Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pomaga, sm ?e nardil graf:

post-10697-0-55321900-1572267827_thumb.png

 

Kar je zanimov je, da ti tam pri 50 minutah pade PM_ACC nazaj dol na PM_ACC_DSD. Tega ?e pri men nisem vidu. Hkrati je tut lepo razvidno, da k ga bolj ti?i? od 40 do 70 minute, da se delci nekak ne nabirajo tako kot pr men. V zadnjem delui vo?nje so pa se spet nabiral, bom zdej vsako svojo vo?njo bele?u pa vidu, kako pa kaj.

 

?e ne bo pa? treba nardit enodnevni izlet v Se?ano :P Sam nevem ?e se bom spravu demontirat celo zadevo, pa da bi jim sam filter tja pelal, v?eri gledu manuale ... pa se bere dost grozno, cel izpuh dol dat = pol avta raznest xD.

Napisano

Ja, to je it Cerkelj na Roglo. To da je acc vi?ji ponavadi ni, ne vem, zimske gume imam sedaj. Mogo?e je to fora. Dsd je tisti po katerem se acc zgleduje Oz se na njega synca. Tako v minus kot plus. ?e je Dsd nizek je vse OK. Problem je ko Dsd ne gre na 0,oz se hitro zvi?uje.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Oprostita, ampak res, ko berem te va?e poste se mi zdi, kot da gledam kak ZF film o galakti?nih potovanjih.Res mi ni ni? jasno. :)

 

 

Napisano

@Spektr: ma? zaklenjeno datoteko, nimam pravic dol vla?t :P

 

Drga? pa moje dana?nja vrnitev domov:

post-10697-0-68952800-1572301175_thumb.png

 

Do 20:04 je bla sama mestna vo?nja, pol smo pa ?li ven iz naselja, tamle 20:12 se je za?ela obremenitev ...  pa ?e dale? od tega, da bi ga fejst ti?al ... no in kaj se zgodi, vrednosti strmoglavo nara??ajo, opa?am pa? da kak je mal ve?ja obremenitev, se kr za?ne akumulirat, dejansko prehitro. Pri tebi pa je komajda kaj rastlo :)

 

Me prav zanima na kolk bo naslednja regen po trenutnih podatkih na 120-130 takrat si ti ?e pod 1 gram lol :D

Napisano

Jp, SkyActiv 2.2 letnik 2015. Ja in potem si se zapeljal strajnarju pa jim avto tam pstil? Al si doma demontiral, pa si jim sam dpf del auspuha peljal tja?

Napisano

Jaz ni?. Sem prodal. Tista punca se ?e veselo vozi dalje. Me pa ful zanima, zakaj je do tega pri?lo, ker sem se trudil delat po dpf pravilih. Varianta je da mi je egr naredil stalo, ker je bil ?isto zapacan. Ampak nisem siguren.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

?aki ?aki, zakaj mam pa jst v glavi, da si pucal dpf pr strajnarju .... hm .. torej ma ?e zej vse zapacano :P Oh well ... men je najve?ji problem, ker mi je Se?ana odro?na ko hudi?, kolk se pa spomnem, pa postopek kr dolgo traja :D

No ne vem, stara pokvarjena turbina, kdo ve.

Napisano

Mo?no je marsikaj. Glede na to, da sem se potem v takem stanju vozil vsaj 1 leto, lahko da je bilo res kaj takega.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Napisano

Evo sem pisal Strajnarju, malo za ?alo, malo za res.

 

Odgovor:

 

Pozdravljeni,
v enem dnevu ni mo?na izvedba celotnega posega.
V kolikor je mogo?e naj vam ga na servisu demontirajo nato mi lahko po?ljete
ali dostavite pa vam uredimo v istem dnevu.
Cena ?i??enja katalizator+filter:280 eur obnova z novim satovjem pa 450 eur

Napisano

Jap, nekaj takega sem od njih dobil tudi jaz.  Najraj bi ga sam dol vzel ... mogo?e si pa vr?em pod avto za praznike, da vsaj vidim zakaj se gre al je res tak hudo dol vzet ko v manualih pi?e al ne. Ni mi ga pa k nekem lokanem mehaniku pelat, da mi dol od?raufa ... nimam zaupanja :/

 

EDIT: Zopet gledal workshop manuale in pod haubo ... zadeva je pokon?no postavlena za ma?ino, tale na? dpf pa je vgrajen skupaj s katalizatorjem ... pa strajnar ve, da tole ni navadn dpf filtr? :) Ni? gremo se pelat, da vidim, kdaj bo regen :P

Napisano

Pa res me zanima ali je to problem pri Mazdi ali tudi pri drugih proizvajalcih?

 

O?e ima Mercedeza, 2015 letnik, 1.6 dizel pa ni imel nikoli problemov

 

Prej Ford C-Max, 1.6 dizel, 2012 letnik, tudi nikoli problemov z regeneracijami 

 

Prej isto Ford, Focus 1.8 tdci, nobenih problemov pa je bil kao "problemati?ni motor" karkoli ?e pa? to pomeni

 

Pa se ve?inoma vozi na kratke razdalje. Ali samo preve? berem razli?ne forume? :D in ?e bi bral od drugih znamk forume bi me isto skrbelo? :)

Napisano

In potem se meni smejete, da ko se regeneracija pri?ne, ga peljem "na izlet" malo po obali. Ponavadi ga malo bolj pritisnem, da je ma?ina bolj topla. Nikoli ne ugasnem avta med regeneracijo.?e, ko, se bo prvi? pri?gala kaka lu?ka glede tega v mojem avtu, bo kon?al kariero.

 

 

Napisano

In mater me jezi da proizvajalci ne dajo kak?ne lu?ke, da ve? da se regeneracija izvaja (vem da je avto bolj zamolkel, vi?ja poraba itd., sam kaj bi jih ko?tala ena lu?ka).

Napisano

 

Ne. Js za?enjam dvomit, da je to DPF.

 

Drga? pa problem pri prekinitvi regeneracije je samo dvigovanje olja, bo pa? drugi? zopet za?el, sj avto si zapomne, da ?e ni kon?al, tak da naslednji?, ko pri?ge? spet za?ne ;) Iz ?esar sledi, da bi bil problem s tem le v primeru, da bi res delal relacije 5-10 km, kjer se regeneracija nikoli nebi kon?ala. ?e pa se vam parkrat prekine pa? ne bo avto zanil? ;)

Napisano

Ne, sm pa delu prisilno pri Pelku. Drga? pa, js za?enjam dvomit, da je to DPF, ker da se v roku 20 sekund nabere 0,5 grama delcev, je ?udno, hkrati pa, ko se avto ogreva, pa delci "kao izgorevajo" torej padajo nazaj dol. Ne vem, ?e ne bom raj prej probal ?e kak EGR pucat.

 

Drga? pa problem pri prekinitvi regeneracije je samo dvigovanje olja, bo pa? drugi? zopet za?el, sj avto si zapomne, da ?e ni kon?al, tak da naslednji?, ko pri?ge? spet za?ne ;) Iz ?esar sledi, da bi bil problem s tem le v primeru, da bi res delal relacije 5-10 km, kjer se regeneracija nikoli nebi kon?ala. ?e pa se vam parkrat prekine pa? ne bo avto zanil? ;)

Seveda ne bo zaribal.Ampak se bo vednonznova za?ela regeneracija, kar ni dobro.Raje odpeljem tistih 10 dodatnih kilometrov po hitri cesti, nastavim e-loop in ko se regeneracija kon?a, secpojavi napis Ready. Takrat poraba pade, zamolklega glasa ni ve?.

 

 

Napisano

@Alex: Razumem razumem in upam, da ne bo? meu nikol regeneracije na 150 km ali manj, tak k mam jst trenutno, pol se bo? pa mal naveli?al furat naokol xD

Napisano

In mater me jezi da proizvajalci ne dajo kak?ne lu?ke, da ve? da se regeneracija izvaja (vem da je avto bolj zamolkel, vi?ja poraba itd., sam kaj bi jih ko?tala ena lu?ka).

To smo se ?e jezili tu gor glede ene ledice za 50 cent, ki bi se enostavno pri?gala, ko bi pri?ela regeneracija. Med vo?njo pa to druga?e takoj opazi?, ko menja?. Ko dela regeneracijo ob menjavi v vi?jo brzino in dodajanju plina, avto malo "po?epne" in ne potegne takoj. To ti je znak za regen.Ko ob menjavi zopet normalno "prime" gas je kon?ana.

@Alex: Razumem razumem in upam, da ne bo? meu nikol regeneracije na 150 km ali manj, tak k mam jst trenutno, pol se bo? pa mal naveli?al furat naokol xD

Takrat bomo posegli po drasti?ni metodi. :)

@Alex: Razumem razumem in upam, da ne bo? meu nikol regeneracije na 150 km ali manj, tak k mam jst trenutno, pol se bo? pa mal naveli?al furat naokol xD

Kaj tvoja je pre face lift(pred 2016) ali FL?

 

 

Napisano

@Alex: tik pred FL januar 2015, nism hotu e-ro?ne, zej pa mam :P

Vpra?al sem, ker naj bi z FL to te?avo v glavnem odpravili. Vsaj tak odgovor sem dobil na servisu.

 

 

Napisano

Vpra?al sem, ker naj bi z FL to te?avo v glavnem odpravili. Vsaj tak odgovor sem dobil na servisu.

 

Ja in to v glavnem softwarsko ... no lani sem pa bil na vpoklicu, kjer so mi nalo?li zadnjo mazdo 6, torej po FL, zej pa vedi, kam pes taco moli ..

 

Pa? ho?em prit stvari do dna, da se bo vedlo, kaj in kako za ostale, ki jih to morebiti doleti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni je enkrat ena, ko sem kupil prvo Miato, rekla, če sem nor, da bi moral kupiti družinski avto. Od takrat se nisva slišala  
    • Joj joj kaki ste. Nč ne upoštevate mnenje, želje žena? 🙂
    • Ma jaz bi rad bil varen na cesti in ne pristanem na to, da bo nekomu oproščeno, če je neprilagojeni egoistični divjak še manj pa da dela neumnosti, ker mu šef, žena al pa kdo drug teži in da je pod stresom. To pač niso opravičila in če se mora kdo zamislit naj se le in samo tisti, ki počne pizdarije. Res ne no, ker ko bo en tak pod "stresom" poradiral nas ali naše najljubše, se verjetno o tem ne bomo tukaj pogovarjali in opravičevali, da je bil pač pod vplivom stresa ali sitnega šefa al pa da je tak že po naravi.   Glede tablic in povezave z identiteto voznika pa sta dve veliki luknji. Do podatka, kdo je lastnik avtomobila sme priti le policija in pa sodišče, torej iz tablice se ne da kar tako dobiti infa kdo je lastnik avta. Pa še to sploh nima nobene veze, ker lastnik avta nikakor ne pomeni, da je bil tudi za volanom. Tako, da tole povezavo si je informacijski pooblaščenec izmislil, verjetno s to idejo, da je bolje met kaj na zalogo kot pa premal. Men je namreč smešno, ker dokler tablice gledamo prosto po prešernu in niso skrite za naše oči in se uporabljajo na javnih mestih je pač edina razlaga le ta, da se tisti na drugi strani zakona bojijo, da bi bili lahko prepoznani oziroma posneti kakšni so v resnici.   Si pa trdim, da uporaba kamer in mobilnih telefonov prej zmanjšuje količino kriminala kot pa da ga povečuje, kot hočejo prikazat, da bi objava videov se smatrala kot kriminalno dejanje al kako se to šteje.    
    • Mazda BT-50 iz leta 2006 ima še tovarniško klimo, pa je poleti v Črni gori lepo hladilo. Zdaj pa tudi "odroševanje" lepo dela. Vsaj tu, na kmetih an na vrh hriba...
    • DeSUS člani, hehe
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.