Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Tako, kon?no sm ?e js dobu adapter od Spektra in na hitro sem zra?unal povpre?je. 592 regeneracij pri 124k km -> regeneracije na 210 km.

 

Zej pa a je to dobr al pa slabo, se pa nemorm odlo?it, glede na to, da berem tule, da novej?i SkyActiv 2.2 majo spet kraj?e intervale. Definitivno pa opa?am, da kraj?e relacije delajo sranje, se mi zdi, da kr naprej regeneriram xD

Napisano

Jst sem pa dons naeekrat dobu dpf lucko, pm acc sem imel na nuli ko sem sel dol z avtoceste in naeekrat je narasel na 12.3. Pred tem sem ga mal tisal po avtocesti. Tole sem dobu zdej ze ene 2 u kratkem casu. Ali se komu sanja kaj bi zo lahko bilo?

www.trziskisladoled.si

Napisano

Tako, kon?no sm ?e js dobu adapter od Spektra in na hitro sem zra?unal povpre?je. 592 regeneracij pri 124k km -> regeneracije na 210 km.

 

Zej pa a je to dobr al pa slabo, se pa nemorm odlo?it, glede na to, da berem tule, da novej?i SkyActiv 2.2 majo spet kraj?e intervale. Definitivno pa opa?am, da kraj?e relacije delajo sranje, se mi zdi, da kr naprej regeneriram xD

 

To je po mojem mnenju dober rezultat. Na moji se ?e normalno vozim regenerira nekje okoli 220 do 240km, ter zaklju?i nekje proti 260km. Ne vem pa zakaj je spet manj?i filter notri od prej?nje serije, kjer so se regeneracije izvajale na okoli 400km. 

 

To seveda kar dobro dvigne porabo, so imel pa mogo?e kak dober , tehten razlog za to. Pa tudi ma?ina se precej hitreje ogreje in tudi mogo?e za malenkost bolj 'vro?a' je pri normalnem obratovanju, kot prej?nja GH serija.

Napisano

@Spektr: ja, na porabi se poznajo te regeneracije (ni mi v?e?, da to odpadno gorivo zlivajo med motorno olje, bljak). Ko sem bil na ?e?kem, kjer sem z njim delal dalj?e relacije, sem pr?u s porabo tut na 5.9 l/100km, zej v slo je pa 6.4 l/100km.

Napisano

To je ?ist solidna poraba, jaz se zaradi tega ne bi sekiral. To da se pa nafta nabira v olju, to bom pa tudi jaz ?e videl kako bo. Zaenkrat malce spremljam, pri prej?nji sem ?e sem vedel da se dela sku?al narediti tako da se zaklju?i regeneracija. Pa nekih te?av z dvigovanjem nivoja olja nisem imel.

 

Upam, da bo tukaj isto. ?e so pa kaj pokvarili bomo pa videli kmalu :)


Iceman, naredi prisilno, naredi reset DPF, potem bo? pa videl. ?e se ti bo ?e pojavilo, lahko da je senzor fu?, lahko pa da ima? ?e toliko neodsranljivih ostankov v DPFju. To se vidi tako, da ko avto naredi regeneracijo ti parametra PM_ACC oz PM_ACC_DSD ne gresta nazaj na ni?, ampak obstane nekje na ne vem1 ,2 3 g/l.

Napisano

Meni dela interval regeneracije v povpre?ju med 250 km in 270 km. ?e je ?e interval kraj?i v primerjavi z GH serijo, pa sama regeneracija traja manj ?asa, pri meni se kon?a med 10-15km, pri prej?nji pa med 15-20km, tako da je sedaj manj mo?nosti, da bi prekinil regeneracijo. Je pa avto dnevno v pogonu na avtocesti Kranj-Ljubljana, kar je po mojem mnenju minimalna razdalja za optimalno delovanje tega motorja.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Kako pa se naredi dpf reset? Drugace pa vsi parametri gredo lepo na 0. Regeneracija se dela lepo. Zgori v cca. 15 do 25 km.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ma, takole na u?, ne bi rekel da je bistveno kraj?a. Pri prej?nji sem iz kranja do cerkelj jedva opravil oz. sem jo, ?e se je res kmalu po ?tartu zagnala, sicer ne. Pri tej je pa tudi nekaj podobnega, tako da neko bistveno kraj?e se mi zdi da ni. 

Moram ?e kak?no po?akat. 

 

Ampak , nekaj mi ni jasno. Pri GJ in GH se regeneracija ?tarta pri nekje 6g/l. Torej, potemtakem moja teza da je ?as regeneracije pribli?no enak dr?i. Ne vem pa zakaj potem pri novi , naredimo toliko manj km?? Edina razlaga je da motor bolj kadi?  :))


Kako pa se naredi dpf reset? Drugace pa vsi parametri gredo lepo na 0. Regeneracija se dela lepo. Zgori v cca. 15 do 25 km.

 

Hm, forscan ima to mo?nost. Mogo?e malce po?akaj ?e s tem, zaenkrat samo pobri?i napako.

 

?e se ti vse lepo zgenerira, potem je mogo?e kak?na za?asna 'slabost' :)

Napisano

Ja vcerej ko se mi je lucka prizgala sem mogu kr prisilno regeneracijo naredit. Ce se mi se enkrat prizge potem pa gre na odstranitev dpf. Dost ga mam

www.trziskisladoled.si

Napisano

Verjetno ima vpliv tudi vi?ja EU norma.

Ja, jaz sem bil od za?etka presene?en, ko je tako hitro zaklju?ilo regeneracijo. ?e vozim relacijo, jo zaklju?i celo pod 10 km, pri prej?nji ni bilo variante. Jaz sem se tega novega re?ima ?e navadil in ?e bo tako delala ?e v naprej, bom ?isto zadovoljen. Tudi s porabo sem zadovoljen, slabih ?est litrov.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Ja, ro?ni menjalnik malce manj nafte zahteva :)

 

Avtomatski pa terja svoj davek, ampak zaenkrat je super. Vidim pa zakaj zahteva ve?. Ker avtomatski menjalnik pri mazdi ni tako 'eko' naravnan kot pri das auto koncernu. To ni varianta da ?alta izpod 1500 obratov, oz. da bi se vozil z manj kot 1500 obratov v katerikoli prestavi.

 

Mogo?e pa ho?ejo s tem poudart karakter avta :)))

Napisano

Ja vcerej ko se mi je lucka prizgala sem mogu kr prisilno regeneracijo naredit. Ce se mi se enkrat prizge potem pa gre na odstranitev dpf. Dost ga mam

 

Pa ?e ti je do sedaj lepo delovalo, ne vidim razloga. Sej nisi mel nekih stra?nih te?av s tem?

Napisano

Ma tezav nisem imel ampak zdej v roku 2 tednov sem dobu utripajoco lucko 2 krat. Cudno mi je da kr naeenkrat zaskoci pm_acc. Morem najdit enega avtomehanika da se s tem ukvarjam k pelko ima ocitno prevec strank..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Pelko je res zaseden, v?asih se bojim, da ga bo delo ?isto povozilo.

 

Se pravi ko regeneracije ti ?e vedno dela na 400km? ?e ja, pol filter ni oblo?en z nepotrebnimi stvarmi.

 

Pol bi rekel ?ez prst, da ga kak?na sonda oz. senzor mal jeb?ka.

Napisano

Ma razmisljam da bi ga peljal pri mocniku. Tamal od marjana je res prijazen. Mogoce bi ga pogledal. Meni dela regeneracije cca 150 do 200 jst mam 2.0 cd.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Odstrani, blindiraj Egr das na of v ra?unalniku in ma? mir. Pa ?e avto bo bol dihal....

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Sem lih hotu re?t :) Jaz bi najprej preveril na ?em je stvar. Lahko da je kaka malenkost.

Jap, malenkost tipo zapackan dpf filter... cena? - sitnica. Malenkost ve? kot jurja pride nov.

 

 

Napisano

Ne ne, ni vse tako ?rno. Ma? en kup senzorjev ?e okoli, lahko ma? po?eno cev ki gre na senzor pritiska. Lahko ima? zabasano to cev. Tako malenkost sem mislil. 

Ne crkne samo DPF sam po sebi. Tudi ?e crkne, da? notri vlo?ek pa je nekako ?e sprejemljivo.

Napisano

Vsi prebivalci okol tebe, vklju?no s tabo samim, pa slab?e .... :D

 

 

In ladja s katero pripeljejo avtomobile iz bliznjega in daljnega vzhoda v zrak izpusti toliko svinjarije, kot jih bodo vsi tisti avti, ki jih prevaza, v ene 10 ali vec letih :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

In ladja s katero pripeljejo avtomobile iz bliznjega in daljnega vzhoda v zrak izpusti toliko svinjarije, kot jih bodo vsi tisti avti, ki jih prevaza, v ene 10 ali vec letih :)

Torej kupujmo lokalno, doma?e iz NM :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečem, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
    • Saj smo to že vse jemali v tej temi.   ZOE ima kratek reduktor (beri: menjalnik), ker je pretežno mestni ali primestni avto in ima Vmax naštimano na 150 km/h. Če greš 135 km/h, ga praktično voziš na 90 % zmogljivosti - kot bi vozil tvojega dizla proti 4000 rpm.   Tako da ZOE avtocestna potovalna je lepo 110 km/h na tempomatu in vsakič po gasu na 120-130 km/h, ko se kaj dohiti, da ne ovira drugih udeležencev pri prehitevalnem manevru Drži kot pribito. 😃   Bla-bla-bla. Natankaj za 48,38€ v prazem tank pa se pelji - s katerimkoli od tvojih vozil. Pa boš prebral številko, ko se ustaviš. S tem, da ti celo puščam možnost, da tankaš na lokalni bencinski črpalki in ne tisti avtocestni - po avtocestnih cenah, kot to jaz počnem.   Poleg tega - sem tudi že večkrat napisal - tudi če bi elektrika ob avtocestah stala še več - bi bilo za preživeti, saj teh polnilnic ne koristiš vsak dan, ampak parkrat letno, ko kam greš. Ves ostali čas pa prihraniš z domačim polnjenjem.   V Črni Gori v marini sem danes polnil celo za 0,20€/kWh. Torej 2,5€/100 km za lokalne poti ozr 3€/100 km za po AC - če vam preračunam v vam razumljive metrike.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.