Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 37 minutami je Boss napisal:

Hehe pa sej nisem Vizjak :hudicek:

Men avto vedno dobr gre, tako da nisem opazil, da bi bila razlika. Bom videl a se kej na porabi pozna, ko bo tank mimo.

 

Ampak je pa treba priznat, da cena je pa oreng "muška". 😜

Italijanom primerna.... 😂

Bolje, da bi v Italiji pri Agipu tankal bi se vsaj pri porabi poznalo.... 😉

Napisano

Potrkam na les je šla št. kilometrov čez tisto ko mi je ponavadi sprožilo regeneracijo(vedno na istih km). Tko, da zdej bom samo gledal koliko več kilometrov naredim prej ko mi jo sproži.

 

image.jpeg

 

Napisano
Napisano

Danes sem vklopil aplikacijo a ni "posnela" skoraj ničesar, razen dolžino regeneracije. 

Te stvari sem odkljukal.

Kaj nisem vklopil, da ni beležilio?🤔Screenshot_20211001-174545.thumb.jpg.b23b7739eb13d42f16b01423d2d74d3e.jpg 

 

 

Napisano
Js sm ze zacel resno razmisljat, da bi dpf ven fliknu in ga softwaresko dal zbrisat
Dejan ni to rešitev, brat je šel to skozi Paga ima sedaj nazaj. In ni poceni.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
23 hours ago, Deeyan said:

Js sm ze zacel resno razmisljat, da bi dpf ven fliknu in ga softwaresko dal zbrisat 🤔

Praš strajnarja kolk bi ti računu za ga ščistit. Pa se odločiš. Lahko mu ga pošlješ demontiranega po pošti, čiščenje opravijo v enem dnevu.

 

image.jpeg

 

Napisano

Meni je Strajnar takole odgovoril:

"Imamo dva postopka čiščenja.

1. postopek čiščenja s pranjem na avtomatskem stroju brez da se filter fizično odpira
=cena 190 eur. 
2. postopek čiščenja v pečeh, filter se fizično odpre ter preveri stanje satja katalizatorja in filtra+meritve pretoka filtra.. =cena 280 eur
pred 44 minutami je mazdaman napisal:

Dejan ni to rešitev, brat je šel to skozi Paga ima sedaj nazaj. In ni poceni.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Sem bral že na mnogih forumih, da se tega na naših avtih ne da v redu narediti. Prinese cel kup težav in na koncu vsi nazaj montiraj filter. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je mazdaman napisal:

Dejan ni to rešitev, brat je šel to skozi Paga ima sedaj nazaj. In ni poceni.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

 

Zakaj ni resitev? Na Alfi je delal odlicno brez njega, na M3 prve generacije isto, avto je bil bolj odziven, pa se poraba se je za liter zmanjsala. 

Skrbi me edino to, kdaj bojo na tehnicnih uvedl meritve tega. 

Druga resitev je prodat vse akup pa it na bencinca, ampak v tem primeru to najbrz nebi bla Mazda, ker so se predrage bencinarke, pri nas jih pa skorda ni 🙄

pred 3 urami je TiEn napisal:

Praš strajnarja kolk bi ti računu za ga ščistit. Pa se odločiš. Lahko mu ga pošlješ demontiranega po pošti, čiščenje opravijo v enem dnevu.

 

Zdej trenutno nimam vec tezav z njim, na splosno bi se rad znebil da se dela sranje po motorju za vecno (zabiti izpusni, egr, itd...) 

Popravljeno od Deeyan
  • Všeč 1
  • Ni všeč 1
Napisano
11 hours ago, Deeyan said:

 

Zakaj ni resitev? Na Alfi je delal odlicno brez njega, na M3 prve generacije isto, avto je bil bolj odziven, pa se poraba se je za liter zmanjsala. 

Skrbi me edino to, kdaj bojo na tehnicnih uvedl meritve tega. 

Druga resitev je prodat vse akup pa it na bencinca, ampak v tem primeru to najbrz nebi bla Mazda, ker so se predrage bencinarke, pri nas jih pa skorda ni 🙄

 

Zdej trenutno nimam vec tezav z njim, na splosno bi se rad znebil da se dela sranje po motorju za vecno (zabiti izpusni, egr, itd...) 

Jaz bom tudi videl če bodo še težave, če ne pa prodat pa kaj druzga kupt (bencinar), sam ne mazdo

 

image.jpeg

 

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Jaz bom tudi videl če bodo še težave, če ne pa prodat pa kaj druzga kupt (bencinar), sam ne mazdo

Kaj pa je narobe z Mazdinimi bencinarji?

Pri hiši imamo že 5 Mazdo, vsi po vrsti so bili bencinarji...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 12 urami je Deeyan napisal:

 

Zakaj ni resitev? Na Alfi je delal odlicno brez njega, na M3 prve generacije isto, avto je bil bolj odziven, pa se poraba se je za liter zmanjsala. 

Skrbi me edino to, kdaj bojo na tehnicnih uvedl meritve tega. 

Druga resitev je prodat vse akup pa it na bencinca, ampak v tem primeru to najbrz nebi bla Mazda, ker so se predrage bencinarke, pri nas jih pa skorda ni 🙄

 

Zdej trenutno nimam vec tezav z njim, na splosno bi se rad znebil da se dela sranje po motorju za vecno (zabiti izpusni, egr, itd...) 

Zakaj že imamo filter? Zaradi inšpektorjev, ali da vsi skupaj dihamo bolj zdrav zrak? 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Zakaj že imamo filter? Zaradi inšpektorjev, ali da vsi skupaj dihamo bolj zdrav zrak? 

 

U bistvu je tole za nase zdravje se slabse, drobne trde delce lazje vdihnes v sebe, kot vecje.

Pred eno uro je x-layer napisal:

Kaj pa je narobe z Mazdinimi bencinarji?

Pri hiši imamo že 5 Mazdo, vsi po vrsti so bili bencinarji...

 

Dragi so

Napisano
1 hour ago, x-layer said:

Kaj pa je narobe z Mazdinimi bencinarji?

Pri hiši imamo že 5 Mazdo, vsi po vrsti so bili bencinarji...

Vsi vemo kaj manjka mazdinim bencinarjem :)

 

image.jpeg

 

Napisano

Dragi so, ker so tako dobri 😂

Sem to pri zadnji menjavi tudi sam ugotovil...

 

Tisto kar pa manjka bencinarjem, pa manjka 80% (moja ocena) vseh bencinarjev, ne samo mazdinim...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 21 urami je x-layer napisal:

Dragi so, ker so tako dobri 😂

Sem to pri zadnji menjavi tudi sam ugotovil...

 

Tisto kar pa manjka bencinarjem, pa manjka 80% (moja ocena) vseh bencinarjev, ne samo mazdinim...

 

Hotel ti je povedati, da Mazdinim bencinarjem manjka predvsem turbina. Ogromno ljudi se je dan danes razvadilo s prisilno gnanimi motorji (turbina, kompresor) in zato je enostavno povedano občutek pri Mazdinih bencinskih motorjih, kot da nikamor ne grejo proti motorjem iz evropskih avtomobilskih koncernov, ki so skoraj vsi z manjšo litražo motorja in gnani s turbino...

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Ni všeč 1
Napisano

Hvala bogu, da ima mazda motorje brez turbine. Si pa vag koncern nabavi. 

Turbo mlinček je samo za prvega lastnika in malo km. Miselnost je tista, ki odloča. Če ima sosed, moram tudi jaz...pa čeprav slabo... 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
  • Ni všeč 1
Napisano

Temu se sploh ne rece motor kaj ima vag tsi motorje. Pravi bencinar al je atmosferc ali pa ima litražo 2,5 in več s turbom. Dizel pa obvezno turbo. Tisti čunga lunga mlinčli za kavo s turbom je za lego kocke 🤣🤣🤣🤣

Napisano

Kot, da je mazda perfekta znamka, daleč od tega 🤦‍♀️ nekateri ste pač zaljubljeni v to kar mate, no nič novega na tem forumu. Hvalit svoje pljuvat po drugemu.

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Ni všeč 1

 

image.jpeg

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.