Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zakaj, sej opravlja svojo funkcijo. Tvojim plju?am privo??im sve? zrak

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Za vikend sem imel moznost da sprobam ta OBD2 adapter na moji sedmici in dela lepo. Sem uvozil par PIDov za DPF regeneracijo ON/OFF, DPF Load ter DPF last regeneration  distance. 

 

Nisem uspel narediti screenshoot, bom probal drugic. Vglavnem, regenracija se je zacela, pri 49,6% DPF Load ter pri 461 km DPF last regeneration distance.

Zakljucila se je v zirka 10 min pri 473 km +/-par km.

 

DPF load je padel na 0,3 %. Super zadeva, ampak moram si malo ustimat prikaz. 

 

Vrednost PIDa Regeneration ON/OFF je pri avtomatski regeneraciji poskocila iz 0 na 2.   

 

Sem nalozil se app za Torque Pro Mazda Skyactive -D PIDs, nisem se uspel sprobat, baje da dela. 

Napisano

Zgleda da je moj DPF ?e v dobri kondiciji, zadnje 2 regeneraciji je bil interval okrog 250km, kar je za 2.0 dizla baje zelo dobro.

Aja, sem pa za foro vlil pred cca 1000km ta Antigripante v rezervar, zdaj ali je ta aditiv ugodno vplival ali pa kaj drugega, bomo videli.

?e Antigripante res podalj?a interval se spla?a vlivat to zraven.

 

post-5522-0-37194800-1545411315_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Na moji mazda 6 skyactiv 2,2 se delajo regeneracije to?no na 250km.?e so tej procenti, ki jih poka?e ra?unalnik za olje, je pri meni na 80%.. Nivo olja je normalen na max.

 

 

Napisano

Na moji mazda 6 skyactiv 2,2 se delajo regeneracije to?no na 250km.?e so tej procenti, ki jih poka?e ra?unalnik za olje, je pri meni na 80%.. Nivo olja je normalen na max.

 

Procenti so mi?ljeni prek OBD-ja, zama?enost DF filtra v %.

Regeneracije se pri 2.0 dizlih za?nejo pri cca. 50% zama?enosti, pri 2.2 dizlih pa pri cca 60%.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Zanimivo, jaz s tem nisem imel te?av, pa je avto imel skoraj 170k km, ko je od?el od mene. Verjetno na to vplivajo vo?nje na kraj?e relacije ali kaj.

Va?no da ste re?ili!  :prstgor:

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Podlo?ka kot podlo?ka. Pri prej?nji sem jih menjal. Tukaj ko sem ga kupil od Juresa, vem da smo na servisu nekaj govorili  o tem, sem bil prepri?an da so menjali, no pa niso. Tako da, sem jih sedaj pri 140 tiso?. Ena je bila ?ist zape?ena in je ?la prakti?no po del?kih ven. 

 

Je pa to znana te?ava, no va?no da je ok. Je pa to res malenkost, glede na to kak?no ?talo ti posledi?no lahko naredi na motorju.

Napisano

Pa karter in sito so ti tudi s?istili?

A zdaj bo pa avto ostal pri hi?i 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ja, karter in sito tudi, je rekel na? Pelko, da tam je bilo vse ?isto. Kar me ne ?udi, ker jaz sem do sedaj olje menjal nekje na 13.000 km. ?akam na eno ponudbo v roku meseca oz dveh, (?e ne bo kaj drugega vmes) potem bomo pa videli.  Do takrat seveda ?e vozim :)

Napisano

Jst sem imel moznost mal testirat zadevo na daljsi voznji, in sem ugotovil da pm_acc hitreje raste in ko je na 5.0 sesprozi regeneracija pa ceprav napolnjenost filtra cca. 30%. Sem pa ugotovil da ce se nekej casa peljes hitro cca. 190 ali vec zacnejo vrednosti pasti. Tudi procenti padajo..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Torej vozi 200 pa bo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Nimamo v sloveniji take ceste.. Zdej sem sel od makedonije prek grcije do turcije.. Ne mores vrjet sama ravnina.. Se hujsa cesta kot zagreb-slavonski brod. Dejansko vidis cesto tudi do 7, 8 km naprej..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ti malo zavidam...bil z mazdo v Istanbulu...pa pridem ?e enkrat tja...

Kak?no je vreme dol?

Napisano

Jst sem imel moznost mal testirat zadevo na daljsi voznji, in sem ugotovil da pm_acc hitreje raste in ko je na 5.0 sesprozi regeneracija pa ceprav napolnjenost filtra cca. 30%. Sem pa ugotovil da ce se nekej casa peljes hitro cca. 190 ali vec zacnejo vrednosti pasti. Tudi procenti padajo..

Ja pol ma? pasivno regeneracijo takrat. Meni se to zgodi ?e imam zadaj po?itni?ko prikolico. Pa ?e to zgolj v dalj?i klanec
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

V Soboto relacijska, Celove-Zagreb, ter isti dan nazaj, vecinoma avtocesta, razen prelaza ljubelj ter malekost mestne voznje.

 

Nisem ga prevec gnal, avtocesta nekje do 150kmh. Poraba  po racunalniku kaze 8,3, me je pa presenetil podatek iz Torqe aplikacije. Uspel sem narediti 551km, potem je sledila regeneracija DPFa, vauu.

 

Pri mesani voznji se je izvajala nekje med 250 in 350km. 


Jst sem imel moznost mal testirat zadevo na daljsi voznji, in sem ugotovil da pm_acc hitreje raste in ko je na 5.0 sesprozi regeneracija pa ceprav napolnjenost filtra cca. 30%. Sem pa ugotovil da ce se nekej casa peljes hitro cca. 190 ali vec zacnejo vrednosti pasti. Tudi procenti padajo..

 

Tudi jaz sem opazil to, je bil filter pri 43% ter sem avto bol gnal, cirka 170-175 kmh, pa je zacela vrednost padati. Ne vem pa koliko je bila takrat vrednost PM-ACC. Se pa defenitivno rengeneracija sprozi ko pride do vrednosti 5, ne glede na  Load DPF. 

Napisano

V Soboto relacijska, Celove-Zagreb, ter isti dan nazaj, vecinoma avtocesta, razen prelaza ljubelj ter malekost mestne voznje.

 

Nisem ga prevec gnal, avtocesta nekje do 150kmh. Poraba  po racunalniku kaze 8,3, me je pa presenetil podatek iz Torqe aplikacije. Uspel sem narediti 551km, potem je sledila regeneracija DPFa, vauu.

 

Pri mesani voznji se je izvajala nekje med 250 in 350km.

 

?udno... pri meni je vedno na 250 pa naj si bo to mesto ali avtocesta. ?e ga pi?im ni? ne pripomorem glede reg. ampak moram narediti cca 12 km, da se dokon?a in to je to.

 

 

Napisano

Mogo?e je bila vmes ena, ki je ni zaznal. Ugibam.

Po mojem bo tudi to. ?e nosi pozoren na trenutno porabo lahko mimogrede spregleda? regeneracijo.

 

 

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Evo dans se je pri meni izvajala regeneracija pri rekordnih prevo?enih 282km, kar je odli?no za 2.0 dizla.

Predvidevam da je Dpf filter v top formi.

post-5522-0-23564800-1554912854_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.