Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Če bi bil EGR ventil kriv bi res kadilo iz auspuhov kot pri Bavarcih, ki i imajo vsi sajaste in črne zadnje odbijač. Pri moji je pa izpuh čist kot reka Soča. 

Le vodica priteče vsake toliko ven. 

  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Alex biksaš ga, če maš DPF notri se ne bo kadilo - se pa lahko fejst kadi do DPF-ja ampak tega ne boš videl razen tako, da so regeneracije prepogoste. Tisto kar pa ti vidiš pri Bavarcih je pa al to, da so modeli, ki še nimajo DPF-ja ali pa so jih ven pobrali.

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

Alex biksaš ga, če maš DPF notri se ne bo kadilo - se pa lahko fejst kadi do DPF-ja ampak tega ne boš videl razen tako, da so regeneracije prepogoste. Tisto kar pa ti vidiš pri Bavarcih je pa al to, da so modeli, ki še nimajo DPF-ja ali pa so jih ven pobrali.

Pri Bavarcih se vedno zakladi, ko nabijejo gas,, da bi te kao prehiteli. Najbrž njihovi motorji ne dosegajo niti euro 4.

V glavnem, moje mnenje je, da olje zelo vpliva na regeneracije in na porabo. Dpf

pred 8 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, kako, če imaš še DPF vmes? Ne more se potem črno kadit ven, če se je nekaj narobe.

Pri čipiranih motorjih se zna zelo lepo pokaditi ven, čeprav imajo še vedno gor dpf filter. 

 

 

Napisano

Lahko vpliva ja, na dolgi rok. Ne pa takole pavšalno po menjavi ...pa sej ti ne kuri olja..razen če ti ga?

 

No, če se kadi črno, nekaj ni ok. Jaz še nisem videl kaj takega, vsaj pri novejših avtih da bi se kaj kadilo. Pri sebi tudi ne. 

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Lahko vpliva ja, na dolgi rok. Ne pa takole pavšalno po menjavi ...pa sej ti ne kuri olja..razen če ti ga?

 

No, če se kadi črno, nekaj ni ok. Jaz še nisem videl kaj takega, vsaj pri novejših avtih da bi se kaj kadilo. Pri sebi tudi ne. 

Poglej si kake nove bmw 3-ke.

Ali pa bmw x5. Moj nečak ga je imel, vedno je imel črne auspuh in zadnji odbijač, ker je bil avto bele barve. Prav grdo je bilo za videti. 

 

 

Napisano

Aja sej res, ne smemo dvomit v Alexa - BMW je edini, ki ima gor DPF filter zato, da se še bolj ven kadi. Verjetno je to samo pri tistih, ki imajo KP tablco.

 

Drugač pa BMW je dajal DPF filter v vse modele od jeseni 2005. Starejši od tega letnika lahko da nimajo DPF filtra. Je pa večina BMW-ju pri nas kupljena rabljenih v vprašljivem stanju in sploh bemvejaši radi ven režejo DPF filtre, ker avto prec dobi še vsaj 20KM.

 

 

33112_1.png

Napisano

Bo meni tudi kadil X motor takrat, ko bo delal pod težimom dizla.... ?zmeden?

😊😀😆😂

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Da se ne boš preveč smejal... ti boš mel notri tud filter trdih delcev GPF in tud ta ima regeneracijo.

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

Da se ne boš preveč smejal... ti boš mel notri tud filter trdih delcev GPF in tud ta ima regeneracijo.

Se potem črno kadi.... :whatever:

Napisano (urejeno)

Bencinarka z režimom diesla Mitsubishi Carisma GDI je imela s temi izpuhi velike težave, tudi čez tehnični ni šla, in to 15 let nazaj. 😟 In za njo je res grdo smrdelo...

Glede na to, koliko se je (ni) Mazda v 20-h letih naučila iz teh PM delcev, težav z X motorjem ne bi smelo biti. 😂 V vsakem primeru Bini imaš pa za tolažbo tale forum.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano

Alex se reži, Bini pa je nejeveren - preglejta specifikacije Skyactiv-X motorjev in GPF in to z obvezno regeneracijo, ki traja celo do 60 minut. Zato tudi zahteva za uporabo boljšega goriva s čim manj žvepla, da ne uniči tega filtra.

Pred eno uro je Bini napisal:

Se potem črno kadi.... :whatever:

 

Ne, ker se za dizlom z DPF tudi ne. Ampak če ti dima ne vidiš to ne pomeni, da delcev v izpuhu ni in temu je namenjen GPF.

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Pri Bavarcih se vedno zakladi, ko nabijejo gas,, da bi te kao prehiteli. Najbrž njihovi motorji ne dosegajo niti euro 4.

V glavnem, moje mnenje je, da olje zelo vpliva na regeneracije in na porabo. Dpf

Pri čipiranih motorjih se zna zelo lepo pokaditi ven, čeprav imajo še vedno gor dpf filter. 

 

Verjetno je bil pri teh cipiranih tut DPF odstranjen... 🤔

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Se potem črno kadi.... :whatever:

 

Ne… zeleno ali modro… odvisno iz katere rocke bos tankal ;) 

  • Všeč 1
  • Haha 3

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Nekdo mora biti med prvimi za poizkus X motorjev in ne si delat nepotrebnih skrbi glede tega. :nevem:

Bomo reševali probleme skupaj, ko bo čas za to. Ampak zaenkrat ni nekih problemov, tudi na tem forumu ne.... :bravo:

Napisano
pred 3 urami je Boss napisal:

Alex se reži, Bini pa je nejeveren - preglejta specifikacije Skyactiv-X motorjev in GPF in to z obvezno regeneracijo, ki traja celo do 60 minut. Zato tudi zahteva za uporabo boljšega goriva s čim manj žvepla, da ne uniči tega filtra.

 

Ne, ker se za dizlom z DPF tudi ne. Ampak če ti dima ne vidiš to ne pomeni, da delcev v izpuhu ni in temu je namenjen GPF.

Se režim, ker bo še ena nova  tema polna prispevkov - kakšno olje za dpf pri benzinarjih, da ne bo kadilo črno. 

  • Všeč 1
  • Haha 5

 

 

Napisano
pred 14 minutami je Janez007 napisal:

PM se na moji M6 CD na avtocesti nalagajo bistveno hitreje kot na običajni cesti.

Primer 5 urne 427 km vožnje LJ - Bič -Vinica (čakanje 30 minut) - Split.

 

image.png.6277c2e08c44c1c2e06807091ffc67c0.png

 

image.png.1b5ed77a60d1f41a865800146e5207b7.png

861795383_trackLog-2021-jul.-24_02-54-04b.xlsx 2 MB · 0 prenosov

To pomeni, da je vožnja po avtocesti slabša za dpf? 

 

 

Napisano

@Janez007ja to pomeni da ti na AC bolj dimi in posledično bolj polni dpf. Kakšna si pa imel hitrost na AC?? 

Treba je najti vzrok za povečano dimljenje, lahko so šobe, maf... 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja, meni se je tudi to začelo dogajati. Nima sicer še vpliva na interval regeneracij, opažam pa podobne simptome,... Očitno ti motorji nimajo radi bolj kratkih voženj, čeprav Janez jih nima in ima enake težave.

Napisano

Ok. To je znano da dizli ne marajo kratkih voženj, ampak če @Janez007nima kratkih voženj in se mu to dogaja, je nekje napaka.

Problem je samo ta da je težko to napako ugotovit če sam ECU ne javlja nobene napake na kakem senzorju. 

Lahko je tudi egr, mogoče bi bilo dobro pri datalogu dodat še PIDe o egrju, recimo procent odpiranja in voltažo na egrju, pol mogoče lahko primerjamo kolk mora bit voltaža in če je kaka napaka. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Elaboriram: Nekako takole - 40, 50 in 60 let nazaj je bilo mogoče malo lažje priti do nepremičnine oz. je bilo nekako lažje rešiti enega izmed osnovnih izzivov mladega človeka, ki se mu reče stanovanjski problem, ker cene še nekako niso bile tako odvisne od lokacije in tudi ljudi je bilo manj. Te nepremičnine se danes mlajšim generacijam prodaja za faktorje vrednosti proti včasih. Pa tu ne govorim o inflaciji, ampak splošno razmerje cena / plača. Res je, da večini ljudem manjka osnovna izobrazba o financah, ki včasih ni bila tako nujna, ker je spet bilo manj ljudi, ki bi jo imelo. Na koncu je pa nekako tako - če ni rešen stanovanjski problem, potem tudi otrok ni in spet se vrtimo v krogu glede demografije. Nujne stvari, kot je infrastruktura, pa trpijo, ker ni ljudi, ki bi opravljali delo, ker primanjkuje že tistih, ki bodo v domovih za ostarele riti brisali. Kaj je zdaj prioriteta? Berem, da v nekatrih naših šolah že čistilke kuhajo... Super. Lahko bi se še razpisal, verjetno se nikoli ne bomo o vsem strinjali, ampak to je nekako temelj problemov. Lahko zraven vmešaš še globalizacijo in konkurenco iz delov sveta, o katerih so 50 let nazaj tukaj mislili, da znajo samo riž žreti in nič drugega početi. Pa da jih briga, kaj zlijejo v vodo, ko nekaj proizvajajo, tu pa nas vsak metuljček prestraši. Dejstvo je, da postajam pristaš tega, da tekom življenja vsak sam s pravo finančno izobrazbo poskrbi za svojo penzijo, klasični sistem penzij bi bilo treba pa ukiniti, ker je deloval v primeru demografske piramide (več delovne populacije), ne demografskega tornada (več starejših), kot ga imamo danes. Sam - to pomeni, da dobiš bruto plačo, zdaj jo pa zagoni za droge, pijačo, kurbe ali pa razmišljaj, kako boš živel čez 50 let, da ne bo vse obviselo na mlajših.
    • 1. Se strinjam. Sicer je tudi vprašanje kaj šteješ pod delo. Delo ni samo kmetija od zore do mraka... 2. Res je, glavni razlog je demografija, kot sem že večkrat omenil. Ljudi se veliko potrebuje, privoščiti si jih ne more nihče. No, lahko si jih, samo se je treba odpovedati malo dobička. 3. Mladina tako, starejši pa na plečih mladih iz pogleda nepremičnin. Zato takšen sistem, ki je bil zamišljen v prejšnjih demografskih trendih, na dolgi rok ne deluje.   Še nekaj - super je, da želijo, da so vsi delavci pri VW-ju plačani kot je treba (pustimo dobavitelje, to je čisto druga zgodba), samo da ima pa vsak, ki zategne 100 šraufov na dan 3000€ plače, je pa tudi dolgoročno nevzdržno.
    • čudovit video, lepo pokaže realno stanje...   ...ki je za moje pojme v resnici še slabše   sem mlad pa neumen, pa so me učili da je delo vrednota   v eu trenutno delo ni več vrednota   to, da dobiš kot mlad človek službo, je že samoumevno   mladina se pase na plečetih ljudi, ki trdo delajo za nikakve plače, oni se pa zajebavajo v pisarnah     verjamem da je severno od nas vse samo še slabše   in verjamem, da je cilj vsem automakerjem da bi vse se naredilo na kitajskem za 5k eur, pri nas prodajalo pa za 50k eur   in potem smo prišli v ta cikelj   mislim, da je realna zanesljivost vw koncerta in kako dobre avte delajo tu najmanjši problem     pač materiali so na kitajskem, gre se jim za dobiček, in boom, uspeh zagotovljen   če potem delaš še tako slabe avte, da moraš za pospeševanje prodaje nabijat davek konkurenci, pol veš kje smo    
    • Danes, 2025-01-24, zamenjal akso z original rabljeno in obnovljeno, zadeva špila  Dobil lepo ohranjeno na avtoodpadu, ista kataloška, avto je imel nekaj čez 100k km.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.