Aless Napisano 11. november, 2018 Prijavi Napisano 11. november, 2018 pm_acc_dsd in pm_gen sta ve? ali manj poravnana. pm_acc pa se v?asih zni?a za 0,3 ko se vozim po ac konstantno, ob mo?nem pospe?evanju pa se zvi?uje. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
SpEkTr Napisano 11. november, 2018 Avtor Prijavi Napisano 11. november, 2018 A pa si kdaj opazil da sta vi?je od pm_gen? Sent from my SM-G950F using Tapatalk 1 Citiraj
Alex Napisano 11. november, 2018 Prijavi Napisano 11. november, 2018 Tako, malo za hec... o ?em vi to pi?ete oz o ?em je govora? Ker se mi zdi, da se pogovarjate o izstrelitvi raket?? 1 Citiraj
Scr3am Napisano 11. november, 2018 Prijavi Napisano 11. november, 2018 Ja o cem o DPFju . Je pa podobno ja.. Citiraj
SpEkTr Napisano 12. november, 2018 Avtor Prijavi Napisano 12. november, 2018 Haha, se mi res dozdeva da je oz. bo nekaj na injektorjih. Sedaj sem spet dodal par dcl antigrippante, in zadeva se je ?ude?no umirila. Bom vidle sedajle sem na polovici tanka, kako bo , ko bo tank vedno bolj prazen. proti koncu ga bom ?e malo vlil za ?i??enje. Po eni strani ko zlo?i? puzzle je simpl, ?e ga injektorji mal biksajo se ve? dimi, ve? saj nastane, posledi?no se zapaca egr, in hitreje se polni DPF. Ko uredi? vzrok, se vse umiri. Sem pa (seveda ?e je to res) malo razo?aran, da so pri 135 tiso? km injektorji ?e potrebni obnove. Majstr je zadnji? rekel, da imajo tile Denso injektorji res tako mala odstopanja, da je hitro problem. To mi je ?udno, kaj a pri konkurenci pa ni?? Zaenkrat bom re?eval z antigrippante pa da vidim. To je ?e najceneje. Sicer pa tisti ki uporabljate powerbox, a je mo?no da se zaradi tega kaj prej injektorji zjebejo?? Citiraj
Aless Napisano 12. november, 2018 Prijavi Napisano 12. november, 2018 A pa si kdaj opazil da sta vi?je od pm_gen? Sent from my SM-G950F using TapatalkPm_gen je v?asih edino manj kot pm_acc_dsd parkrat sem opazil da je bil 0,2. Druga?e sta pa ta dva dokaj poravnana.Zna bit da te keri injektor zajebava, kake pa mas korekcijske vrednosti injektorjev??Pri 135kkm ?e injektorji ne bi smeli imeti te?av. Powerbox bi znal bolj obremenjevat injektorje ker jih recimo dalj ?asa pusti odprte. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
SpEkTr Napisano 12. november, 2018 Avtor Prijavi Napisano 12. november, 2018 Ja to s Powerboxom bi bilo vrednost mal preverit. Jaz sem lai?no mislil, da ?e je notri isti injektor kot ga ima 160konjska verzija oz 185, da bo pa? tudi ta pre?ivel z enim PBjem s katerim je mogo?e skupaj kaj vem slabih 150konjev , ali pa ?e celo manj. Korekcijske vrednosti se mi zdijo ok, trenutno so okoli ni?le, edino eden ima -0,3 pomoje. Prej, brez aditiva je bila maksimalna korekcija -0.5. Citiraj
Aless Napisano 12. november, 2018 Prijavi Napisano 12. november, 2018 Ja glede PBoxa je pa? predvidevanje ker pbox la?e Ecuju o pravih vrednostih.Za korekcijske vrednosti sem mislil na FI_LRN_01,02...Mehanik na Mazdi mi je rekel da ?e je katera od teh vrednosti blizu ali ?ez -100 ali +100 je injektor fu?. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
SpEkTr Napisano 12. november, 2018 Avtor Prijavi Napisano 12. november, 2018 Aja tiste, Trenutno so okoli 70. Jaz imam cifro 120 v glavi, ?eprav baje tut to ni ?isto zihr. Citiraj
SpEkTr Napisano 12. november, 2018 Avtor Prijavi Napisano 12. november, 2018 Sem na?el parametre,stare 2,5 let. Zanimivo, vidi? pm_gen je bil 1.19, pm_acc_dsd je bil 0.15. Zadnje ?ase je pri 1.19 vrednosti pm_gen, pm_acc_dsd ?e skoraj 3g/l. Stanje injektorjev v tem ?asu se ni bistveno spremenilo. Mogo?e malenkost, zaradi tega ne bi rekel, da je taka drasti?na razlika na ostalih komponentah motorja. Citiraj
Aless Napisano 12. november, 2018 Prijavi Napisano 12. november, 2018 Injektori po teh podatkih se zgledajonormalno. Lahko te pa kak dpf senzor zajebava. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
SpEkTr Napisano 12. november, 2018 Avtor Prijavi Napisano 12. november, 2018 Bom videl, kaj bo tale 'test' z uporabi antigripanteja pokazal. ?e ne druga?e, bom to pa? dodajal. Saj sem ?e prej, na vsake toliko ?asa dodaj v tank tako ali tako Citiraj
Bini Napisano 12. november, 2018 Prijavi Napisano 12. november, 2018 Uf kak?ne probleme imate z dizli,raj?i nimam avta!Za en liter manj?e porabe potem pa dodatki in ?asa in skrbi itd. Kupte raj?i bencinarja. Citiraj
SpEkTr Napisano 12. november, 2018 Avtor Prijavi Napisano 12. november, 2018 Ma, to je prvi problem v vseh teh letih. ?e lahko temu re?e? problem. Avto gre, dela vse tako kot prej (ok dima se ne vidi). Navadni smrtnik tega ne bi opazil...jaz pa? sem :-) 1 Citiraj
Bini Napisano 12. november, 2018 Prijavi Napisano 12. november, 2018 Potem pa veselo pi?i naprej zoom zoom. Citiraj
SpEkTr Napisano 13. november, 2018 Avtor Prijavi Napisano 13. november, 2018 Zaenkrat v redu zgleda. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Citiraj
mazdaman Napisano 14. november, 2018 Prijavi Napisano 14. november, 2018 kje kupujete antigrippante? Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
SpEkTr Napisano 14. november, 2018 Avtor Prijavi Napisano 14. november, 2018 Nazadnje sem ga naro?il pri avto markovi?, mislim da je nekaj ?ez 20? liter. Citiraj
jures Napisano 14. november, 2018 Prijavi Napisano 14. november, 2018 IST ga ima Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 24. november, 2018 Avtor Prijavi Napisano 24. november, 2018 Evo situacija danes. Tik po zagonu avtomatske regeneracije. Sedi 5. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Citiraj
iceman22 Napisano 24. november, 2018 Prijavi Napisano 24. november, 2018 Ma meni se regeneracija sprozi pri 50%.. Zgleda da je nekej narobe.. Sploh ne pride do 100%. Pa regenerscija se je sprozla pri 160km. Spektr kako pa si ti resil problem? Citiraj www.trziskisladoled.si
SpEkTr Napisano 25. november, 2018 Avtor Prijavi Napisano 25. november, 2018 Pri 50% ?esa? Raj?i glej pid ki ka?e g/l. Potem to ?e lahko pretvoris. Pri 2.0 motorju je okoli 200km regeneracija. Tako da 160km je soliden rezultat. Jaz sem zaenkrat re?il z dodajanjem antigrippantal. Pa? testiram. Pol nj pa ?e kdo re?e da je antigrippante placebo Sent from my SM-G950F using Tapatalk Citiraj
Aless Napisano 25. november, 2018 Prijavi Napisano 25. november, 2018 Ma meni se regeneracija sprozi pri 50%.. Zgleda da je nekej narobe.. Sploh ne pride do 100%. Pa regenerscija se je sprozla pri 160km. Spektr kako pa si ti resil problem? To je normalno da se spro?i regeneracija pri 50%, ?e se dobr spomnim pri 75% se vklopi lu?ka za DPF za napako in je potrebno prisilno regeneracijo delat, pri 100% pa baje prisilna regeneracija ve? ni mo?na in je treba DPF zamenjat ali pa demontirat in druga?e o?istit. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
SpEkTr Napisano 25. november, 2018 Avtor Prijavi Napisano 25. november, 2018 Ko je zani? he ?e na 200%.pri 100 dobi? prvo lu?ko samo Sent from my SM-G950F using Tapatalk Citiraj
SpEkTr Napisano 11. december, 2018 Avtor Prijavi Napisano 11. december, 2018 Kr ok interval Zdej morm samo ?e pogruntat zakaj olje tako hitro naraste med regeneracijo. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.