta oba parametra malo pred začetkom regeneracije, PM_ACC_DSD in PM_GEN in koliko km je takrat od konca zadnje regeneracije? 1 Citiraj
Hixxy Napisano 17. september, 2021 Prijavi Napisano 17. september, 2021 Okoli 6 vedno. Okoli 120 - 150 km, bom pogledal za drugič za gvišno. 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 17. september, 2021 Avtor Prijavi Napisano 17. september, 2021 Hja, malo se že pozna najbrž na DPFju, ampak to ni nič kritičnega. DPF ima pač tudi neko življenjsko dobo, na katero pa spet vpliva cel kup reči. 3 Citiraj
Janez007 Napisano 17. september, 2021 Prijavi Napisano 17. september, 2021 Pred eno uro je Hixxy napisal: Okoli 6 vedno. Okoli 120 - 150 km, bom pogledal za drugič za gvišno. Kateri, okoli 6, PM_ACC_DSD ali PM_GEN? Citiraj
Alex Napisano 17. september, 2021 Prijavi Napisano 17. september, 2021 Jao, sem pozabil vklopit aplikacijo pa pravkar poteka regeneracija. 😬Nič, bo treba počakati na naslednjo. Citiraj
Deeyan Napisano 20. september, 2021 Prijavi Napisano 20. september, 2021 Men se pa dons ravno lucka przgala... Kaj sm hotu drugega kot prisilna regeneracija 1 Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.