Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne meči ga vstran, mogoče še ga boš rabil.

Si kar tudi odstranil?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

@DeeyanTa tvoj DPF še ne izgleda glih zabasan. Kake si pa imel vrednosti na OBDju??? kolk je bil pid DPF_PM_DSD in DPF_DP po regeneracijiu??

Menim da ta tvoj DPF ni krivec za težave, ker zabasani filtri zgledajo dost slabše.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 5 urami je mazdaman napisal:

Ne meči ga vstran, mogoče še ga boš rabil.

 

Ne bom, je spravljen na varno :)

 

katalizator je ostal

Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

@DeeyanTa tvoj DPF še ne izgleda glih zabasan. Kake si pa imel vrednosti na OBDju??? kolk je bil pid DPF_PM_DSD in DPF_DP po regeneracijiu??

Menim da ta tvoj DPF ni krivec za težave, ker zabasani filtri zgledajo dost slabše.

 

Ne, ne, sej nism reku, da je DPF krivec... js bolj ciljam na EGRja in pa kratke relacije.

Avto veliko lepše lavfa + poraba se je zmanjšala za cca. 1l.

 

Za PID mi je povedu, ampak sm že pozabu, čez 14 dni mam kontrolo, pa javim

Napisano
pred 1 uro je TiEn napisal:

Ja EGR zna bit kriv za vsed te težave, kolk stane nov sploh ?

Ravno včeraj sem bral en zanimiv članek o težavah z dpf. On je lepo rekel :

"zabit dpf filter je posledica in ne vzrok". In je lepo naštel možne vzroke, kot smo to že tudi sami ugotovili. Lahko so krivi injektorji, lahko egr, lahko maf ventil,lahko nekvalitetno motorno olje. Tako, da je potrebno najprej te stvari po vrsti preverit. Kolikor mi je uspelo ugotoviti, naj bi bil v Angliji original egr okoli 320 funtov+ carina. Sem pa tudi zasledil, da se ga da dobro spucat. Nekateri so ga zamenjali, ker naj bi bil mehansko pokvarjen in ne zaradi umazanije. 

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

Ravno včeraj sem bral en zanimiv članek o težavah z dpf. On je lepo rekel :

"zabit dpf filter je posledica in ne vzrok". In je lepo naštel možne vzroke, kot smo to že tudi sami ugotovili. Lahko so krivi injektorji, lahko egr, lahko maf ventil,lahko nekvalitetno motorno olje. Tako, da je potrebno najprej te stvari po vrsti preverit. Kolikor mi je uspelo ugotoviti, naj bi bil v Angliji original egr okoli 320 funtov+ carina. Sem pa tudi zasledil, da se ga da dobro spucat. Nekateri so ga zamenjali, ker naj bi bil mehansko pokvarjen in ne zaradi umazanije. 

 

 

Ampak pazi, 2 Egr-ja sta.... 

 

Pucal sm ze julija, zdej v pol leta bo treba se 1x... Ne mislim bit suzenj avtu, zato bo to zadnjic in je sledil izklop vseh teh sistemov

Popravljeno od Deeyan
Napisano

Ne mislim bit suzenj avtu, zato bo to zadnjic in je sledil izklop vseh teh sistemov.......

 

......pa operem ga še in prodam in kupim 2.5 bencinca,da bo že enkrat mir.....:bravo:

 

Napisano
pred 26 minutami je Bini napisal:

Ne mislim bit suzenj avtu, zato bo to zadnjic in je sledil izklop vseh teh sistemov.......

 

......pa operem ga še in prodam in kupim 2.5 bencinca,da bo že enkrat mir.....:bravo:

 

To stari 👍👍👍😁😁😁se strinjam 😉😉zoom zoom 

Napisano
pred 59 minutami je Bini napisal:

Ne mislim bit suzenj avtu, zato bo to zadnjic in je sledil izklop vseh teh sistemov.......

 

......pa operem ga še in prodam in kupim 2.5 bencinca,da bo že enkrat mir.....:bravo:

 

 

2.5 bencin bi bil ql, ce bi mel mal manj kW zarad zavarovanja 🙂

Drugac pa ja, zdej definitivno se dolgoooo nebom menju 🙂

Napisano
pred 13 minutami je Deeyan napisal:

 

2.5 bencin bi bil ql, ce bi mel mal manj kW zarad zavarovanja 🙂

Drugac pa ja, zdej definitivno se dolgoooo nebom menju 🙂

Koliko kw pa ima 2.5 bencinar?

N7rRRL1.jpg

Napisano
  • 1 mesec kasneje...
Napisano
pred 12 minutami je bajsi6 napisal:

Mi pove kdo, kako vem, da mi dela regeneracijo? Napiše kje kaj ali grejo obrati gor al kaj? (CX-5 dizel, 2016)

Ko spustiš gas, obrati ne gredo na 0. Zvok postane globok, zamolkel. I-loop takrat ne deluje, ikonca motorja ni obarvana plavo. Trenutna poraba naraste kar precej. 

 

 

 

Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Če bi šli obrati na 0 se bi motor ugasnil 🤣😂

Ups... Poraba, ne obrati. 😄

Ja, ko so obrati na 0 ne dela regeneracije. 🤣

 

 

Napisano
dne 24. 1. 2022 ob 9:24 je bajsi6 napisal:

Mi pove kdo, kako vem, da mi dela regeneracijo? Napiše kje kaj ali grejo obrati gor al kaj? (CX-5 dizel, 2016)

To veš predvsem po trenutni porabi, ki znatno narase - nekje 3 do 5 litrov nad običajnimi vrednostmi.

Če ne poslušaš radija prav na glas in imaš posluh za motor, pa tudi slišiš, da deluje drugače.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kje pri Mazdi je MAP senzor.

 

Vem, da ga je par članov že očistilo sam ne vem točne lokacije 🤔 hvala že vnaprej

Napisano
pred 40 minutami je Hixxy napisal:

Kje pri Mazdi je MAP senzor.

 

Vem, da ga je par članov že očistilo sam ne vem točne lokacije 🤔 hvala že vnaprej

Tukaj. Takole izgleda, ko je zapackan in očiščen. 

received_1002772503897148.jpeg.498f15fd1d6e0527089f5b414775a60e.jpegreceived_4174836525886195.jpeg.fd2375137883cc16326813be6489015a.jpegreceived_492576328669575.jpeg.b7ba9f4e1f9866e83afa2eab6fb9e0c4.jpeg

 

 

Napisano
32 minutes ago, Alex said:

Tukaj. Takole izgleda, ko je zapackan in očiščen. 

received_1002772503897148.jpeg.498f15fd1d6e0527089f5b414775a60e.jpegreceived_4174836525886195.jpeg.fd2375137883cc16326813be6489015a.jpegreceived_492576328669575.jpeg.b7ba9f4e1f9866e83afa2eab6fb9e0c4.jpeg

Verjetno že povedano, ampak vseeno me zanima kako se ga lahko očisti?

Napisano
pred 3 minutami je vzupan3 napisal:

Verjetno že povedano, ampak vseeno me zanima kako se ga lahko očisti?

Jaz uporabljam kar elektro cleaner od Wurtha. Lahko pa nabaviš kaj takega. 

 

https://www.mimovrste.com/aditivi-dodatki/liquimoly-cistilo-za-senzor-pretoka-zraka-air-flow-sensor-cleaner-200-ml

 

 

Napisano

Jaz sem to že 2x čistil, se kar hitro zabaše - no v drugo ni bilo tako hudo, ampak v nobenem primeru pa nisem opazil neke razlike v porabi, vožnji...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.