Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Meni so se zadnje 3 regeneracije izvajale med 280-300 km. Vožnja 80% AC, 20% mesto (Vrhnika-Lj).

Popravek: na 150-160 km, očitno sem vmes spregledal :(

Popravljeno od Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni, sem nov na Mazdi 6, pa sem kar nekaj prebral vaše komentarje pa če lahko še svoje dodam 😁 mam cd184 at, ful zadovoljen glede vožnje, realno imam porabo 5,2 in mi dela regeneracijo na 500km po 3-4 min... Takrat dam vedno v manual da imam prb 3k obratov, da hitreje konča. Enkrat mi je celo naredil po 1100 km 🤔 drugače imam pa rekord iz Kamnika do Lj porabo kot videno na sliki 😎  želim si le, da ostane tako čim dlje, ker sem res navdušen nad avtom, kot kaže ne bo zadnja Mazda 💪🏿

DSC_0910.JPG

Napisano

@Hombre: Ti imaš verjetno zadnji model, ki ima še AdBlue sistem, ki pomaga prej opraviti regeneracijo ... Sicer pa zelo lepa poraba, ampak obratno-sorazmerna z užitkom v vožnji. 😃

 

Moji zadnji dve regeneraciji sta bili na 160 km (poslovilna vožnja od letnih gum, hehe) in 200 km (v glavnem AC s hitrostmi, višjimi od omejitev). Tako da trenutno vse bp. Tok tok.

Napisano

@Hombre, dobrodošel med nami,očitno imaš dizlaša v odličnem stanju!👍

Koliko imaš pa kilometrov oziroma koliko je star?

Pa lepotico lahko malo poslikaš......🧐

Napisano (urejeno)
pred 35 minutami je dvorjan napisal:

 😃

 

pred 2 urama je Hombre napisal:

Pozdravljeni, sem nov na Mazdi 6, pa sem kar nekaj prebral vaše komentarje pa če lahko še svoje dodam 😁 mam cd184 at, ful zadovoljen glede vožnje, realno imam porabo 5,2 in mi dela regeneracijo na 500km po 3-4 min... Takrat dam vedno v manual da imam prb 3k obratov, da hitreje konča. Enkrat mi je celo naredil po 1100 km 🤔 drugače imam pa rekord iz Kamnika do Lj porabo kot videno na sliki 😎  želim si le, da ostane tako čim dlje, ker sem res navdušen nad avtom, kot kaže ne bo zadnja Mazda 💪🏿

DSC_0910.JPG

To je druga gen. 6_ke ali tretja? 🤔 Ker, če je to tretja nekaj ne štima z regeneracijami. 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
1 hour ago, Alex said:

 

To je druga gen. 6_ke ali tretja? 🤔 Ker, če je to tretja nekaj ne štima z regeneracijami. 🤔

To je facelift Alex, čisto nov motor (nima veze z D175), čist drugi bati, druga zasnova...

Napisano

Avto je lanski, zadnji fl, narjenih je 12t km, in ja, ima adblue... 

 

Kar se tiče užitka Dvorjan, ga je več kot si misliš, primarno je pa družinski avto 😁

 

Kar se tiče pa regeneracije, sm pa zelo natančn tuki, ker je več kot očitno, kdaj jo dela: ima vonj po zažganem, motor začne drugače zvenet, trenutna poraba se recimo pri 100kmh iz 3,5 dvigne na 10 litrov... In ja, res je enkrat ni naredil več kot 1000km 🙈

 

Drugače pa hvala 😎

DSC_0514.JPG

Napisano
pred 5 urami je Hombre napisal:

Avto je lanski, zadnji fl, narjenih je 12t km, in ja, ima adblue... 

 

Kar se tiče užitka Dvorjan, ga je več kot si misliš, primarno je pa družinski avto 😁

 

Kar se tiče pa regeneracije, sm pa zelo natančn tuki, ker je več kot očitno, kdaj jo dela: ima vonj po zažganem, motor začne drugače zvenet, trenutna poraba se recimo pri 100kmh iz 3,5 dvigne na 10 litrov... In ja, res je enkrat ni naredil več kot 1000km 🙈

 

Drugače pa hvala 😎

DSC_0514.JPG

:bravo:

Napisano

Ja precej 180km je bila trenutno zadnja regeneracaja ob bolj grobi voznji..prej mi je pa.delal na 90km

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Ja precej 180km je bila trenutno zadnja regeneracaja ob bolj grobi voznji..prej mi je pa.delal na 90km

Se pravi, da je pri meni, ki mi dela regeneracije med 180 in 220( včasih tudi 240) km dpf dokaj čist. 🤔

 

 

Napisano

Kdo bi vedel :D mogoče mam pa jst še kaj drugega zapacanega kar vpliva na regeneracije

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 27 minutami je SpEkTr napisal:

22.5?emoji51.pngemoji849.png

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Jap...kr visoko je tole. Avto se je verjetno fural sam na neke kratke relacije tam po Koroški. Kaj bi bilo sedaj priporočljivo? Naredit prisilno regeneracijo? Olje je tudi na šipki na sredini med max in X. je pa 10k od menjave olja. 
A za ostale parametre je treba imeti Torque Pro ali kaj nisem prav nastavil? 
ODB sem kupil pa tegale:

naprava-za-avto-diagnostiko-icar-obd2-bl
WWW.SILUX.SI

iCar je odličen pripomoček za vse, ki želite podrobneje spremljati, kaj se dogaja z vašim vozilom. Stanje avtomobila boste lahko preverili kar prek svojega

 

Napisano

Vidim da se nobenmu ne sanja kaj bi lahko naredil 🤷.

Upam,da mi bo vsaj na to znal kdo odgovoriti🤔

Kaže mi samo vrednost PM ACC na ostalih pa samo utripa tista zelena lučka,ampak tudi ta kdaj izgine. Zakaj se to dogaja? Danes se mi je na AC,kjer sem ga priganjal ene 70km nad 3k rpm pokazal edino še Load % ki je kazal 180 in PM GEN 18.  Potem ko sem avto znova zagnal spet ni nič pokazalo. IMG_20211117_172835.thumb.jpg.43c095fce0166883d663923dcd1bbd05.jpgIMG_20211117_172743.thumb.jpg.88f8292db72ce37ceec7007ba1b8f519.jpg

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Martin Cufer napisal:

Vidim da se nobenmu ne sanja kaj bi lahko naredil 🤷.

Upam,da mi bo vsaj na to znal kdo odgovoriti🤔

Kaže mi samo vrednost PM ACC na ostalih pa samo utripa tista zelena lučka,ampak tudi ta kdaj izgine. Zakaj se to dogaja? Danes se mi je na AC,kjer sem ga priganjal ene 70km nad 3k rpm pokazal edino še Load % ki je kazal 180 in PM GEN 18.  Potem ko sem avto znova zagnal spet ni nič pokazalo. IMG_20211117_172835.thumb.jpg.43c095fce0166883d663923dcd1bbd05.jpgIMG_20211117_172743.thumb.jpg.88f8292db72ce37ceec7007ba1b8f519.jpg

Težko kaj svetovat, ker je toliko neznank.

Jaz bi poskusil še s brezplačnim FORScan za Windows, torej s prenosnikom in naredil log file z vsemi parametri PCM modula. Tu ne rabiš nobenih dodatnih PID-ov. Ali pa bi celo kupil za 6,49€ FORScan Lite, bolj priročno mobilno aplikacijo.

Če tudi FORScan enako nagaja, potem je težava drugje - v OBD2 adapterju ali celo nekje proti PCM modulu.

 

FORSCAN.ORG

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 5 urami je Aless napisal:

@Martin Cufer probaj še z Forscanom.

Če ti tudi z Forscanom ne bo nič kazalo je verjetno problem z obd vmesnikom

Bom probal ja. Sam mi je res čudno,ker danes se je spet pojavil LOAD% in PM GEN. Load je bil danes na 54% in PM GEN na 8. Zelo nižje vrednosti od tistih včeraj.  🤷‍♀️  Katere OBD vmesnike drugače vi uporabljate?

Napisano

Ja možno da se bt telefona kaj tepe z obd bt vmesnikom. 

Ali pa je kak muhas obd vmesnik, jaz sem mel prvo enga kitajskega in mi je ful prekinjalo bt povezavo (cca 2min), zato sem nato raje kupil malo boljši obd vmesnik OBDLink MX BT. 

Ta mi dela brez težav, pa je stalno prikloplen na avto, tako da se avtomatsko ob zagonu avta vklopi in štarta Torque App na Android radiju. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.